Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Ce alegeti?
Benzina 1,359 68.98%
Motorina 611 31.02%
Voters: 1970. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 20-10-13, 17:30   #7306
Geko

Stage 4
 
Geko's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 242
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
la logan nu e vorba doar de soft,sunt mult mai multe modificari....la puterea asta....a umblat destul la motor....
La motor prea putin . Soft , alt melc + intercooler pentru ca versiunea de 65cp nu are. Acum are alt melc , alte injectoare imi pare... Parca avea topic si aici si poti urmari povestea .
Geko is offline   Reply With Quote
Old 20-10-13, 18:13   #7307
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by omaigadlol View Post
Discutia a plecat de la 1.4 vs 320d "cu soft" si a ajuns la 320d de 330-350hp asa si din benzina se scot 500-600whp, din motoare mai mici de 2.0 si nici nu trebuie sa fii intr-a 4-a sa ai 120km/h
De la 1.4 tfsi mai exact !
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 20-10-13, 18:26   #7308
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by Geko View Post
La motor prea putin . Soft , alt melc + intercooler pentru ca versiunea de 65cp nu are. Acum are alt melc , alte injectoare imi pare... Parca avea topic si aici si poti urmari povestea .
pun pariu ca nu rezista pistoanele....deci mai mult ca sigur a umblat si acolo....si degeaba are topic....poate spune toate modificarile sau nu....
stiu anumiti useri care au topic la masinile lor si nu dezvaluie toate modificarile....si este ceva normal.....
__________________
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI OPC LINE 2-2008----SOLD!!!
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI-2007--SOLD!!
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI-2011--SOLD!!!
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 20-10-13, 19:27   #7309
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Alex, ai vazut tu piston de diesel care nu a rezistat???
Chiar trebuie chinuit foarte mult sa strici asa ceva.

Ca doar nu sunt facute din plastilina ca la alte tipuri de motoare mai gingase.
Cum ar fi sa ai un tip de piston pentru aspirat, un alt tip pentru motor cu turbo si un cu totul alt tip pentru motor cu turbo si tuning
Guma de mestecat.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 20-10-13, 21:41   #7310
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Alex, ai vazut tu piston de diesel care nu a rezistat???
Chiar trebuie chinuit foarte mult sa strici asa ceva.

Ca doar nu sunt facute din plastilina ca la alte tipuri de motoare mai gingase.
Cum ar fi sa ai un tip de piston pentru aspirat, un alt tip pentru motor cu turbo si un cu totul alt tip pentru motor cu turbo si tuning
Guma de mestecat.
da bluey am vazut piston de ford care nu a rezistat...la diesel....doar de la un soft...
aici vb de un motor de 1.5 dci,65 cai la baza si din punctul meu de vedere la puterea care a fost dus...140 cai...adica inca o data si ceva puterea lui initiala,cred ca nu rezista decat f.putin daca a lasat pistoanele stock....si ii rupe gura constant...
nu vb de vw,audi,bmw,mercedes....
hai sa facem un ford 1.6 tdci sau orice altceva cu putere initiala de pana in 100 cai de 200-220 cai doar din turbina,intercooler,soft,injectoare....sa vedem rezista pistoanele????eu cred ca nu....
rezistenta este limitata....poate merge 1 an,6 luni sau 20 curse....
totusi vorbim de un motor de 1.5 dci 65 cai la baza......adica nu este vreun motor care a fost facut sa reziste la forja si tuning extrem....iar din punctul meu de vedere de la 65 la 140 cai este cam extrem...

si incepusem comparatia de la o masina doar cu soft si s-a ajuns la modificari majore.....

Last edited by alex.panciu; 20-10-13 at 21:47.
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 20-10-13, 22:16   #7311
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
da bluey am vazut piston de ford care nu a rezistat...la diesel....doar de la un soft...
aici vb de un motor de 1.5 dci,65 cai la baza si din punctul meu de vedere la puterea care a fost dus...140 cai...adica inca o data si ceva puterea lui initiala,cred ca nu rezista decat f.putin daca a lasat pistoanele stock....si ii rupe gura constant...
nu vb de vw,audi,bmw,mercedes....
hai sa facem un ford 1.6 tdci sau orice altceva cu putere initiala de pana in 100 cai de 200-220 cai doar din turbina,intercooler,soft,injectoare....sa vedem rezista pistoanele????eu cred ca nu....
rezistenta este limitata....poate merge 1 an,6 luni sau 20 curse....
totusi vorbim de un motor de 1.5 dci 65 cai la baza......adica nu este vreun motor care a fost facut sa reziste la forja si tuning extrem....iar din punctul meu de vedere de la 65 la 140 cai este cam extrem...

si incepusem comparatia de la o masina doar cu soft si s-a ajuns la modificari majore.....
Subscriu la cele spuse de Alex. Pistoanele difera la cel de 65 fata de cel de 90cp. Segmentii ( cel de ungere), cuzinetii , bielele, sunt altele. Si fata de cel de 80. 1.5dci e un motor ce nu exceleaza in valeitati sportive. Doar ca, un MAC rezista la cresteri de presiune mai bine decat MAS-ul.

