Cu un rx8 trebuie sa stii sa pleci de pe loc.Si cum cauciucurile din serie sunt inguste si proaste...mare problema.Pe spate i-ar trebui cel putin 235 sau chiar 245.Cu astea de serie(bridgestone potenza 225) la demaraje mi se invart rotile in gol in a2a.Pe uscat se invart in gol intr-o veselie,pe ploaie ce sa mai zic,driftezi ca pe zapada aproape.
Nu stiu,dar am impresia ca(,) cu cat mai multi km la bord,cu atat merge mai bine motorul.Inainte de o lua pe asta,am mai testat una care avea 5 000 de km-nu mi-a produs nici o impresie,parca nici 200 de cai n-avea(in loc de 231).In schimb asta care am luat-o avea pe atunci 14 000km si mergea complet altfel!Incredibil,diferenta de la cer la pamant!Am facut probe si cu 350zul,insa ca senzatie de demaraj nu pot sa spun ca a fost mult mai bun.
La 1000-2000 de ture rx8ul merge cam ca una de 100 de cai,dupa 3000 simti ca promite ceva,la 5500 se schimba sunetul de la esapament,devine mai gros(se enerveaza) si simti cum te impinge in scaun(capu-n tetiera,etc.),de la 7000 mai are un sfunc(daca n-o cunosti ti se pare ca nu se mai termina demarajul)si la 8500 incepe sa bipuie(ca asa ii facuta ca sa stii cand ar fi timpul sa schimbi viteza),dar eu tot nu schimb viteza pana ajunge la 9000,inainte de limitator.Intre punctele astea de sfunc demarajul este linear crescator.
Cand conduc masina asta am in continuu un ranjet de placere
.
Concluzie-cand o ai,la inceput,nu e mare lucru sa pierzi la start din cauza ca nu te-ai pregatit(ca incerci sa pleci de la 900 de ture,adica de la relanti);dar dupa ce o cunosti (stii cum sa dozezi dinainte totul,cu cate ture pornesti),hm,atunci e cu totul altfel.
Gata am aberat destul.