Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 09-11-07, 13:21   #76
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

Quote:
Originally Posted by unchiulNOS View Post

am bani sa imi cumpar aproape orice masina vreau, dar am un opel de care sunt f multimit !
STUPOARE> sunt multi ca mine !
Eh, asta e un argument si un punct de vedere f bun (fara gluma).Daca omul e multumit de masina lui, atunci e buna...intrebarea ar fi (pentru unii), de ce nu sunt crezuti si altii ca pot fi multumiti de masina lor, chiar daca nu e aceiasi marca.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 09-11-07, 16:19   #77
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

Quote:
Originally Posted by unchiulNOS View Post
deci mentalitatea ta este de toata jena(pacat ca nu pot sa imi exprim "sentimentele") prietene!

am bani sa imi cumpar aproape orice masina vreau, dar am un opel de care sunt f multimit !

STUPOARE> sunt multi ca mine !
No offenese dar nu ai avut argumente pana acuma in ceea ce ai spus! Macar un link, o atestare! ma refer la rezultalele notabile pe care lear avea Opel in motorsport.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 09-11-07, 18:48   #78
3TURBOnos
Banned

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 187
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

Quote:
Originally Posted by carutasu View Post
Eh, asta e un argument si un punct de vedere f bun (fara gluma).Daca omul e multumit de masina lui, atunci e buna...intrebarea ar fi (pentru unii), de ce nu sunt crezuti si altii ca pot fi multumiti de masina lor, chiar daca nu e aceiasi marca.
nu mi se pare normal ce a spus zeus...ca cine nu are bani de ford&vw isi ia opel... este o mare tampenie ce a spus el si nu are nici o treaba cu realitatea!

gandirea lui este f limitata !
3TURBOnos is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 11:03   #79
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

Sa stii, cateodata e si chestia de reactie (sau reactiune), ceva de genul "ia sa vezi si tu, iti place?".In general am observat ca grupurile de fani de la multe marci (ford, renault, peugeot, apoi japonezele in general) discuta intre ei si se apara de "agresiuni", cei din grupul bmw, mertz etc (deci tocmai ei)...n-au treaba cu nimeni (sau nu de rau), din cand in cand mai iese circ la bmw vs audi .Cea mai mare problema de atitudine am observat-o la buna parte din cei din grupul Vag (scuze celor care nu-s in aceeasi oala), ei dau cu barda in tot, denigreaza tot, calca in picioare si te fereasca sa pomenesti de vreo alta marca ca ar fi buna (un fel de skin-heads automobilistici).Uite si aici https://forum.4tuning.ro/55-versus-auto/18186-renault-megane-vs-volkswagen-bora/page-3.html chiar incepand cu pagina asta, cum un topic linistit a devenit targ de oale....hmmmm..si parca recunosc personajele.Si nu e singurul forum unde e problema asta.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 14:30   #80
RazvanC4

Stage 2
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 42
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

Quote:
Originally Posted by carutasu View Post
Sa stii, cateodata e si chestia de reactie (sau reactiune), ceva de genul "ia sa vezi si tu, iti place?".In general am observat ca grupurile de fani de la multe marci (ford, renault, peugeot, apoi japonezele in general) discuta intre ei si se apara de "agresiuni", cei din grupul bmw, mertz etc (deci tocmai ei)...n-au treaba cu nimeni (sau nu de rau), din cand in cand mai iese circ la bmw vs audi .Cea mai mare problema de atitudine am observat-o la buna parte din cei din grupul Vag (scuze celor care nu-s in aceeasi oala), ei dau cu barda in tot, denigreaza tot, calca in picioare si te fereasca sa pomenesti de vreo alta marca ca ar fi buna (un fel de skin-heads automobilistici).Uite si aici https://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=18186&page=3 chiar incepand cu pagina asta, cum un topic linistit a devenit targ de oale....hmmmm..si parca recunosc personajele.Si nu e singurul forum unde e problema asta.

