07-03-10, 14:32
|
#91
|
VW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 989
Member of: [VW] [4Rally] [Opel]
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
s-a realizat conform panului vopsirea, sau joi seara toti erau in genunchi???    stii tu la ce ma refer...
|
|
|
07-03-10, 14:43
|
#92
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
si joi si vineri sa stat pana noaptea sa se pregateasca caroseria pt vopsit. tre sa le multumesc la baieti ca au venit sambata sa terminam. munca titanica. 2 zile pt pregatit si vopsit int ext
ps. nu o recunosti, chiar si noi ne tot uitam ca prostii
work in progress
Last edited by bogo4all; 09-03-10 at 11:58.
|
|
|
08-03-10, 21:13
|
#93
|
VW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 989
Member of: [VW] [4Rally] [Opel]
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
dupa instalatie ce urmeaza? brakes? cine lucra pe ea? sunteti si voi aici?
|
|
|
09-03-10, 09:13
|
#94
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
numai eu lipsesc pana joi, intai se pune motoru ,cutia si bordu ,franele sunt ultimele
|
|
|
09-03-10, 09:24
|
#95
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Desi urmaresc topicul de cand l-ai deschis... nu mai retin ce transmisie va avea masinuta, ma refer la rapoarte. Degeaba trage motorul daca nu o ajuta cutia
|
|
|
09-03-10, 11:28
|
#96
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2
Desi urmaresc topicul de cand l-ai deschis... nu mai retin ce transmisie va avea masinuta, ma refer la rapoarte. Degeaba trage motorul daca nu o ajuta cutia 
|
orice peugeot care are fisa de omologare fia are rapoarte excelente din fabrica adica aprox 1000rp/treapta de la a 2 in sus).
momentan avem rapoartele de gr.n de rc si vreo 6 tipuri de cuplu conic disponibile asa ca mai intai testam in shakedown cum se comporta si in functie de stilul meu, si apoi o sa facem ajustari corespunzatoare. nu imi plac rapoartele prea scurte, te dezavantajaza daca nu ai comanda secventiala si craboti pt ca nu poti lucra cum trebuie pe frana cu stangu + am avut o alta abordare asupra setarii motorului, deoarece are 85 x 88,deci cursa lunga ,mam dus pe cuplu si nu turatii astronomice ca pe c2 de ex si atunci aceste rapoarte mai lungi imi plac mai mult pt ca ai o plaja de turatie mai larga (mesteci mai putin, ca pe un N4)
deocamdata ajunge pt brasov ce am pregatit, la cluj o sa fie o evolutie a transmisiei,
mergem for fun , aici nu am urmarit sa avem cea mai performanta masina de A7 ci cea mai performanta masina la bugetul disponibil.
daca vroiam cea mai rapida masina de A7 aruncam un Sadev st75 in ea , un drexler si niste bos-uri si un motoras de la pipo sau sodemo ,dar se pierdea esenta,oricine poate face asta, da nu oricine poate scoate untu din piesele de serie
Last edited by Claudiumxg; 09-03-10 at 11:39.
|
|
|
09-03-10, 12:52
|
#97
|
Stage 2
Join Date: Nov 2009
Posts: 66
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Quote:
Originally Posted by Claudiumxg
orice peugeot care are fisa de omologare fia are rapoarte excelente din fabrica adica aprox 1000rp/treapta de la a 2 in sus).
momentan avem rapoartele de gr.n de rc si vreo 6 tipuri de cuplu conic disponibile asa ca mai intai testam in shakedown cum se comporta si in functie de stilul meu, si apoi o sa facem ajustari corespunzatoare. nu imi plac rapoartele prea scurte, te dezavantajaza daca nu ai comanda secventiala si craboti pt ca nu poti lucra cum trebuie pe frana cu stangu + am avut o alta abordare asupra setarii motorului, deoarece are 85 x 88,deci cursa lunga ,mam dus pe cuplu si nu turatii astronomice ca pe c2 de ex si atunci aceste rapoarte mai lungi imi plac mai mult pt ca ai o plaja de turatie mai larga (mesteci mai putin, ca pe un N4)
deocamdata ajunge pt brasov ce am pregatit, la cluj o sa fie o evolutie a transmisiei,
mergem for fun , aici nu am urmarit sa avem cea mai performanta masina de A7 ci cea mai performanta masina la bugetul disponibil.
daca vroiam cea mai rapida masina de A7 aruncam un Sadev st75 in ea , un drexler si niste bos-uri si un motoras de la pipo sau sodemo ,dar se pierdea esenta,oricine poate face asta, da nu oricine poate scoate untu din piesele de serie
|
...pana la un punct pilotajul poate compensa deficitul de tehnica a.k.a. buget 
insa fiind vb de fun cum ai spus nu cred ca mai intereseaza asa tare cine ce si cum ...totul e sa ai zambetul pe buze si in suflet in timpul si dupa raliu..nu claudiu?
...is curios daca dictarea strica tot, ce vei face?
|
|
|
09-03-10, 13:37
|
#98
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Quote:
Originally Posted by 55srt
...pana la un punct pilotajul poate compensa deficitul de tehnica a.k.a. buget 
insa fiind vb de fun cum ai spus nu cred ca mai intereseaza asa tare cine ce si cum ...totul e sa ai zambetul pe buze si in suflet in timpul si dupa raliu..nu claudiu?
...is curios daca dictarea strica tot, ce vei face? 
|
stii si tu ca nu conteza ata materialu cat restu, dovada fiind timpi pe proba, nu?
ex stanoiev gutai 2007 dacia logan are in spate masini cu 200hp in plus +frane, suspensie......
15 415 Bogdan Stanoiev/Danut Hatigan Dacia Logan - N 00:16:18.6 00:02:26.1
34 47 Marius Herascu/Mihai Lazarescu Mitsubishi EVO 9 - N 00:17:49.3 00:03:56.8
35 77 Victor Baldescu/Ciprian Solomon Mitsubishi Lancer EVO 9 - N 00:17:58.1 00:04:05.6
36 32 Thomas Abraham/Rares Silasi Mitsubishi EVO CT9A - N 00:18:15.1 00:04:22.6
37 403 Bogdan Boeriu/Ciprian Roman Dacia Nova - A 00:19:00.8 00:05:08.3
38 56 Heinz Goellner/Dan Spuderka Seat Ibiza - A 00:19:30.1 00:05:37.6
PS. avand in vedere ca tu esti cu dictarea
daca ne spargem tu raspunzi
|
|
|
09-03-10, 13:45
|
#99
|
Stage 2
Join Date: Nov 2009
Posts: 66
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Quote:
Originally Posted by Claudiumxg
stii si tu ca nu conteza ata materialu cat restu, dovada fiind timpi pe proba, nu?
ex stanoiev gutai 2007 dacia logan are in spate masini cu 200hp in plus +frane, suspensie......
15 415 Bogdan Stanoiev/Danut Hatigan Dacia Logan - N 00:16:18.6 00:02:26.1
34 47 Marius Herascu/Mihai Lazarescu Mitsubishi EVO 9 - N 00:17:49.3 00:03:56.8
35 77 Victor Baldescu/Ciprian Solomon Mitsubishi Lancer EVO 9 - N 00:17:58.1 00:04:05.6
36 32 Thomas Abraham/Rares Silasi Mitsubishi EVO CT9A - N 00:18:15.1 00:04:22.6
37 403 Bogdan Boeriu/Ciprian Roman Dacia Nova - A 00:19:00.8 00:05:08.3
38 56 Heinz Goellner/Dan Spuderka Seat Ibiza - A 00:19:30.1 00:05:37.6
PS. avand in vedere ca tu esti cu dictarea
daca ne spargem tu raspunzi 
|
stanoev din 10 probe una o termina...in rest accident grav 
....la fel si thomas care a spart de vreo 4 ori masina pe acea proba 
...tre sa facem o excursie la brasov claudiu cat de repede...poate vine si jossi cu noi
|
|
|
09-03-10, 14:08
|
#100
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
stii ca am dat un ex extrem ca sa evidentiez posibilitatile
|
|
|
09-03-10, 14:13
|
#101
|
VW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 989
Member of: [VW] [4Rally] [Opel]
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Quote:
Originally Posted by Claudiumxg
stii si tu ca nu conteza ata materialu cat restu, dovada fiind timpi pe proba, nu?
ex stanoiev gutai 2007 dacia logan are in spate masini cu 200hp in plus +frane, suspensie......
15 415 Bogdan Stanoiev/Danut Hatigan Dacia Logan - N 00:16:18.6 00:02:26.1
34 47 Marius Herascu/Mihai Lazarescu Mitsubishi EVO 9 - N 00:17:49.3 00:03:56.8
35 77 Victor Baldescu/Ciprian Solomon Mitsubishi Lancer EVO 9 - N 00:17:58.1 00:04:05.6
36 32 Thomas Abraham/Rares Silasi Mitsubishi EVO CT9A - N 00:18:15.1 00:04:22.6
37 403 Bogdan Boeriu/Ciprian Roman Dacia Nova - A 00:19:00.8 00:05:08.3
38 56 Heinz Goellner/Dan Spuderka Seat Ibiza - A 00:19:30.1 00:05:37.6
PS. avand in vedere ca tu esti cu dictarea
daca ne spargem tu raspunzi 
|
Quote:
Originally Posted by 55srt
stanoev din 10 probe una o termina...in rest accident grav 
....la fel si thomas care a spart de vreo 4 ori masina pe acea proba 
...tre sa facem o excursie la brasov claudiu cat de repede...poate vine si jossi cu noi 
|
timpii astia is cam astronomici pe aici, era ud cumva? ca ma lasa memoria pe 2007...tre sa vad din filme, cred ca era ploaie. chemarea o accept, sa ma anuntati si iau liber de la job.  
__________________
|
|
|
09-03-10, 15:25
|
#102
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Daca se pierde dictarea....se merge la vedere nu?  E naspa oricum daca se intampla asa.... eu am pierdut-o de 2 ori pe comandau si o tot cautam :P.
Revenind la cutie....o sa vezi ca incet incet o sa vrei rapoarte mult mai scurte.....ex dat de tine cu 1000 turatii nu e rau...cam asa am si eu la masina mea....si e cutie de strada...insa la unele competitii parca vroiam si mai mult. Dar intotdeauna am privit partea plina a paharului...adica se putea si mai rau nu? tin minte ca la un vtm de amatori m-a intrebat un participant cu ce treapta ajung intr0un anumit punct...si i-am zis 5 plin.......si se mira....el saracu` venea cu 3 .
Mi-a ramas in minte plimbarea facuta cu fostul polo a lui Claudiu David..... 100 turatii scade pe fiecare treapta....e ceva de vis. Bine....acolo e bagata coditza de la vw motorsport
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
|
|
|
09-03-10, 16:49
|
#103
|
Stage 3
Join Date: Nov 2009
Posts: 157
Member of: [VW]
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Quote:
Originally Posted by 55srt
...tre sa facem o excursie la brasov claudiu cat de repede...poate vine si jossi cu noi 
|
Va astept la BV, eu sunt aici la faculta...
|
|
|
09-03-10, 17:36
|
#104
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2
Daca se pierde dictarea....se merge la vedere nu?  E naspa oricum daca se intampla asa.... eu am pierdut-o de 2 ori pe comandau si o tot cautam :P.
Revenind la cutie....o sa vezi ca incet incet o sa vrei rapoarte mult mai scurte.....ex dat de tine cu 1000 turatii nu e rau...cam asa am si eu la masina mea....si e cutie de strada...insa la unele competitii parca vroiam si mai mult. Dar intotdeauna am privit partea plina a paharului...adica se putea si mai rau nu? tin minte ca la un vtm de amatori m-a intrebat un participant cu ce treapta ajung intr0un anumit punct...si i-am zis 5 plin.......si se mira....el saracu` venea cu 3 .
Mi-a ramas in minte plimbarea facuta cu fostul polo a lui Claudiu David..... 100 turatii scade pe fiecare treapta....e ceva de vis. Bine....acolo e bagata coditza de la vw motorsport 
|
stiu ce vrei sa zici mai ales ca viteze peste 150 nu prea te intereseaza pe speciala la combo asta (caroserie/motor) dar deocamdata mergem pe mana celor de la peugeot sport legat de rapoarte( de fapt unele din trepte sunt mai apropiate de 1000rpm) pt ca un kit custom ar fi cam expensive si nu isi are rostul mai ales daca frasu nu ne da pasaport de A( ne putem astepta la orice pt ca fisa a expirat la fia in 2009) si ne baga la H
|
|
|
09-03-10, 18:00
|
#105
|
Stage 2
Join Date: Nov 2009
Posts: 66
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Quote:
Originally Posted by jozsi555
|
a fost ploaie..insa h a ajuns pe uscat la un moment dat....
oricum au fost trei treceri si mi se pare ca doar primele doua au fost pe ploaie..iar claudiu nu stiu timpii de pe ce proba i-a postat.
pe 27.03 e eger rally 
....raporat la ce zicea prietenul cu opel...de se pierde dictarea ...D. cu mila...de ai noroc si o regasesti bine de nu pe vazute ca la insuratoare  ....
asta pt debutanti..ca greii din campionat stiu fiecare curba si in somn..si asa nu vor schimbari majore si stramba din nas la fiecare schimbare de sens de la un an la altul....de aia si miettinen zicea ca in rom se merge la vedere si nu la dictare si de aia ritmul e mai scazut...
tin minte cand au introdus barajul la baia mare ce certuri au fost si dupa acea ce macel pe proba  ...inclusiv polo-ul lui david era sa faca o baie
vom trai si vom vedea...mai e mult de munca pt toata lumea...suntem in stadiu incipient...
Last edited by 55srt; 09-03-10 at 18:02.
|
|
|
|
|