La diesel e foarte greu sa spargi sau sa topesti un piston, aproape imposibil .Sa distrugi un piston e posibil doar sa rupi cureaua de distributie si cu ajutorul supapelor sa-l spargi. Pe cand la MAS, e floare la ureche.

Last edited by 300zxtt; 20-10-13 at 22:26.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 20-10-13, 22:36   #7312
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
Subscriu la cele spuse de Alex. Pistoanele difera la cel de 65 fata de cel de 90cp. Segmentii ( cel de ungere), cuzinetii , bielele, sunt altele. Si fata de cel de 80. 1.5dci e un motor ce nu exceleaza in valeitati sportive. Doar ca, un MAC rezista la cresteri de presiune mai bine decat MAS-ul.

La diesel e foarte greu sa spargi sau sa topesti un piston, aproape imposibil .Sa distrugi un piston e posibil doar sa rupi cureaua de distributie si cu ajutorul supapelor sa-l spargi. Pe cand la MAS, e floare la ureche.
da exact...greu de topit un piston....dar de blocat nu e foarte greu....si in momentul in care ajungi la piston blocat,mai dai si de altele....
sunt anumite motoare pe benzina care rezista si ele la cresteri.....dar putine....
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 21-10-13, 07:49   #7313
Geko

Stage 4
 
Geko's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 242
Default Re: Benzina sau motorina ?

La logan motorul tine , problema e cutia de viteze ca nu tine la cuplu...
Geko is offline   Reply With Quote
Old 21-10-13, 11:40   #7314
asandulescu
Super Moderator

Stage 2
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 38
Default Re: Benzina sau motorina ?

300zxtt pretenu tau cu bmw de 136 cu soft e si idolu tau in viata?
intamplator am mai dat peste o discutie unde la fel laudai acest soft dar am crezut ca e doar o aberatie, aberatie care incerci sa o sustii in continuare. cu cat te plateste sa ii faci reclama la al sau bmw care bate orice benzina pana in 200 de cai? nu de alta dar daca se castiga bine ma bag si eu.

legat de loganu de 1.5 dci de 65 de cai care are nu stiu cate sute de cai sau cat o avea, va aduc la cunostinta ca acele motoare sunt firave si stock si ca am vazut cu ochii mei pistoane topite la un motor resoftat care nu depasa 100 de la 75. unul din pistoane se topise parca era din ceara si avea o gaura prin care puteai sa strecori degetul.

"incurajez" resoftarea dar in limitele normale, din 75 in 90 din 100 in 120 si din 136 in 160 sa zicem dar nu in 180 sau 200, lucru imposibil cred doar din soft.
asandulescu is offline   Reply With Quote
Old 21-10-13, 11:43   #7315
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Subscriu si eu cele spuse . Am avut sau cunosc pe cineva ,numai tin minte exact , un Logan 1.5 dci care de la un filtru sport a crapat nu 1, ci 2 pistoane . !!! De atunci pun numai filtre Mann !
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 21-10-13, 12:07   #7316
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Benzina sau motorina ?

De la care non-stop cumperi filtrele Mann?

Legat de chestia asta, treaba reala, un prieten s-a dus la cineva cu un scuter in 2 timpi la reparat si omul la sfatuit sa scoata saiba aia de la bujie. Bujia a intrat prea mult in camera de ardere si i-a facut gaura in piston.
Foarte proaste motoarele astea pe benzina...
eMH is offline   Reply With Quote
Old 21-10-13, 12:20   #7317
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
Aici comentul tau se integreaza in categoria " daca nu stiu un lucru, inseamna ca äcel ceva nu exista" . Da, da-l in masa de soft, ca bine e facut. Si culmea, e pe masina de cativa ani buni in afara de cateva cuple cardan, nimic schimbat. Or fi descoperit astia secretul absolut ?
Daca erai atent, eu vroiam sa subliniez aici avantajele MAC-ului in comparatie cu un MAS aspirat, si nu vroiam sa laud in special masina respectiva.
Depinde mult de cum e facut softul. Asta ultimul e ales dupa ce a probat mai multe softuri. Masina nu e a mea, ci a prietenului meu. Nu o laud, nu vrea sa o vanda. Ci doar vreau sa arat persoanelor pro MAS , ca diesel-ul le poate pune mari probleme.

