Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Baia-Mare

Reply
 
Thread Tools
Old 03-06-08, 03:09   #751
Keisuke
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Keisuke's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of:
[Moderators]
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: Discutii despre orice!

Quote:
Originally Posted by bogdan350cid View Post
un matiz pe gaz cucauciucuri cat de inguste , oricum are vreo 155, dai pui 125 sau ceva de mobra, gaz, ce se mai poate, hai sa luam unu sa l facem ca un 4tuning baia mare science project..dupa ce terminam sigur il cumpara ceva disperat
Si dupa il punem langa S6-le tau cu 255-uri si 4.2 si scriem mare pe lunete - ASA DA ---- ASA NU

: woohooo hooo! cickenf|_|ckin nuggets
Keisuke is offline   Reply With Quote
Old 03-06-08, 03:15   #752
bogdan350cid

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 434
Default Re: Discutii despre orice!

si audi are gaz, in cauciucuri, in instalatia de aer conditionat, mai dau eu cate un gaz in el...
si acum putem sa ne dam cu parerea despre oamenii care isi pun gaz pe masini...ce parere aveti despre ei? eunu ma bag sa zic nimic primul
bogdan350cid is offline   Reply With Quote
Old 03-06-08, 09:35   #753
M I V E C

Stage 5
 
M I V E C's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 715
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Discutii despre orice!

poi ce sa mergem mai departe, am vazut Evo 8 cu instalatie de gaz intr-un parc in germania, dar scria pe parbriz ceva de genul ,, motor-schaden " ce o fii insemnand? ca motorul trage bestial ? sau ca ii in spate intr-o lada de lemn? va spun sincer gazul este pentru dacii, la care cu 5 milioane lei i-ai facut repartie capitala la motor,
__________________
puterea este nimic fara control
M I V E C is offline   Reply With Quote
Old 03-06-08, 11:13   #754
IonutzMFF
BMW Driver


Stage 5
 
IonutzMFF's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,438
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Tuning International]
Default Re: Discutii despre orice!

Quote:
Originally Posted by M I V E C (ex.R M B) View Post
poi ce sa mergem mai departe, am vazut Evo 8 cu instalatie de gaz intr-un parc in germania, dar scria pe parbriz ceva de genul ,, motor-schaden " ce o fii insemnand? ca motorul trage bestial ? sau ca ii in spate intr-o lada de lemn? va spun sincer gazul este pentru dacii, la care cu 5 milioane lei i-ai facut repartie capitala la motor,
motors schaden se traduce ceva de genul '' Sede motorul '' adik it's all over ...)

Eu ofer un tips colorant pentru trabant ))
IonutzMFF is offline   Reply With Quote
Old 03-06-08, 15:04   #755
3SGE


Stage 5
 
3SGE's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Discutii despre orice!

Eu cred ca daca vroia sa scrie ca e stricat motorul scria "Kaput tiriblishken"
3SGE is offline   Reply With Quote
Old 03-06-08, 15:34   #756
IonutzMFF
BMW Driver


Stage 5
 
IonutzMFF's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,438
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Tuning International]
Default Re: Discutii despre orice!

)))).....
IonutzMFF is offline   Reply With Quote
Old 03-06-08, 23:39   #757
VG30DETT

Stage 5
 
VG30DETT's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 724
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Post Re: Masini din Baia Mare

eu am avut pina acum 2 masini pe gaz(nu GPL) pt ca gazul este f diferit de GPL doar ca putini stiu diferenta.Cum spunea mai sus bogo sunt multe firme de masini care produc autovehicule direct din fabrica cu instalati pe gaz+ benzina(toyota prius masina cu cel mai scazut nivel de poluare ,fiat,subaru,volvo,opel,volkswagen si exemple mai sunt) si nu am observat ca ar afecta motorul .Diferenta intre cheltuielele pe km intre benzina(sau motorina) si gaz sunt foarte mari ex(pt a parcurge 100km cu o masina pe benzina aici spun despre reno clio 1,2 ai nevoie de 6 litri benzina adica 240.ooo mi lei iar pe gaz cu 360.ooo mi lei poti parcurge cu aceelasi motor 300 km . cred ca diferenta e destula nici o masina pe motorina nu reuseste sa scoata un consum asa de redus(mic) am avut un audi care era tot pe gaz+benzina si reuseam sa scot un consum de 7-8 litri benzina/100km in oras iar pe gaz reuseam cu 400.000 mi lei sa fac 280km.Problema la instalatile pe gaz este ca ocupa mult spatiu la unele masini ,intradevar ia din puterea motorului cam 10% si nu prea ai unde sa le alimentezi momentan iar montarea instalatiei este foarte costisitoare adica cam 1500-2000euro ma refer la o instalatie performanta nu ce se gaseste pe la noi.
__________________
VG30DETT is offline   Reply With Quote
Old 03-06-08, 23:41   #758
Dany.bilan628
VW Driver

Stage 5
 
Dany.bilan628's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,551
Member of:
[4Rally]
[VW]
[Toyota]
Default Re: Masini din Baia Mare

daca tot veni vorba de "gaze" ce ar fi sa ma lamuresca si pe mine cum e treba cu etanolul?
Dany.bilan628 is offline   Reply With Quote
Old 04-06-08, 00:36   #759
Keisuke
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Keisuke's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of:
[Moderators]
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: Masini din Baia Mare

Quote:
Originally Posted by VG30DETT View Post
eu am avut pina acum 2 masini pe gaz(nu GPL) pt ca gazul este f diferit de GPL doar ca putini stiu diferenta.Cum spunea mai sus bogo sunt multe firme de masini care produc autovehicule direct din fabrica cu instalati pe gaz+ benzina(toyota prius masina cu cel mai scazut nivel de poluare ,fiat,subaru,volvo,opel,volkswagen si exemple mai sunt) si nu am observat ca ar afecta motorul .Diferenta intre cheltuielele pe km intre benzina(sau motorina) si gaz sunt foarte mari ex(pt a parcurge 100km cu o masina pe benzina aici spun despre reno clio 1,2 ai nevoie de 6 litri benzina adica 240.ooo mi lei iar pe gaz cu 360.ooo mi lei poti parcurge cu aceelasi motor 300 km . cred ca diferenta e destula nici o masina pe motorina nu reuseste sa scoata un consum asa de redus(mic) am avut un audi care era tot pe gaz+benzina si reuseam sa scot un consum de 7-8 litri benzina/100km in oras iar pe gaz reuseam cu 400.000 mi lei sa fac 280km.Problema la instalatile pe gaz este ca ocupa mult spatiu la unele masini ,intradevar ia din puterea motorului cam 10% si nu prea ai unde sa le alimentezi momentan iar montarea instalatiei este foarte costisitoare adica cam 1500-2000euro ma refer la o instalatie performanta nu ce se gaseste pe la noi.
Costuri mici da, dar masinile care vin din fabrica cu GPL au si alt soft , de aia a vazut M I V E C evo pe butuci ca odata aplicata o presiune fie ea cat de mica(gazul neavand aceleasi proprietati ca si benzina) detoneaza prematur.
Prius din cate stiu eu are 2 motoare unul electric si unul pe benzina, la mers normal intra motorul electric in functiune si cel pe benzina doar incarca bateria daca este nevoie, daca nu nu functioneaza, iar in sarcina maxima functioneaza amandoua ...desigur pot sa gresesc, asa ca astept sa ma corectati

si iar suntem offtopic ..saracu bogo


P.S. de asta nu sunt asa de sigur, dar GPL-ul dizolva uleiul de pe cilindrii, acea pelicula care protejeaza motorul de uzura. Si inca una: prin compozitie gpl-ul ofera un amestec mai sarac ca si benzina in acelasi raport de aer\benzina respectiv aer\GPL
__________________


WWW.PERFORMANCEZONE.RO
German engineering, french fleer, italian look ...nothing beats the japanese!
Keisuke is offline   Reply With Quote
Old 04-06-08, 09:27   #760
M I V E C

