Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > Cluburi > Comunicate cluburi

Comunicate cluburi Discutii intre cluburi, comunicate, invitatii, noutati

Reply
 
Thread Tools
Old 09-01-09, 22:08   #1
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Propunere Catre Cluburi (mutat de la comunicate)

Propun sa strangem randurile si sa ne apucam de curse.
Pentru asta avem nevoie de uniune.
Cine este de acord cu asta este rugat sa ma contacteze privat pe mail.
Cand s-a srans suficienta lume facem o intalnire, stabilim ideile ce trebuiesc sustinute, iar daca voi vreti eu va sprijin in fata autoritatilor.
Are cineva ceva impotriva sa spuna public si discutam daca nu un pas inainte.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 10-01-09 at 11:57.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-01-09, 22:40   #2
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Purtatorii De Cuvant Ai Cluburilor

Cel mai bine functioneaza selectia naturala. In 2008 au fost pe putin 20 (numai Braila, Buzau si Pitesti de doua ori) curse in toata tara. In 2009 poate 40. Lumea are de unde alege iar cand la Cochirleanca nu vor veni decat 10 masini cu siguranta nu se va mai face acolo. Important e sa ia amploare fenomenul. Credeti ca daca vorbiti cuiva de pe strada de Micutzu stie cine este? 25.000 de useri 4tuning inseamna o minoritate... mica. Asta se vede la fiecare cursa unde publicul este mereu "neavizat". Parerea mea ca trebuie un calendar anuntat pana la data de... Cine nu se tine de cuvant din motive care ii apartin strict, sa fie boicotat. Trebuiesc reguli. Nu poti sa ai carnet de sofer pana nu faci scoala, ori 18 ani. Ceva de genul. La Buzau intentionez minim 2 evenimente anul acesta, in conditiile de infrastructura si regulamentare specifice Buzaului. Oricine crede ca poate oferi un ajutor benevol, neremunerat, este binevenit.
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 09-01-09, 23:50   #3
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Purtatorii De Cuvant Ai Cluburilor

Bine ca s-a lamurit, ca nu-mi doream warn . Organizare se poate si cu societate comerciala. De preferat insa cu ACR-ul. Cine ia aprobarile duce si raspunderea in carca. Oricum, unde este aeroport civil este si pacat sa nu se faca regulat, in conditii aproape ideale si sigure iar acolo nici ca-ti trebuie vreo forma juridica speciala ori aprobari de la Politie. Stradal e mai greu din toate punctele de vedere. Important e sa vrei.
Revenind la topicul nou creat, pretentiile pot aparea atunci cand exista cererea, adica masini puternice (sunt) si majoritare (nu sunt). Problema mare mi se pare insa ca este la comunicare, mai ales lipsa ei, fapt care duce la lipsa de incredere. Cluburile nu iau atitudine, energiile se consuma spre furt si mancatorie nu spre creativitate ori progres. Nu este mamaliga asa de mare incat sa se sature toti din ea, deocamdata. Organizatul nu este o virtute ci o datorie pe care fiecare si-o asuma de buna-voie, cap-coada, cu bune si rele, dar mai ales rele.
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 07:08   #4
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Purtatorii De Cuvant Ai Cluburilor

Quote:
Originally Posted by Cubanez84 View Post
La tulcea a fost o singura etapa de drag care a fost si foarte reusita!S-au descurcat bine cei de la Speedline, am vrea sa organizam si noi dar stim ca suntem prea mici pt asa ceva.Poate cu ajutorul celor de la LR putem organiza ceva.Cat despre conducera aeroportului nu este o problema sunt foarte ok ata timp cat isi prImesc banii!Sincer daca ar fi dupa mine as vrea sa vad in fiecare weekend curse.Trebuie sa ia amploare si la noi in tara fenomenul asta si daca nu suntem uniti si fiecare trage la "caruta"nu se pot reusi foarte multe spectacole de genu asta.cine a fost la tulcea pe aeroport,a vazut ca este o locatie foare buna!Ce ne opreste pe noi DELTA RACING CREW pt a organiza un asemenea eveniment sunt formalitatile de trecere in legalitate a clubului.Cred ca cel tarziu anul acesta se va rezolva si problema asta!
Sigur ca putem discuta si cum am ajutat la Pitesti si la Braila putem ajuta si la Tulcea.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 07:08   #5
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Purtatorii De Cuvant Ai Cluburilor