Problema de atitudine remarcata de tine din pacate se manifesta si pe strada! Sunt cei mai agresivi soferi, merg pe mana altuia, trec pe rosu, iti taie fatza, trec peste linia continuua, ii gasesti la stop pe banda de intermitent dreapta, te blocheaza in parcare, nu te lasa sa traversezi (adica comit cel mai multe ilegalitati) sunt cu precadere cei din grupul VAG! Am scos capul pe balcon adineaori si observ de ieri un A4 parcat pe banda de biciclisti iar un golf cu muzica tare tocmai a fortat rosu la semafor! ei isi imaginaza ca sunt straziile lor!
RazvanC4 is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 15:14   #81
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

Cred ca e un soi de complex...uneori ii compatimesc, cred ca ii roade mult in interior.Nimeni nu poate spune ca Vag nu sunt masini bune, dar ei ar vrea sa si le asemuiasca claselor premium (bmw, mertz & co) si nu suporta ideea ca lumea ironizeaza ideea.Ok, scoatem totusi Audi deoparte si repet, nu ii bag pe toti in aceeasi oala.Procentul insa e covarsitor mai mare decat in celelalte grupuri.Chiar mai spuneam pe un forum ca indiferent ce versus gasesti ( eu stiu....citroen vs toyota), dupa 3-4 pagini vezi pe-acolo grenade si injuraturi ca toti sunt o sleahta de fraieri carora nu le este evident ca golf sau passat sunt no1, iar restul niste jucarii... .Si bineinteles, orice marca mai trebuie de acum sa dezvolte 3-4 generatii ca sa ajunga (poate) la nivelul unui Vag de acum 2 generatii.Incearca ei sa dovedeasca ca ale lor masini ies din clasa lor .Chiar si in disputele bmw vs audi, cei din urma mentionati sunt de departe cei mai violenti (iarasi, scuze celor care fac exceptie).Nu stiu, baga la tdi-urile lor vre-un material radioactiv or what

Last edited by carutasu; 10-11-07 at 15:18.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 11-11-07, 11:41   #82
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

Quote:
Opel mereu a fost .... a nu se intelege ca jignesc pe cineva insa incearca sa vorbesti cu un german si sa vezi mentalitatea lui ...
probabil ca e nevoie sa repet:
Quote:
incearca sa vorbesti cu un german si sa vezi mentalitatea lui ...
printr-o simpla deductie iti vei da seama ca NU am scos aceasta mentalitate "ingusta" ci asta am aflat de la unii din ei, pentru a continua ideea si a demonstra ca in afara de faptul ca doar scandalul va intereseaza pe acest forum:
Quote:
eu am avut Opel Vectra A
deci cum as fi putut sa fac acea afirmatie de capul meu.... as fi jignit posesorii de Opel si implicit pe mine ????

pentru cel care inventeaza limba romana - "Cuvântul "globian" nu a fost găsit" --- poti verifica DEX-ul, legat de comportament cei 47 de cromozomi ai tai isi fac simtita prezenta .... pentrul cel sinucigas - da tu un exemplu insa mai ia pe cineva cu tine ... daca nu, macar fa un control la materia cerebrala.

eu am sa ma opresc aici .... nu sunt adeptul circului, daca cineva probabil va dori sa il continue o poate face, insa eu nu ii voi mai raspunde insa cititi cu atentie ce se scrie nu o luati pe sarite si incepeti sa jigniti in stanga si in dreapta, daca nu se intelege o idee se poate intreba si se va primi un raspuns civilizat ....
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 11-11-07, 14:20   #83
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

Cui vine idea sa puna o masina hard core langa una cu tendinte sport...
Evident ca OPC e mai rapida, are suspensie mai rigida, cai mai multi, si probabil franele schimbate pentru track (discuri si placute ceace nu vazi pe poze sau in brosura).
Macar asteptati sa vina RS-ul...despre care stim ca este o masin de competitie care are voie si pe stazi...Probabil spulbera toate hatchback-urile (poate si noul STI...).
__________________
De vanzare : Volan RALLY OMP

