Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 27-01-06, 02:44   #61
sandumrs

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
Default

Daca ne concentram asupra performantelor 350Z-ul e primu', daca ne concentram asupra designului RX8-ul e primu', asta e parerea mea.

Sa ma bata cineva de Sus daca-mi place Nissan-ul 350Z, si sunt singurul dintre prietenii mei caruia nu-i place.
__________________
Cool
sandumrs is offline  
Old 27-01-06, 03:34   #62
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Intr-adevar ca dizain ma atrage si pe mine RX8 mai mult, dar prefer sa fiu parca intr-o masina care stiu ca i-o da. Z nu e practic ca daily driver, are consum cam maricel, e 2-seater si un portbagaj aproape inexistent, suficient cat sa-ti pui un diplomat. RX8 cu locuri in spate, cu usi cu tot
Dar, ati auzit cum toarce Z-ul la relantii si ce \"sonorizare\" are in ture mari?
__________________
Subaru Legacy GT Stage 2
fishbone is offline  
Old 27-01-06, 13:15   #63
Fast8

Stage 2
 
Fast8's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 42
Default

350zul cred ca are cel mai reusit sound din cate am auzit pana acum(fiind varianta de serie).Rx8ul suna cam ca o motocicleta de 400de cmc combinat cu reactor de avion.
Am vazut cum 350z o pateste pana la suta de km de la un s2000(fara probleme).Abia de pe la 170 la ora incolo se observa ca nissanu are 280 de cai si s2000 240.Fiind de serie amandoua.
Fast8 is offline  
Old 27-01-06, 15:37   #64
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Pai normal, pentru ca S2000 e mult mai usoara decat Z, insa in schimb are in motoras mai micut si cuplu net inferior. La sprint face ravagii, pe distanta lunga insa nu.
fishbone is offline  
Old 27-01-06, 16:22   #65
sandumrs

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
Default

Sa inteleg ca esti fan Nissan, sau e doar legat de faptul ca detii un Nissan(fishbone)???

Sincer RX8 mi se pare indeajuns de performant pentru romania ca sa-mi atraga aprecierile si arata superb pe deasupra.
sandumrs is offline  
Old 27-01-06, 18:39   #66
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Reply-urile mele nu au legatura cu acest lucru, pur si simplu as alege Z pentru motivele mentionate. Da, pentru Romania e ok un RX8, de fapt e OK si pentru aici, dupa cum spunea si Sebastian, pretul le alineaza bine.
fishbone is offline  
Old 28-01-06, 00:37   #67
sandumrs

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
Default

Dap ai dreptate. Nici mie nu mi-ar displace un 350Z spyder.
sandumrs is offline  
Old 28-01-06, 01:45   #68
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Ca sa te conving ca nu merg orbeste pe Nissan.
Daca oferea acelasi balans pret/performanta si lux/sportivitate, in ziua de azi conduceam o Mazda 6.
fishbone is offline  
Old 28-01-06, 02:05   #69
sandumrs

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
Default

Din cate stiu singura care putea sa-ti atraga atentia era Mazda 6 MPS adica Mazdaspeed 6 in USA.

Si avea cu ce sa te atraga 2.3 Turbo.
sandumrs is offline  
Old 28-01-06, 02:10   #70
sandumrs

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
Default

Si uite ca sa vezi ca sunt direct interesat de ce se intampla in USA, ai dreptate Mazda nu e baza, dar 0-60mph in 5.3sec si 0-400m in 14.00sec sunt destul de tari. Masina insa nu e foarte apreciata nici macar in Japonia.

Uite si ultimul test comparativ facut de Car&Driver:

http://www.caranddriver.com/article....ticle_id=10515

Am si eu o intrebare, cum este perceput noul VW Jetta GLi in USA, pentru ca vad ca este o masina foarte buna. Iti mai dau daca vrei un link in care GLi bate Acura TSX la toate capitolele, test facut tot in USA tot de o revista americana dar trebuie sa-mi amintesc care.
sandumrs is offline  
Old 28-01-06, 02:21   #71
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Altceva decat Mazda 6 in acel an nu cred ca era.
VW Jetta, ca de obicei regula la toate de import, unii se uita la ea cu scepticism, altii cu apreciere. Sincer, VW aici e vazut de unii ca si Audi. Poftim ignoranta.
fishbone is offline  
Old 28-01-06, 02:25   #72
sandumrs

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
Default

Fii mai explicit, din cate vad si la vanzari, Audi incepe sa recupereze teren si ca vanzari fata de BMW in SUA. Dar eu intrebam de Jetta, aceasta nu e prima Jetta pentru SUA, deci cum o simte piata?
sandumrs is offline  
Old 28-01-06, 02:48   #73
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Jetta-urile sunt placute, le ia lumea, vad mult mai multe pe drum decat bimmere sau audi-uri. E ignoranta totala la nivel larg, ei nu vad diferentele subtile, exista 3 categorii: domestice, de import asiatice si de import nemtesti. German engineering e respectat aici si, adeseori, se duce cam departe. Jetta e Jetta, nu e Audi A. Majoritatea insa nu se arunca pentru ca ei stiu anumite lucruri:
-domesticele sunt domestice [asa cum nemtii o tin cu a lor de ex]
-mai ieftin de reparat
-mai ieftine
Nu toti pun accentul pe performante si multi considera ca acelasi nivel de comfort poate fi luat la mai putini bani.
Chiar si eu am simtit ce inseamna sa ai o masina \"de import\". Piese back-ordered la dealer. Si vorbesc de un rahat de izolare de cauciuc care s-a apucat de capul ei sa se muleze invers pe geam cand il inchideam.
fishbone is offline  
Old 28-01-06, 03:00   #74
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Pe american il intereseaza asa:
Cat costa si in acest pretz:
-cate optiuni pot avea. cu cat mai multe si utile, cu atat mai bine
-cat consuma
-cati cai putere
-ma pot baza pe ea?
-o pot repara ieftin, rapid si usor sau astept dupa piese aduse din Mexic ce ma costa o tona de bani?
Sportivitate la americani inseamna sa rupi concurenta in paispe la drag. Noi avem 100 de mile de drum drept si apoi un viraj de 150 de grade cu drum inclinat ca sa nu-l simti. Pe americani nu-i intereseaza luxul acela aristocratic la fel cum trage catre el un european. Si pe cei ce-i intereseaza, sunt foarte putini. Unde mai pui ca acest lux poate fi luat la bani mai putini de la domestice. Din acest motiv importatorii au fost fortati sa dea masini cu cat mai multe optiuni la un pretz efectiv rock-bottom. Pana nu demult la masinile de import geamurile automate si cutie automatica erau optiuni, care costau o gramada nene. Toate astea erau standard la americani, la un pret mult mai mic.
Incet incet, masinile de import fac progres in continuare, dar din pacate continua sa fie piedici. Nu sunt usor de reparat si nici tocmai ieftin, desi eu am ramas surprins cat de ieftin poti repara de fapt o masina de import. Vorbesc de caz de accident. Am vazut mai multe estimari decat vreau sa-mi aduc aminte, am lucrat la accidente auto.
fishbone is offline  
Old 28-01-06, 10:01   #75
sandumrs

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
Default

Stiu cam ce vor americanii, ei cand isi cumpara o masina se gandesc in primul rand ca trebuie sa faca o afacere buna si dupa aia se gandesc si la rafinamentul masinii.

Din ce ai spus tu inteleg ca americanii confunda Audi cu VW si cumpara VW destul de mult pentru ca e mai ieftin ca Audi.

Problema e ca Audi e totusi Audi si ca in ultimul deceniu Audi a neutralizat diferentele fata de BMW/Mercedes si am vazut ca si pe piata americana incep sa vanda si sa vanda binisor. Bine mai au mult sa-i prinda pe BMW in USA dar...sunt pe calea cea buna.
sandumrs is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -