VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
ma refer la motoare de serie... care se introduc pe masini..si culmea S2000 nu a avut probleme de fiabilitate,fiind chiar in top..a si am uitat:sa fie din 1999
s14b20 un motor din 1900toamna cu 192 PS (141 kW) iar motorul de 2,5l in versiunea de curse depasea 340 hp (250 kW)
da, avea o evacuare. crezi ca face asa mare diferenta? si chiar si asa, pune masina pe la 200-205 cai maxim. (desi un cred ca statea la 205). crezi ca aia 13 cai in plus fac diferenta aia intre masini? chiar si cu caii aia in plus, tot honda iese mai bine ca rap kg/hp. masina mea are 1425kg. se compara cu greutatea hondei?
Masina ta are ~1350 kg nu 1425. Nici 325I E46 nu trece de 1400 kg.
Si faptul ca a ta nu este curata este alta magarie, numai soft urca in 210 CP daca pui soft, filtru si evacuare posibil sa treaca si de 220 CP.
Si oricum a ta stock bate CRX DelSol VTI problema este cand o sa dai de un EG6 VTI cu modificarile tale sa vedem ce faci...
Quote:
Originally Posted by vali vtk
s14b20 un motor din 1900toamna cu 192 PS (141 kW) iar motorul de 2,5l in versiunea de curse depasea 340 hp (250 kW)
Noi vorbim de masini de serie pe aici si de motoare care ajung sau depasesc 200 k km fara reparatii. Asa motorele de motocicleta au depasit 220 CP/l asa ca ce exemple ne dai tu nu sunt vre-o minunatie.
la ce s-a ajuns cu topicul asta, IMI CER SCUZE PENTRU OFFTOPIC, dar cred ca discutia asta daca era purtata in realitatate cu siguranta se lasa cu bataie
Deci tu chiar nu ai inteles o iota din ce am zis, si iti mai explic inca o data.
N-am spus nici o data ca domne daca nu ni le permitem inseamna ca sunt proaste.
Dar... in ultimii ani, pana in prezent, marcile nemtesti, au inceput sa o faca la futui pomana, ca sa ma intelegi pe romaneste, si pe langa asta pun si un pret care nu este justificat, DE CE? Pentru ca achizitionezi NUMELE BMW, si nu MASINA BMW? Asta e stupid.
In legatura cu service-ul, cunosc mai multi indivizi, care lucreaza atat la Porsche Romania, cat si la Automobile Bavaria, si chiar asta este politica companiilor in prezent. Masini cat mai proaste, facute din plastic, menite sa aibe defectiuni doar pentru a fi aduse inapoi in service.
Daca vorbim de era E30, E34, E36, etc etc anii aceia, DA tot respectu, pe vremea aceea BMW chiar facea masini cu sufletul, cu inima, erau alte masini, si ma inclin la ce a putut BMW sa scoata pe usa fabricii in perioada aceea. Sunt o gramada de baieti pe forumul acesta care imi dau dreptate, deci nu trebuie sa imi dai dreptate.
DAR. Uitandu-ma la modelele recente, modelele care au fost criminalizate de catre Bangle, care n-au nici o noima, care au interioare (masini premium de altfel) finisate cu materiale proaste, care nu au longevitate si dupa 30 de mii de km, incep sa apara greierasi, pai scuza-ma frate, dar asta nu e masina de 50-60-70 de mii de euro. Abia abia, cu noile F-uri au inceput dinou sa scoata masini ok, ca design, atat exterior cat si interior.
Vezi ca pe multe site-uri straine, apare urmatorul motto "E46 the LAST REAL BMW"
Cate honde ai vazut tu transportate pe platforme, si cate BMW-uri ai vazut pe platforme... (bmw assistance)
Comparand masini de NOI, ce ofera HONDA la un anumit pret si in anumite clase, si ce ofera BMW in aceleasi clase, si la ce preturi. Asta incerc eu sa-ti explic.
Si da... ca orice om normal si realist, trebuie sa pui deoparte sutele de cai, si nm cuplu, si trebuie sa te gandesti realist ce te asteapta cand achizitionezi o astfel de masina.
Stai linistit, nu ma intereseaza daca crezi sau nu ca imi permit astfel de masini, dar prietenii mei, cei care ma cunosc, stiu ca urmatoarea masina va fi o Japoneza, pentru ca nu stiu cum sa-ti zic, e altceva....
In fine nu mai are sens sa discutam, ramaneti la visele voastre.
Am BMW, conduc BMW, imi place BMW, si respect BMW, dar imi pare rau... nu mai e ce a fost.
si ce te face sa crezi ca Honda sau Subaru sau Toyota mai sunt ce au fost...
trezireeea nimeni nu mai face masini ca pe vremuri(sa te tina o viata)
tot E46 am si eu dar nu am dat niciodata vina pe saraca masina,asta e " nu ne-am nascut in locul potrivit"
clar BMW are o imagine proasta in Romania,da la reprezentanta de fura lumea,pica suspensiile si casetele de directie de la drumuri,ti se fura oglinzile dar NU e vina masinii...
daca ai fi macar 10% fan BMW cum declari ca esti ai realiza asta.
Nu mai face comparatie cu E30 ca nu are rost.
PS sa vezi ca o japoneza nu mai e altceva.Cred ca Honda a cotit catre comercial dupa EP3/S2000 ma rog e o parere pur personala sunt curios ce zic si fanii Honda
@GTR toate modelele 325i E46 TREC DE 1400 KG!!!!
de la E30 in sus au luat cam cate 150 kg de la serie la serie
PPS : sa dea cineva search pe google /mobil 1 1 milion de mile BMW...
Raz6633 nu stiu cat de mult te-ai interesat in general de bmw, dar daca tu zici ca vezi mai multe pe platforma decat honda da-mi voie sa-ti spun ca aici ai o grava porblema de logica.... odata ca se vand cu mult mai multe bmw in ro fata de honda era catastrofal pt honda sa fi vazut mai multe pe remorca...si problemele enumerate de tine sunt cam.... stiam ca buba mare in afara de bucsaraie(asta fiind de la drumuri) este elecronica
nu poti spune ca designul honda a mers din bine in mai bine...si e adevarat ca ultimele generatii de bmw nu prea mai erau pt tineret, erau mai sobre si nu tocmai pe placul nostru. dar daca te uiti si faci un calcul la motoare in special dupa 90 bmw a tintit sus si le-a iesit, chiar daca au avut nevoie de ajutorul celor de la psa sa scoata un diesel, sau au renuntat la aspirat in favoarea turboului
da, avea o evacuare. crezi ca face asa mare diferenta? si chiar si asa, pune masina pe la 200-205 cai maxim. (desi un cred ca statea la 205). crezi ca aia 13 cai in plus fac diferenta aia intre masini? chiar si cu caii aia in plus, tot honda iese mai bine ca rap kg/hp. masina mea are 1425kg. se compara cu greutatea hondei?
evacuare?fi serios...si fi corect pana la capat,numara toti caii(aia care ti-au iesit la dyno) si mai fa inca un raport cp/kg(de care tot tu ai zis mai sus),si mai fa inca unu pt "del slow".vezi daca iasa ceva cu care te poi mandri atat de mult .
daca ma insel,te rog sa ma corectezi.
Masina ta are ~1350 kg nu 1425. Nici 325I E46 nu trece de 1400 kg.
Si faptul ca a ta nu este curata este alta magarie, numai soft urca in 210 CP daca pui soft, filtru si evacuare posibil sa treaca si de 220 CP.
Si oricum a ta stock bate CRX DelSol VTI problema este cand o sa dai de un EG6 VTI cu modificarile tale sa vedem ce faci...
masina mea are 1380kg in talon, fara muzica (care atarna considerabil), fara jantele aftermarket (care crede-ma ca in comparatie cu jantele oem pe 15" snt de cel putin 2 ori mai grele) si fara evacuarea mea AC Schnitzer, care e masiva comparata cu cea stock. cel putin finala e pamant. eu am dat o estimare cel putin realista la kg, cu 1425kg, din ce am calculat eu ca am pus pe masina si nu venea din fabrica, dar greutatea s-ar putea sa fie chiar mai mare.
de soft, ce sa zic, daca imi gasesti tu softul ala de 20 de cai.. eu il mananc gol. ca sa iti faci o idee de caii de la momentul respectiv: la ceva vreme dupa ce am venit aici (uk), mi-am montat un filtru de aer sport si am pus masina pe dyno. au iesit 209 cai, in conditiile in care am bagat 10L shell v-power plus un bidon de aditiv de benzina NOS (care se recomanda la 40-50L). fara aditiv, benzina buna si filtru sport eu snt 100% convins ca masina nu scotea mai mult de 205bhp. inca mai am fisa dyno, daca e nevoie de ea.
de EG6 VTI, snt si eu f curios, momentan pe dyno masina sta la 223bhp (dupa ce i-am facut si soft) deci nu ma sperie f tare VTI-urile. tot ce mi-ar mai trebui ar fi sa mai scap de kg si sa pun un LSD.
e46 325i sare de 1500kg, in cazul in care nu e troaca, in sensul fara AC, fara piele, fara trapa etc.
evacuare?fi serios...si fi corect pana la capat,numara toti caii(aia care ti-au iesit la dyno) si mai fa inca un raport cp/kg(de care tot tu ai zis mai sus),si mai fa inca unu pt "del slow".vezi daca iasa ceva cu care te poi mandri atat de mult .
daca ma insel,te rog sa ma corectezi.
pai fa-l tu, tocmai ti-am dat toate datele, si la modul cel mai serios. nu era nimic de mandrit, nu mi se pare del sol vreo sportiva, doar ca s-a dat ca exemplu aici. ca idee, snt mult mai mandru ca am batut e92 330xi (~270bhp), A4 3.0 tdi (~240bhp), E90 330d (~230bhp), X5 3.5d (~280bhp), fiat coupe 2.0T (~220bhp), si altele mai seriose decat del sol de 1.6.
Sincer nu shtiu de unde au luat turbinele de la SH ? Nu am auzit nici motoarele urland nici bov-urile suierand . Cred ca daca chiar erau biturbo aveau un boost foarte mic . Cat despre mica caramida bravo celui care a modificat-o .
mai puteti???cat pot sa rad cum va contraziceti.fiecare isi apara cea cei place chiar daca are dreptate sau nu)))bmw-isti cu a lor bmw-uri si hondari cu a lor honde.eu am honda del sol vti 160 cai+.prefer honda in momentu de fata in favoarea altor masini(japoneze,ca de altele nus fan pe domeniu sportiv),consum mic,taxe mici,putere decenta,intretinere eftina,piese la pret decent si ai o plaja larga de unde sa alegi,pun probleme la multe masini,design frumos(gusturile nu se discuta) etc
nu poti zice la un fan bmw ca bmw i de caco si invers,pt ca,clar se va contrazice la infinit.numa bine cu contrazicerile))
app un eg6 un pic magarit bate bmw 325,328 amandoua tiganite.conteaza mult si soferu.va zic asta ce am fost de fata
si crx de 125 cai un tiganit asa usor bate 325 am fost de fata
nu zic ca honda ii ce mai tare,dar pune probleme la multe masini.si raportul putere/greutate/pret este foarte bun