Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Care pe care...
130i 68 28.69%
R32 169 71.31%
Voters: 237. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 23-10-06, 01:49   #61
m_power87


Stage 5
 
m_power87's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,346
Member of:
[4Tuning International]
[Colectionar Machete]
[MERCEDES]
[Street Zone]
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

EU sunt de acord cu Seby. 130i-ul e superior R32-ul atat din punct de vedere al puterii 265cp vs 250(R32) cat si al handlingului. Ca sa nu mai vorbim de fiabilitate si protectie in caz de accident etc. un bmw ramane bmw asa ca nu mai bagati voi vrajeli ca nu este loc pentru picioare in spate. Fratilor daca nu va place nu il cumparati si cu asta basta, dar asta nu inseamna ca e prost. Din cate stiu eu pana acum bmw e o marca premium si este mult superioara vw. Si cine sunt voi sa ziceti ca e mai bun ala sau ala , vad ca majoritatea ati ales R32 bravo voua e parerea voastra dar nu mai afirmati ca 130i-ul e prost. Mie unul imi place la nebunie mai ales daca are si pachetl optic M. Sunteti voi cumva piloti de teste si eu nu stiam? le-ati condus cumva pe amandoua si v-ati dat seama ca R32 e mai bun sa vi se pare voua ca ar fi mai tare R32? Mai bine va vedeti de treaba voastra
m_power87 is offline  
Old 23-10-06, 01:53   #62
m_power87


Stage 5
 
m_power87's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,346
Member of:
[4Tuning International]
[Colectionar Machete]
[MERCEDES]
[Street Zone]
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

si ce conteaza ce a ales Clarkson sau nush cine? fratilor aia nu au nici o treaba cu masinile desi fac acea emisiune. Acolo toate masinile englezesti sunt laudate cum ca ar fi cele mai bune. Dupa ei Jaguar si Aston Martin sunt supercar-uri, cand de fapt un M6 le ingenuncheaza, stiu ca e off-topic dar ei nu sunt subiectivi cand fac teste cat despre clarckson asta care si-a vandut Ford-ul GT si si-a luat M5 nu mai zic nimic, afirma ca nu e bun dar si-a luat unul
m_power87 is offline  
Old 23-10-06, 01:55   #63
m_power87


Stage 5
 
m_power87's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,346
Member of:
[4Tuning International]
[Colectionar Machete]
[MERCEDES]
[Street Zone]
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Va multumesc anticipat pentru injuraturile care o sa mi le adresati, dar sincer ma doare undeva, nici acolo si multi dintre voi care nu aveti nici o treaba cu domeniul auto nu aveti ce cauta pe acest forum
m_power87 is offline  
Old 23-10-06, 02:17   #64
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Ai venit de la circ? Ai pus 3 mesaje ca sa nu spui nimik? Pt mine sa spui ca Bmw-ul este Bmw nu este un argument. Fiabilitatea la Bmw este mai buna decat la Vw? Asa o fi dar vrei sa-ti povestesc despre cateva hibe de la E90 care nu pot fi trecute cu vederea tinand cont ca Bmw-ul este Bmw si este marca premium ?! Vrei sa-ti mai spun de hibe de la Seria 1? Ma lasa rece testele de fiabilitate facute de x sau y atata timp cat realitatea este alta. Am uitat sa precizez ca hibele de care stiu eu sunt/au fost la masini aproape noi/noi.
B 68 VLD is offline  
Old 23-10-06, 02:24   #65
m_power87


Stage 5
 
m_power87's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,346
Member of:
[4Tuning International]
[Colectionar Machete]
[MERCEDES]
[Street Zone]
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Or fi hibe nu zic, nu exista perfectiune, si ce daca am pus e post-uri? si ce vrei sa zici ca celelalte masini nu au hibe? hai sa fim seriosi, si apropo cand zic ca bmw e bmw stiu ce zic, eu nu am personal dar varul meu are un e46 din 2002 si pana in prezent nu a avut nici o problema cu el si numai eu si cu el stim prin ce a trecut saracu, cat despre vw acelasi var are din pacate si un golf 4 tdi care mereu se strica si nu e supus la aceleasi ,chinuri' ca si 3-iarul asa ca dute si plimbate
m_power87 is offline  
Old 23-10-06, 07:56   #66
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Din pdv al fiabiltiatii BMW este cea mai robusta.
Sigur ca cei 265 cp il pot situa pe BMW in multe situatii in fata, dar ai nevoie de mana sa stai pe viraje stranse in fata.
In ce priveste masa repartitia este foarte importanta si BMW este singurul care apropie de 50-50% repartitia masei pe punti de aceea sun BMW are pe fata alemente de suspensie din Dural si pe spate de fonta.
Nmeni nu poate cand e vorba de mase sa-i surclaseze la masini de serie cat despre pasat despre mase e normal sa fie mai usor sunt clase diferite iar elementele de siguranta inglobate de BMW sunt mult superioare.Verificati in plimul rand rigiditatea caroseriei.
Despre viteza nu are sens sa discutam un seria unu cu 265cp este limitat la 250 si fara limitare bate undeva la 270 lejer pe cand Golful gafaie inante de 250 ajungand cu greu si depasind cu eforturi cei 250 declarati prea optimist.
De unde stiu, pai am mers si motorul de 3000bmw nu-mi e strain deloc.
Daca observati atent ca sa rivalizeze VW a aruncat un motor de 3,6 in lupta cu discretul 3.0 de la BMW care mai nou cara si doua turbo pe anumite modele.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline  
Old 23-10-06, 11:42   #67
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Din pdv al fiabiltiatii BMW este cea mai robusta.
Sigur ca cei 265 cp il pot situa pe BMW in multe situatii in fata, dar ai nevoie de mana sa stai pe viraje stranse in fata.
In ce priveste masa repartitia este foarte importanta si BMW este singurul care apropie de 50-50% repartitia masei pe punti de aceea sun BMW are pe fata alemente de suspensie din Dural si pe spate de fonta.
Nmeni nu poate cand e vorba de mase sa-i surclaseze la masini de serie cat despre pasat despre mase e normal sa fie mai usor sunt clase diferite iar elementele de siguranta inglobate de BMW sunt mult superioare.Verificati in plimul rand rigiditatea caroseriei.
Despre viteza nu are sens sa discutam un seria unu cu 265cp este limitat la 250 si fara limitare bate undeva la 270 lejer pe cand Golful gafaie inante de 250 ajungand cu greu si depasind cu eforturi cei 250 declarati prea optimist.
De unde stiu, pai am mers si motorul de 3000bmw nu-mi e strain deloc.
Daca observati atent ca sa rivalizeze VW a aruncat un motor de 3,6 in lupta cu discretul 3.0 de la BMW care mai nou cara si doua turbo pe anumite modele.

Eu nu spun ca Vw o fi mai fiabil dar lumea prea are impresia ca Bmw-ul este mana cereasca. Cred ca, cu totii ne-am dori ca o firma producatoare de masini sa fie ok pe toate planurile dar din pacate lucrurile nu stau asa. Este vorba mult si de imagine aici. Imaginea Bmw este cu mult peste cea a lui Vw. Oricat de bun sau performant ar fi un Vw o sa fie vazut mereu sub Bmw. Nu am mers cu 130 dar am mers cu 116 120D si am ramas placut impresionat de dinamica de care dau dovada fata de multe alte masini, de usurinta de a ajunge la 200km/h(in cazul lui 116). Cu Golf 5 R32 nu am mers dar am mers cu TT-ul nou 3.2, cutie manuala, quattro (quattro de pe TT este acelasi lucru cu 4motion de la Golf; eu cel putin asa stiu) si mi-a placut foarte mult motorul, cutia de viteze, plecarea de pe loc care era foarte foarte tare.

Exact cum spuneai si tu Sebastian, 130 isi arata coltii in mainile unui sofer adevarat. Cel mai usor este sa alegi cand ai banu' in buzunar. Din punctul meu de vedere atunci stii exact ce vrei.

Cand spui ca elementele de siguranta sunt superioare in Bmw te referi la stelele euroncap?
Adult Occupant Rating: Bmw-ul Serie 3 are 5stele - Passat-ul 5 stele
Pedestrian Test Rating: Bmw are 1 stea - Passat-ul 2
Child Protection Rating: Bmw are 4 stele - Passat-ul 4 stele
Datele au fost luate de pe http://www.euroncap.com/

Cum ne dam seama care este repartia maselor ? Unde scrie? Chiar sunt curios sa aflu, inclusiv la masina mea.
B 68 VLD is offline  
Old 23-10-06, 19:06   #68
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Quote:
Originally Posted by B 68 VLD View Post
Eu nu spun ca Vw o fi mai fiabil dar lumea prea are impresia ca Bmw-ul este mana cereasca. Cred ca, cu totii ne-am dori ca o firma producatoare de masini sa fie ok pe toate planurile dar din pacate lucrurile nu stau asa. Este vorba mult si de imagine aici. Imaginea Bmw este cu mult peste cea a lui Vw. Oricat de bun sau performant ar fi un Vw o sa fie vazut mereu sub Bmw. Nu am mers cu 130 dar am mers cu 116 120D si am ramas placut impresionat de dinamica de care dau dovada fata de multe alte masini, de usurinta de a ajunge la 200km/h(in cazul lui 116). Cu Golf 5 R32 nu am mers dar am mers cu TT-ul nou 3.2, cutie manuala, quattro (quattro de pe TT este acelasi lucru cu 4motion de la Golf; eu cel putin asa stiu) si mi-a placut foarte mult motorul, cutia de viteze, plecarea de pe loc care era foarte foarte tare.

Exact cum spuneai si tu Sebastian, 130 isi arata coltii in mainile unui sofer adevarat. Cel mai usor este sa alegi cand ai banu' in buzunar. Din punctul meu de vedere atunci stii exact ce vrei.

Cand spui ca elementele de siguranta sunt superioare in Bmw te referi la stelele euroncap?
Adult Occupant Rating: Bmw-ul Serie 3 are 5stele - Passat-ul 5 stele
Pedestrian Test Rating: Bmw are 1 stea - Passat-ul 2
Child Protection Rating: Bmw are 4 stele - Passat-ul 4 stele
Datele au fost luate de pe http://www.euroncap.com/

Cum ne dam seama care este repartia maselor ? Unde scrie? Chiar sunt curios sa aflu, inclusiv la masina mea.

Sunt discuti mult prea profune ca sa le fac aici si acum.
Aici e un site usor cu discutii usoare une oricine si oricum se baga aiurea in discutie si cred ca stie tot sau ceva mai mult decat altul.
Repartitia maselor o masori static cu cantar pe fiecare roata si faci suma maselor pe punti si diagonala.Sunt cantare cu care se echilibreaza msinile de curse si suspensile acestora. Se folosesc f des chiar si in Romania, iar daca vrei un astfel de dispozitiv te pot ajuta sa-l cumperi la un pret de cca 3000-3500 euro.
Eu discutam strict de seria 1 si R32 iar Audi este brandul mai elevat de la VW, este mai echilibrat si mai uror dar cu toate astea nu poate atinge cifrele obtinute de bmw.
Nu stiam ca R32 ridica real 270 insa stiam ca bordul de vw si Audi minte enorm de mult.Tararile sunt prost facute.
la BMW mi-a fost rusine sa spun dar a atins 285 doar cu un soft schimbat la motorul de 3000, s-a dus ultima treapta la taiere, pe rosu.
Am mers cu vechiul R32 si la 240 lesina definitiv, atingand intr-un tarziu fara panta fara vand si 250.Nu m-a impresionat la cat de sportiva se dorea.
BMW 130i nu se doreste a fi sportiva marcii este doar un 2 volume puternic si elegant. Pentru sportivitate vine M1 in curand echivalent gamei R - VW si S- Audi.
Audi a cam apus de cand a scos Audi GT Quatro 2,3 litri 20v turbo 4x4.
Am sa va dau o adresa care e echilibrata si interesant de vazut continutul.
In concluzie BMW e o masina care nu se conduce din frana iar la viraje te face sa simti ca traiesti.
https://video.google.com/videoplay?do...&q=130i+vs+r32
SEBASTIAN is offline  
Old 23-10-06, 19:36   #69
tfsi

Stage 5
 
tfsi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 550
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
In ce priveste masa repartitia este foarte importanta si BMW este singurul care apropie de 50-50% repartitia masei pe punti de aceea sun BMW are pe fata alemente de suspensie din Dural si pe spate de fonta.
Nmeni nu poate cand e vorba de mase sa-i surclaseze la masini de serie cat despre pasat despre mase e normal sa fie mai usor sunt clase diferite iar elementele de siguranta inglobate de BMW sunt mult superioare.Verificati in plimul rand rigiditatea caroseriei.
un argument foarte bun adus BMW-ului.nu prea multi iau in calcul acest lucru.repartitia maselor ajuta foarte mult o masina in dinamica,stabilitate.chiar daca BMW s-a indepartat putin din traditia ei sportiva pur-sange,pastreaza multe elemente care te fac sa te simti intr-un 130i intr-o masina adevarata, pe niste drumuri virajate de munte.chiar daca designul e controversat,cu "M-Package" masina arata foarte bine.si sa nu uitam ca bmw a anuntat aparitia lui 135i .
__________________
Colin Forever!
tfsi is offline  
Old 23-10-06, 20:24   #70
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Multumesc, Sebastian, ca mi-ai explicat cum se masoara repartia maselor. Eu m-am gandit ca se poate afla usor acest lucru dar se pare ca nu este asa, mai ales ca este nevoie de acel aparat destul de costisitor. Stiu ca repartitia maselor este foarte importanta pt ca Bmw-ul se mandreste cu acest lucru de mult timp dar din pacate se pare ca nu putem afla cum sta la acest capitol si R32. Presupun ca nu putem spune pur si simplu ca sta mai slab, nu? Stie cineva care sunt consumurile reale ale celor 2 masini? Ma intereseaza consumul in oras la mers si tare dar si absolut normal.

Avantajele Bmw-ului sunt:
- Golf 5 R32 este subvirator si deci mai incet pe curbe fata de 130 care este supravirator. Daca gresesc corectati-ma.
- Repartitia maselor care probabil este mai buna la 130 decat la R32 si iara rezulta ca este mai rapid pe curbe.

Ar fi bine sa facem un sumar ca sa nu mai scriem n pagini.
B 68 VLD is offline  
Old 23-10-06, 20:37   #71
florin83
BMW Driver

Stage 5
 
florin83's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

pai normal ca e mai greu pe fata R32 ca are si planetare, diferential, cardan + asezarea motorului..care nu e spatele puntii ca la bmw..deci in nici un caz n-are 50-50 repartitia greutatii..
__________________
E36 325i
florin83 is offline  
Old 23-10-06, 20:49   #72
florin83
BMW Driver

Stage 5
 
florin83's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

daca nu ma insel are 300 pe bord..
florin83 is offline  
Old 23-10-06, 20:57   #73
m_power87


Stage 5
 
m_power87's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,346
Member of:
[4Tuning International]
[Colectionar Machete]
[MERCEDES]
[Street Zone]
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Quote:
Originally Posted by -ZZ- View Post
Tinere...vezi ca r32-ul si gti au 300 pe bord.....
Omul a vazut 270 live si da-mi voie sa ....nu prea le are cu mecanica si masinile....e varza ....are o uzina sub capota...ne prea le are ce e adevarat

Si cand ai sa ai macar bicicleta si ai sa stapanesti cum se cuvine limba romana,te asteptam....pana atunci rog moderatorii sa aiba grija de 'chestia' aceasta care jigneste lumea gratuit
am vrut sa zic ca au 300 pe bord dar degeaba scz , si apropo el a inceput primul asa ca scuteste-ma si sa inteleg ca a mers el 270 cu un R32 sau a vazut la tv?
m_power87 is offline  
Old 23-10-06, 21:01   #74
m_power87


Stage 5
 
m_power87's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,346
Member of:
[4Tuning International]
[Colectionar Machete]
[MERCEDES]
[Street Zone]
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Quote:
Originally Posted by -ZZ- View Post
Tinere...vezi ca r32-ul si gti au 300 pe bord.....
Omul a vazut 270 live si da-mi voie sa ....nu prea le are cu mecanica si masinile....e varza ....are o uzina sub capota...nu prea le are, ce e adevarat

Si cand ai sa ai macar bicicleta si ai sa stapanesti cum se cuvine limba romana,te asteptam....pana atunci rog moderatorii sa aiba grija de 'chestia' aceasta care jigneste lumea gratuit
apropo am bicicleta, da prietenul tau e foarte priceput da el ce masina are? vreun RS6 sau un Murcielago? Io sunt mai amarat, momentan nu mai am masina da o sa imi iau in curand o bicicleta ca deh cu masinile nu am treaba
m_power87 is offline  
Old 23-10-06, 22:48   #75
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: 130i vs. Golf 5 R32

Nu-l baneaza nimeni ? Off-topic,prostie crunta,injurii...motive sunt destule.

Putin probabil ca un 130i stock sa atinga 270.Cat despre R32 stock,vise.Putere mai mica decat BMW,aerodinamica mai proasta...bine ca atinge si 250.
Race is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -