Quote:
Originally Posted by jozsi555
este in faza mai avansata, a trebuit sa treaca de montajul rollbar-ului si sa fie vopsita. mai asteptam poze. chiar junk nu este, altfel nu mai era in acest stadiu. cine suporta investitia? sponsori pt participarea in campionat sunt?
|
adevarat ca este mult mai avansat, la acest moment caroseria este complet sudata in cordoane de sudura ,s-au ransforsat toate elementele conform fiselor Peugeot Sport ,toate prinderile suspensiilor au fost modificate conform fisei de omologare, s-au confectionat toti suportii de motor pt prindere rigida.
momentan asteptam sosirea roll barului omologat din UK- Safety Devices dupa care urmeza sa intre la vopsit, dupa care desigur incepe montarea elementelor specifice.
in paralel se lucra la transmisie: grup scurt + lsd ;si de asemenea la instalatia de franare
situatia e putin mai complexa deoarece fisa de omologare este veche ca si modelul si incercam sa facem o preparare conform noilor regulamente R2C si asta intarzie putin livrarea unor componente.
nu exista sponsori, toata investitia e personala tocmai ca sa demonstrez ca bugetele vehiculate sunt absurde si se poate face mult cu putina economie si gestiune adecvata a resurselor si de asemenea ca si la BM se pot face proiecte mai complexe la nivel profesional
targetul este sa nu depasim 10000EUR -Masina + preparat , si din acest motiv deocamdata nu va fi echipata decat in specificatia de asfalt desi caroseria este preparata pt ambele suprafete doar ca la anul nu ne propunem decat etapele de asfalt si cateva etape de vtm.
etapele de macadam sunt costisitoare pt moment dar daca pe parcurs apar sponsori o sa mergem si la ele, oricum primul an este mai mult pt acomodare