sunt frumoase, si au torque, torque e ceea ce simti in the butt
, se inclina, tremura chiar si pe loc cand le mangai cu simtul raspunderii, pedala de acceleratie, incercati cu multe masini moderne de 2-300Cp, si degeaba, am fost iontr-o Alfa Brera, 260CP am impresia, a dat o talpa pe loc, 5-6.000rpm, jiiing, jiiingg, si..efect? ZERO
Pai si in Fordurile mele V6, europene daca le calc pe coada, simt un tremurat pe sira spinarii, asociat si cu sunetul emanat de deschiderea clapetelor carburatorului dublu.
Pe cand la o americanca cu V8 de peste 5L(LONGITUDINAL, cel mai important) si chiar cu quadri-corpuri pe galeria de admisie, cu dual exhaut si doar niste intermediare cu teava pana la final, mirosul de benzina nearsa, sau din abundenta care iti inlacrimeaza ochii daca stai in spatele masinii(cum am stat eu in spatele Mustangului "GONE in 60sec" la Oradea acum ~4 ani), cred ca o sa iti dai seama VG30DETT, care e "Senzatia" cand se deschid clapetele carbului/rilor aka throttle bodies, pt cei cu plasticuri moderne