Povestea achizitionarii e simpla, dar intortochiata: Initial vroiam o masina micuta, de oras, obligatoriu cutie automata. Dar inainte de achizitionarea acesteia, trebuia sa vand Aveo. De ce? Simplu, sotia(viitoarea) nu se impaca deloc cu cutiile manuale si avand deja doua manuale, Aveo si Hover, una din ele statea degeaba asa ca am decis sa plece Aveo si sa vina alta in locul ei care sa indeplineasca principala cerinta: CUTIA AUTOMATA!
Dupa vreo 2 luni de cautari, si multe masini vizionate, pana la urma de la ceva micut gen Smart, Corsa, Fiesta, am ajuns la ceva mai maricel si mai sportiv, Hyundai Coupe, Alfa 147, Fiat Stilo Abarth, etc, coupe-uri/HB in 2 usi, motoare pana in 2l.
Intr-un final am pus Aveo la vanzare, si inca din prima seara m-a contactat cineva cu un Ford Mustang, sa imi propuna un schimb. Initial diferenta ceruta a fost mare, dar totusi am decis sa ne intalnim si sa le vedem. A fost dragoste la prima vedere, dar nici prin gand nu mi-a trecut ca vom incheia afacerea, mai ales din cauza sotiei care nici nu concepea sa iau masina asta. Pana la urma dupa 2 zile ne-am inteles la o diferenta care sa convina amandurora, asa ca ieri, 12.12.2011, Chevrolet Aveo s-a trecut pe numele lui iar Ford Mustang GT pe numele meu. Sotiei nu ii ramane decat sa se obisnuiasca la volanul Mustangului!
Cateva detalii despre Mustang:
An fabricatie: 2003, productie pentru Canada;
Importat si inscris pe Romania in 2006;
Km parcursi, aproximativ 60.000km (37.000 mile);
Motorizare V8, 4.6l (4601 cmc);
Putere 260CP;
Model/Varianta de echipare: GT (Full Options), peste el mai este doar modelul Cobra/Shelby care are in plus supercharger si 500CP;
Transmisie automata.
Masina a stat in ultimii 2 ani, dar s-au platit toate taxele pentru ea, e la zi.
Dupa aproximativ 200km parcurisi in 2 zile prin Bucuresti, pot spune ca masina trage de mananca pamantul! Cand bagi piciorul in ea ai senzatia ca urmeaza sa decolezi
Se tine foarte bine pe asfalt, teapana, suspensia este de o duritate medie, treci frumos peste gropi, linii de tramvai si alte "capcane" de prin Bucuresti.
Cutia se comporta ok, schimba destul de bine.
Foarte multumit de alegere, merita din plin!
Impozitul pune piedici, aproximativ 68mil.
RCA-ul 190 ron pe 6 luni.
Consumul sunt curios care va fi.
Poze:
Cam aceasta e povestea. De la planul initial, cutie de chibrit cu automata, am ajuns la ditamai tractorul, zis "American Muscle Car" care e chiar mai lung si mai lat (4653 x 1857) decat Hoverul (4620 × 1800) (se poate vedea si in ultima poza, unde Hoverul bate doar in inaltime)
Sunetul V8, filmat din zona motorului (pt claritate mai mare, selectati 720p):
https://www.youtube.com/watch?v=Lp9kTE-gmtk
Din zona evacuarii:
https://www.youtube.com/watch?v=tkxCJJuJCqQ
Din interior:
https://www.youtube.com/watch?v=zDEugS68EhU
Planuri de viitor . . . destule!