VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Pe care ati prefera-o?
|
faţă
|
  
|
0 |
0% |
spate
|
  
|
0 |
0% |
integrală
|
  
|
0 |
0% |
06-01-05, 11:59
|
#31
|
Presedinte Insomnia Racing
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of: [Moderators] [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"ffocus\"
la driving si handling/cornering merg pe tractiune integrala...nu degeaba au la WRC 4x4...si rupe si la liniutze....vezi Ceky
PS: cam asta poti face cu 4x4 si un driver bun
|
Yep. Driving is tha Best cu 4x4! Dar la inutze pana anumite putere e OK. Dupa cu 4x4 PIERZI.
Daca vorbim despre everyday car, as prefera 4x4, dar nu haldex, ca a lui Ceky, dar torsen. E much more fun. Si e mai safer in iarna.
Daca as contrui o masina de drag, as alege RWD.
FWD is out of the question.
|
|
|
16-01-05, 20:22
|
#32
|
Stage 3
Join Date: Jul 2004
Posts: 140
|
se pare ca rolls royce silver phantom '04 are tractiune pe fatza!
|
|
|
16-01-05, 21:16
|
#33
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
|
si eu care vreau 4x4..nu-mi mai iau Phantom  )
|
|
|
18-01-05, 11:37
|
#34
|
Stock
Join Date: Jan 2005
Posts: 1
|
In primul rand, salut!
Cum nu totul se ruzuma la liniute, tractiunea fata este cea mai buna!!!
Pe virajele abordate la limita, tractiunea fata este varianta care te poate tine cel mai bine pe traseu:
- in cazul tendintei subviratoare se ia picirul din gaz, astfel ca masina sa-si recapete aderenta pe puntea fata, si se accelereaza in puterea maxima concomitent cu corectarea traectoriei
- in cazul tendintei supraviratoare, nimic mai simplu - se accelereaza in puterea maxima si spatele va urma traectoria impusa de puntea fata (evident , cu corectare din volan)
Cu toate ca tractiunea integrala are cateva avantaje nete pe portiuni de teren alunecos, pentru un sofer iscusit, tractiunea fata este preferata!
|
|
|
18-01-05, 20:02
|
#35
|
Stage 3
Join Date: Jul 2004
Posts: 140
|
hai sa fim seriosi... tractiunea fata a fost facuta pt a scadea costurile masinii.... nu pentru performanta.
|
|
|
18-01-05, 22:12
|
#36
|
Guest
|
Se poate obtine perfromanta si cu tractiunea fata si este intr-adevar mai usor de controlat.
|
|
|
19-01-05, 09:04
|
#37
|
Super Moderator
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
sunt dragstere cu tractiune fata care scot sub 10 secunde pe 400m
|
|
|
20-01-05, 17:38
|
#38
|
Stage 1
Join Date: Sep 2004
Posts: 18
|
mah, aplicarea unei tractziuni integrale la o mashina de raliuri intr-o vreme in care o astfel de tractziune se gasea numa` pe o tot-teren a schimbat major istoria curselor auto, in bine desigur, deci... io la integrala raman
|
|
|
20-01-05, 23:38
|
#39
|
Stage 2
Join Date: Jul 2004
Posts: 71
|
1-tractiune spate- cred ca este cea mai buna ...dar asta nu ma impiedicat sa intru in sant
2-tractine 4x4- si cu 4x4 am derapat intr-un copac
3-tractiune fata- sa dovedit cea mai sigura inca nu am patit nimic(o sa va anunt daca patesc ceva  )
|
|
|
21-01-05, 00:10
|
#40
|
No Speed Limit
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 470
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
M-am obisnuit si m-am atasat foarte mult de tractiunea spate.
E foarte usoara daca stii sa o abordezi.
Asa ca tractiunea spate are un vot de la mine!
|
|
|
21-01-05, 11:21
|
#41
|
Guest
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"BMW_M\"
1-tractiune spate- cred ca este cea mai buna ...dar asta nu ma impiedicat sa intru in sant
2-tractine 4x4- si cu 4x4 am derapat intr-un copac
3-tractiune fata- sa dovedit cea mai sigura inca nu am patit nimic(o sa va anunt daca patesc ceva  )
|
Si eu era sa o patesc de mai multe ori cu 4wd, si nu era un SUV ca sa se incline grav. Noroc ca a mai lucrat si electronica si am corectat relativ usor ca altfel...in situatii de genul acela am controlat foarte usor cu tractiunea fata...cu tractiune spate n-am mers personal la volan, insa am simtit pierderi dese ale controlului, in limitele in care puteau fi corectate...
|
|
|
21-01-05, 17:38
|
#42
|
Observator 4tuning
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,931
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [Virtual Tuning] [Opel]
|
Am votat tractiunea spate pt show si pt ca prima mea masina a fost cu tractiune spate si am ramas placut impresionat.
|
|
|
21-01-05, 18:18
|
#43
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 373
|
Tractiune Spate... dar pe gheata... lasa de dorit  ...
da se poate sa fie si dragster FWD .. il intorci invers... bagi R daca are.. iti intorci scaunu invers.... urci pe cineva sa steie sus cu curu pe motor... sa iti zica daca o iei bine... si ai Dragster FWD
__________________
Owned cars:
SAAB 9000 2.0t Unknown HP > 
SAAB 9-5 2.3t Aero
Dacia Logan 1.6MPI
Matiz 0.8l
|
|
|
24-01-05, 01:01
|
#44
|
 Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 184
|
Tractiunea spate e cea mai sfanta, daca vrei demaraj si sensatii tari; nu vorbim de aderenta slaba, pt ca atunci ma ibine stam acasa
Ganditi-va la Broasca, vechea broasca: tractiune spate si motorul care se tine numai de cutie, deci sta pe planetare; ganditi-va ce aderenta are masinuta aiala plecarea de pe loc; deja la 150 CP pleaca pe 2 roti si tot nu scartaie
Ce e drept mai bine era pus central, dar sa nu vorbim de limite
La urma urmei tr fata e buna doar la iesirea din curbe, iar daca ai toata viata tr integrala si iti place viteza fi sigur ca daca te vei urca in ceva mai simplu, vei avea de suferit
__________________
Tractari auto non stop
|
|
|
24-01-05, 09:24
|
#45
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
|
mie imi place tractiunea spate insa de tehnologie mai noua (mai bine zis la masini mai noi) unde sunt sisteme care te ajuta la recuperarea aderentei dupa ce ti se termina talentu (vezi e46, spre exemplu).
|
|
|
|
|