Astazi dupa o alta absenta indelungata va prezint:
>>
Renault Clio III 2005 -- Solido 1/43 (dealer edition)
A treia generaţia a lui Clio a fost prezentată în 2005. El folosea platforma tehnică comună Nissan-Renault similară cu modelele Renault Modus, Nissan Micra şi Dacia Logan. Modelul este mai scump şi este cu 130 kg mai greu decât vechia generaţie, ceea ce a condus la menţinerea vechii generaţii pe piaţă până în 2008. De asemenea modelul Clio II mai este menţinut pe piaţă până la lansarea noii generaţii a lui Renault Twingo programată pentru 2007, model care este destinat persoanelor cu buget redus. Noua generaţie Clio a obţinut 5 stele din 5 la testele de siguranţă EuroNCAP, în urma acestei performanţe, toate modelele Renault (cu excepţia modelului Kangoo) au obţinut 5 stele la testele de siguranţă EuroNCAP. Vânzarea modelului cu 3 uşi a debutat în octombrie 2005, iar versiunea cu 5 uşi a fost lansată pe piaţă în prima jumătate a lui 2006.
--------------------------------------------------------------------------
Motoare exsistente pe Renault Clio III:
Vorbesc exclusiv de motoarele normale nu d cele aflate pe versiunea RS (Renault Sport)
-1.2 L (1149 cc) 8-valve I4; 65 CP (48 kW); viteza maximă:157 km/h; 0-100 km/h: 14.9 s;
-1.5 L (1461 cc) 8-valve diesel I4; 68 CP (50 kW); viteza maximă:162 km/h; 0-100 km/h: 15.2 s ;
-1.6 L (1598 cc) 16-valve I4; 88 CP (65 kW); viteza maximă:177 km/h; 0-100 km/h: 11.9 s;
Mai sunt si altele dar le-am pus pe cele care s-au lansat odata cu Clio III,mai sunt si alte agregate care sunt disponibile la Clio III dar au fost lansate inainte de 2005.
Modelul a obtinut 5***** (stele) la testele Euro NCAP adica maximul de stele posibile.
Cutiile de viteza disponibile sunt:una manuala cu 5 trepte si una automata cu 4 trepte.
Modelul Clio III este disponibil in doua variante de caroserii: 2 usii hatchback si 4 usii hatchback. Modelul acesta se afla in clasa Mini.
Mentionez ca macheta reprezinta modelul Clio III 2005 phase 1.
Despre macheta:
Macheta este realizata bine,muult mai bine fata de Clio I Williams.
Vopseaua arata bine si este aplicata destul de uniform. Eu personal nu am observat decat foarte putine bule de vopsea ceea ce mi se pare bine.
Culoare este una foarte frumoasa si faptul ca este si metalizata o face chiar si mai frumosa.
--------------------------------------------------------------------------
Jantele arata bine s sunt bine detaliate. In spatele lor nu se afla un disc de frana dar eu zic ca nu era chiar necesar deci nu mi se pare ceva suparator.
Rotile se invart lin si toate sunt "bine calibrate" nu ca la Clio Williams unde o roata are unghiul de fuga mai mare decat la celealte 3 (aparent).
--------------------------------------------------------------------------
Interiorul arata foarte bine!
Mie imi place cum arata asa in doua nuante,care se asorteaza foarte bine cu culoare caroseriei.
De data aceasta se intelege ceva din bord,adica avem niste indicatoare care se vad destul de bine si cel mai importat EXSISTA,nu ca la celalalt Clio unde trebuia sa la ghicesti pozitia.
De data asta usiile sunt inchise si pe oglinzile retrovizoare exsista oglinizi.
Geamul de la portiera soferului si de la portiera pasagerului din fata este semi-ridicat ceea ce da o tenta de realism.
In spate totul arata bine si, nci urma de vreun material in exces.
Un lucur foarte frumos este ca pe scaune chiar exsista un fel de model; niste dungulite subtiri care dau si ele la randul lor o tenta de realism care la celalalt Clio din pacate nu o gasim. ( )
Un al-doilea lucru interesant este faptul ca pana si oglinda retrovizoare din interior are oglinda.
Am adaugat acest paragraf mai tarziu din cauza ca nu m observat acest "-" (minus) pana acum: -Scaunul din dreapta este stramb fata de scaunul soferului.*
Acest lucru se poate observa in poza cu partea fronatala a masinii.
--------------------------------------------------------------------------
Pe exterior toate detaliile sunt vopsite frumos; unul ar fi de exemplu farurile de ceata de pe masca fata.
Chiar si dungulitele portocalii de pe luneta sunt prezente!
--------------------------------------------------------------------------
Pe dedesupt gasim o placa fara prea multe detalii dar imbucuratoare pentru scara 1/43.
Mai precis acolo se vad: locul pentru roata de rezerva,toba mica,teviile de evacuare in numar de doua si inca cateva detalii fara prea multa imporanta.
--------------------------------------------------------------------------
Cam atat despre acest Clio III.
Poate ca este mai detaliat pentru ca este "Dealer Edition".
Cert sa spun nu stiu pentru ca nu detin si varianta Clio III normala adica cea care se gaseste in hipermarket-uri sau prin benzinarii.
Oricum pot spune ca este o macheta foarte frumos realizata care se ridica sus,cam pe la nivelul celor de la Eligor daca nu chiar putin mai sus.
--------------------------------------------------------------------------
Acum pozele edificatoare!* *
Enjoy!
*Pot sa mai fac poze suplimentare doar la cerere.
*In ultimele poze se afla fratele mai "batran" al Clio-ului nostru adica
Renault Clio I Williams Solido 1/43
Care va fi si el prezentat,maine.