Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Pentru ce diesel optati din cele doua?
Pumpe Düse 36 39.56%
Common rail 55 60.44%
Voters: 91. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 23-03-10, 09:28   #31
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Asta e al 4-lea post al tau aici in care spui acelas lucru. Spune punctele acelea de vedere net superioare, sau esti secretos si le tii doar pentru tine si nu vrei sa le afle si altii?! Macar ziceai si tu despre norma de ulei la PD ca e mai pretentioasa, dar nu ai spus nimic pana acuma.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 09:35   #32
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Quote:
Originally Posted by iulian2476 View Post
Asta e al 4-lea post al tau aici in care spui acelas lucru. Spune punctele acelea de vedere net superioare, sau esti secretos si le tii doar pentru tine si nu vrei sa le afle si altii?!
Pai au fost expuse de mine si el a fost de acord.

Uite, le repet:

performante, zgomot, rafinament(vibratii), consum, fiabilitate, plaja de cuplu si putere, adica tot.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 10:04   #33
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Eu, sincer, cred ca f. multi si-au vazut capacul de la motor scos numai la service cand schimbau aia uleiu dar se dau mari cunoscatori in sisteme de injectie, injectoare si alte treburi
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 10:09   #34
sponsoru

Stage 5
 
sponsoru's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 673
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Acum sincer avand in vedere ca sunt foarte multi care nici permis nu au .. Din restul partii care au.. cati crezi ca au minime cunostinte de mecanica?In general pe forumul asta parerile se dau din auzite si gusturi nu din experiente personale .
__________________
Te-ai nascut original , Nu muri o copie ..


Last edited by sponsoru; 23-03-10 at 10:12.
sponsoru is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 11:08   #35
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Pai au fost expuse de mine si el a fost de acord.

Uite, le repet:

performante, zgomot, rafinament(vibratii), consum, fiabilitate, plaja de cuplu si putere, adica tot.
Nu la replay-ul tau m-am referit cand vorbeam de prima pagina. Eu stiu dimpotriva ca la consum PD-ul e mai bun, adica consuma mai putin. La forta de asemenea. Daca un CR creeaza 1100 bar in medie pe piston, la PD se obtin pana la 2050 bar pe piston, deci o atomizare mai mare de combustibil, prin urmare consum mai mic.
De exemplu: Golf IV 1.9 TDI 90 PS are acelas consum aproximativ (putin de tot mai mare chiar) decat tot un 1.9 TDI-PD de 101 PS. Deci la consum nu ai nimerit-o. Daca ar fi cum spui tu atunci de ce Dacia de 1.5 (volum mai mic) cu 85 PS consuma la fel cat un Golf de 1.9 (volum mai mare) si cai mai multi. Iti spun eu: diferenta o face motorul PD.
Iar la putere cu PD s-a scos la 1.9 150 PS. Iar la chiptuning, daca dintr-un 1.9 TDI 90 PS se scot ~120-125 PS, la 1.9 TDI-PD 101 PS se scot ceva mai mult (~130-135). Motorul la masina mea de 101 PS scoate 75 de db, deci cat un aparat electrocasnic de mici dimensiuni, deci putin zgomotos.

In ceea ce priveste fiabilitatea: am masina asta de 4 ani (ea are 6 ani si 8 luni) si nu am pus un furtun pe ea, absolut nici o problema pana acuma, fiind luata la mana a II-a. Motoarele PD s-au pus initial pe ambarcatiuni si vapoare, pentru a reduce consumul. Deci sunt tolerante si eu personal deduc ca sunt si fiabile.

Last edited by iulian2476; 23-03-10 at 11:12.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 11:56   #36
sponsoru

Stage 5
 
sponsoru's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 673
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

74 de Db la relanti sau cum? Si cu ce ai masurat tu ? In ceea ce priveste consumul pe ce te bazezi cand spui ca motorul tau consuma mai putin decat 1.5 dci de pe logan?
Una peste alta din cele spuse de tine rezulta ca este culmea si mai silentios si mai performant si mai putin gurmand decat un CR. Asadar ajungem la dilema:de ce oare s-a renuntat la el daca este asa de "avansat" fata de CR??
sponsoru is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 12:17   #37
VENOX
CITROEN Driver