Quote:
Originally Posted by blazeyblaze View Post
rugamintea este sa mutati discutia pe alt thread
o sa o mai las cateva zile dupa care o sa fac split sa aiba toata lumea timp sa se dumireasca
ok si sa ne dai cate un pm sa vedem unde e pusa sub noua forma discutia

Last edited by SEBASTIAN; 10-01-09 at 07:19.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 07:17   #6
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Purtatorii De Cuvant Ai Cluburilor

Quote:
Originally Posted by DragosT View Post
Cel mai bine functioneaza selectia naturala. In 2008 au fost pe putin 20 (numai Braila, Buzau si Pitesti de doua ori) curse in toata tara. In 2009 poate 40. Lumea are de unde alege iar cand la Cochirleanca nu vor veni decat 10 masini cu siguranta nu se va mai face acolo. Important e sa ia amploare fenomenul. Credeti ca daca vorbiti cuiva de pe strada de Micutzu stie cine este? 25.000 de useri 4tuning inseamna o minoritate... mica. Asta se vede la fiecare cursa unde publicul este mereu "neavizat". Parerea mea ca trebuie un calendar anuntat pana la data de... Cine nu se tine de cuvant din motive care ii apartin strict, sa fie boicotat. Trebuiesc reguli. Nu poti sa ai carnet de sofer pana nu faci scoala, ori 18 ani. Ceva de genul. La Buzau intentionez minim 2 evenimente anul acesta, in conditiile de infrastructura si regulamentare specifice Buzaului. Oricine crede ca poate oferi un ajutor benevol, neremunerat, este binevenit.
Selectia naturala sub frma asta mi se pare cel mai mare dusman.
Asa autoritatile vorbesc cu 100 de grupari mici cand pot vorbi cu un mamut care le are pe toate in spate, vorbim de un fenomen social.
Cel putin la bucuresti in zilele de curse ilegale ai 3-4 meciuri complexe pe seara, la Timisoara este lafel si in alte locuri.
La Craiova este mai bine au un secor de drum care nu e public, tine de o istitutie care se lichideaza si nu reclama nimeni, la BR pare a fi o intelegere tacita cu politia locala pt Sos Baldovinesti...
Solutia e simpla ori se pun spatii la dispozitie ori in anumite zile din luna pe anumit interval de timp se inchid ochii, asa cum se intampla prin unele regiuni din Italia sau Suedia.
Daca nu ai spatile pe care sa dezvolti un calendar e problema, nu poti fi sponsorizat si nu te poti dezvolta. Aeroportul cat e activ e un loc nesigur.
Nu e o locatie foarte facila mai ales pt Bucuresti unde sunt sute de curse pe zi.
Desigur local organizarile trebuie sa vina in arcina cate unui club local sau ...care colaboreaza cu cine vrea.
Aici eu vorbesc la modul general.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 10:25   #7
Cubanez84

Stage 5
 
Cubanez84's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 319
Member of:
[DACIA]
[Delta Racing Crew]
Default Re: Purtatorii De Cuvant Ai Cluburilor

Ca sa ne intelegem aeroportul de la tulcea este activ doar teoretic,practic aterizeaza elicoptere pt stropit cate un elicopter al MAI si cate un avion mic din cand in cand.Se poate face un program calendaristic dar inainte de toate trebuie vorbit cu conducerea aeroportului.Din cate am inteles sunt multe duminici libere in calendarul lor asa ca este loc din cand in cand si pt a organiza ceva.Sebastian sunt foarte incantat ca vrei sa ne sprijini,dar date concrete nu pot sa le spun aici pe forum.Tot ce stiu este ca se poate organiza,oamenii sunt de incredere si data trecuta conducerea aeroportului a si mentionat"sa faceti asta mai des"Au fost invitati si cativa politisti cu grade mari in pol rutiera si sunt foarte deacord cu fenomenul de curse legale,plus ca au participat si ei!Trebuie sa luam legatura si sa punem in aplicare aceste idei dar mai trebuie sa creasca temperatura afara.Sebastian ai aici nr meu 0765 420 251 si daca vrei sa oraganizam ceva frumos si esti dispus sa stai de vorba cu noi nu ezita sa ne suni!
Cubanez84 is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 10:45   #8
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Purtatorii De Cuvant Ai Cluburilor

Eu anul trecut am procedat astfel: am luat aprobarile cu 2 luni inaintea fiecarui eveniment, cu o data de rezerva prevazuta in caz de vreme defavorabila ori suprapunere cu alt eveniment.
Nu ma intereseaza ilegalele si nici nu le mai folosesc drept scuza oficiala pentru cele legale pentru ca, dupa fiecare legala cel putin o saptamana toti nebunii au impresii de cursant feroce prin oras iar politia imi bate obrazul.
Nu sunt sigur ca inteleg pe deplin ce propui tu Sebastian. Exemplu concret in linii mari: eu obtin aprobarea pentru drum, avizul de la Politie, deviez traficul, iau pe bani ambulanta, cer descarcerarea, anunt jandarmii, eventual iau pe bani si o firma de paza, achit premiile, misc si amplasez toata infrastructura necesara, mediatizez local si pe net, se acorda un fel de recunoastere a rezultatelor prin implicarea ACR-ului, curat locul la final. Nu ma intereseaza sponsorizarile ori publicitatea cat timp cheltuiala nu depaseste 3-4000 ron. Am ales un mod de incadrare (pe langa cel in functie de cilindree, timpi sau putere) si un regulament cu extrase din cele auto nationale, internationale ba chiar si FIA. Sunt adeptul curselor de strada pentru amatori, cu masini de strada (inmatriculate). Nu am decat 3 probleme, dintre care una mi-o asum si anume cea cu publicul. Restul de 2, in ordine aleatorie: comportamentul pilotilor si ruleta suprapunerii cu alte curse/evenimente. Prin urmare, cele 2 probleme le doresc rezolvate de aceasta conlucrare. Cu ce pot eu participa? Nu vad decat 2 lucruri: titulatura de co-organizator (cine a cerut, n-a fost problema) si posibilitatea unor sponsori personali, fara "partea" mea (adica ai Firma cutare in spate, vii cu bannerul, imi spui unde vrei sa-l pui, il pui, il iei, iei banii si ne vedem data viitoare). Beneficiile pentru membrii de club, cazari si mese, bani, curse pe naspa ori aranjate din mana nu agreez atat timp cat cheltuiala este egala cu incasarea, iar munca si raspunderea imi apartin.

Nu stiu daca ajuta cu ceva problemele/sugestiile mele intr-o discutie generala. Eu vreau doar legale reusite si fara incidente, Buzaul pe harta (in afara de Udrea si carnatii de Plescoi), cultura auto, magazine de specialitate, comunitate numeroasa. Deocamdata. In cateva luni incep sa plimb actele pentru cursele anului 2009 la Buzau.
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 11:48   #9
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Propunere Catre Cluburi (mutat de la comunicate)

