Am comandat un Oil Catch Can, caruia i-am adus imbunatatiri. Modelul ales e unul bun pentru ca poate fi facut bucati foarte usor, permite accesul in interior pentru a efectua modificarile pe care le aveam in cap.
Are indicator de nivel al uleiului strans precum si buson de golire.
Modificarile aduse sunt:
-prelungit cu furtun accesul dinspre motor, iar in capat montat un mini-filtru din bumbac, care sa reziste fara probleme conditiilor. Rolul filtrului este in special de a ajuta la condensarea vaporilor de ulei si adunarea lor.
-adaugat un burete de sarma care sa ajute si mai mult la strangerea uleiului, iar mai departe spre admisie sa treaca doar eventualele gaze.
Montajul pe masina e provizoriu, o sa ii gasesc un loc mai bun in curand. Acum nu imi ajungea furtunul pentru a-l duce mai departe.
Rezultate ofera chiar si in varianta originala, fara aceste imbunatatiri. Dar in varianta mea sper sa fie filtrare optima!
.................................................. ...............
Dovada ca functioneaza perfect:
Dupa aproximativ 1000km parcursi de cand am montat epuratorul, rezultatele sunt vizibile. Pe furtunul dinspre motor se vede cum s-a depus niste ulei, iar furtunul care pleaca spre admisie e perfect curat.
O intamplare mai putin fericita: Am luat o tija in una din anvelope. Tija a strapuns-o transversal iar usor usor mi-a facut praf peretele anvelopei pana sa imi dau seama ca o am, iar cand am descoperit-o era prea tarziu. Initial am incercat sa introduc un snur, dar vazand ca e in zadar si tot scapa aer pe langa, am decis sa dau anvelopa jos de pe janta si sa verific. Surpriza a fost pe masura! Astfel a trebuit sa cumpar alte doua anvelope identice.
Rezerva mea slim si-a facut treaba cu brio vreo 3 zile, pana am gasit alte anvelope
Satul de frig si deszapezit&razuit gheata de pe masina pe timp de iarna + de ars la fund si aer irespirabil vara, am instalat si pe Hover un pachet de monitorizare-confort-siguranta format din ultimul model de Viper HD 5904 (2000 ron), specificatiile alarmei aici:
http://store.falcon.ro/produse/171-a...la-1.6-km.html
+ urmatorii senzori pe langa alarma:
-Senzor soc - gratuit
-Senzor Audio Geam Spart - 90 ron
-Indicator Electroluminiscent Viper - 90 ron
-2x Modul Ridicare Geamuri Electrice (pt fata-spate) 170 ron/bucata = 340 ron total
-Senzor Antitractare Miscare Tilt - 220 ron
-Senzor Proximitate perimetru Dubla Zona - 220 ron
TOTAL 2960 ron + montaj 400 ron (250 alarma + 150 modulele de ridicat geamuri, a fost mai multa munca la aceste module decat la toate celelalte la un loc) = 3360 ron. Dupa o negociere am platit 2700 ron, montaj inclus, garantie pe viata (pana mor sau pana vand/fac dauna totala masina)
Singurele lucruri "vizibile" dupa instalare sunt:
-Indicatorul electroluminiscent care palpaie in parbriz, in momentul in care este activata alarma, microfonul de la senzorul pt geam spart care se afla pe bord, sub indicatorul electroluminiscent si modulul antenei plasat sub oglinda, acesta avand la randul lui un led care palpaie cand masina e armata.
Modulele + senzorii functioneaza in felul urmator:
-Senzorul soc: detecteaza daca masina este lovita. La o lovitura usoara emite sunete de avertizare tip "warn away" iar la o lovitura mai serioasa declanseaza alarma.
-Senzor Audio Geam Spart : detecteaza daca se loveste sau daca se sparge vreun geam;
-Indicator Electroluminiscent Viper: Palpaie in parbriz, avertizand vizual faptul ca masina este echipata cu alarma de la Viper;
-Modul Ridicare Geamuri Electrice: Ridica geamurile electrice daca sunt lasate deschise
-Senzor Antitractare Miscare Tilt: Detecteaza daca masina este miscata-ridicata sau se dezumfla vreo roata;
-Senzor Proximitate perimetru Dubla Zona: Zona 2 Detecteaza daca cineva se afla prea aproape de geamurile masinii si da un avertisment "warn away" prin niste beep-uri iar Zona 1 detecteaza miscarea din interiorul masinii iar atunci se declanseaza alarma;
Tot ce se intampla cu masina e transmis imediat catre pager.
Alarma are multe optiuni si functii, pentru mai multe detalii se poate cauta pe site-ul oficial.