Stage 5
 
M I V E C's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 715
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Masini din Baia Mare

Quote:
Originally Posted by VG30DETT View Post
eu am avut pina acum 2 masini pe gaz(nu GPL) pt ca gazul este f diferit de GPL doar ca putini stiu diferenta.Cum spunea mai sus bogo sunt multe firme de masini care produc autovehicule direct din fabrica cu instalati pe gaz+ benzina(toyota prius masina cu cel mai scazut nivel de poluare ,fiat,subaru,volvo,opel,volkswagen si exemple mai sunt) si nu am observat ca ar afecta motorul .Diferenta intre cheltuielele pe km intre benzina(sau motorina) si gaz sunt foarte mari ex(pt a parcurge 100km cu o masina pe benzina aici spun despre reno clio 1,2 ai nevoie de 6 litri benzina adica 240.ooo mi lei iar pe gaz cu 360.ooo mi lei poti parcurge cu aceelasi motor 300 km . cred ca diferenta e destula nici o masina pe motorina nu reuseste sa scoata un consum asa de redus(mic) am avut un audi care era tot pe gaz+benzina si reuseam sa scot un consum de 7-8 litri benzina/100km in oras iar pe gaz reuseam cu 400.000 mi lei sa fac 280km.Problema la instalatile pe gaz este ca ocupa mult spatiu la unele masini ,intradevar ia din puterea motorului cam 10% si nu prea ai unde sa le alimentezi momentan iar montarea instalatiei este foarte costisitoare adica cam 1500-2000euro ma refer la o instalatie performanta nu ce se gaseste pe la noi.
probabil ca numai tu ai avut masina si pe gaz si pe GPL. dar oricim este acelasi lucru. gpl= gaz petrolier lichefiat. Si acuma vreau sa te intreb daca aia pe gaz era cu butelie de aragaz sau avea tiava si era contorizata???

Last edited by M I V E C; 04-06-08 at 09:31.
M I V E C is offline   Reply With Quote
Old 04-06-08, 17:11   #761
Calin_UKU
Dacia Driver

Stage 5
 
Calin_UKU's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 972
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Racing Syndicate]
Default Re: Discutii despre orice!

OK mersi pentru informatie
Calin_UKU is offline   Reply With Quote
Old 04-06-08, 17:40   #762
3SGE


Stage 5
 
3SGE's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Masini din Baia Mare

Quote:
Originally Posted by M I V E C (ex.R M B) View Post
probabil ca numai tu ai avut masina si pe gaz si pe GPL. dar oricim este acelasi lucru. gpl= gaz petrolier lichefiat. Si acuma vreau sa te intreb daca aia pe gaz era cu butelie de aragaz sau avea tiava si era contorizata???
Nu e acelasi lucru. Exista GPL si metan si sunt 2 lucruri distincte cu instalatii foarte diferite. Metanul este cel mai ieftin. Cu 7 euro faceam plinul si faceam aproximativ 300km. Doar ca pompe de metan nu exsta in romania.
__________________
3SGE is offline   Reply With Quote
Old 04-06-08, 19:00   #763
MephistoBM

Stage 5
 
MephistoBM's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 878
Member of:
[FORD]
Default Re: Masini din Baia Mare

Quote:
Originally Posted by Keisuke View Post
Costuri mici da, dar masinile care vin din fabrica cu GPL au si alt soft , de aia a vazut M I V E C evo pe butuci ca odata aplicata o presiune fie ea cat de mica(gazul neavand aceleasi proprietati ca si benzina) detoneaza prematur.
Prius din cate stiu eu are 2 motoare unul electric si unul pe benzina, la mers normal intra motorul electric in functiune si cel pe benzina doar incarca bateria daca este nevoie, daca nu nu functioneaza, iar in sarcina maxima functioneaza amandoua ...desigur pot sa gresesc, asa ca astept sa ma corectati

si iar suntem offtopic ..saracu bogo


P.S. de asta nu sunt asa de sigur, dar GPL-ul dizolva uleiul de pe cilindrii, acea pelicula care protejeaza motorul de uzura. Si inca una: prin compozitie gpl-ul ofera un amestec mai sarac ca si benzina in acelasi raport de aer\benzina respectiv aer\GPL
nu esti off topic ptr ca is "discutii despre orice" ... si apropo de Prius, din cate stiu eu, motorul electric se foloseste la pornire si pana la o anumita viteza... s-ar putea sa ma insel si eu
__________________
Rule 1: Always win.
Rule 2: Never lose.
Rule 3: Never back down.


“On a given day, a given circumstance, you think you have a limit. And you then go for this limit and you touch this limit, and you think, 'Okay, this is the limit'. And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.” (Ayrton Senna)
MephistoBM is offline   Reply With Quote
Old 04-06-08, 19:42   #764
adisoruc
Seat Driver

Stage 5
 
adisoruc's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,883
Member of:
[SEAT]
Default Re: Discutii despre orice!

The Prius is a combined hybrid (sometimes referred to as series-parallel), a vehicle that can be propelled by gasoline (petrol) and/or electric power. Components of the system include:

Regenerative braking, using motor-generators, which converts kinetic energy of motion into electrical energy that is stored in the traction battery and reduces wear on the brake pads;
A 1NZ-FXE internal combustion engine (ICE) using the more efficient Atkinson cycle instead of the more common Otto cycle. The gasoline engine normally shuts off during traffic stops and the accessories (including the air conditioning) are powered by the battery pack. The engine is used both to propel the vehicle and to recharge the batteries. Because of the availability of extra power from the electric motors for rapid acceleration the engine is sized smaller than usual for increased fuel efficiency and lowered emissions with acceptable acceleration;
Two electric motor/generators: MG1 and MG2. MG1, reversible and up to 10,000 rpm, starts the engine and provides counter torque for the Continuously Variable Transmission (CVT). MG2 provides 50 kW (67 hp) between 1,200 to 1,540 rpm and 400 N·m (295 ft·lbf) torque between 0 to 1,200 rpm, contributing to performance and economy. These motor-generators are used as generators when used for regenerative braking, and as motors are capable of starting the vehicle (and gas engine if needed) and low speed (<~30 mph, 41 mph in NHW20) travel;
A Hybrid Synergy Drive (HSD) unit that combines a planetary gearset that behaves like a Continuously Variable Transmission (CVT) called the Power Split Device[10] to increase efficiency. The computer controlled HSD transaxle adjusts and blends the amount of power from the gasoline engine and electric motor-generator(s) as needed by the front drive wheels and rechargeable batteries;
A sealed 38-module nickel metal hydride (NiMH) battery pack providing 273.6 volts, 6.5 A·h capacity and weighing 53.3 kg (118 lb)[11] is supplied by Japan's Panasonic. They are normally charged to 40–60% of maximum capacity to prolong battery life as well as provide a reserve for regenerative braking;
Wind resistance is reduced by a drag coefficient of 0.26 (0.29 for 2000 model) with a Kammback design to reduce air resistance. Lower rolling-resistance tires are used to reduce road friction;
A vacuum flask for storing hot coolant when the vehicle is powered off for reuse so as to reduce warm-up time (US market);
An EV mode (or stealth mode) that allows drivers to operate on electric power only under low-power conditions for a limited duration of time (Europe and Asian markets, aftermarket in the US). Advocates for the blind warn that the Prius is so quiet it could be hazardous to blind pedestrians and others accustomed to engine noise to warn of a nearby vehicle;
Vehicle weight is reduced by the use of a flexible resin gasoline tank and by the use of aluminum instead of steel for the engine bay hood and hatchback.
__________________
"Columbia, please repeat, sounded like you said 'OOPS'..."
-Houston Control-
adisoruc is offline   Reply With Quote
Old 05-06-08, 04:48   #765
GODLESS
Colectionar Machete

Stage 5
 
GODLESS's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 433
Default Re: Discutii despre orice!

@adisoruc baga traducerea ca asa si vasilica din coltzarea poate sa dea copy /paste de pe wikipedia !!!
GODLESS is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -