VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
06-06-05, 23:12
|
#1
|
Stage 4
Join Date: Jun 2005
Posts: 227
|
350z vs RX-8 vs Celica GT-s
Oameni buni voi ce ziceti...ce se merita pt romania?
|
|
|
06-06-05, 23:32
|
#2
|
Guest
|
Celica GT-S, cel mai bun raport pret-performante. Usor de modificat, fiabila. 350Z, mult prea scump pentru ce ofera, iar RX8, de 3 ori afirmatia de la 350Z.
Raspunsul la intrebarea ta este NU, dupa umila mea parere. Risti sa mori de inima rea la auzul multiplelor contacte dintre gropi si jante/spoiler.
|
|
|
06-06-05, 23:55
|
#3
|
Stage 4
Join Date: Jun 2005
Posts: 227
|
merci mult.oricum bani de Celica ii fac mai repede si imi palce si mai mult cum arata.Nu mai stiu sigur cat are gt-s 192 sau 180 cai...ca peste tot apar 2 valori.care e cea reala?
__________________
Bmw 525i E39 6cyl in Line Full M Optic
|
|
|
06-06-05, 23:59
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 543
|
192
|
|
|
07-06-05, 00:08
|
#5
|
Stage 4
Join Date: Jun 2005
Posts: 227
|
suna mai bine 192...iti da impresia ca ai deja 200 ca doar nu e mare diferenta
|
|
|
07-06-05, 01:38
|
#6
|
Guest
|
Varianta de top pentru Europa, T-Sport, are 193cp, iar cea pentru US, GT-S, 180cp. Culmea, GT-S-ul e putin mai rapid, gratie unei greutati mult reduse si a unei transmisii mult mai competitive in 6 trepte. 2ZZGE e foarte apreciat si este considerat ca fiind, alaturi de i-VTEC-ul de la Honda, un top twin cam engine cu variable valve timing and lift. A fost facut in colaborare cu Yamaha si a fost montat si pe Lotus Elise.
|
|
|
07-06-05, 05:58
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Nu prea merg comparate aceste masini. RX-8 si mai ales 350Z sunt in cu totul alta liga decat Celica. Toata ideologia din spate;e acestor masini e total diferita , la fiecare in parte.
Cel mai bun raport pret/ce ofera, cel putin la preturile prezente in NA, il ofera de departe 350Z-ul. Urmat de RX-8 si apoi Celica. Cu preturile din Ro nu stiu cum sta treaba insa.
Insa daca gasesti o Celica la un pret bun, merita si ea.
|
|
|
07-06-05, 06:35
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 550
|
350z e de departe cea mai buna calitate/cai putere/design/pretz si editia de anul acesta are 300 de cai in loc de traditionalul 280 la acelasi pretz, foarte accesibil, 33.000 euro pentru europa si exista 3 pachete de optiuni, cel de baza fiind un full options, al doilea un full options extra si al treilea un exclusive
mazda mea a costat 27.300 cip si e si ea full fara trapa si dvd. in consecinta mi se pare ca am luat tzeapa... da' nu prea stiam eu care-i treaba cu 350z si am si avantajul de a avea 4 locuri. rx-8 nu sfatuiesc pe nimeni sa-si ia pentru ca este o masina care consuma prea mult pentru ce ofera. sunt masini la 231 cai si mai mult care nu depasesc un 17% in oras.
__________________
Mazda RX-8, Rosu metalizat - vanduta
BMW 335xi coupe, Negru Metalizat
|
|
|
07-06-05, 11:14
|
#9
|
Guest
|
Sa dau ~34.000 E CIP - 58.000 E DDP pe o masina a carei perfromante sunt comparabile cu un WRX, atentie un WRX, nu un STI, pe carel gasesc la ~22.000 E CIP, parca nu mi se pare un raport pret/performante rentabil. Iata: http://www.nissan-badsi.ro/index.php...o19§z=pret . Chiar si daca joaca in alta liga, tot un sports coupe este, si lumea il va compara inertial cu masinile de mai sus. Plus ca e cam seceta de componente tuning pentru asa ceva, si daca exista, sunt scumpe.
In schimb, pe Celica dau ~35.000 E cu toate taxele incluse: http://www.toyota.ro/WBStorage/Files...20LIST_MAY.pdf iar o secunda si jumatate la acceleratie se castiga destul de usor la un VVTLi.
Cat priveste RX8, chiar daca pe hartie este mai rapid cu 1 secunda, in realitate Celica sta cam bara la bara cu el, iar pe 400m sau mai mult il poate chiar depasi. Asta la un pret de 26-29.000 E CIP si ~45.000 E DDP.
|
|
|
07-06-05, 11:26
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Jun 2005
Posts: 227
|
Mr. HONDA Soichiro ARE DREPTATE. 1-2 secunde nu prea conteaza,mai ales daca ,motorul te roaga sa mai tragi de el.Un dejavantaj al Toyotei fata de WRX ca ai adus vorba e tractiunea 4x4,care se simte.Cat despre 350z este intredevar puternic,consuma de de rupe(stiu pe cineva caruia ii baga 22 in oras)are 2 locuri,si e destul de scump la noi.Cu bani de pe el poti sa-ti iei un EVO8 sau un STI care dupa mine sunt peste.
|
|
|
07-06-05, 18:24
|
#11
|
Registered
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 556
|
Prefer 350 Z decat celelalte : design, pret... foarte tare masina... ca sa nu m ai zic de cai putere...
PEACE
|
|
|
07-06-05, 20:14
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,595
Member of: [Hyundai]
|
o alegere super grea dar avand in vedere ce in bucureshti exista multe rx8-uri si multe celica bine intzeles unele stock altele tunate cred ca as alege 350Z este impunatoare asa si nush are un sex-appeal aparte
cred ca ma consideratzi nebun dar asa consider eu...bine intzeles culoare aia cogniac sau un perlescient ceva...
da macar sa avem noi bani de asa mashini!
si intradevar in romania sa iti iei mashina sport este ca sa te duci la curse pe aeroport cu ea ca pe strazi cred ca injuri si neamu neamului la primar si la toate cele...
mai e mult sa se ajung asa se mearga in bucureshti civilizat...si mai e o parte a doua daca vine unu cu o dacie si face cu tine trosc pleusc ce faci il iei la omor in mijloc intersectziei?
mai mult ca sigur da!!!!
|
|
|
07-06-05, 21:50
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Soichiro\"
Sa dau ~34.000 E CIP - 58.000 E DDP .
|
eh, aici e buba
58 000 euro este un pret dea dreptul exorbitant pt 350Z
Aici un 350Z de baza cu 287 cp (care de fapt are tot inafara de navigatie) e 33 600 euro DDP. Cel de 300CP, adica 35th anniversary, costa cu 2000 euro mai mult , si are in plus 13 cp, frane Brembo, alte jante si un mic body kit.
oricum nu merge comparat un 350Z cu un WRX de nici o culoare. Un WRX e un Impreza puternic, si ramane o masina compacta (compacta = masina ieftina, menita sa te duca de la A la B), nimic mai mult.
Un 350Z e un GT. E mult mai aproape de o masina sport adevarata, decat e WRX si mai ales Celica. Nu exista in lumea asta masina sport/supersport/F1/LeMans etc care sa fie FWD. De la Ferrari , la Porsche, la Skyline si la NSX, toate sunt RWD, si mai rar, AWD.
Celica ramane o alternativa bunicica in clasa ei, in comparatie cu Tiburon V6, Acura RSX si alte sports compacts FWD.
|
|
|
08-06-05, 06:15
|
#14
|
Stage 4
Join Date: Jun 2005
Posts: 227
|
Culmea e ca nue 34 cum zici tu,la o calculatie simpla cu vopsea metalizata si cas cu CD a iesit 40000.ceea ce inseamna ca si DDP-u e mai mare
|
|
|
08-06-05, 06:20
|
#15
|
Stage 4
Join Date: Jun 2005
Posts: 227
|
atunci pimp_lex recomanda-mi tu ceva din calasa Toyotei Celica (Gt-s sau T-Sport) evident,mai bun decat aceasta, la un pret care sa nu sara 35-36 de mii.
|
|
|
|
|