De vanzare : Frana de mana hidraulica Wilwood


On FaceBook
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 11-11-07, 17:43   #84
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Cui vine idea sa puna o masina hard core langa una cu tendinte sport...
Evident ca OPC e mai rapida, are suspensie mai rigida, cai mai multi, si probabil franele schimbate pentru track (discuri si placute ceace nu vazi pe poze sau in brosura).
Macar asteptati sa vina RS-ul...despre care stim ca este o masin de competitie care are voie si pe stazi...Probabil spulbera toate hatchback-urile (poate si noul STI...).
Pai si vechiul RS e periculos...sunt destule linkuri pe aici.Cel nou probabil ca va mai ridica stacheta (logic cam asa ar fi).

Last edited by carutasu; 11-11-07 at 17:45.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 11-11-07, 17:59   #85
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

Rs-ul veche era un pic mai slab decat noul OPC.
dar noul RS va avea tractiune integrela si undeva 300cai, sau peste, inca sunt planuri la 2-3 modele de echipare.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 12-11-07, 03:46   #86
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

Initial am vrut sa scriu parerea personala despre comparatie, dar acuma vad ce abatere s-a petrecut aici...
Domnilor, mi-e mila de voi, fiecare cu prostia lui, mergeti precum calul…

Sa vorbim despre cele 2 companii, OPC (divizia sport a lui Opel) si SVT (divizia sport a lui Ford). Motivul pt care nu sunt in contact direct cu cele 2 firme mama este ca in asa fel pot ocoli restrictiile pentru masinile de serie mare (cum ar fi firme de tuning: STI, AMG, M).

Opc: infiintata in 1997 in Germania, pentru a prelua sectia de motorsport a lui Opel si pentru a construi versiuni mai performante ale acesteia pentru strada. Este o companie separata de Opel.

SVT (Special Vehicle Team): infiintata in 1993 in SUA, original fiind SVO (Special Vehicle Operations), infiintata in 1983 si ocupandu-se in special cu productia componentelor de "tuning" (Ford Racing Performance Parts).
Pana in 2004/10 SVT a vandut 144,993 de masini tunate de ei.

Astea sunt date exacte despre traditia acestor firme, fiecare deduce ce vrea din asta...mie imi este evidenta concluzia. Evident ca la Ford nu numai americanii erau expertii ci si preiau dezvoltari facute in Anglia de renumiti tuneri de atunci si in prezent. Aici trebuie sa subliniez faptul ca Meca, Origoul sportului cu motor este Anglia fara discutii. Aici a-si putea sa dau mai multe exemple:
-"marea" comanie Renault cu nationalitatea sa, zicand ca fac un team compus din francezi, mecanici francezi, si totul ca fiind facut de ei, dar totusi baza lor se afla in Anglia...
-sau cei de la Toyota F1, care au cerut unei firme din anglia sa faca o cutie de viteze pentru monopostul lor, le-au dat la dispozitie un an si au fost surprinsi cand cutia a fost gata in 4 luni , nu stiau cum se poate asa ceva, raspunsul e foarte simplu, in Anglia firmele care se ocupa cu proiectarea si executarea unor piese de performanta sunt la cativa kilometri una de alta
-sau ultimul, Subaru de ce lucra cu Prodrive (sediu in Oxfordshire)? Apropo, Subaru este affiliat Toyota Motor Corporation... probabil de aici a venit ideea ca in Anglia baietii stiu ce fac.
-no, mai e unul, Cosworth a facut chiulasa la mercedes 190 2.3-2.5-evo1 si 2
-si a-si putea sa continui pana dimineata
Sa terminam cu laudatul englezilor in teritoriul motorsportului ca evident si germanii au cartiile lor, la fel si Renault Sport-ul si cei de la Fiat.