Stage 5
 
VENOX's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,903
Member of:
[Nissan]
[CITROEN]
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Anul trecut mi-am luat prima masina diesel (an fabr. 2006) echipata cu un motor 1.6 HDI 92CP. Deci e posibil ca ce urmeaza sa zic, sa fie prostii, daca asa e, nu ma luati in seama. Totusi in urma experientei mele pot sa zic ca motorul nu e prea silentios, sa fie din cauza km (110.000), sa fie din cauza antifonarii, sa fie din cauza ca nu sunt eu obisnuit cu dieselul... cine stie. Eu am votat Common Rail din cauza unor motive simple: consum redus (4.5 - 5 extern, max. 7.5 - 8 in Bucuresti - iarna si 6.5 - 7 in Bucuresti - vara), poluare redusa (stiu ca pe multi nu-i intereseaza asta, dar pe mine m-a interesat), costuri de exploatare mai reduse, tehnologie mai noua care urmeaza sa mai fie disponibila multi ani de acum incolo. Cat despre motorina proasta din Romania... e posibil ca PD sa "haleasca" si motorina de la soferi de pe fundul cisternei, eu unul bag Alto de la Rompetrol, EVO de la Mol sau Alpin Diesel de la OMV. Am incercat sa bag motorina mai scumpa in speranta ca e mai buna, pana acum nu am avut probleme. O singura data am bagat motorina mai ieftina de la Rompetrol si am avut Pollution Fault in aceeasi zi.
__________________
[O/=\=/=\O] | PATROL
(Oo==oO) | E-Klasse

Last edited by VENOX; 23-03-10 at 12:23.
VENOX is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 12:40   #38
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Quote:
Originally Posted by iulian2476 View Post
Nu la replay-ul tau m-am referit cand vorbeam de prima pagina. Eu stiu dimpotriva ca la consum PD-ul e mai bun, adica consuma mai putin. La forta de asemenea. Daca un CR creeaza 1100 bar in medie pe piston, la PD se obtin pana la 2050 bar pe piston, deci o atomizare mai mare de combustibil, prin urmare consum mai mic.
De exemplu: Golf IV 1.9 TDI 90 PS are acelas consum aproximativ (putin de tot mai mare chiar) decat tot un 1.9 TDI-PD de 101 PS. Deci la consum nu ai nimerit-o. Daca ar fi cum spui tu atunci de ce Dacia de 1.5 (volum mai mic) cu 85 PS consuma la fel cat un Golf de 1.9 (volum mai mare) si cai mai multi. Iti spun eu: diferenta o face motorul PD.
Iar la putere cu PD s-a scos la 1.9 150 PS. Iar la chiptuning, daca dintr-un 1.9 TDI 90 PS se scot ~120-125 PS, la 1.9 TDI-PD 101 PS se scot ceva mai mult (~130-135). Motorul la masina mea de 101 PS scoate 75 de db, deci cat un aparat electrocasnic de mici dimensiuni, deci putin zgomotos.

In ceea ce priveste fiabilitatea: am masina asta de 4 ani (ea are 6 ani si 8 luni) si nu am pus un furtun pe ea, absolut nici o problema pana acuma, fiind luata la mana a II-a. Motoarele PD s-au pus initial pe ambarcatiuni si vapoare, pentru a reduce consumul. Deci sunt tolerante si eu personal deduc ca sunt si fiabile.
1. cm A AJUNS DEJA LA 1800 bar

2. la PD VAG era de referinta, la CR mai putin deci nu are rost sa compari motor VAG PD cu motor VAG CR
Poti sa compari cu dieselu-rile de la PSA, Toyota si BMW, Honda si nu o sa-ti mai iasa ecuatia.

3. Motorul ala al tau este bun dar este un tractor renumit care-l auzi de la 30 m unul BMW nu prea il auzi si asta vb de exterior deci nu intra in calcul insonorizarea habitaclului unde ai tu 75 db.

Fiabilitatea unui motor nu inseamna ani ci KM.

Gaseste-mi PD sa se bata cu 120d, NU PUN 123 d.

Silentiozitate exceprionala pt. un diesel.

2000 cmc
1450 KG
177 CP / 4000 rot/min
350 NM / 1750 – 3000 rot/min
0-100 km/h - 7.6 sec
Consum urban declarat : 6.1
Consum extraurban declarat: 4.1

deci uite un raport performanta/consum si sa nu uitam ca respecta norme euro5.

si exemplele pot continua.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 12:47   #39
Herbas

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 438
Member of:
[Fiat]
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Uite consum la CR.

John şi Helen Taylor sunt cuplul ce vor intra în Cartea Recordurilor 2009 cu două noi performanţe de consum, realizate anul acesta, în aprilie, într-un Peugeot 308 1,6 HDi de 110 CP. În timpul călătoriei de 25 de zile şi 9000 de mile în jurul Australiei, cei doi nu numai că au reuşit să parcurgă 1917 km cu doar 60 de litri de motorină, dar au atins şi un consum mediu de 3,1 litri la fiecare 100 de km
__________________
If you go fast you die fast
Herbas is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 13:09   #40
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

2000 km cu un singur plin de motorina...mi-ar ajunge minim 1 luna .

Iulian are dreptate la capitolul denumiri.

TDI este denumirea motoarelor diesel la Audi-VW si implicit Skoda-Seat asa cum la Peugeot/Citroen sunt HDI, Renault - dCi, la BMW sunt "d", la Mercedes CDI si asa mai departe. Nu are treaba asta cu modul de functionare al motorului, PD sau CR. Exista TDI si CR si PD, nu au treaba una cu cealalta. La fel si la motoarele pe benzina, TFSI/TSI este "brandul lor".

Problema la noi in tara vine de la popularitatea motoarelor TDI, in special 1.9. De aia e plin autovit-ul de BMW-uri "TDI" si tot soiul de generalizari gen diesel = tdi / turbo diesel = tdi sau diesel aspirat = "d" gen Dacia Papuc/SLZ cu al sau 1.9d.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 15:09   #41
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Quote:
Originally Posted by sponsoru View Post
Asadar ajungem la dilema:de ce oare s-a renuntat la el daca este asa de "avansat" fata de CR??
Pentru ca asa cum s-a spus mai inainte de alti useri: duce la o masina mai scumpa si mai putin competiva pe piata fata de cele common rail.
O masina poate sa fie considerata de un inginer deosebita ca performante, insa pentru un comerciant "proasta" pentru ca nu este vandabila. Piata, cererea dicteaza ce se produce si ce nu. Dar asta inteleg unii mai greu sau nu vor sa inteleaga) si daca ei au common rail, care sunt si majoritatea (pollul la asta va duce) atunci cred ei ca sunt si mai bune ca cele PD.

Last edited by iulian2476; 23-03-10 at 15:15.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 15:12   #42
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Eu cred ca iarasi de ajunge la VAG TDI vs restul, pentru ca asta e o lupta pierduta pentru restul prin abandon, fanii VAG TDI sunt prea inversunati ca sa te poti contrazice cu ei.
Deci hai sa ne mentinem la subiect...
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 15:58   #43
sponsoru

Stage 5
 
sponsoru's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 673
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Deci pentru ca piata si cererea dicteaza , Vag Bmw Merc ( toti ) folosesc CR. Cand de fapt stim toti ca e mai bun Pd. Ok ne-ai lamurit cu aceste explicatii savante .Eu nu mai polemizez cu tine ca nu are sens
sponsoru is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 16:19   #44
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Quote:
Originally Posted by iulian2476 View Post
Pentru ca asa cum s-a spus mai inainte de alti useri: duce la o masina mai scumpa si mai putin competiva pe piata fata de cele common rail.
O masina poate sa fie considerata de un inginer deosebita ca performante, insa pentru un comerciant "proasta" pentru ca nu este vandabila. Piata, cererea dicteaza ce se produce si ce nu. Dar asta inteleg unii mai greu sau nu vor sa inteleaga) si daca ei au common rail, care sunt si majoritatea (pollul la asta va duce) atunci cred ei ca sunt si mai bune ca cele PD.
Pai ce intelegi tu mai greu este ca pentru Mercedes sau BMW nu mai contau 500 si nici macar 1000 de EUR ( mai mult nu este cazul) in plus pentru tehnologie sau o motorizare mai buna si ai uitat sa ne dai un contraexemplu la motoarele enumarate de noi.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 19:14   #45
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

@GTR

Asa vrei tu sa crezi ca e diferenta doar de 500 euro. Mai intereseaza-te daca e doar atat. Si nu inteleg care "voi". Sunteti in haita aici pe forum sau va caracterizeaza spiritul de turma cumva? Vino cu exemple concrete la acelas volum cati cai, cat cuplu s-a obtinut, costuri de intretinere, nu abureli de genul asta cu enumerare de marci. Inteleg ca nu ai avut un motor PD, dar macar te puteai documenta.

@Sponsorul:

Te-ai inflamat pentru ca ti-am atras atentia ca PD nu inseamna TDI, si de aici inversunarea asta a ta. S-a vazut ca faci confuzii mari. E treaba ta ce ai inteles din primul meu replay in care te-am citat.

Iar aici e a doua oara cand o tii vaga cu TDI ca ar fi PD: noi nu vorbim de TDI versus SDI sau mai stiu eu la ce motoare diesel te gandesti tu.

Quote:
Originally Posted by sponsoru View Post
Nu e nici primul si nici ultimul thread pe tema tdi vs nuconteazace .Cunosc foarte bine motoarele si chiar nu arunc afirmatii partinitoare.
Insa la modul cel mai serios afirm ca CR este PESTE Tdi Pd din orice punct de vedere.

Last edited by iulian2476; 23-03-10 at 19:27.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -