Quote:
Originally Posted by Korne
cum poate cineva sa sustina ca o masina americana are ce cauta intr-o astfel de discutie?
|
De fapt am zis ca ma retrag din discutie dar cu īntrebarea asta a ta ma obligi sa revin. Si de ce sa nu se discute despre americane?
Am impresia ca tu cīnd te gīndesti la americane, te gīndesti la Cadilac-urile de 7 metri din anii 60.
PARDON!
Uita-te ce produc americanii de la mijlocul anilor 90 īncoace.
Mai ales GM. 90% din masinile moderne americane existente pe piata sīnt americane numai cu numele Chrisler = Mertzan, GM marea parte = Opel rebotezate, motoare mici, tractiune fata. GM face cam 90% din proectele pietii autohtone la OPEL ca americanii lor din Detroit sīnt
prea prosti.
Sa dat chiestia asta aici si la TV. Opel Rüsselsheim a lucrat la concepte GM pt. piata americana īn ultimii 5 ani la o valoare de aprox. 3 miliarde EURO si GM n-a platit catre opel nici un chior ca īntr-e timp si-au dat īn freza pe la burse iar celor de la Opel le lipseste banii pt. lucrari motiv de ce au stress si cer subventii la statul german.
Ca sa-ti mai dau un exemplu clar, noul Chevrolet Camaro (Bumblebee din Transformers) ce trebuie sa iasa pe piata īn 2010 bazeaza pe micutul Opel Roadster la motorizare, transmisie, suspensie etc.
Americanele nu mai sīnt ce au fost cīndva.
Epoca Muscle de sute de cai cu transmisie ca la Buceaga a disparut de mult. Mai sīnt eventual unii nostalgici ca mine care mai umbla cu asa ceva iar īn sectorul limuzine / sedan ce se mai construieste pe vechiul principiu se pot numara pe degete si sīnt pline de electronica ca sa stea pe sosele. Īn sectorul Muscle, americanii "mīnjesc ochii pietii" cu niste glume proaste gen Mustang / Charger.
Sa vedem cīte unitati din aceste
Retro Muscle se vor vinde si ce succes vor avea. Cred ca le vei putea numara pe degete indiferent ce COOL arata la prima vedere.