Ferrari Testarossa 1990 1/18 Kyosho.
Despre macheta 1/18>
Modelul Testarossa generatia I sa produs intre 1984 si 1990.
Acesta a fost urmat de inca doua generatii adica 512TR si 512M.
Productia toatala a durat in 12 ani;din 84' pana in 96'.
Modelul Testarossa era echipat cu un motor V12 de 4.9L care dezvolta 390 de cp.
Masina a fost asamblata la fabrica de la Maranello,Italia.
Designul a fost unul semnat Pininfarina.
Predecesorul modelului Testarossa a fost modelul 512BBi.
Sprint-uri: 0-97km/h>5.2 secunde;
0-100 km/h>5.8 secunde;
0-161 km/h>11.4 secunde.
Viteza maxima a unui Testarossa era de 290 km/h.
Modelul Testarossa original sa produs in 7.177 bucati.
Aceasta masina a devenit un simbol al extravagantei si al luxului anilor 80' si de aceea in acea vreme multi tineri aveau pe pereti postere cu Testarossa.
Despre modelul 1/18>
Fiind un model Kyosho aveam asteptari mari de la el.
Din fericire asteptarile nu mi-au fost naruite.
Nu prea am gasit nimic in neregula cu masina....
--------------------------------------------------------------------------
Pe exterior masina este vopsita exemplar in rosu,mai precis nuanta "Rosso Ferrari".
Nu am putut gasi vreo bula de vospea sau vreo imperfectiune a vopseleii.
De asemenea nu am putut gasii ceva in neregula cu acest model pe exterior.
Avem la acest model si faruri escamotabile!
--------------------------------------------------------------------------
La interior avem de-aface cu mocheta si centuri de siguranta din material textil.
Inteiorul este vopsit in trei culori: negru,bej si respectiv maro.
-Bordul si consola centrala sunt negre;
-Mocheta este maro;
-Scaunele sunt bej;
-Fetele de la usi sunt bi-ton:negru bej.
Interiorul este realizat bine dar din pacate este cel mai lipsit de pasiune interior facut vreodata de Ferrari. (asa spuneau pe vremea aceea cateva publicatii auto cunoscute).
Singura chestie mai ne inregula este materialul din care sunt facute scaunele;nu mi se pare unul prea fericit.
--------------------------------------------------------------------------
Motorul este mare....
Arata frumos si este realizat bine dar parca era loc de mai bine dar nu ma plang atunci cand avem de-a face cu un asemenea design exterior.
V12 Rulez!(imi plac motoarele V12
)
--------------------------------------------------------------------------
Portbagajul pozitionat frontal este si el mochetat dar este gol.
De aceea am pus acolo un extinctor.
--------------------------------------------------------------------------
Jantele arata bined ar sunt cam mici.
Mai precis 16 inch la modelul real.
Info: modelul original era echipat cu cauciucuri Goodyear;TRX 240/45 VR 415 pe fata si TRX 280/45 VR 415 pe spate.
Avem discuri de frana in spatele jantelor.
Jantele sunt unele clasice cu 5 spite in forma de stea si cu cinci perzoane (chestiile alea pe care daca le desfaci iese roata la modelul real).
--------------------------------------------------------------------------
In final pot spune ca modelul merita pentru ca v-a deveni o raritate din cauza ca producatorul Kyosho nu mai are licenta si plus ca este un model peste cel facut de BBurago respectiv Hot Wheels.
I'm gonna miss Kyosho's Ferrari models soo much!
Acest model se vinde cu aprox. 129$ pe Ebay dar cand v-a deveni o "pasare rara" se va vinde cu si mai mult de atat.
Enjoy!* *
*Voi veni cu un wallpaper la sectiunea "wallpapere machete" asap (as soon as possible).
*Ma iertati ca am pus 13 poze in loc de 12 dar cred ca merita.