ete google translate
)
The Prius este un hibrid combinate (denumite uneori serie-paralel), un vehicul care poate fi propulsat de benzina (benzină) şi / sau energie electrica. Componente ale sistemului includ:
Regenerative de frânare, utilizând generatoare de motorizare, care converteşte energia cinetica a energiei electrice în mişcare, care este stocat in baterie de tracţiune şi reduce uzura pe paduri de frână;
Un 1NZ-FXE motor cu ardere internă (ICE), folosind ciclul Atkinson mai eficiente în loc de mai multe comune ciclului Otto. Motor de benzină închide în mod normal în timpul off trafic opreşte şi accesorii (inclusiv aer conditionat) sunt alimentate de către ansamblul de baterii. Motorul este folosit atât pentru a propulsa vehiculul şi să reîncărcaţi bateriile. Pentru ca de disponibilitatea de putere extra de la motoare electrice de accelerare rapidă a motorului este de dimensiuni mai mici decât de obicei pentru creşterea utilizării eficiente a carburanţilor şi emisiile reduse cu accelerare acceptabile;
Două motor electric / generatoare: MG1 şi MG2. MG1, reversibile şi de până la 10000 rpm, porneşte motorul şi oferă de cuplu pentru a contracara permanent variabilă a Transmitere (CVT). MG2 ofera 50 kW (67 cp) între 1200 - 1540 rpm si 400 N m (295 ft lbf) cuplu între 0 la 1200 rpm, contribuind la performanţă şi economie. Aceste generatoare de motorizare sunt folosite ca generatoare de regenerare atunci când sunt utilizate pentru frânare şi, ca motoarele sunt capabile de a începe vehicul (motor de gaz şi, dacă este necesar) şi de viteză scăzută (<~ 30 mph, 41 mph în NHW20) de călătorie;
Un hibrid Synergy Drive (HSD), care combină o unitate planetare gearset că se comportă ca un permanent variabilă a Transmitere (CVT), denumit Power Split dispozitive [10] pentru a mări eficienţa. Computerul controlate HSD transaxle, ajustează şi de amestecuri de suma de puterea de la motor cu benzină-motor electric şi generator de (e), după cum este necesar de fata, unitatea de roţi şi acumulatori;
Un modul sigilate 38-nichel-metal hydride (NiMH) ansamblul de baterii furnizarea de 273,6 volts, capacitate 6,5 A H şi cântărind 53,3 kg (118 lb) [11] este furnizat de către Japonia a Panasonic. Ele sunt percepute în mod normal, la 40-60% din capacitatea maximă de a prelungi durata de viaţă a acumulatorului, precum şi furniza o rezervă de regenerare de frânare;
Vant rezistenţa este redusă de un drag coeficient de 0,26 (0,29 pentru anul 2000, modelul) cu o Kammback de design pentru a reduce rezistenta aerului. - Rezistenta la rulare mai scăzute anvelope sunt utilizate pentru a reduce rutier de frecare;
Un vid Balonul de stocare fierbinte coolant atunci când vehiculul este în mişcare off pentru refolosire, astfel încât să se reducă cald-up Time (US piaţă);
Un modul EV (sau stealth mode), care permite conducătorilor auto de a circula pe energie electrica, numai în condiţii de putere redus pentru o durată limitată de timp (pe pieţele din Asia şi Europa, aftermarket din SUA). Îşi exprimă sprijinul pentru nevăzători avertiza că Prius este atat de linistit ar putea fi periculoase pentru pietoni orb, şi altele obişnuiţi să motor de zgomot pentru a avertiza o apropiere a vehiculului;
Vehicule de greutate, este redusă prin utilizarea unui rezervor benzina de răşină flexibilă şi prin utilizarea de aluminiu în loc de oţel pentru motor bay hood si hatchback.