Multumesc!
Am dat FX-ul la un pret bun, iar Cayenne-ul l-am luat cu jumatate din banii obtinuti pe FX
Ca pret de nou, FX 45 e aproximativ jumatate fata de Cayenne Turbo (70-80.000 euro VS 140-160.000 euro). Cayenne e net superior fata de FX la toate capitolele, poate doar la design exterior arata ceva mai bine, dar totul tine de gusturi. FX-ul avea in plus niste gadgeturi, multe nefolositoare gen asisten la franare pt pilotul automat, avertizor pt calcarea benzii, etc. Singurul lucru care imi lipseste de la FX e keyless go. Exista si la Cayenne, dar e dotare suplimentara care nu se regaseste pe masina mea.
Dupa vreo 3000 km parcursi pana acum pot afirma ca masina e senzationala, pur si simplu perfecta pentru TOATE drumurile din Romania, Forta bruta din plin, putere multa, acceleratie fenomenala, suspensie de vis, siguranta in orice situatie. Si consumul este foarte bun, un mediu de 13-15%. Cel mai putin consuma la 76km/h in viteza a6a, aproximativ 11% (constructorul da 11.7% exterior, deci nu minte). Cel mai mult prin Timisoara am avut vreo 28%, bara la bara + "sportiv" cand prindeam mai liber. Pentru o asemenea masina e mai mult decat perfect! Iar Cayenne Turbo modelul nou cica consuma cu 25% mai putin si ofera 550 CP din 4.8l. Vis!
I-am schimbat placutele de frana, 260 ron/fata si 200 ron/spate, marca KRW. Cele mai ieftine costau 150 ron/fata si 70 ron/spate.
Am inmatriculat-o, i-am pus noile numere, am renuntat la suportii de numar (ii urasc). RCA pe 6 luni aproximativ 240ron. Pe 1 an era vreo 450ron.