VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Ce alegeti?
|
Benzina
|
|
1,359 |
68.98% |
Motorina
|
|
611 |
31.02% |
25-07-13, 23:20
|
#6676
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by fasso
Am ras cu lacrimi, iti jur! Genial!
Si eu inca nu m-am convins...cum e cu loganul ala de 1.4 "remapat" care da de pamant cu aia 125 de cai de astra. Ma, ce dracu, nu traim in copaci si nici nu vanam sobolani cu arcu'. In primul rand, cine e indeajuns de nebun sa dea cateva sute de euro ca sa faca un remap la un 1.4 aspirat inseamna ca ori are prea multi bani(prea putin probabil), ori l-a pacalit cineva ca daca faci remap reusesti sa racai covorul asfaltic la plecarea de pe loc, ori il afecteaza atat de tare ca face suta in peste 13 secunde, si vrea neaparat sub acel prag
Iar lui alex ii dau partea lui de dreptate. Decat sa stai in centru sa ai toata poluarea-n bot, mai bine mai la margine . Dar deh, nu pe toata lumea duce capul sa aiba masina noua la scara, si gratis, si de firma, si cu un sef care-ti f*** tot cheful. Ce conteaza, tu ai masina de firma noua cu invelis proaspat pe scaune, restul e can-can.
|
am ras si eu la postarea ta......reusesti sa racai covorul asfaltic la plecarea de pe loc cu logan de 1.4 cu soft........
nu am nimic cu nimeni,chiar mi-as fi dorit ca acest forum sa fie unul din care sa invatam ceva,sa ne ajutam intre noi,sa facem schimb de experienta.....dar se pare ca nu e asa....nu poti spune nimic ca apare cate unul----ai cea mai proasta masina din clasa ei,te bate si o bicicleta,etc....
nu poti sa spui nimic ca apare cate unul sa iti dea peste nas......
si cel mai rau e ca se gasesc unii care nu au nici macar o masina,nu m-ar fi deranjat daca intra unul care a avut/are masini,care are o experienta vasta in domeniu...
lumea intra sa se certe,sa arate ca ei sunt mai tari,ca au net acasa...
asta e,eu tot cred ca forumul asta are potential....
__________________
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI OPC LINE 2-2008----SOLD!!!
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI-2007--SOLD!!
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI-2011--SOLD!!!
|
|
|
25-07-13, 23:24
|
#6677
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Benzina sau motorina ?
|
|
|
25-07-13, 23:26
|
#6678
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by GTR
Vezi ca pe 1 August plec 12 zile in concediu iar la BMW cutia face din ce in ce mai multe figuri. Sper sa reziste weekendul asta sa ma trag, face figuri la mers linistit, in forja merge foarte bine . Daca nu intra in eroare, e perfect.
Azi o sa ies la plimbare cu RAV-ul. Scoate Astra sa ne dam
|
,eu nu sar calu,nu am cum sa ma dau cu tine,imi vad lungul nasului....
ne vedem de luni incolo ca lumea a plecat la mare
o rezolvam sigur,am vorbit deja,te sun si ne vedem....
|
|
|
25-07-13, 23:28
|
#6679
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by fasso
da, dar tot un 1.4 apirat e, da-l in ma-sa de motor. Dci-uri am vazut destule remapate, chiar o cunostinta avea unul, cu teava goala in loc de evacuare, intercooler schimbat sau dracu stie, si intr-adevar, masina aia chiar fugea, dar cu 1.4 ala chiar imi vine greu a crede ca se observa vreo schimbare dupa resoftare.
|
stiu si eu un dci,remapat,am si mers cu el...rea masina,sincer
bluey stie despre ce vb.....
|
|
|
25-07-13, 23:49
|
#6680
|
Stage 4
Join Date: Aug 2011
Posts: 195
Member of: [Nissan]
|
Re: Benzina sau motorina ?
1.4 pe 1060 kg nu e chiar atat de rau. La categoria 1.4 aspirate, cred ca Logan-ul (la performante fac referire) sta cel mai bine, sau aproape cel mai bine.
Ganditi-va ca sunt barci ca Octavia 1, 2 chiar si 3, Golf V, etc, care au motoare anemice de 75 cp (1.4 sau 1.2) si vreo 200 kg in plus fata de Logan.
@fasso: vorbim despre ce masini vrei .
@alex: rea, in ce sens?
|
|
|
25-07-13, 23:54
|
#6681
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Benzina sau motorina ?
