Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Care pe care...
130i 68 28.69%
R32 169 71.31%
Voters: 237. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 24-10-06, 23:26   #91
GTI

Stage 5
 
GTI's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 579
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

@m_power87,pana nu mai folosesti inca o data cuvantul "subiectiv" da-mi voie sa iti explic daca nu stiai:
-a fi subiectiv inseamna a vorbi sau a scrie din perspectiva din care gandesti si simti TU lucrurile (adik parerea personala)
-a fi obiectiv inseamna a vorbi sau a scrie despre ceva fara a implica sentimentele proprii (adik opusul subiectivismului)
Deci cuvantul cheie este "obiectiv" si nu "subiectiv"...
__________________
"Nothing in life is more exhilirating as to being shot at without result - W.Churchill"
GTI is offline  
Old 24-10-06, 23:52   #92
m_power87


Stage 5
 
m_power87's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,346
Member of:
[4Tuning International]
[Colectionar Machete]
[MERCEDES]
[Street Zone]
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Da ma rog, acum imi sariti toti in cap,vw e o masina po****ra pe placul oamenilor ieftini nu ma impresoneaza.
SI cu asta ma terminat , nu va mai deranjez )
m_power87 is offline  
Old 25-10-06, 00:07   #93
thor

Stage 3
 
thor's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 152
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

130i pur si simplu.parerea mea!
thor is offline  
Old 25-10-06, 10:03   #94
alin

Stage 4
 
alin's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 229
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

am ales 130i, pentru ca e BMW, o masina usoara cu tractiune spate. Incepand de la pronuntzie parca e altceva cand spui ''bemwe'' fata de golf. si ca sa ma justific mai mult...inca de pe vremea lui ceashca, cand era guma turbo cu surprize si aveam toata colectia, fara sa fi vazut vreunul pe strada, tot bmw mi se parea cel mai sportiv. e vorba si de imaginea pe care si-au creat-o constructorii de-a lungul zecilor de ani, in cazul de fata bmw masina sportiva iar golf masina ieftina, fiabila cu un consum mic de combustibil. pe imaginea asta au vandut de au rupt si s-au dezvoltat...si au ajuns sa cumpere lamborghini, bugati....iar daca ai doua modele de peste 200cp..e parca exceptia care confirma regula.

no offence. parerea mea
alin is offline  
Old 25-10-06, 10:35   #95
riptor

Stage 5
 
riptor's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 411
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Quote:
Originally Posted by alin View Post
am ales 130i, pentru ca e BMW, o masina usoara cu tractiune spate. Incepand de la pronuntzie parca e altceva cand spui ''bemwe'' fata de golf. si ca sa ma justific mai mult...inca de pe vremea lui ceashca, cand era guma turbo cu surprize si aveam toata colectia, fara sa fi vazut vreunul pe strada, tot bmw mi se parea cel mai sportiv. e vorba si de imaginea pe care si-au creat-o constructorii de-a lungul zecilor de ani, in cazul de fata bmw masina sportiva iar golf masina ieftina, fiabila cu un consum mic de combustibil. pe imaginea asta au vandut de au rupt si s-au dezvoltat...si au ajuns sa cumpere lamborghini, bugati....iar daca ai doua modele de peste 200cp..e parca exceptia care confirma regula.

no offence. parerea mea
de acord cu ceea ce zici referitor la bmw,dar nu uita ca golful gti a facut ISTORIE.a deschis lumea hot-hatch-urilor si din cauza asta vw si-a castigat un nume in istorie,si nu numai din cauza asta.a nu se intelege ca sunt fan vw,in 80% din cazuri as alege bmw,dar acum r32 a iesit per total mai bun,asta e,chiar daca la capitolul "fun" de ex bmw e un pic mai sus
__________________
renaultsport clio 182
riptor is offline  
Old 25-10-06, 11:44   #96
GTI

Stage 5
 
GTI's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 579
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

alin,Golf I a aparut in 1976,iar varianta GTI cu doi ani mai tarziu,adica in 1978,deci a existat varianta sport de la bun inceput.Cauta pe net istoria Golf GTI si o sa aflii ca prototipul primului GTI era foarte apropiat de o masina de curse,cu anvelope cu latimea de 205,cursa amortizoarelor de doar 3cm si esapament de 8cm diametru,astea pe langa motorul de 1.6litrii care avea doua carburatoare dublu corp si dezvolta aproximativ 125CP,care e mult si acum pt un 1.6...
Aaa...si inca o chestie,oare BMW pentru ce a dezvoltat Seria 1???Sa concureze Astra sau Megane???...nu prea cred...raspunsul e Golf.
GTI is offline  
Old 25-10-06, 11:47   #97
GTI

Stage 5
 
GTI's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 579
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

cat despre "Domnul" m_power87...iar ai scos o perla,"pe placul oamenilor ieftini".
Sa postezi la sectiunea "Masina mea" cand iti iei BMW 760Li "Individual",OK??? Daca tu esti asa om "scump"...
GTI is offline  
Old 25-10-06, 12:34   #98
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

GTI, don't bother!
760 IL pot sa am si eu ca el..de la BBurago!sau Maisto..etc..

oricum, foarte adevarat ce ai spus..cu vs Golf. cine nu stie, nu a avut, nu cunoaste...
__________________
Objects in the mirror tend to disappear

It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
bogdan_wrc is offline  
Old 25-10-06, 13:59   #99
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Quote:
Originally Posted by alin View Post
am ales 130i, pentru ca e BMW, o masina usoara cu tractiune spate. Incepand de la pronuntzie parca e altceva cand spui ''bemwe'' fata de golf. si ca sa ma justific mai mult...inca de pe vremea lui ceashca, cand era guma turbo cu surprize si aveam toata colectia, fara sa fi vazut vreunul pe strada, tot bmw mi se parea cel mai sportiv. e vorba si de imaginea pe care si-au creat-o constructorii de-a lungul zecilor de ani, in cazul de fata bmw masina sportiva iar golf masina ieftina, fiabila cu un consum mic de combustibil. pe imaginea asta au vandut de au rupt si s-au dezvoltat...si au ajuns sa cumpere lamborghini, bugati....iar daca ai doua modele de peste 200cp..e parca exceptia care confirma regula.

no offence. parerea mea
Cum adica au ajuns sa cumpere Lamborghini, Bugatti? Bmw-u'?!Lamborghini a fost a lui Audi (in caz ca mai este oricum si-au anuntat decizia de-a-l vinde) Bugatti nu stiu sigur al cui este dar sigur nu este al lui Bmw. Acuma ne legam de pronuntie? Las-o draq de treaba. Eu unul nu mai postez aici. Este pierdere de timp.
B 68 VLD is offline  
Old 25-10-06, 14:04   #100
florin83
BMW Driver

Stage 5
 
florin83's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

se referea la VW
florin83 is offline  
Old 25-10-06, 18:01   #101
alin

Stage 4
 
alin's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 229
Thumbs down Re: 130i vs. Golf 5 R32

multam de ajutor florin, intr-adevar la grupul vw ma refeream.

pt GTI
chiar nu stiam ca modelul gti a aparut din 1978, si chiar imi doresc sa ma dau sau sa ma dea cineva macar cu un gti ca R32 sunt mai rare(poate ma ajuti tu GTI), dar la partea cu seria 1 concureaza golf te contrazic; seria 1 a fost facut sa concureze audi a3 si mercedes clasa a, uita-te la pretzuri; astra, megane, focus, mazda 3, citroen c4, peugeot 307, almera, corolla...etc, acestea sunt masinile care concureaza golful si profitand de succesul golfului GTI vei vedea ca aproape la fiecare gasesti cate un model asemanator GTI-ului: VTS, OPC, RS...
alin is offline  
Old 25-10-06, 19:35   #102
GTI

Stage 5
 
GTI's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 579
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Stiu si eu de toate celelalte "GTI"-uri ale firmelor rivale,ca doar le-am avut pe toate in vedere cand am ales GTI-ul VTS-ul e lenes,OPC-ul e foarte subvirator si scump,Octavia RS e grea de fund,Focus ST consuma enorm,Megane RS nu are o pozitie prea buna la volan si nu are sunet puternic evacuarea...etc...le-am luat pe toate la mana
Cat despre chestia cu tura cu GTIu,cam greu sa ajung la Targoviste...
GTI is offline  
Old 25-10-06, 22:54   #103
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Quote:
Originally Posted by GTI View Post
alin,Golf I a aparut in 1976,iar varianta GTI cu doi ani mai tarziu,adica in 1978,deci a existat varianta sport de la bun inceput.Cauta pe net istoria Golf GTI si o sa aflii ca prototipul primului GTI era foarte apropiat de o masina de curse,cu anvelope cu latimea de 205,cursa amortizoarelor de doar 3cm si esapament de 8cm diametru,astea pe langa motorul de 1.6litrii care avea doua carburatoare dublu corp si dezvolta aproximativ 125CP,care e mult si acum pt un 1.6...

116 stiam eu

Dar daca e 125 cum zici tu,imi cer scuze
George_P. is offline  
Old 26-10-06, 00:05   #104
tfsi

Stage 5
 
tfsi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 550
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

pai 110 cp are mk1 gti 1,6...iar spre final a fost inlocuit cu motorul de 1,8 la care a mai crescut puterea cu 3 cp...asa ii GTI mai darnic ,sau poate l-a confundat cu polo 6N gti cu motorul 1,6 125 cp
__________________
Colin Forever!
tfsi is offline  
Old 26-10-06, 00:07   #105
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Asa....110,m-am incurcat eu.

George_P. is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -