VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
31-01-06, 07:22
|
#76
|
Stock
Join Date: Jan 2006
Posts: 1
|
Atunci raportul de cel mai bun pret, cai putere, raspunsul este dodge SRT4 cu 230hp si 250 tq. Motor de 2.4l turbo, usor de modificat si sint foarte mult in state care storc din motor in jur de 300 hp, cu nu prea multe cheltuieli. Masina ar costa in jur de 21000 $. Depinde cum te tocmesti cu vinzatorul.
|
|
|
31-01-06, 15:31
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
SRT-4 e cu totul in alta clasa, are alte dimensiuni si la capitolul rafinament si comfort nu poate concura.
|
|
|
31-01-06, 18:51
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
revin cu idee ceva mai veche, versusul RX8 si 350Z a fost testat real de cei de la Top Gear, concluziile sunt clare - designul ramane la aprecierea fiecaruia, \"liniutza\" intre ele stock - 350Z, in conditii de circuit sunt echivalente, pret - RX8, daca vorbim de functionalitate tot RX8 ..... noi putem fi partinitori, Jeremy Clarson nu cred ....... ms
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
|
|
|
01-02-06, 00:03
|
#79
|
Stage 2
Join Date: Jan 2005
Posts: 42
Member of: [Insomnia]
|
Eu unul am condus si 350Z si Mazda RX-8 si sincer mi se pare ca sunt doua lucruri total diferite...Mazda nu are cuplu, trage greu si la turatii ridicate iar Z-ul incepe de la 1500 si se duce pna la 6800...In mers diferenta este clara(depasiri) iar de pe loc eu zic ca la fel , Z-ul bate fara probleme!Si alt lucru pozitiv pt Nissan este pozitia de condus, mai bine gandita si cu fundul mai pe sosea.
|
|
|
01-02-06, 00:20
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 381
|
in opinia mea 350Z este masina in care mi-as baga banii! Motivele: cele enumerate mai sus (design si performante)... In schimb as decide mai greu daca ar intra in discutie Honda S2000, dar asta este in alt topic
__________________
Norocul este mult in lumea asta mare... s-a impartit egal, dar nu la fiecare
|
|
|
25-06-06, 22:27
|
#81
|
Stage 3
Join Date: Jun 2006
Posts: 79
|
Re: 350z vs RX-8 vs Celica GT-s
Quote:
Originally Posted by nikkon_kde
Mr. HONDA Soichiro ARE DREPTATE. 1-2 secunde nu prea conteaza,mai ales daca ,motorul te roaga sa mai tragi de el.Un dejavantaj al Toyotei fata de WRX ca ai adus vorba e tractiunea 4x4,care se simte.Cat despre 350z este intredevar puternic,consuma de de rupe(stiu pe cineva caruia ii baga 22 in oras)are 2 locuri,si e destul de scump la noi.Cu bani de pe el poti sa-ti iei un EVO8 sau un STI care dupa mine sunt peste.
|
respectivului caruia ii consuma z-ul 22 inseamna k nu stie sa conduca(mai mult de 19 nu consuma) si in plus nu te iei niciodata dupa ce iti scrie la bord,e doar o medie calculata,nu consumul fix
|
|
|
26-06-06, 00:28
|
#82
|
Toyota Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Member of: [4Tuning International] [Honda] [Toyota]
|
Re: 350z vs RX-8 vs Celica GT-s
Pai sa vedem...ne luand in considerare nici un alt aspect al celor trei decat looks & performance trebuie sa fie Z-ul.RX-8 e o mare dezamagire in special pt putinii din noi care au avut placerea de a forja RX-7 FD, care avea o putere mult mai mare si o stabilitate de nedescris.Iar Celica desi este o masina extraordinar de fiabila si rapida in acelasi timp eu tot nu o pot alege pt ca rivalul meu nr. 1 avand in vedere ca am Prelude de aceeasi putere ca si Celica
Z-ul e agresiv, putere multa, handling bun, singura problema ar fi greutatea mai mare...
__________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way"
Keiichi Tsuchiya (土屋圭市, Tsuchiya Kei'ichi) Dori-Kin (DRIFT KING)
|
|
|
26-06-06, 01:47
|
#83
|
Presedinte STREET ZONE
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 3,650
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [VW] [SEAT] [Street Zone] [Toyota] [4Rally]
|
Re: 350z vs RX-8 vs Celica GT-s
eu pot sa zic ca am avut ocazia sa merg cu un Z si un RX 8 ... pot sa zic ca sunt masini foarte puternice si frumoase ... insa cel mai bine comparatia la motor eu zic ca se poate face pe DYNO ... asa cu preupusul toti ne dam ... oricum sunt masini care iti dau o senzatie placuta cand mergi cu ele
|
|
|
26-06-06, 20:09
|
#84
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 604
Member of: [SEAT]
|
Re: 350z vs RX-8 vs Celica GT-s
daca nu te uiti la bani 350z
|
|
|
15-03-07, 16:51
|
#85
|
Stage 1
Join Date: Mar 2007
Posts: 22
|
Re:
Quote:
Originally Posted by pimp_lex
eh, aici e buba
58 000 euro este un pret dea dreptul exorbitant pt 350Z
Aici un 350Z de baza cu 287 cp (care de fapt are tot inafara de navigatie) e 33 600 euro DDP. Cel de 300CP, adica 35th anniversary, costa cu 2000 euro mai mult , si are in plus 13 cp, frane Brembo, alte jante si un mic body kit.
oricum nu merge comparat un 350Z cu un WRX de nici o culoare. Un WRX e un Impreza puternic, si ramane o masina compacta (compacta = masina ieftina, menita sa te duca de la A la B), nimic mai mult.
Un 350Z e un GT. E mult mai aproape de o masina sport adevarata, decat e WRX si mai ales Celica. Nu exista in lumea asta masina sport/supersport/F1/LeMans etc care sa fie FWD. De la Ferrari , la Porsche, la Skyline si la NSX, toate sunt RWD, si mai rar, AWD.
Celica ramane o alternativa bunicica in clasa ei, in comparatie cu Tiburon V6, Acura RSX si alte sports compacts FWD.
|
Ai dreptate,pretul din romania e ridicol.Aici(in america)iti cumperi 2 la banii aia(ma refer la 350z).In romania,nu isi face banii...masina e joasa,drumurile sunt pline de gropi.vorbind de caii putere....hmm la cei 287HP care vin din fabrica,daca iti adaugi un filtru de aer perfomance(gen K&N) mai pui vreo 7-12 cai in plus si e deja prea mult(chiar si 287)Am facut o data un mic test:am plecat dintr-o parcare de pe loc virand dreapta...dupa 2 sliding-uri stanga-dreapta,am reusit sa intorc masina 180 de grade,in doar vreo 8 metri...nu mi-a venit sa cred!!!Ca sa nu mai vorbim ca astia scot modelul de 2008 cu twin turbo si 500hp!!!!!!!!!!!.Consumul de benzina e 20mile/galon in oras si 28 mile/galon pe autostrada,dar totul e in functie de cum conduci masina.daca ii dai in gura,papa benzina...daca mergi in a 6-a la 70mile/ora scoti si 34mile/galon(asta e verificata de mine).WRX e ok,Celica arata furioasa,dar nu e chiar atat de furioasa pe cat arata .Pentru Romania,as alege Celica.
PS:FWD=rotile trag masina, RWD=rotile imping masina,rezultatul? vezi diferenta de timpi la 2 masini identice ca motorizare, CP etc-cea cu RWD va scoate intotdeauna timpi superiori
Last edited by Maxxymus; 15-03-07 at 16:55.
Reason: adding more info
|
|
|
15-03-07, 19:26
|
#86
|
Vicepresedinte Insomnia Racing
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 230
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 350z vs RX-8 vs Celica GT-s
Topicul asta cred ca e de 2 ani!!!
Ma voi repeta...
DRAG:
1. 350Z avantaje- masina cu posibilitati datorita motorului mare, se poate pune kit turbo sau biturbo, coupe cu personalitate
dezavantaje- este grea, foarte grea pentru un coupe si nu are lsd; de serie va pierde f rau cursele cu orice evo sau sti tot de serie.
2. RX8 avantaje- e fashion, are usi spate... si...e foarte fun
dezavantaje - motor rotativ slab care maninca enorm de mult ulei, cutie de viteze firava si posibilitati mici de performance upgrade.
3. Celica avanaje- e aratoasa, ieftina, si cu posibilitati mari de show`n shine
dezavantaje- fwd si sasiul nu este tocmai unul sport...
__________________
== EVO IX ==
=INSOMNIAC=
|
|
|
|
|