Eu vreau sa mi se explice o chestie:
De ce plm as vrea sa stiu cum sta un logan 1.4 pe 400m sau cat de bine trage dupa resoftare? De fapt, de ce as resofta logan 1.4?
Mai lasati comparatii intre motoare ultra low cost si motoare de consum. La un moment dat incepuserati cu 320d vs benzinare de 150-200cp, macar hai sa ducem discutia in directia masinilor de peste 150cp iar.
Pentru inteligentu' ala cu "daca esti destept ai masina gratis de la firma": prietene, daca m-as face salesman as avea masina gratis de la firma. Si as trai pe 15-20 mil pe luna. Mare destept as fi.
|
|
|
26-07-13, 01:22
|
#6682
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by ViorelP
1.4 pe 1060 kg nu e chiar atat de rau. La categoria 1.4 aspirate, cred ca Logan-ul (la performante fac referire) sta cel mai bine, sau aproape cel mai bine.
Ganditi-va ca sunt barci ca Octavia 1, 2 chiar si 3, Golf V, etc, care au motoare anemice de 75 cp (1.4 sau 1.2) si vreo 200 kg in plus fata de Logan.
@fasso: vorbim despre ce masini vrei .
@alex: rea, in ce sens?
|
da si mie mi se pare ca au gresit punand motoarele astea anemice pe masini grele...
ma refer ca tragea foarte bine pentru un logan 1.5 dci,68 cai la baza.....mie mi-a dat o senzatie foarte tare...chiar avea forta....
|
|
|
26-07-13, 02:28
|
#6683
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of: [FORD]
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by omaigadlol
|
nu te mai lua dupa clipurile de pe net ca acolo gasesti foarte multe prostii. cel mai bine, du-te tu in showroom sa vezi cu ochii tai care este adevarul. astra mea nu este asa (are 71 000 km), aia cine stie ce dauna a fost sau cate sute de mii de km are. eu in orice masina ma urc incep sa ating toate materialele din interior si la fel sa il testez, iar singura masina care se apropia de cea din clip este seat leon unde cand trageam de manerul de la usa nu foarte tare se miscau fetele de usi cu totul.
vezi ca la 16 500 euro la new kopel de la podul de la otopeni, masina cu 0 km, gaseai opel astra j gtc 1.4 turbo 140 cai, cu jante pe 17, si dotari destule, asa ca o astra j hatchback cheala (adica 1.4 benzina) este muuult mai ieftina. la 11 500 gasisem un opel adam nou genial in 2 culori (negru si galben) cu interior superb la fel in cele 2 culori, cu navigatie cu touchscreen, scaune incalzite si destule alte dotari. sa nu mai zic de jantele spitate unde toate spitele erau negre mai putin una care era galbena, iar masina se vedea genial!
si ca sa-i raspund specialistului, sa stea linistit ca prin pantelimon nu se fac credite nici macar pt 1 zi pt o astra j. daca el, cetatean de buricul targului recurge la credit nu trebuie sa generalizeze, iar partea cu masina gratis, pai poti sa fii si curier pe duba pe care ti-o lasa acasa si sa castigi 1200 lei pe luna, nu e asa mare smecherie si degeaba ai masina de servici daca nu este "a ta".
__________________
Ford Focus ST170
|
|
|
26-07-13, 03:13
|
#6684
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by 22VIN
Eu vreau sa mi se explice o chestie:
De ce plm as vrea sa stiu cum sta un logan 1.4 pe 400m sau cat de bine trage dupa resoftare? De fapt, de ce as resofta logan 1.4?
|
Eu i-as face sincer, poate reusesc sa merg numai cu a 5-a pe A2 , no ofence propietarilor dar la dealurile alea de pe A2 a lu tata nu urca cu a 5- cu 120.
Apropo de diesel vs benzina 1.5 crdi (nu stiu dci) "sfarie" pe aceleasi portiuni la doar 2000 si un pic de ture, si este normal, dezvolta vreo 70cp la turatia aia.
Asta e ceva ce imi place la dieseluri: de obicei mergi normal in zona sau peste turatia de cuplu maxim a.i. la dealuri nu "moare" de obicei, daca ai 2000rpm in principiu urice orice panta de pe drum public cu aceeasi treapta.
Nu sunt moderator dar e agasanta faza cu atacurile la persoana, singurele car isi au oarecum locul este cand vine vorba despre cunostinte in domeniul auto.
Last edited by RVL 2000; 26-07-13 at 03:40.
|
|
|
26-07-13, 11:39
|
#6685
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: Benzina sau motorina ?
Amuzant e ca sunt unii pe aici care au masina de 65 de cai si intreaba "de ce nu vorbim despre masini adevarate" ))
La clasa 1.4i sunt masini mult mai rapide decat Logan pe 400m (asta daca intereseaza pe cineva). Vezi Peugeot 206, Citroen C3, Renault Clio, Volkswagen Lupo si alte cateva. Dar Logan e cea mai ieftina, deci da.
Si de ce ar face cineva resoftare la un motor de 1.4? Pai tocmai pentru ca la nivelul ala atat de scazut (eu am Peugeot 206 1.4i si Logan 1.4i, deci stiu cat is de lente si de slabe) orice cal putere in plus te ajuta. O resoftare pentru Peugeot 206 1.4i costa ~150-200 E si mi-au garantat 6-7 cai. Asta inseamna sa ajung la 80+ cai si atunci e mult mai bine sa nu se simta la fel de grav cand mai urci 2 persoane in masina sau cand pornesti aerul conditionat.
Zic si eu...
|
|
|
26-07-13, 12:07
|
#6686
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Benzina sau motorina ?
Nu injurati daca va lipsesc niste posturi, au plecat doar alea cu morti, cruci si nume de sfinti, nicio informatie interesanta pentru topic n-a plecat dintre noi
|
|
|
26-07-13, 13:22
|
#6687
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by eMH
Amuzant e ca sunt unii pe aici care au masina de 65 de cai si intreaba "de ce nu vorbim despre masini adevarate" ))
La clasa 1.4i sunt masini mult mai rapide decat Logan pe 400m (asta daca intereseaza pe cineva). Vezi Peugeot 206, Citroen C3, Renault Clio, Volkswagen Lupo si alte cateva. Dar Logan e cea mai ieftina, deci da.
Si de ce ar face cineva resoftare la un motor de 1.4? Pai tocmai pentru ca la nivelul ala atat de scazut (eu am Peugeot 206 1.4i si Logan 1.4i, deci stiu cat is de lente si de slabe) orice cal putere in plus te ajuta. O resoftare pentru Peugeot 206 1.4i costa ~150-200 E si mi-au garantat 6-7 cai. Asta inseamna sa ajung la 80+ cai si atunci e mult mai bine sa nu se simta la fel de grav cand mai urci 2 persoane in masina sau cand pornesti aerul conditionat.
Zic si eu...
|
Cea mai tare afacere faci sa pui 6-7 cai cu doar 200 euro Nu trebuia s-o iei personal, am banuit ca o sa sara de cur in sus cativa posesori de logan ca urmare a discutiei mele cu JDV si alex. Si da, loganul nu o consider masina adevarata, ci doar o masina, succesorul batranei 1310, menita sa te duca din a in b, fara niciun fel de senzatie oferita in plus, si pe care poti s-o repari pe marginea drumului cu o sarma si un patent. Nu am avut masina de 65 de cai si nici n-am, asa ca presupun ca-mi dai voie sa-mi dau cu parerea.
Last edited by fasso; 26-07-13 at 13:25.
|
|
|
26-07-13, 15:18
|
#6688
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Benzina sau motorina ?
N-o fi masina de fite sau de curse, dar e mai mult decat succesorul 1310. Nu am Logan, daca urmeaza sa apara vreunul sa remarce . Doar ca mi se pare ca vorbim sa ne aflam in treaba. La o masina de 70 de cai conteaza si 5 cai in plus.
Daca ii pui 3 persoane in ea si dai drumul la aer o ingenunchiezi. Privit strict valoare absoluta 7 cai nu sunt multi. Dar daca raportezi la 70 sunt multi. Daca raportezi la 200 poate nu fac asa mare diferenta. In fine, discutia oricum e offtopic , am dat din benzina si motorina in Logan si cipuri .
Revenind, saptamana trecuta am facut revizia de 2 ani ( s-a mers in 2 ani fix 10 mii de km deci fie ca ii zici revizie obligatorie fie ca e revizie periodica la atingerea nr de km tot aia ) la o Toyota Yaris 1,3 benzina. Schimb ulei, filtru aer, combustibil, lame stergatoare fata si ulei in cutie, fix 14 milioane. La reprezentanta,. Eu unul consider foarte mare suma, aceeasi bani am dat eu recent pentru Mercedes , dar evident nu la Casa Auto, ci intr-un alt service, cu piese cumparate nu direct prin ei.Adica filtru motorina care e vreo 6 milioane, 6 litri ulei Mobil esf formula , filtru aer , polen si o carcasa de plastic la pompa de apa . Comparatia poate nu e cea mai exacta, poate vor zice unii ca da, una e reprezentanta alta e ca iei tu piesele. Asa este. Dar s-a mai vorbit pe aici si de masina noua vs masina sh, ceea ce intareste spusele mele.
Nu stiu cum o fi la Opel sau alte marci. Stiu doar ca la Ford, Mercedes , Toyota , Jeep si inca cateva, e discrepanta mare intre serivisarea la ei , ca de, ai masina in garantie,sau servisarea in alta parte, cu piese cumparate nu prin ei.
Deci cum e cu intretinerea la diesel vs benzina? Evident, excludem faptul ca eu nu am schimbat lame stergatoare si nici ulei in cutie, dar uleiul la Toyota a fost vreo 3 milioane , 2 litri , ceea ce mi se pare exagerat.
Am dat pe castrol pt Jeep 8 mii litrul, iar la ei este 1,5 milioane litrul. Nu m-a interesat marca , ca probabil e ceva ce agreeaza ei, dar.. totusi..
|
|
|
26-07-13, 15:27
|
#6689
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by cavaliere
N-o fi masina de fite sau de curse, dar e mai mult decat succesorul 1310. Nu am Logan, daca urmeaza sa apara vreunul sa remarce . Doar ca mi se pare ca vorbim sa ne aflam in treaba. La o masina de 70 de cai conteaza si 5 cai in plus.
Daca ii pui 3 persoane in ea si dai drumul la aer o ingenunchiezi. Privit strict valoare absoluta 7 cai nu sunt multi. Dar daca raportezi la 70 sunt multi. Daca raportezi la 200 poate nu fac asa mare diferenta. In fine, discutia oricum e offtopic , am dat din benzina si motorina in Logan si cipuri .
Revenind, saptamana trecuta am facut revizia de 2 ani ( s-a mers in 2 ani fix 10 mii de km deci fie ca ii zici revizie obligatorie fie ca e revizie periodica la atingerea nr de km tot aia ) la o Toyota Yaris 1,3 benzina. Schimb ulei, filtru aer, combustibil, lame stergatoare fata si ulei in cutie, fix 14 milioane. La reprezentanta,. Eu unul consider foarte mare suma, aceeasi bani am dat eu recent pentru Mercedes , dar evident nu la Casa Auto, ci intr-un alt service, cu piese cumparate nu direct prin ei.Adica filtru motorina care e vreo 6 milioane, 6 litri ulei Mobil esf formula , filtru aer , polen si o carcasa de plastic la pompa de apa . Comparatia poate nu e cea mai exacta, poate vor zice unii ca da, una e reprezentanta alta e ca iei tu piesele. Asa este. Dar s-a mai vorbit pe aici si de masina noua vs masina sh, ceea ce intareste spusele mele.
Nu stiu cum o fi la Opel sau alte marci. Stiu doar ca la Ford, Mercedes , Toyota , Jeep si inca cateva, e discrepanta mare intre serivisarea la ei , ca de, ai masina in garantie,sau servisarea in alta parte, cu piese cumparate nu prin ei.
Deci cum e cu intretinerea la diesel vs benzina? Evident, excludem faptul ca eu nu am schimbat lame stergatoare si nici ulei in cutie, dar uleiul la Toyota a fost vreo 3 milioane , 2 litri , ceea ce mi se pare exagerat.
Am dat pe castrol pt Jeep 8 mii litrul, iar la ei este 1,5 milioane litrul. Nu m-a interesat marca , ca probabil e ceva ce agreeaza ei, dar.. totusi..
|
ideea era ca este o aberatie sa pui un soft care sa iti dea 5-7 cai....la o benzina aspirat,poate s-o simtii la logan,dar majoritatea au spus ca nu ar da banii pentru asa ceva...
si intr-adevar sa pui soft la un diesel sa iti iei 20-30 cai si cuplu in jur de 50 nm.....e o treaba buna,se simte bine.....dar sa pui soft sa iti iei 5-7 cai....
|
|
|
26-07-13, 15:31
|
#6690
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Benzina sau motorina ?
Succesoarea daciei 1310 putem considera ca este Dacia Nova dar numai cronologic sa spunem. Loganul este succesorul Solenzei, se apropie mai mult de Solenza din tpdv decat de 1310. Diferenta intre 1310 si Solenza-Logan este uriasa.
|
|
|
|
|