17-07-09, 21:30
|
#736
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Quote:
Originally Posted by el nino
@ Valentin Nemtanu
Multumesc pentru postul despre tatal meu. Cine cunoaste automobilismul acestui oras, stie ce valoare a avut tata ... Mult peste cei ce se bat cu pumnul in piept, ca ei sunt cine sunt. Nu are rost sa dau nume, pentru ca nu este frumos!
Referitor la legi si regulamente, dupa parerea mea, nu are rost sa discutam, in conditiile in care tot ceea ce facem noi ( Hobby Autosport, Motor Sport Club Braila si MAK Motorsport ) este complet "ILEGAL". In afara faptului ca actiunile automobilistice se desfasoara cu avizarea si supravegherea anumitor institutii locale ( DJS, Primarie, Jandarmerie, Pompieri, Politia Comunitara, Salvare, etc. ), totul este fara nici un suport. Citesc in ziare despre etape de raliuri tehnico-aplicative desfasurate la Braila care fac parte din "Campionatul Judetean". Acest campionat nu poate avea loc, practic nu exista, atat timp cat nu exista inregistrata la Ministerul Sporturilor o Comisie sau Asociatie Judeteana de Automobilism si Karting. Daca facem referire la autoritatea sportiva nationala, avizata de FIA in Romania si aici fac referire la ACR, pentru organizarea unui astfel de campionat, trebuiesc platite niste taxe si multe altele. Nu cred ca cineva din orasul nostru a scos din buzunar acei bani si a facut demersurile necesare pentru organizarea de actiuni automobilistice care sa poata purta denumirea de "campionat judetean". Asadar ... totul este facut NUMAI si NUMAI din placere pentru sporturile cu motor pe patru roti. Ca exista regulamente particulare, ca exista un regulament ce face referire la astfel de manifestatii, da sunt de acord. Dar atat. Exista pentru cei ce fac totul, conform legilor emise de cei carora trebuie sa ne subordonam.
Referitor la organizarea raliurilor noastre, eu cel putin, recunosc ca inca sunt lacune, pe care cu siguranta le vom remedia. Am reusit sa ducem la start cel putin 25 de masini, lucru care nu s-a mai vazut de foarte multi ani la Braila, sa avem o autoutilitara sanitara care sa supravegheze alaturi de celelalte institutii desfasurarea concursurilor, suntem destul de ok spun eu. Multumim oricum pentru intentie.
|
- a. Despre activitatea sportiva depusa de Ene Anton Paul am scris putin si am cautat sa concentrez, si mai ales am apreciat la acea vreme tenacitatea lui de a se "da cu cei mari " ( erau de la Dacia Pitesti, IATSA, INMT Bucuresti,..etc ). Poate vom avea o alta ocazie de a mai dezvolta si alte aspecte.
-b. Cu privire la comentariile pe care le faceti asupra celor 3 entitati organizate legal, astazi la Braila, si care activeaza in automobilismul local, national sau international, va rog sa va documentati bine, sa departajati actiunile acestora ca atare, intrucat sunt multe diferente intre ele. Sunt activitati din ramuri diferite, sunt uneori chiar divergente si nu se cade sa le amestecati.
In obiectul de activitate al celor 3 entitati sportive sunt diferente majore.
Comentariile Dvs au intrucatva o " aciditate " si din cauza amestecului localelor cu organismele nationale abilitate.
Va inteleg unele frustrari personale, generale, dar ele nu se vor rezolva astfel.
|
|
|
17-07-09, 23:23
|
#737
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 312
Member of: [Moderators]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Domnule Valentin Nemtanu,
"a" - Tata, a avut curajul sa se intreaca cu oricine. Pentru ca era BUN. Stiu foarte bine cu cine se intrecea ( am fost cu el la aproape toate cursele de VTM si viteza pe circuit ) la care el a participat. Stiu cu ce masini alergau cei de la uzina ( Grigoras, Nicoara, etc. ) a caror mecanici lucrau la motor cu patura in cap, la lumina lanternei.
Mahnit sunt, citind acum cateva zile un articol al lui Emanoil Dobrescu, despre activitatea lui sportiva, deoarece aceasta nu a putut fi mediatizata, pentru ca, pe parte de automobilism, trebuiau mediatizate cu totul si cu totul alte evenimente. Dumneavoastra stiti la ce ma refer ... De aceea imi este scarba..., da, scarba este cuvantul potrivit.
Referitor la punctul "b", indiferent care sunt diferentele obiectelor de activitate a celor trei entitati, ceea ce am scris eu mai devreme, este adevarat. Dumneavoastra stiti mai bine ca mine acest lucru. Ma deranjeaza titulaturile pe care unii dintre dumneavoastra vi le asumati, vi le atribuiti, inclusiv dumneavoastra. Da, este intr-adevar un comment putin acid, pentru ca multi dintre noi ( atat din vechea garda cat si din cei tineri ), ne-am saturat de polemici. Scrieti frumos domnule Nemtanu, foarte frumos chiar uneori. Problema este ca, noi cei de la MAK Motorsport, nu mai punem "botul". Ati facut si lucruri bune, foarte putine insa in comparatie cu raul pe care l-ati facut. Nu v-au interesat decat doua lucruri: imaginea dumneavoastra si buzunarele dumneavoastra. Si ma opresc aici, fara sa scriu si intamplari exemplificatoare, acuzatoare. Nu are rost, nu e frumos. Va veti putea bucura poate vreodata de atentia noastra, dumneavoastra si ceilalti ( se stiu ei care sunt ), atunci cand vom vedea ca vreti sa construiti pentru acest sport, pentru cei ce il practica, pentru cei ce il sustin. Pana atunci insa .... noi ne vom vedea de activitatile noastre, vom capata incet, incet experienta de care avem nevoie, singuri, asa cum am fost de fapt, mereu. Si nu am murit. Din contra, am reusit sa facem doua raliuri sau actiuni automobilistice, cum le-ati numit, cu peste 20 de masini la start. Si asta e tot ce ne intereseaza. Sa atragem oameni pentru acest frumos sport....dezinteresati!!!!!!
__________________
|
|
|
18-07-09, 09:54
|
#738
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [MACS] [Suzuki]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Ma intristeaza faptul ca o etapa de indemanare a dezgropat atatea securi, dar mai rau ma intristeaza faptul ca nu exista o lista oficiala cu rezultatele individuale ale participantilor... A existat un regulament, un cronometru si 20 si ceva de masini. Nu vad ce mai lipseste in ecuatie...
|
|
|
18-07-09, 10:23
|
#739
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 312
Member of: [Moderators]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Quote:
Originally Posted by DragosT
Ma intristeaza faptul ca o etapa de indemanare a dezgropat atatea securi, dar mai rau ma intristeaza faptul ca nu exista o lista oficiala cu rezultatele individuale ale participantilor... A existat un regulament, un cronometru si 20 si ceva de masini. Nu vad ce mai lipseste in ecuatie...
|
Imi pare rau Dragos ca am ajuns sa ne "balacarim" in public. Sunt lucruri pe care trebuie sa le spunem la un moment dat, pentru ca atunci cand taci, stii cum e, esti luat de prost. Nu vrem sa ne mai lasam manipulati sau calcati in picioare sau prostiti de fel si fel de oameni care pozeaza in eroi si ei sunt de fapt niste coioti, cu ochii atintiti mereu pe bani si interese. Dar asta e o problema a noastra, locala si sper ca se va incheia aici.
Referitor la timpi, i-am transmis lui CRC. Timpii de la PS-uri si lclasamentul final. Urmau sa fie postati de el, pentru a vedea toata lumea cum a mers. Imi cer scuze pentru intarzierea afisarii acestora. Sper ca in acest week-end sa avem postate pe forum listele respective.
|
|
|
18-07-09, 22:33
|
#740
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Fiat]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Am reusit in final ..spre rusinea mea abia acum sa pun si rezultatele pe foaie excel.. . Le-am scris repede ..sper sa fie clare si corecte. Astept intrebari. Multumesc pentru intelegere.
|
|
|
18-07-09, 23:04
|
#741
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 729
|
Re: MAK Motorsport Braila
La mine este corect.
|
|
|
18-07-09, 23:09
|
#742
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 312
Member of: [Moderators]
|
Multumesc mult CRC. Cum am mai spus, daca sunt probleme vis-a-vis de timpi, mie trebuie sa mi se adreseze, eventualii nemultumiti. Eu sunt singurul care voi da explicatii. Nu stiu daca CRC are posibilitatea sa scaneze si sa posteze si lista cu valorile penalitatilor. Daca nu, o vom face poate chiar maine, pentru ca si acolo sunt multe de discutat, de rectificat.
Quote:
Originally Posted by GL-22-GTR
La mine este corect.
|
Ma bucur ca verificati valabilitatea rezultatelor. Ca sunt corecte, va garantez eu!
Last edited by Snapy_xxl; 19-07-09 at 08:34.
|
|
|
19-07-09, 03:02
|
#743
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 299
Member of: [VW]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Locurile 18(DAO),19(GTR),20(ADC),21(AUL) sunt ocupate de galati
On topic : O sa pun si eu pozele
|
|
|
19-07-09, 09:15
|
#744
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [MACS] [Suzuki]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Multam fain baieti!
Poate ajuta si in format jpg. .
|
|
|
19-07-09, 11:44
|
#745
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 460
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [RENAULT]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Quote:
Originally Posted by el nino
Da, discutii multe, fara nici un sens din punctul meu de vedere ... Sa o iau in ordine:
@ Florin
Florine, scuza-ma, dar din punctul meu de vedere comment-ul tau referitor la masinile cu care se dau unii... mi se pare al unui copil frustrat. Pai ce ar fi trebuit sa faca Nakajima de la MINARDI, sau cine o fi fost in monopostul ala in cei 5 ani de suprematie totala a lui Schimacher si Ferrari. Era combinatia letala, asa cum, transpusa in ceea ce incercam noi sa facem, este Gabi & 206RC. Eu am avut la ultimul raliu al 7-lea timp la general din 25 de masini. Ti se pare cumva ca sufrageria mea era peste celelalte 18 ? Hai sa fim seriosi. Sa facem clase, grupe sau orice altfel de separare a puterii masinilor, la astfel de raliuri mie sincer mi se pare putin aberant. Remember cand a batut TRABANTUL raliul de la primarie. Era oare cea mai puternica masina? Cu siguranta, NU. Sa le interzicem unora sau altora sa se dea ? E rusine mare... In conditiile astea, ar trebui sa facem un raliu, premiind fiecare concurent in parte. Si atunci imi este frica, ca se va alerga de unul singur, si cineva va reusi performanta sa iasa pe doi. La noi se pare ca nu este imposibil.
Am facut multe concesii. Am eliminat un om care dupa spusele unora nu calcula corect rezultatele. Am facut probe largi, de viteza, tocmai pentru ca cineva sa il bata pe Gabi.... Ne imbatam cu apa rece. Daca venea varul lui CrC cu Matiz-ul .. iarasi va intindea de nu va vedeati. De ce ?
Pentru ca ei, cei de care va e frica, au experienta. Sa-mi spuna si mie cineva, din cei ce cred ca Gabi & co. sunt invincibili, ca a facut antrenamente in parc sau altundeva, in jurul sticlelor de plastic pline cu apa, rupand 5-6 seturi de gume, cum facea Cristi si Lulu, care bateau pe toata lumea. Adu-ti aminte ca veneau alde Cristi Nicolae, Ovidiu Dimofte, etc .. cu masini mult mai puternice decat batrana Dacie a lui Lulu. Asta se intampla cand nu avea motorul de R5. Concluzionand .... hai sa nu ne mai vaicarim si sa ne ridicam cu pretentii atunci cand vom considera ca suntem suficienti de pregatiti sa ii batem. Daca intr-o seara castigi o liniuta, asta nu inseamna ca esti bun la tehnico-aplicative. Si stii la ce ma refer aici. Oare Dacia lui Nelutu e mai puternica decat Volvo lui Dan ( ZZZ ) ? Nu cred. Totul e in mintea noastra si in lipsa experientei. Putem face, dupa mintea mea, doua clasamente: incepatori si avansati. Nu ramane decat sa stabiliti voi, definitia "incepatorului". E o parere. Astept variante ..... sau solutii. Pe clase, te rog pe tine sa organizezi un raliu, si sa ii premiezi tu pe baieti.
|
-te felicit pentru al 7 -lea timp din 25 de masini !
-este pararea mea si o spun iar ,ptr. k vad k nu ma intelege nimeni robele de la ultimul raliu au favorizat masinile puternice (ex 206 rc ,fiat turbo ,volvo turbo),nu cred k matizu sau trabantul ar fi facut fata lui gabi cu 206rc ,sau crc ,am spus-o si o sustin ,nu stiu dak cristi sandulescu a spus acest lucru(banuiesc k nu) la ultima sedinta (eu l-am rugat ),deoarece eu am avut ceva probleme si nu am ajuns.
- o proba larga,cu linii lungi nu mai pune in valoare abilitatile pilotului ci scoate la iveala caii putere ai masinii
-problema este k in cei 25, eu nu prea am vazut pe multi dintre cei enumerati de userul petruca ,cred k majoritatea au fost tinerii din oras
-nu a spus nimeni k e floare la ureche sa organizezi un raliu ,poate la momentul potrivit voi organiza si eu unul .
imi cer scuze dak te-am jignit prin postul meu stiu k ai pus suflet in organizarea acestui raliu,tinand cont de incarcatura emotionala a competitiei ,si te felicit pentru organizarea lui ,si imi pare foarte rau k nu am putut participa ,dar iti promit k ma voi revansa fata de tine!
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
|
|
|
19-07-09, 11:54
|
#746
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 312
Member of: [Moderators]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Quote:
Originally Posted by DragosT
Multam fain baieti!
Poate ajuta si in format jpg. .
|
Multumim Dragos. Avem acum clasamentul general al raliului.
|
|
|
19-07-09, 12:04
|
#747
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 312
Member of: [Moderators]
|
Re: MAK Motorsport Braila
@ Florin
Sunt foarte multe disensiuni in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si stabilirea regulilor acestor concursuri. Probe largi si lungi au fost cerute de anumiti membrii ai clubului, fara sa constientizeze ca poate fi un deficit si mai mare decat era la probele stranse si "grele". Noi nu suntem in stare sa memoram traseul unui PS, in loc sa intram prin stanga popicului, intram prin dreapta. Suntem suparati dupa aceea ca suntem penalizati, un alt subiect pe care vreau sa il clarificam fiind acela al valorii penalitatilor. Concluzionand, in afara faptului ca nu exista suficienta experienta, nu exista nici concentrare, modul de abordare al concursului, fiind superficial din partea multora dintre concurenti. In conditiile in care vii la un raliu la futu-i masa .... ce rost mai are sa faci comentarii dupa aceea?
Parerea mea este ca, o impartire pe grupe de masini a concurentilor, nu este nici normala si crede-ma, tot nu va multumi toata lumea. Ce va trebui sa faca ZZZ-ul cand se va trezi in grupa cu Gabi Moisescu? Pai nu mai are rost sa vina, dupa parerile voastre. Repet si spun ca astept o definitie a "incepatorului", in ideea ca este singura modalitate de a face diferenta intre oldboys si newage.
|
|
|
19-07-09, 12:11
|
#748
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 312
Member of: [Moderators]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Multe din aceste disensiuni apar, dupa parerea mea si datorita lipsei de comunicare. Daca am veni mai des la sedinte si am incerca sa discutam pentru clarificarea problemelor, ne-ar fi mult mai usor dupa aceea. In conditiile in care, la sedinte sunt mereu aceeasi 5-6 oameni ... nu putem lua decizii care sa ii multumeacsa pe ceilalti 40 de membri ai clubului.....
Ce sa spun, ca nu exista sedinta la care sa lipseasca, copii aia doi de la Galati: GTR si vGaby. Pai ei pot veni de la Galati in fiecare zi de vineri si noi care suntem aici pe batatura ......
La invocat scuze, nu ne intrece nimeni. Suntrem campioni mondiali. Toti avem treaba si probleme, dar dupa mintea mea ... cand prin vene, alaturi de sange iti curge si putina benzina .... nu cred ca nu te poti rupe o ora pentru anumite chestii, minore la orima vedere dar care iata, genereaza atatea disensiuni, tensiuni, probleme ....
|
|
|
19-07-09, 13:35
|
#749
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 312
Member of: [Moderators]
|
Re: MAK Motorsport Braila
looool
M-am uitat pe timpi si am vazut ca in ciuda faptului ca m-am clasat pe sapte la general, am avut printre cei mai prosti timpi. Sufrageria era luminata de doar trei becuri din patru a lustrei. Faptul ca nu am avut penalitati m-a dus acolo.
Nr 9 a avut timpi mai buni ca ai lui Nelutu. Faptul ca a avut o eroare l-a facut sa piarda podiumul..... Cine a fost nr 9 ??????
|
|
|
19-07-09, 19:29
|
#750
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 299
Member of: [VW]
|
Re: MAK Motorsport Braila
|
|
|
|
|