Incearca un 320D si vorbeste dupa....vad ca cine a avut acces la asa ceva imi confirma ce zic. Pana atunci....
Softurile mele nu sunt facute la Codlea, sunt facute la Buzau.
Turbina a cazut in mare parte datorita exploatarii gresite. Nicio problema, a urmat alta mai mare.

Am mers suficient de mult timp cu 320D FL cu soft, incat sa-mi spun o parere.

Ai pus niste filme cu un Mercedes de drifturi de 600 de cai. Pentru ce ? Nu vad ce relevanta are.
Sa-mi demonstrezi ca se poate din diesel ? Stiu prea bine, observ zilnic.

Dar totusi, nu ai spus o cifra exacta, cati cai are acel 320d nfl, doar din soft ?

Pana atunci, raman la parerea mea, mai da-l incolo de soft de 60 de cai, pe acel motor.
Pot sa cred ca ar putea avea un varf cu 10-15 cai peste ce fac ceilalti tuneri, dar si fiabilitatea comparativ cu celelalte softuri iese din discutie.
phaeton is offline   Reply With Quote
Old 21-10-13, 12:42   #7318
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Turbina de 320d 136cp dupa datele oficiale ar merge pana la 200 cp . Daca si restul pe langa turbina duc (injectoare ,intercooler etc..) nu vad de ce n ar merge .Acuma sa tina si pistoanele ca aia e problema mare
Mai e un motor diesel de generatie noua 2.0 de 110 cp care are stage 1 la 180-185 cp si un stage 1 mai agresiv la 200 cp , vazusem o fisa dino parca de la APR .

Last edited by KAY_; 21-10-13 at 13:00.
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 21-10-13, 18:46   #7319
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by Geko View Post
La logan motorul tine , problema e cutia de viteze ca nu tine la cuplu...
bineinteles....cutie,ambreiaj nici nu se pune problema...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 21-10-13, 18:57   #7320
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by KAY_ View Post
Turbina de 320d 136cp dupa datele oficiale ar merge pana la 200 cp . Daca si restul pe langa turbina duc (injectoare ,intercooler etc..) nu vad de ce n ar merge .Acuma sa tina si pistoanele ca aia e problema mare
Mai e un motor diesel de generatie noua 2.0 de 110 cp care are stage 1 la 180-185 cp si un stage 1 mai agresiv la 200 cp , vazusem o fisa dino parca de la APR .
primele piese care cad sunt ambreiajul,volanta si in unele cazuri cutia.....
dupa care in timp posibil si pistoane...dar depinde de soft....ce cade si ce nu...

am prieten cu octavia rs de 2.0 tdi 170 cai.....i-a pus soft si a scos dpf...masina a ajuns la 210 cai pe dyno in aceeasi zi a schimbat ambreiaj si volanta ca erau cam obosite.....in 5-6 luni de zile 10-15.000 km erau gata si ambreiajul si volanta....si nu si-a batut joc de ele.....si erau si originale...

soft facut la o firma renumita....masina trage f.bine....bate golf 5 gti stock din orice pozitie....

in schimb stiu un e39 530 diesel 184 cai,manual,soft,evacuare,filrtru sport....masina are cam 230 cai....nu a facut softul la vreo firma....a fost o aberatie din punctul meu de vedere....i-a spus un prieten de-al lui intr-o seara ca ii face soft la masina(nici nu stia ce e ala),i-a dat masina a doua zi si i-a venit cu ea gata facuta l-a costat 1000 euro....

nici in ziua de azi nu stie cine a umblat la ea,de curiozitate l-am pus intr-o seara sa il sune sa il intrebe unde si cine a umblat la ea....

l-a intrebat daca are vreo problema la ea,daca s-a stricat ceva,el a raspuns ca nu,iar respectivul i-a zis ca in momentul in care masina are vreo problema atunci sa il intrebe ce i-a facut

si omul a lasat-o asa,oricum nu prea are el prea mare legatura cu lumea auto

masina a fost cumparata din germania in 2005 la 35.000 km si la 40.000 i-a facut modificarile.....in prezent are 230.000 km.....dar a mers si merge 90% numai pe autostrada/DN/DE......NU A SCHIMBAT NICIODATA AMBREIAJUL SAU VOLANTA!!!intr-adevar volanta face putin zgomot,doar daca esti foarte atent..
eu nu l-am crezut,dar a zis ca pune pariu cu oricine pe 1000 euro ca are ambreiajul cu care a venit masina din germania.....ambreiajul original al masinii...nu a schimbat decat consumabile,nu a cazut nimic la masina aia,eu nu l-am auzit niciodata sa aiba vreo problema la ea....

pe autostrada bate orice 530 d e60,bate orice audi 3.0 tdi...stock....
si alearga masina zdravan....

Last edited by alex.panciu; 21-10-13 at 19:19.
alex.panciu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -