Quote:
Originally Posted by Mihai 4x4
Nu ma pot abtine. Hahahahaha
Au innebunit nucile de cocos.
200km/h Wrangler. Poate cu reactie.
Inclinatii laterale la harabaua aia de Toyota cu anvelope SH? Poate cand ai sa ai bani sa-i cumperi niste 44'-uri noi nu va mai arata ca pe "rulmenti" ca acum.
Amice, 60 de grade poate avea palinca, dar inclinatie de 60 grade la centrul ala de greutate doar legata.
E bine totusi ca ai avut 25 de jeepuri. Cred ca am avut mai multe ca tine, dar nu ma laud. Inca mai am vre-o 2 adevarate si inca 5 sau 6 de jucarie de cand eram mai mic. Restul nu mai stiu ce am facut cu ele.
Hai bucurie. Te asteptam cu magoaia in fata la Club Glitter
|
amice care esti amic pentru mai multe detalii ca tot ai pomenit tu in smekeria ta de 2 lei de club glitter...vezi tu ca acolo la club glitter exista un prieten proprietar dan hustea se cheama el si te poate cu usurinta conduce la vecinul lui badarica sa iti povesteasca el cum e cu wrangleru si cu 200 km/h adica tot bordul este vb de un wrangler albastru iti voi pune si poze cu el...cu siguranta l-ai vazut prin oras daca tot ai avut atit de multe jeeo-uri si tot el iti poater spune si cate 4x4 am avut eu si mai multe detalii cat despre venitul in fata la glitter nu prea am loc daca vrei ne vedem in principala
) nebunule care esti nebun
am 44 apropos boggere super swamper noi 44 13,5 15 si roti de 12 pt ele deocamdata ma tarasc cu astea second hand de 1000 de euro ce sa fac merg cu ele pe strada ca sunt super swamp-ere de 38 p piatra si se rod mai greu decat boggerele...tot in pozele alea poti vedea si rotile mele desi nu stiu ce are second handu cu inclinarea dar ma rog...tu stii mai bine cand faceai tu off road io eram mic nu prea aveam eu jeep-uri
) si nu prea fugeam 200 cu ele...vezi ca-s vreo 2 3 persoane inclusiv vecinii lu dan care au mers la 200 cu wrangleru meu intreaba-i p ei cum mergea masina...184 de caluti de fabrica pe 1450 de kg...plm nu stiu ce esti asa mirat
avand in vedere ca masina mea e si urata are si rumlmenti de 38 cu 12,5 e nasoala cu totu hai sa nu mai vbim de ea ca e vai de capu ei ce sa mai :
))))
daca tot nu te lamuresti mergi la dumagas intrebi de un anume domn gulie care cunoaste f bine ce jee-uri am avut eu si iti poate confirma cum e cu wranglerul cu 200 km/h si iti poate spune ca vreo 10 jeep=uri am numai la dezmembrat jee-uri care au fost ale mele si cu care am mers...chiar si seful lui...mihai dugaisescu a cumparat de pe la mine o punte pt un grand cherokee facut bine de tot pt teren...mai au si ei cateva masini off road destul de bune pe acolo...chiar acum trebuie sa le vand o cutie de viteze automata pt un jeep...asta poate iti mai stapineste din ras...intrebi te interesezi...cat despre jeep=uri...nu stiu ce sa zic oi fi avut suv-uri tu alea sunt altceva...eu iti fac poze cu astea 10 maine daca insisti si cu cite s-or mai fi dus pe la fier saracele terminandu-le de dezmembrat...poate ajung si ale tale pe la mine intr-o zi au mai ajuns si altele
)
harababura asta de toyota e facuta de niste oameni mult mai destepti decat tine care asta e meseria lor confectioeneaza monster-truck-uri chiar uite aici te documentezi suni intrebi si poate iti mai fac si tie 2 dar de jucarie ca astea adevarate sunt cam scumpe...ne vedem prin oras cius
uite aici link si ai sa vezi si masina mea castigatoare a catorva concursuri renumite prin lume
https://www.facebook.com/pages/skylux-4x4/201729435977 hai la revedere
Quote:
Originally Posted by Dennis_TL
hilux-ul tau e modificat , nu e stock . asa si un ims se poate aranja sa faca tot ce face hilux-ul tau. o fi genul asta de masina pickup-ul suprem pe la ranca in campania de dezapezire dar nu asta era ideea thread-ului. de acord, da?
am un prieten care are un dinozaur de genul asta cum ai tu , o sa incerc sa fac niste poze , si el se lauda ca a mers peste tot si e masina suprema dar are si un L200 ca daily-pickup si il foloseste in fiecare an cu succes in campania agricola.
|
mult succes in agricultura cu l200 atunci cius
Quote:
Originally Posted by Inocentu'
Daca n-ar fi fost vorba de impozitul nesimtit de mare, nu m-ar fi deranjat un F350, si cu niste modificari facute cu cap, il poti baga in teren.
Jucaria ta cum sta la incrucisari de punti?
|
sta bine cauta niste filmulete ceva trebe sa fie si cu a mea ca au mai pus astia...adica sa-ti faci o idee roata dreapta ajunge sus la aripa aproape si stanga spate la fel fara probleme mai mult nu are voie am pus niste limitatoare
Quote:
Originally Posted by Dennis_TL
hilux-ul tau e modificat , nu e stock . asa si un ims se poate aranja sa faca tot ce face hilux-ul tau. o fi genul asta de masina pickup-ul suprem pe la ranca in campania de dezapezire dar nu asta era ideea thread-ului. de acord, da?
am un prieten care are un dinozaur de genul asta cum ai tu , o sa incerc sa fac niste poze , si el se lauda ca a mers peste tot si e masina suprema dar are si un L200 ca daily-pickup si il foloseste in fiecare an cu succes in campania agricola.
|
am si niste filmari cu un ims facut identic e tot in craiova sa vezi ce l-a mai rasturnat e off ground si cind il inalti i se muta centrul de greutate sus spre deosebire de camionete
Quote:
Originally Posted by u2_2
coconuts, ai fost intrebat cu ce compensezi la inclinari laterale, mi se pare mie sau n-ai idee despre ce e vorba ?
|
am raspuns de mult nu erai tu atent
te omoara practica p tine...mai lasa teoria