Sa luam masinile si modelele anterioare

Opel Astra:
In ciuda parerii majoritatii(Golf si Focus (Escort) erau considerate masini mai bune), era varianta mai ieftina si un pic mai confortabila. In ultima vreme Opel, dar nu numai ei, si ceilalti, de ex. Fiat, Renault(mai putin), incep sa se apropie ca si calitate si pret de VW si Ford (acestia ajuntandu-i pe primi prin scaderea calitatii, avand totusi si de unde sa mai lase), incep sa faca masini mai de calitate, ma refer la finisaj, nu la tehnica. Parca tehnica nu mai intereseaza pe nimeni...ma rog, despre asta o sa mai scriu.
In concluzie la Opel calitatea incepe sa creasca, motoarele din totdeauna au fost si sunt destul de bune, relativ la fiabilitate, ca erau si unele mai slabe, dar ca performanta erau foarte slabe. Aici nu ma refer la GSI sau restul ce se bazau pe el, astea clar erau motoare adevarate. In departamentul diesel numai motoarele de la Isuzu erau bune de ceva.

Despre OPC-ul de dinainte, in teste cam semanau cu masinile de serie, in plus aveau jenti mai mari, suspensii mai tari, mai multa putere si design, dar pastrau caracteristicile specifice Opel-ului, cum ar fi siguranta mai mare, dar asta spun cu un glas negativ, ca erau subviratoare( bara antiruliu supradimensionata si suspensie moale), nu simteai ce se petrece intre volan si drum, supensia...mai bine nu scriu ca supar pe cineva.
Asta ajuta pe cineva care ii da tare si nu stie sa conduca...sau pentru americani, unde producatorii monteaza elemente in plus pentru siguranta si bara antiruliu( bara stabilizatoare) mai tare pentru ca sa nu ai cum te “invarti” in curba, altfel dai in judecata producatorul ca a facut o masina nesigura. Asta stiu din experienta, aducem masini din america si se simte ca este mult mai subviratoare si are bara mai groasa fata.

Primele Focus ST-RS au fost singurele din Europa la clasa lor care au avut suspensie independenta spate la vremea aia. Asta le-a adus o manevrabilitate mult mai buna fata de concurenta, au castigat teren si au “furat” cumparatorii de la VW. Motorizarea la Ford la fel nu avea probleme, totdeauna motoarele au fost relativ bune, in special modelele cu tendinta sport.

Cred ca iarasi v-ati dat seama ca parca Fordul este mai un pic mai bun decat Opel, la fel si fata de VW. Apropo de VW... care se gandeste mai mult la profit decat la clienti. Suspensia pe spate s-a schimbat de abia la golf 5, dupa 30 de ani, si asta din cauza concurentei(Focusu si Mondeo care erau mult mai stabile in curbe). Timp de 30 de ani toate masinile VW au avut aceeasi suspensie, cand concurenta era cu mult in fata lor...nici nu ma mir ca Golf 5-ul este un esec, si in curand vine mk6, si mai cost efficient...deci si mai multi bani pt VW…dar nu stiu de unde ca si asa are o calitate in cadere...(aici ma refer la interior ex. Gti, nu la tehnica de sub masina, aia e de remarcat si de urmat).

Despre motoarele turbo, lasati prostiile cu care e mai fiabil, care merge mai tare sau cat ar putea unul sau altul sa mai scoata...este irelevant. Din toate motoarele se poate scoate 200cai/litru, dar conteaza cat ar costa.
Nu are nici un sens sa comparati tuneri care scot sute de cai din xxxx $ sau Euro, ca nici unul nu zice cat rezista motorul respectiv.
Lasati aberatiile, comparati asa cum e.
Nici unul dintre noi nu stie la ce grad de calitate sunt facute cele 2 motoare, asta e clar, timpul rezolva asta, dar in general sunt mai bine facute ca cele de serie.
Ambele companii au experiente cu motoare turbo (opel la calibra, dar era un singur motor) iar Ford...mai bine nu umplu inca o pagina ca e lunga lista. Dar cu siguranta ambii au ingineri de calitate bine platiti care stiu ce fac. Aia este o alta chestie ca Opel nu prea da bani pentru motorsport (vinde altfel masinile, are cumparatori cu alt scop) cand Ford investeste in sportul cu motor in continuare, cum a facut-o si din ‘60 pana azi.

E drept ca pe vremuri ('70-‘80) Opelul era o masina competenta, si la rally si pe pista, dar timp de 20 de ani au cam uitat asta, acuma incearca sa redea feelingul pierdut, sa vedem ce o iesi.


Cam atat despre istorie, despre calitate, despre renumirea firmelor, fiecare considera ce vrea...dar macar acuma totul este la un loc.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 12-11-07, 11:11   #87
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

bravo Hexer - este tot ce pot spune
legat de tine tsc-u pot afirma ca ai o serioasa problema cu capul, si nu stau sa iti descriu experienta mea legata de Opel, nu am nimic cu aceasta firma, si nu am "inima" de Ford ... sunt adeptul unei alte marci, si ca sa vezi cat de frustat esti citeste bine la Hexer ... si gandeste-te ce era Opel atunci (anii 80), de aici ai sa intelegi mentalitatea unor germani, eu in acea vreme ca si tu de altfel eram niste copii si am descoperit masinile (adica sa le si intelegi) dupa anii 90 cand Opel a facut un mare salt calitativ.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 12-11-07, 17:06   #88
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

Felicitari Hexter pt. parerile obiective pe care le ai! Multe razboiae psihologice si inutile se duc pe forumul asta! O explicatie ar fi plictiseala unora si timpii morti de la serviciu si acasa desi mai bine te descarci pe un forum decat pe strada sau altundeva! Ideea e ca nu trebuie ca nimeni sa puna la suflet ca altfel o sa se ajunga la infarcturi (o sa plezneasca inimile stantate ford sau sangele opel nu o sa mai ajunga la creerase) Problema ca romanasii asa cum conduc si se comporta pe strada, la fel o fac si pe forumuri! Urmariti niste forumuri auto de afara si o sa vedeti ca nu exista asemenea mascareli si discutii patetice.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 12-11-07, 17:38   #89
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

Quote:
Originally Posted by TSC-U View Post


opel in ultimii 3 ani este votata ca cea mai fiabile masina din germania(adica mai fiabila ca mercedes, bmw si un ultimele locuri ford si vw) si asta spune mai mult decat am vb noi aici 1 an intreg !+ corsa masina anului 2007, s.s.m.d. .....!
Tu cred ca ai preluat asta de la TurboNOS...el a mai spus asta dar n-am vazut neam de link de la el.Ce am gasit eu in ultimii ani au fost japoneze (Mazda si Toyota), iar pe Europa, in 2005 Toyota Prius, in 2006 imi scapa, in 2007 S-Max si pe locul 2 apare Corsa intr-adevar.Uite, recunosc ca vreau sa ma documentez si nu am gasit, arata-mi tu, nu zic ca oi fi Toma Necredinciosul.
Cat despre "Fordul pe inima" sa fim seriosi....n-am vazut fan sau posesor de Ford sa il compare cu BMW sau Mertz, pe cand tu...
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 12-11-07, 17:45   #90
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Focus ST vs. Astra OPC

Quote:
Originally Posted by carutasu View Post
Tu cred ca ai preluat asta de la TurboNOS...el a mai spus asta dar n-am vazut neam de link de la el.Ce am gasit eu in ultimii ani au fost japoneze (Mazda si Toyota), iar pe Europa, in 2005 Toyota Prius, in 2006 imi scapa, in 2007 S-Max si pe locul 2 apare Corsa intr-adevar.Uite, recunosc ca vreau sa ma documentez si nu am gasit, arata-mi tu, nu zic ca oi fi Toma Necredinciosul.
Cat despre "Fordul pe inima" sa fim seriosi....n-am vazut fan sau posesor de Ford sa il compare cu BMW sau Mertz, pe cand tu...

Iarasi incepi cu acuzatiile....la ce vrei sa ajungi, sa te da dreptate ca esti mia agresiv? Lasa tema si nu se leaga nimeni, sau aduce argumente, nu pareri personale despre omul!!!
Civilizarea trebuie sa inceapa...e 2007, suntem in UE, ar fi tumpul sa gandim cu partea opusa...
Hexer is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -