Laso balta
Fara suparare, dupa logica mea un buggy daca nu are motor in spate cu tractiune spate nu se poate chema buggy(mai exista exceptii cu motoare puternice , toata custom)
Degeaba tai plafonu de la skoda, va iesi o caruta
Dai motoru jos, cutia jos, tot, Faci un cadru de la 0 pui piesele de la skoda si ai un buggy(stiu ca e simplu de zis)
Mai bine ai repara skoda decat sa iti bati joc de ea parerea mea
__________________
Si inca ceva, Colin McRae si-a inceput cariera la 16 ani asa ca ignora-i pe cei care iti spun sa-ti bagi mintile in cap si sa-ti iei permisul mai intai si apoi cine stie ce troaca doar ca sa pari responsabil in ochii unora pentru care poate masina este doar un fier care te duce din A in B. Urmeaza-ti visul tau oricare ar fi ala si NICIODATA nu trai viata altuia
Skoda va fi recarosata am luat alta masina si voi muta motorul de 101cp de pe aceaste din care vreau sa fac buggy si alte piese din interior.....deci imi v-a ramane o caroserie si un motor
Buna...As dori sa fac un buggy din o skoda fabia cu motor de 1.4 MPI
eu as dori sa o tai la nievlul usilor si sa le sudez....aceea skoda este avariata motorul si cutia de viteze v-a raane si in locul unde am taitat stalpii si plafonul va fi facut din teava....usa de la portbagaj nu v-a mai fi si nici bancheta din spate.....pe dedesupt va fi facut un scut din tapla si nici bara fata nu v-a mai exista...ce ziceti? ar iesi ceva bun?....tin sa mentionez ca tatal meu a fost mecanic deci la mecanica nu v-a fi problema
Cred ca ar fi cam lunga.Daca ai apropia puntile ar iesi bine.Dar nu vrei cu.tractiune spate?
salutare am si io o intrebare .pentru roll cage ce fel de teava ati folosit spun asta ca intentionez sa o indoiesc la rece manual si sa nu crapesau stiu io . la teava rotunda ma refer . teva neagra ,zimcata sau de care? ms ms.
la un buggy cat de cat normal , de la 40 in sus (sa fie diametrul tevii) ,de indoit poate se indoaie ,dar daca nu o ti pe un profil concav (apropiat de diametrul tevii , se va cuta ,si ii i-a din rezistenta),poate sa ii faci raza mai mare (sa fie mai larga),sa nu se cuteze ,sau merge si pe colturi drepte, tai si sudezi
la un buggy cat de cat normal , de la 40 in sus (sa fie diametrul tevii) ,de indoit poate se indoaie ,dar daca nu o ti pe un profil concav (apropiat de diametrul tevii , se va cuta ,si ii i-a din rezistenta),poate sa ii faci raza mai mare (sa fie mai larga),sa nu se cuteze ,sau merge si pe colturi drepte, tai si sudezi
aha ms si merge orice tip de teava adica la material ma refer
Hristos a inviat baieti.nu vreau sa fiu off topic o intrebare am si eu eu m-am apucat sap trecuta de un proiect asemanator celui din poza de mai jos am cumparat ceva planuri de pe ebay si am facut demersurile aferente (teava presa de indoit...)revin cu poze .Stie cineva ce sa mai schimbat in legislatie sau care mai este procedura de inscriere a unui agregat de gen?Ma refer la inscrierea pe primarie.Multumesc
-din cate stiu ,la primarie se inscriu , tot ce are motor sub 50 cmc , restul , peste 50 cmc , la politie , si atunci nu stiu in ce categorie il baga , sau ce restrictii o fi pentru el
-desi acum 3-4 ani , am vazut un buggy in fata casei poporului , avea numar de masina , era modelul ala mai inalt, tot cu tevi (era frumos,de fabrica), deci nu ar fi imposibil ,si alea stiu ca au de la 100 si ceva de cmc , in sus,la motoare
-din cate stiu ,la primarie se inscriu , tot ce are motor sub 50 cmc , restul , peste 50 cmc , la politie , si atunci nu stiu in ce categorie il baga , sau ce restrictii o fi pentru el
-desi acum 3-4 ani , am vazut un buggy in fata casei poporului , avea numar de masina , era modelul ala mai inalt, tot cu tevi (era frumos,de fabrica), deci nu ar fi imposibil ,si alea stiu ca au de la 100 si ceva de cmc , in sus,la motoare
nu cred ca este o regula cu 50 cc,am vazut destule aro sau in general 4x4 inscrise pe primarie mai ales cei care le folosesc pe zone de munte,vroiam sa stiu ce documente ar trebui pt a fi inscrise pe primarie,daca cineva a facut acest lucru