E foarte bine ca vreti sa faceti ceva si daca sunteti in stare sa faceti singuri e perfect, aveti sau nu aveti nevoie de coorganizatori, asta nu conteaza.
La voi gasiti intelegere si miscati usor totul in sprenta unei organizari. Dar altii nu au sansa asta, n-i ajuta nimeni, le da cu sutul s nu sunt doar 6 orase in tara asta.
Potentialul e mult mai mare.
Nu putem sa-i ajutam pe toti sa miste daca nu formam un nucleu si nu ne sustinem cauza. Personal nu sunt interesat sa organizez eu cu LegalRacing as vrea de acum sa ma ocup mai mult de performanta.
Vreau sa cream aici la Bucuresti sa mergem sa discutam la guvern, politie, parlament.
Ce vreau sa cer e clar: PISTA ... una, doua ,...noua si daca nu se poate pista sa se amenajeze mai peste tot cate un sector de drum pentru asta. Acest sector de drum sa fie pus periodic la dispozitie. Nu vreau un sector, vreau in fiecare zona a tarii sa fie macar unul apoi dezvoltate.
S-a inteles ce vreau eu?
Intre timp se fac cursele care se pot face si cat de bine se pot face.
Aprobarea autoritati nationale in domeniu adica cea a FRAS o pueti obtine prin mine, va avizez si va indrum daca aveti un minim de masuri de siguranta stabilit. Cu acest aviz puteti lua avizul eliberat de Politie.
Trebuie sa gandim putin spre viitor.
poate parea o cerere ciudata si nelalocul ei pentru vremurile astea dar daca punem in balanta macar cu faptul ca poate salva o viata, doar una e suficient. Trebuie sa va spun cate accidente au fost cine s-a ranit si cine a murit la curse de strada?

Last edited by SEBASTIAN; 10-01-09 at 11:50.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 12:36   #10
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Propunere Catre Cluburi (mutat de la comunicate)

Ca persoana fizica ai nevoie de semnaturi in cazul asta, in primul rand. Ajutam, cum sa nu. Un vraf de date personale cu 2-3 oameni apti in fata si... se poate incerca orice. Chiar mi-a venit o idee iar la urmatorul eveniment daca am formularul chiar am sa incep strangerea lor. Doar ca in primul post ai spus "sa ne apucam de curse" si mie cum imi e gandul doar la ele pana una alta... m-a luat valul.
A, la Buzau Politia imi cere regulamentul particular avizat de catre ACR, in calitate de Autoritate Nationala Sportiva. Ei vad ACR-ul un fel de FRF iar FRAS-ul un fel de LPF, in special ca in 2007 ACR-ul a emis o recomandare in baza unei legi catre administratii ca orice aprobare sa fie pe baza acestui regulament avizat de ei.
Ar putea la fel de bine FRAS-ul sa emita o vorba, sa incurajeze autoritatile sa sprijine aceste evenimente si apoi, pac!, la cateva zile apare omul cu cererile in mapa. Cine are intrare, o soapta la IGP sa o lase mai moale IJP-urile ba chiar sa sprijine. La Jandarmi la fel. Si gata. Marea incercare e cu sponsorii dar nu poti sa le ai pe toate. Cu presa la fel. Mai proasta imagine au creat, din necunostinta, lipsa culturii auto, reavointa, fuga dupa senzational etc. . Noi pe plan local miscam in sensul asta dar... corect ca trebuie ceva la nivel national.
Eu asa vad lucrurile, mai cu pasi marunti. Plus ca pentru ceva "grande" se impune o lege, legea cere 100.000 de semnaturi, cere o formulare coerenta, cere cautarea unui sprijin solid in Parlament. Mai sanatos e sa fortezi mana, respectiv sa arati potentialul si se gaseste cu siguranta ori un bine-voitor ori un fomist dupa imagine care sa speculeze momentul, dar nu asta ne roade pe noi.
Mai multi cred ca sunt gobelinistii in tara asta decat noi. Fotbalisti, cateva zeci de mii, legitimati la cluburile din toate diviziile dupa zeci de ani de federatie, pentru un joc unde singura investitie pentru a-l practica este o basica de porc ori o pereche de sosete. Noi nu facem parte dintr-un fenomen social, parerea mea si este o greseala sa credem asta doar pentru faptul ca noi ne trezim dimineata si ne culcam seara cu gandul la masini si curse. II intrebam si pe cei din Noua Dreapta si o sa vedem ca la fel vor crede despre ei.
Imi pare rau, este o ambitie frumoasa, dar nu o vad realizabila in viitorul apropiat. Pentru oranduire trebuie o anumita perioada de devalmaseala, iar hobby-ul asta nu este practicat nici macar la nivel de ceata, national vorbind. Proba? In cateva orase de 100-200 de mii de locuitori se aduna o zi-doua pe saptamana cateva zeci de oameni.

Am interpretat gresit intentia ta Sebastian, am scris mult si imi cer scuze. Voi reveni la subiectul calendar competitional probabil dar credibil, daca se va propune unul anul acesta. Bafta!
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 15:49   #11
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Propunere Catre Cluburi (mutat de la comunicate)

In ce priveste doleantele voastre legate de FRAS ma aveti pe mine sau pe oricine altcineva vreti voi de acolo.
Pentru astfel de orgaizari avizate de FRAS inca de acum doi ani am lucrat si dezvoltat un protocol cu MIRA. Deci aici e sprijin si se rezolva iar daca la Buzau nu se cunoaste vor fi informati.
Sa trecem peste intersele personale si de grup privitor la particularitatea unei organizari si sa gandim global.
In Europa, noi avem masini, avem istorie, avem industrie avem si ceva bani doar la Albanezi nu cunosc despre curse in rest si Moldova e mai bine asezata, sa nu mai spun de Bulgari, Greci sau unguri.
Am sa incerc sa mobilizez destul de multa lume pentru a depune diligentele necesare infapturii acestui deziderat.
Primul pas este mediatizarea, iar cel mai important partener acum aici la acest moment este 4tuning. Acestacu site, revista si parteneri trebuie sa aprinda focul.
1. Stabilirea doleantelor in clar.
2. Informarea generala.
3. deschiderea unei petitii online si strangere de semnaturi.

In momentul in care demonstram unitate si ca in spatele nostru exista sustinere trecem mai departe la actiunea directa.
Mergem intr-o delegatie stabilita la autoritati.
Trebuie sa aveti incredere si sa fiti siguri ca se poate.
Nu cerem nimic rusinos si rau si nici scump.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 16:08   #12
Sir. Kid

Stage 5
 
Sir. Kid's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,052
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[PORSCHE]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Propunere Catre Cluburi (mutat de la comunicate)

Din punctul meu de vedere priviti problema intr-un mod superficial. Ideea principala, nu e acel sector de drum, sau pista sau mai stiu eu ce, ci problema in prima faza consa in mentalitatea oamenilor despre masinile tunate si implicit curse. In mare masura cusele sunt ilegale iar faptul asta pentru comunitate/societate este nociv. Problema consta in mentalitatea oamenilor. Daca iei un om normal care nu are treaba cu masinile si il pui in fata uneia tunate sau modificate, prima imagine cu care o va asocia este aceea de cursant. In prima faza aici ar trebui sa se lucreze, iar in Romania cel mai mare impact il are televiziunea. Un spot "publicitar" sau mai bine zis "informativ" ar putea avea un impact destul de semnificativ. Pretul este nesemnificativ in comparatie o pista constuita, asta asa ca sa nu incepeti cu argumente de tip: Stii cat costa? De unde atatia bani?!? Iar daca vrei sa o luam din alta directie adevarul e ca exista fffffff multi pusti de 18-19 ani care nu stiu decat 2 pozitii la pedala de acceleratie:sus si jos!

Sper ca v-am ajutat!
__________________
Sex, Drugs & Rock n'Roll
Porsche... there is no substitute!
Nooossss.... Bom Bom Bom!

Last edited by Sir. Kid; 10-01-09 at 16:10.
Sir. Kid is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 16:13   #13
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Propunere Catre Cluburi (mutat de la comunicate)

E simplu imbratisezi sau nu ideea, pana acum povesti au fost si poate or sa mai fie e nevoie de ACTIUNE.
Este bine pentru voi sa existe un astfel de loc pentru curse? Daca da atunci e simplu trebuie sa ne bazam pe sprijinul vostru.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 17:06   #14
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Propunere Catre Cluburi (mutat de la comunicate)

Pai hai sa o facem...
Sebi fa o sedinta la care sa participe toti liderii de cluburi discutati acolo ce si cum..
Mi-e dor de curse gen Baneasa si Casa Poporului..
kimi is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 17:28   #15
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Propunere Catre Cluburi (mutat de la comunicate)

Si mai bune, trebuie sa evoluam. De cca 2ani am mers inapoi.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -