Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
10 Attachment(s)
cateva poze cu proiectul in derulare, este mult mai avansat, dar e interesant de vazuta metamorfoza de la un junk la o masina de curse conform fisei de omologare FIA A 5604
STAGE I : dezasamblarea |
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
frumos proiectul,bafta la el si astept poze mai noi daca masina e in faza mai avansata :)
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Quote:
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
asta da proiect :D
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Quote:
momentan asteptam sosirea roll barului omologat din UK- Safety Devices dupa care urmeza sa intre la vopsit, dupa care desigur incepe montarea elementelor specifice. in paralel se lucra la transmisie: grup scurt + lsd ;si de asemenea la instalatia de franare situatia e putin mai complexa deoarece fisa de omologare este veche ca si modelul si incercam sa facem o preparare conform noilor regulamente R2C si asta intarzie putin livrarea unor componente. nu exista sponsori, toata investitia e personala tocmai ca sa demonstrez ca bugetele vehiculate sunt absurde si se poate face mult cu putina economie si gestiune adecvata a resurselor si de asemenea ca si la BM se pot face proiecte mai complexe la nivel profesional targetul este sa nu depasim 10000EUR -Masina + preparat , si din acest motiv deocamdata nu va fi echipata decat in specificatia de asfalt desi caroseria este preparata pt ambele suprafete doar ca la anul nu ne propunem decat etapele de asfalt si cateva etape de vtm. etapele de macadam sunt costisitoare pt moment dar daca pe parcurs apar sponsori o sa mergem si la ele, oricum primul an este mai mult pt acomodare |
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
ultima constructie personal ce am vazut eu in oras era acea lada 110 facuta la siromex.
nu va fi grea conversia la r2?(ce-i r2c?) inafara modelului 206 wrc cunosc 206 s1600, rc si xs-ul de cupa. |
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
4. ELIGIBLE CARS IN FIA CHAMPIONSHIPS
4.1 SUMMARY - Group A Cars (A5, A6, A7) - Group A Kit Cars with a corrected cylinder capacity of less than 1600cc on condition that the homologation is accepted by the FIA as eligible for the Championship concerned - Group R1, R2 and R3 cars - Group N cars - Super 2000 cars 4.2 GROUP R Group R cars shall enter events as Group A or Group N cars as: GROUP A/N - GROUP R EQUIVALENCES GROUP A/N GROUP R – 2009 Group N1 - up to 1400cc R1A (up to 1400cc) Group N2 - over 1400cc and up to 1600cc R1B (over 1400cc and up to 1600cc) Group A6 - over 1400cc and up to 1600cc R2B (over 1400cc and up to 1600cc) R2C (over 1600cc and up to 2000cc) R3C over 1600cc and up to 2000cc R3T: up to 1600cc Group A7 - over 1600cc and up to 2000cc R3D: up to 2000cc (nominal) 4.3 ADDITIONAL PROVISIONS - Cars homologated as Kit cars, where the capacity is between 1400 and 1600 cc, may be accepted if they also comply with Article 255-6.2 “Weight” of Appendix J. - Two-wheel drive cars equipped with a supercharged diesel engine with a nominal cylinder capacity of less than 2000 cm³ are accepted in Groups A and N. - For S1600 homologated cars, it will be possible to use lapsed errata r2c e un mutan apropiat de gr A dar nu utilizeaza piese unicat sau serie mica ci componente din productia de serie a aceluias fabricant tocmai pt scaderea costurilor |
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
lamurit, mersi.
atunci a voastra va fi un fel de A7? parca ziceai ca va avea motor de 2 litri va fi mai fiabila multumita pieselor de serie? |
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
da echivaleaza la a7, sper ca astia de la acr sa-mi acorde pasaport tehnic de r2c
da e mult mai fiabila, spre asta se tinde m pierzi putin din performanta da compensezi cu revizii mai rare si abandonuri mai putine la motor deocamdata nu o sa sch decat putin admisia, evacuarea complet si putin electronica, mai tarziu dac o sa simt ca nu sunt cai destui punem axe si un standalone ecu si pistoane, dar nu cred ca va fi necesar ideea e sa mergi constant si atunci iti ajung ai vazut la CJ ce timp ai scos cu multt mai putini caluti decat altii |
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
am o intrebare cum de ai ales 206?ai mai avut si alte variante ?(focus,xsara..etc)
|
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
focus is a toy-are doar omologare wrc-masina de baza ii un cacat, xsara is old
206 si clio singurele optiuni reale |
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Quote:
Succes cu proiectul !!! Sa mai pui te rog poze cand ai vreme ca e interesant :shock: |
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
3 Attachment(s)
pri old am vrut sa zic ca se bazeaza pe o platforma veche adic 306 care la randul lui e 309 motoare xu si cutii be3 ( ne referim aici la modlele care au omologare pt competitii)
206 are deja motoare EW si cuti BE4... + xsara a aparut in 1997 si 206 in 1998 xsara e un model reusit (306 la baza) dar e putin mai mare si mai putuin rigida in comparatie cu platforma 206/c2 ,c2r2 urile tot 206 sunt dedesubt ideea la un model cu care alergi e sa aiba o baza buna de start de la poarta fabricantului si aici francezii sunt in fata altora prin faptul ca ofera multe modele cu pedigree in raliuri-si cu o baza tehnica adecvata ca reduce costurile, exceptie fac japonezele care pastreaza traditia indiferent de trendul economic, mai putin toyota care acum revine cu lexus lfa si viitoarea celica/subaru cateva poze cu elemnte ce urmeaza sa fie utilizate |
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Imi place ceea ce vad si ma bucur ca pe uni nu ia ajuns criza :D
bafta la proiect |
Re: Peugeot 206 Gr.A Rally car Build
Cum merge treaba? Nu mai pui ceva poze? :D
|
All times are GMT +2. The time now is 03:17. |
- Copyright 2024 4Tuning