Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 02-02-12, 19:50   #76
coconutt

Stage 4
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 172
Default

Quote:
Originally Posted by u2_2 View Post
NU sunt mistouri. Exista argumente tehnice la observatiile facute.

Mai mult, domnu asta spune ca merge pe drumurile publice au utilaju' in cauza. Tie ti se pare normal ?
esti funny.gabi ma cunoaste personal chiar merg zi de zi si chiar sta la 45 si 60 si cum o mai sta ea...ti-a confirmat deja dar nu erai atent

nimanui care nu ma cunoaste nu i se pare normal dar gabi stie ca la mine sunt multe lucruri anormale pe care le facem normale la craiova

Last edited by Gabi; 03-02-12 at 00:00.
coconutt is offline   Reply With Quote
Old 02-02-12, 20:00   #77
Inocentu'

Stage 1
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 13
Default Re: Pickup-ul suprem

Crede-ma ca nu faci nimic deosebit/nemaivazut/nemaiauzit/nemaipomenit, mai degraba cauti atentie. Off-road nu se face cu o masina ca a ta, daca intri intr-un trial cu ea s-ar putea sa plangi dupa masina.

Last edited by Gabi; 03-02-12 at 00:04.
Inocentu' is offline   Reply With Quote
Old 02-02-12, 20:34   #78
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default

Quote:
Originally Posted by Dennis_TL View Post
caroseria aia albastra hidoasa , cu roti enorme si exagerat de ridicata nu se poate compara cu un L200 . L200 e masina tata , poti sa te urci in ea si sa parcurgi 5000km pe coclauri fara sa opresti motorul , apoi sa pleci pana in Germania si sa te intorci. ce ai tu acolo e o chestie strict pentru offroad , total inutila unui om care vrea doar un pickup cu care sa isi faca treaba .
L200 in afara de frumusete este chiar slaba.
L200 este in realitate o basina de camioneta, departe de fiabilitatea si calitatea lui hi-lux. Eu am avut-o de noua (aleasa datorita unei oferte deosebite) si fara sa fie depasit gabaritul de tractare si/sau incarcare am avut destule probleme cu ea (ambreiaj, diferential, etc.. si astea pana in 120k de km cand ne-am bucurat de vanzarea ei.

Dealtfel in cele mai grele incercari de fiabilitate si fortare cotidiana nu cred ca exista vre-un L200. Vorbim de camionetele arabilor folosite in desertul lor oboisit unde marca predominanta este TOYOTA.

Quote:
Originally Posted by coconutt View Post
nimanui care nu ma cunoaste nu i se pare normal dar gabi stie ca la mine sunt multe lucruri anormale pe care le facem normale la craiova
Nu te mai chinui sa le explici tuturor negativistilor cu ce se mananca off-road-ul, ce nevoi ai pt. off-road, de categorii, de cuplu, etc..

Bravo tie pt. realizare si lasa-i pe ei sa sa chinuie cu talentul lor prost.

Last edited by Gabi; 03-02-12 at 00:05.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 02-02-12, 23:32   #79
Inocentu'

Stage 1
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 13
Default Re: Pickup-ul suprem

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Nu te mai chinui sa le explici tuturor negativistilor cu ce se mananca off-road-ul, ce nevoi ai pt. off-road, de categorii, de cuplu, etc..

Bravo tie pt. realizare si lasa-i pe ei sa sa chinuie cu talentul lor prost.
Sigur e vorba de acelasi subiect? Eu zic ca ar trebui sa se descurce si singur sa explice cam ce anume face cu masina aia, nu doar cuvinte aruncate aiurea in fraza. Daca vine cu date concrete (echipare/date tehnice/comportament in teren/etc) eu imi retrag cuvintele.

Last edited by Gabi; 03-02-12 at 00:06.
Inocentu' is offline   Reply With Quote
Old 03-02-12, 05:21   #80
coconutt

Stage 4
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 172
Default

Quote:
Originally Posted by Inocentu' View Post
Crede-ma ca nu faci nimic deosebit/nemaivazut/nemaiauzit/nemaipomenit, mai degraba cauti atentie. Off-road nu se face cu o masina ca a ta, daca intri intr-un trial cu ea s-ar putea sa plangi dupa masina.
crede-ma ca am mai facut si mai crede-ma ca am vreo 8 masini p toate le omor dupa niciuna nu am plans sa fim seriosi...

n-am facut decat sa il completez contradictoriu p colegul care spunea intre primele posturi ca l200 e peste hilux...ma...p atentia de care spui tu cius
Quote:
Originally Posted by Inocentu' View Post
Sigur e vorba de acelasi subiect? Eu zic ca ar trebui sa se descurce si singur sa explice cam ce anume face cu masina aia, nu doar cuvinte aruncate aiurea in fraza. Daca vine cu date concrete (echipare/date tehnice/comportament in teren/etc) eu imi retrag cuvintele.
fratioare am dat in3 randuri explicatii numai la politie trebe sa explici de 3 ori din ce directie ai venit si unde te duceai...in regula...dar de 7 ori acelasi lucru nu pot crede-ma mai bine te repeti tu cu cititul ma' friend

tu vrei sa iti spun si p la cam cate grade e de iesit cu ea dar motorina sa fie albastra sau galbuie?dar etc sa fie etc ?sau etc...cacamaca discutii interminabile de forumisti care pun piciorul in masina duminica....in logan nu in tractoare dinastea...cius...
Quote:
Originally Posted by GTR View Post
L200 in afara de frumusete este chiar slaba.
L200 este in realitate o basina de camioneta, departe de fiabilitatea si calitatea lui hi-lux. Eu am avut-o de noua (aleasa datorita unei oferte deosebite) si fara sa fie depasit gabaritul de tractare si/sau incarcare am avut destule probleme cu ea (ambreiaj, diferential, etc.. si astea pana in 120k de km cand ne-am bucurat de vanzarea ei.

Dealtfel in cele mai grele incercari de fiabilitate si fortare cotidiana nu cred ca exista vre-un L200. Vorbim de camionetele arabilor folosite in desertul lor oboisit unde marca predominanta este TOYOTA.

Nu te mai chinui sa le explici tuturor negativistilor cu ce se mananca off-road-ul, ce nevoi ai pt. off-road, de categorii, de cuplu, etc..

Bravo tie pt. realizare si lasa-i pe ei sa sa chinuie cu talentul lor prost.
asta am spus si eu...o masina frumoasa ce-i drept cu care poti sa mergi in germania cum spunea un coleg de forum cu care poti sa tragi platforma, sa te bucuri de o iesire p camp...sa cari un motor...dar atit, fara fortari...ca uite la ce duc...ambreaje schimbate si etc..ma bucur ca avem si realisti printre noi nu vizionari futuristo irealizabil conflict pt idei care nu le apartin...discuta cu google in fata...cum ar fi sa ai l200...wow ce frumos e, creca e si tare daaaaaa....uite s-a urcat p deal wooooww ce misto...acum hai cu el la service ca sa ii schimbam sasiul ca s-a hait..pff, masinile cu foi de arc fata spate sunt masini cu punti rigide cautate exclusiv pt offroad...cu o elicoidala faci minuni cu puntile alea...eu nu am vrut elicoidala pt ca ma rastorn devine moale tot...eu sar cu masina vreo 2 metri de la pamint in nebunia mea asta e...nu ma dai in vant repet pt off-road la 5 km/h ca imi puineam elicoide si gata...in fine nonsens discutia...

Last edited by Gabi; 03-02-12 at 08:07.
coconutt is offline   Reply With Quote
Old 03-02-12, 09:45   #81
Mihai 4x4

Stock
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 2
Default Re: Pickup-ul suprem

Quote:
Originally Posted by Gabi View Post
Credeam ca-n "gaşca" voastra, de offroaderi, e mai putina carcota decat la VTMisti, liniutari, drifteri, etc., dar se pare ca si voi sunteti toti o apa si-un pamant.
Care gasca?
Care "offroaderi"?
Off-topic: Am urmarit de ceva vreme forumul asta, nu m-am logat si nu am scris pana acum, dar nu m-am putut abtine.
Pacat ca moderatorii permit divagatii de la subiectele initiale ale topicurile.
Cum apare unu' ca "a lui e mai mare si mai tare" desi are un cotet, mereu vor sari altii care sa-l dea cu curul de pamant, iar "ostilitatile" se vor amplifica.
Vorba romaneasca: "prostul pana nu-i fudul, nu e prost destul" se adevereste inca o data.
Intamplarea face ca am vazut Toyota asta albastra si in realitate e altceva fata de cum e prezentata. Nu e rea dar nici pe departe asa cum e prezentata.
Adriane, daca vrei sa te dai mare cu masina ta, du-te pe forumurile specilizate club4x4, 4x4mania si care or mai fi.

On-topic: Revenind la subiectul topicului, sunt client de pick-up. Am avut L200 model 2007, si acum Mazda BT50 2011 (care e acelasi lucru cu Ford Ranger).
Am mers cu HiLux 2010, am vazut Navara la lucru si un Isuzu modificat al unui spaniol care se si dadea cu ea grav in paduri.

Dintre toate, cel mai mult mi-a placut ca aderenta si motor Toyota. Ca pozitie de condus, ergonomie, senzatii la volan si imagine de robustete imi place Mazda/Ford. Pacat ca nu are blocant pe spate (are doar LSD).
Din experienta personala pot spune ca la 3to in bena, nisip si nu numai , in repetate randuri, Mazda s-a comportat muuult peste asteptari, ceea ce nu cred ca ar fi fost si in cazul Mitsubishi-ului. Bena la Mazda e mult mai mare decat era la L200 (desi la modelele noi de L200 am inteles ca au marit bena).
La Mazda, la 27.000km inca nu am zgomote suspecte, pe cand la L200 inainte de 10.000km deja aveam "greierasi" in bord, iar pe la 30.000km au inceput diverse zgomote pe dedesubt si asa au ramas pana la 68.000km cand am dat-o. Usile zornaiau altfel cand le tranteai la L200. (apropo de asta, cel mai mult mi-au placut usile de la Toyota)
Per total. Daca ar fi sa imi iau un Pick-up nou de pe piata europeana as alege doar intre Toyota HiLux si Ford Ranger.
Dar urmatorul pick-up al meu va fi un F150.
Cu asta se cam incheie ce am avut de spus.

Last edited by Mihai 4x4; 03-02-12 at 09:56.
Mihai 4x4 is offline   Reply With Quote
Old 03-02-12, 10:07   #82
rockitos
VW Driver

Stage 3
 
Join Date: May 2007
Posts: 133
Member of:
[VW]
Default Re: Pickup-ul suprem

Un avantaj al lui Mitsubishi L200 fata de Toyota Hilux, ar fi pretul. L200 are preturi incepand cu 24000 de euro, iar versiunea de top costa 32000, pe cand un Hilux mai slabut ca motorizare si cam cu aceleasi dotari costa 30000 de euro versiunea de baza. Dar Toyota Hilux deja e un mit al masinilor de teren, regele neincoronat la categoria sa, asa ca nu se mai pot spune multe despre el
rockitos is offline   Reply With Quote
Old 03-02-12, 16:17   #83
coconutt

Stage 4
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 172
Default

Quote:
Originally Posted by Mihai 4x4 View Post
Care gasca?
Care "offroaderi"?
Off-topic: Am urmarit de ceva vreme forumul asta, nu m-am logat si nu am scris pana acum, dar nu m-am putut abtine.
Pacat ca moderatorii permit divagatii de la subiectele initiale ale topicurile.
Cum apare unu' ca "a lui e mai mare si mai tare" desi are un cotet, mereu vor sari altii care sa-l dea cu curul de pamant, iar "ostilitatile" se vor amplifica.
Vorba romaneasca: "prostul pana nu-i fudul, nu e prost destul" se adevereste inca o data.
Intamplarea face ca am vazut Toyota asta albastra si in realitate e altceva fata de cum e prezentata. Nu e rea dar nici pe departe asa cum e prezentata.
Adriane, daca vrei sa te dai mare cu masina ta, du-te pe forumurile specilizate club4x4, 4x4mania si care or mai fi.

On-topic: Revenind la subiectul topicului, sunt client de pick-up. Am avut L200 model 2007, si acum Mazda BT50 2011 (care e acelasi lucru cu Ford Ranger).
Am mers cu HiLux 2010, am vazut Navara la lucru si un Isuzu modificat al unui spaniol care se si dadea cu ea grav in paduri.

Dintre toate, cel mai mult mi-a placut ca aderenta si motor Toyota. Ca pozitie de condus, ergonomie, senzatii la volan si imagine de robustete imi place Mazda/Ford. Pacat ca nu are blocant pe spate (are doar LSD).
Din experienta personala pot spune ca la 3to in bena, nisip si nu numai , in repetate randuri, Mazda s-a comportat muuult peste asteptari, ceea ce nu cred ca ar fi fost si in cazul Mitsubishi-ului. Bena la Mazda e mult mai mare decat era la L200 (desi la modelele noi de L200 am inteles ca au marit bena).
La Mazda, la 27.000km inca nu am zgomote suspecte, pe cand la L200 inainte de 10.000km deja aveam "greierasi" in bord, iar pe la 30.000km au inceput diverse zgomote pe dedesubt si asa au ramas pana la 68.000km cand am dat-o. Usile zornaiau altfel cand le tranteai la L200. (apropo de asta, cel mai mult mi-au placut usile de la Toyota)
Per total. Daca ar fi sa imi iau un Pick-up nou de pe piata europeana as alege doar intre Toyota HiLux si Ford Ranger.
Dar urmatorul pick-up al meu va fi un F150.
Cu asta se cam incheie ce am avut de spus.
prietene tu ai aparut in discutie aiurea p bune nu m-am dar mare doar dadeam o replica cat se poate de explicativa si argumentata aluia cu l2oo care spunea ca l200 e cel putin mirific e mult peste orice hilux, cat despre mine stai linistit ca nu am nevoie de laudele nimanui, wrangleru meu de 4000 tot 200 fuge si cu forumu asta si fara el, va salut

cat despe toyota nu aveai unde sa o vezi nu mai bate campii e intr-un garaj de cand am adus-o am fost cu ea la ranca la dezapezit si atit...multa vorba saracia omului...data viitoare esti mai atent si poate o vezi p bune [inas acum te asigur eu ca nu ai vazut-o domnu mihai 4x4 poate te si prezinti daca vad ca ma sti...nu ma ajuta cu nimic dar asa e frumos

aa si apropos este unu la voi la galati nea bebe francezul...sa te interesezi de el...asta a avut cele mai tari 4x4 si e cel mai tare mecanic de 4x4 nici macar el nu poate sa spuna din priviri ce poate si ce nu poate sa faca o masina si daca e cotet sau nu.cotetu asta face cat un x5 din 2002 plin cu optiuni aproape.si mult mai mult decat oricare dintre cele 6 pick-up-uri mai sus discutate si cu asta va pup nu ma mai intereseaza forumul asta discutati voi aici filmele de aseara cu l200 si cu toyota si cu ce actori or mai aparea

Quote:
On-topic: Revenind la subiectul topicului, sunt client de pick-up. Am avut L200 model 2007, si acum Mazda BT50 2011 (care e acelasi lucru cu Ford Ranger).
Am mers cu HiLux 2010, am vazut Navara la lucru si un Isuzu modificat al unui spaniol care se si dadea cu ea grav in paduri.

Dintre toate, cel mai mult mi-a placut ca aderenta si motor Toyota. Ca pozitie de condus, ergonomie, senzatii la volan si imagine de robustete imi place Mazda/Ford. Pacat ca nu are blocant pe spate (are doar LSD).
.....si cu mazda zece care le intrece...pai si unde sunt alea 30 de 4x4 p care le-ai avut?tot respectu nu ne cunoastem sau ma rog eu nu p tine....da mai taie din ele dale...

Last edited by Gabi; 03-02-12 at 18:55.
coconutt is offline   Reply With Quote
Old 05-02-12, 17:00   #84
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Pickup-ul suprem

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
L200 in afara de frumusete este chiar slaba.
L200 este in realitate o basina de camioneta, departe de fiabilitatea si calitatea lui hi-lux. Eu am avut-o de noua (aleasa datorita unei oferte deosebite) si fara sa fie depasit gabaritul de tractare si/sau incarcare am avut destule probleme cu ea (ambreiaj, diferential, etc.. si astea pana in 120k de km cand ne-am bucurat de vanzarea ei.

Dealtfel in cele mai grele incercari de fiabilitate si fortare cotidiana nu cred ca exista vre-un L200. Vorbim de camionetele arabilor folosite in desertul lor oboisit unde marca predominanta este TOYOTA.


Mda.In 2011 spuneai :
Quote:
Am avut (si o am) si boala de a ma juca cu masini in zapada in locuri cat mai greu accesibile si rezultatele sunt foarte simple. Deasemenea am o mica experienta si in off-road unde situatia este mult mai complicata.

Conteaza diferentialele blocabile manual sau autoblocabile, cauciucurile de iarna sa nu aiba mai mult de 30-40% uzura, tipul de cauciuc (mai ales la masini tip "off road"), conteaza garda la sol, greutatea masinii, etc.

Ce spui tu este absolut stupid, atat timp cat TRAG TOATE 4 ROTILE nu conteaza ca este Land Cruiser sau L200 (mai ales ca L200 are un 4x4 decent), puterea de tractiune este acelasi, diferenat poate fi facuta doar de cauciuc si greutatea masinii.

Faptul ca un Connect a tras mai bine decat un L200 nu ma face sa cred decat ca L200 era modelul doar cu tractiune spate sau daca era varianta 4x4 avea cauciucuri de 2 lei.

Eu iarna trecuta am facut misto la munte cu un Subaru Impreza vechi si rudimentar de Pajero unui prieten numai datorita faptului ca eu aveam cauciucuri bune si noi de iarna si el avea niste cauciucuri bune de iarna dar cu ~50% uzura. Cu toate ca Pajero avea un sistem net superior de tractiue, cauciucurile l-au facut sa cedeze in panta pe care eu am urcat-o fara probleme, panta in care avantajul lui tehnologic de tractiune nu putea sa faca diferenta. Dupa patanie s-a enervat si si-a luat cauciucuri noi. Atunci el a facut misto de mine

Uite aici poti sa si studiezi sistemul 4x4 al lui L200.

http://www.awdwiki.com/en/mitsubishi/

Nu este deloc un sistem 4x4 prost, ba chiar unii folosesc L200 si in "off-road usor" cu succes.
Deci draga tovarase?cum e cu sistemul 4x4 de pe l200?
https://forum.4tuning.ro/55-versus-au...hi/page-4.html
Scuze de off-topic dar nah acest gtr se da mare mecanic/expert.Dragul nostru forumist GTR daca tot ai avut un l200 ma bucur ca REALITATEA ti-a aratat ceea ce eu am relatat in acel moment.

Last edited by run_forest; 05-02-12 at 17:15.
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 05-02-12, 18:07   #85
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Pickup-ul suprem

Raport calitate-pret: L200 ....ca robustete la pret ok mai ales, am vazut ceva Nissan-uri pe oriunde arata imagini din desert si lumea araba de merg cate 20 de persoane in bena cu kalashurile si AG-urile in mana
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 05-02-12, 18:20   #86
Lil' D

Stage 5
 
Lil' D's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: Pickup-ul suprem

Quote:
Originally Posted by coconutt View Post
cotetu asta face cat un x5 din 2002 plin cu optiuni aproape.
In afara de kitul de liftare (care nu e o avere), gume mai mari si telescoape dublate ce are in plus de costa cat un X5 din 2002 ?
Lil' D is offline   Reply With Quote
Old 06-02-12, 21:58   #87
coconutt

Stage 4
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 172
Default

Quote:
Originally Posted by Lil' D View Post
In afara de kitul de liftare (care nu e o avere), gume mai mari si telescoape dublate ce are in plus de costa cat un X5 din 2002 ?
prietene kitul de inaltare a fost 1700 euro cu doar un set de telescoape al doilea separat a fost inca 16 mil jantele cu tot cu cauciucuri sunt 1200 cele mai ieftine in total 3300, masina stock costa 3500 cea mai ieftina cu punte rigida fata in total 6800 ambele grupuri heavy duty 350 +250=600 cardanele heavy duty plus lungire pe masura 200 buc x 2 400...total 7800 ...e acum sa vedem si cat sunt x5-urile da?

http://www.***********/bmw-x5-C22443550.html
http://www.***********/bmw-x5-C22769694.html
http://www.***********/bmw-x5-C22659807.html
http://www.***********/bmw-x5-C22165750.html
http://www.***********/bmw-x5-C22761515.html

mai am exemple...inclusiv cel p care l-am vandut anul trecut cu 7000 era din 2002 cu facelift...
Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Raport calitate-pret: L200 ....ca robustete la pret ok mai ales, am vazut ceva Nissan-uri pe oriunde arata imagini din desert si lumea araba de merg cate 20 de persoane in bena cu kalashurile si AG-urile in mana
da king cab se cheama uite-l aici http://www.google.ro/imgres?imgurl=h...9QEwAQ&dur=381
Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Mda.In 2011 spuneai :

Deci draga tovarase?cum e cu sistemul 4x4 de pe l200?
https://forum.4tuning.ro/55-versus-au...hi/page-4.html
Scuze de off-topic dar nah acest gtr se da mare mecanic/expert.Dragul nostru forumist GTR daca tot ai avut un l200 ma bucur ca REALITATEA ti-a aratat ceea ce eu am relatat in acel moment.
pai ma forest eu am 2 isuzu trooper cu aceleasi motorizari aceleasi grupuri difera cutiile de transfer aceleasi roti trag 4x4 ambele,nu are niciunul vascocuplaje intercalate, unul nu poate intra p unde intra celalalt mentionez ca nici unul nu are nici macar autoblocanti...cum rezolvi tu ecuatia asta?vii tu si te las sa faci ce probe vrei cu ele sa te convingi...

Last edited by Gabi; 06-02-12 at 23:20.
coconutt is offline   Reply With Quote
Old 07-02-12, 16:37   #88
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Pickup-ul suprem

Quote:
Originally Posted by coconutt View Post
prietene kitul de inaltare a fost 1700 euro cu doar un set de telescoape al doilea separat a fost inca 16 mil jantele cu tot cu cauciucuri sunt 1200 cele mai ieftine in total 3300, masina stock costa 3500 cea mai ieftina cu punte rigida fata in total 6800 ambele grupuri heavy duty 350 +250=600 cardanele heavy duty plus lungire pe masura 200 buc x 2 400...total 7800 ...e acum sa vedem si cat sunt x5-urile da?

http://www.***********/bmw-x5-C22443550.html
http://www.***********/bmw-x5-C22769694.html
http://www.***********/bmw-x5-C22659807.html
http://www.***********/bmw-x5-C22165750.html
http://www.***********/bmw-x5-C22761515.html

mai am exemple...inclusiv cel p care l-am vandut anul trecut cu 7000 era din 2002 cu facelift...da king cab se cheama uite-l aici http://www.google.ro/imgres?imgurl=h...9QEwAQ&dur=381pai ma forest eu am 2 isuzu trooper cu aceleasi motorizari aceleasi grupuri difera cutiile de transfer aceleasi roti trag 4x4 ambele,nu are niciunul vascocuplaje intercalate, unul nu poate intra p unde intra celalalt mentionez ca nici unul nu are nici macar autoblocanti...cum rezolvi tu ecuatia asta?vii tu si te las sa faci ce probe vrei cu ele sa te convingi...
Dar nu am zis ca au aceleasi capabilitati off-road.Nici macar nu am comparat l200 cu land cruiser.Ci pur si simplu am spus un eveniment nefericit care eu l-am patit , si l200 in afara de design cum zice si dragul GTR e o bashina de masina.Atata tot.Citeste mai atent ce scriu ceilalti , next time , ok?Am zis ca sistemul 4x4 de pe l200 este slab , atata tot.Acum la 1 an de zile inteleg inversunarea lui GTR de ce apara aceea masina . Era posesorul/utilizatorul uneia. Acum chiar el spune oarecum contrariul a ceea ce spunea atunci.
Repet , nu am comparat l200 cu land cruiser , sunt alte clase.Dar mi se pare penibil modul cum actioneaza sistemul 4x4 de pe l200 , pana la urma e un 4x4?Nu am experienta in off-road , nu imi place sa contrazic prea mult persoanele.Dar cand am spus ca acel l200 nu a reusit sa ma scoata din zapezi , el a sarit de fund in sus cum ca eu as minti.
Si btw daca tu sau altcineva imi demonstreaza ca l200 este superior , competitorului direct de la nissan sau toyota eu printez toate posturile mele si le inghit
Zi buna!

Last edited by run_forest; 07-02-12 at 16:44.
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 12:08   #89
coconutt

Stage 4
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 172
Default Re: Pickup-ul suprem

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Dar nu am zis ca au aceleasi capabilitati off-road.Nici macar nu am comparat l200 cu land cruiser.Ci pur si simplu am spus un eveniment nefericit care eu l-am patit , si l200 in afara de design cum zice si dragul GTR e o bashina de masina.Atata tot.Citeste mai atent ce scriu ceilalti , next time , ok?Am zis ca sistemul 4x4 de pe l200 este slab , atata tot.Acum la 1 an de zile inteleg inversunarea lui GTR de ce apara aceea masina . Era posesorul/utilizatorul uneia. Acum chiar el spune oarecum contrariul a ceea ce spunea atunci.
Repet , nu am comparat l200 cu land cruiser , sunt alte clase.Dar mi se pare penibil modul cum actioneaza sistemul 4x4 de pe l200 , pana la urma e un 4x4?Nu am experienta in off-road , nu imi place sa contrazic prea mult persoanele.Dar cand am spus ca acel l200 nu a reusit sa ma scoata din zapezi , el a sarit de fund in sus cum ca eu as minti.
Si btw daca tu sau altcineva imi demonstreaza ca l200 este superior , competitorului direct de la nissan sau toyota eu printez toate posturile mele si le inghit
Zi buna!
tu nu ai fost atent atat eu cat si gtr am spus ca l200 e o bashina de pick-up...iaR 4x4 la el e praf citeste cu atentie mai sus
coconutt is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 14:18   #90
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Pickup-ul suprem

Quote:
Originally Posted by coconutt View Post
tu nu ai fost atent atat eu cat si gtr am spus ca l200 e o bashina de pick-up...iaR 4x4 la el e praf citeste cu atentie mai sus
Tu nu ai fost atent pe celalalt versus ca sustinea ca l200 are un 4x4 decent?Citeste tu mai atent
Acum in 2012 spune ca e o bashina de pick-up.In 2011 nu spunea asta.
run_forest is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -