15-03-07, 15:46
|
#91
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
sunt luate direct din magazin! nu comandate de pe net deci "0" !
|
|
|
14-04-07, 16:50
|
#92
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
cum a iesit podul si o parte din suspensie
|
|
|
18-04-07, 20:05
|
#93
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 146
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
__________________
|
|
|
18-04-07, 20:09
|
#94
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 146
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
a si sorry am uitat. ai vazut editia aia din pim my ride in care a modificat un trabat? a iesit super tare masina aia imi pare rau ca nu am si o poza cu ea
|
|
|
18-04-07, 21:19
|
#95
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
si toba
|
|
|
28-04-07, 22:19
|
#96
|
Stage 3
Join Date: Oct 2006
Posts: 129
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
wai nauzi.... da carnet ai ?! ) ca vad ca bagi bani in ea serios,
|
|
|
29-04-07, 12:52
|
#97
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
nu, nu am era si normal la 17 ani sa nu am! e ceva rau in asta ca bag bani intr`o masina care`mi place ?
|
|
|
29-04-07, 12:58
|
#98
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,622
Member of: [Moderators] [Midnight Racers] [Oltcit] [DACIA] [Echipa de sprijin] [Dacia Rally Team] [VW]
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
inspira`te !!! fi baiat destept si investeste cu cap
|
|
|
30-04-07, 17:42
|
#99
|
Stage 3
Join Date: Oct 2006
Posts: 129
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
nui nimic rau, dar nici eu nam carnet si in fiecare zi lucrez la masina, am un ford escort insa zic asta pt ca as baga mai multi bani in ea, problema e ca posibilitatile sunt limitate din cauza ca de fiecare data cand vreau so duc la cineva, mecanici una alta tre sa caut pe cate`un prieten sa o duca, peste 2 saptamani iar dau pt carnet, doamne ajuta de data asta sa iau succes in continuare cu tot ce vrei sai faci, a si tare de tot tarbantzelu ala auriu poostat de d3spinul ALA DA TRABANT
|
|
|
30-04-07, 21:44
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
Ok, atunci bafta si tie cu masina si cu permisul alta treaba e cand muncesti tu la masina ta si nu face altul! o seara buna
|
|
|
03-05-07, 19:38
|
#101
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
in lucru ...
|
|
|
07-05-07, 22:03
|
#102
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
s`au mai realizat: slefuit caroserie in intregime cu apa si smirghel fin, au iesit toate imperfectiunile de la vopseaua veche! chituit si spritz chit pe unde a mai fost nevoie, slefuit cat am apucat! Azi dat geamuri laterale spate jos, parbriz si luneta deasemenea, cumparat vopsea si diluant de la dyo !
Las pozele sa vorbeasca!
__________________
Opel Calibra Turbo 4X4
|
|
|
09-05-07, 14:39
|
#103
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
Bravo, bravo!... Te misti repede. E un proiect fascinant... Lucreaza cu rabdare si ai mare grija la detalii. Apropo...
1. Felicitari pentru bad boy look. Ai nota 10+ La fel si pentru vopsea, care e superba.
2. Pentru un clean look, renunta la baghetele cromate de pe aripi si usi
3. Astupa locasul nr. de inmatriculare; adu-l la nivel pentru a continua linia spate si monteaza nr. sub bara de protectie
4. Astupa (preferabil cu chit din fibra, e mai rezistent) imbinarile dintre aripile fata si scut (in fine, partea de sub grila)
5. Astupa grilele de aerisire de pe aripile spate. Stiu ca la Dacie au rolul de a elimina vaporii de benzina din rezervor, dar la Trabi - rezervorul fiind in fata - ce rol au?
6. Cauta niste bare de protectie modelul vechi, dintr-o bucata, fara flapsuri din plastic. Arata muuult mai bine, continua superb linia masinii si dau un aspect cu adevarat cleaned. Old school!
Stiu ca nu te dau banii afara, dar... nu sunt modificari costisitoare. Iar efectul este radical schimbat. Parerea mea e ca detaliile fac intotdeauna diferenta. Mergi pe un aspect curat, fara brizbrizuri. Iar pe viitor ai putea sa-ti comanzi si o pereche de stopuri transparente (cca. 5 euro, dar nu stiu daca nemtii le livreaza si-n Romania) si de semnale fata transparente. Si nu uita de flanse... sunt cam scumpe la nemti, dar poate iesi mai ieftin la vreun strungar de pe la noi. Fara jante, masina n-ar fi completa.
P.S. Sunt curios... cum se aude toba sport? Sa nu uiti sa postezi un filmulet cu sunet. Motor in 2 timpi cu evacuare sport... hmmmm...
Iti urez mult succes in continuare, chiar daca nu vei tine cont de sfaturile mele!
|
|
|
09-05-07, 15:34
|
#104
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
Quote:
Originally Posted by Florin Vlad
Bravo, bravo!... Te misti repede. E un proiect fascinant... Lucreaza cu rabdare si ai mare grija la detalii. Apropo...
1. Felicitari pentru bad boy look. Ai nota 10+ La fel si pentru vopsea, care e superba.
2. Pentru un clean look, renunta la baghetele cromate de pe aripi si usi
3. Astupa locasul nr. de inmatriculare; adu-l la nivel pentru a continua linia spate si monteaza nr. sub bara de protectie
4. Astupa (preferabil cu chit din fibra, e mai rezistent) imbinarile dintre aripile fata si scut (in fine, partea de sub grila)
5. Astupa grilele de aerisire de pe aripile spate. Stiu ca la Dacie au rolul de a elimina vaporii de benzina din rezervor, dar la Trabi - rezervorul fiind in fata - ce rol au?
6. Cauta niste bare de protectie modelul vechi, dintr-o bucata, fara flapsuri din plastic. Arata muuult mai bine, continua superb linia masinii si dau un aspect cu adevarat cleaned. Old school!
Stiu ca nu te dau banii afara, dar... nu sunt modificari costisitoare. Iar efectul este radical schimbat. Parerea mea e ca detaliile fac intotdeauna diferenta. Mergi pe un aspect curat, fara brizbrizuri. Iar pe viitor ai putea sa-ti comanzi si o pereche de stopuri transparente (cca. 5 euro, dar nu stiu daca nemtii le livreaza si-n Romania) si de semnale fata transparente. Si nu uita de flanse... sunt cam scumpe la nemti, dar poate iesi mai ieftin la vreun strungar de pe la noi. Fara jante, masina n-ar fi completa.
P.S. Sunt curios... cum se aude toba sport? Sa nu uiti sa postezi un filmulet cu sunet. Motor in 2 timpi cu evacuare sport... hmmmm...
Iti urez mult succes in continuare, chiar daca nu vei tine cont de sfaturile mele!
|
2. Multumesc de sfat am sa`l urmez! Chiar nu mi-a trecut prin cap asta!
3. Am sa urmez si sfatul asta dar dupa ce imi voi face niste spoilere la el cu tot cu locas pt nr.! dar in mare parte am respectat clean look si am scos stopurile alea de dacie break, carligul si scrisul cu trabant etc ! pe spate a ramas doar nr de inmatriculare si atat
4.Nu inteleg la ce te referi! incercuieste intr`o poza zona respectiva!
5. au rol de aerisire in interior, astea le voi lasa!
6. Drept sa-ti spun mai mult imi plac cum arata astea a lui! deocamdata le voi lasa pe astea!
Stopurile si semnalale fata is pe vine !
M-am gandit si la flanse impreuna cu jante dar deocamdata nu am gasit un strungar dispus sa le faca!
De cand a fost montata toba nu a fost pornit motorul, deoarece a fost montata dupa ce a fost demontat pe la motor, si anume au fost date jos mai multe subansamble: rezervor, aprindere, etc voi posta si un filmulet fara grija, dar asta dupa ce se face si motorul
Inca odata multumesc de sfaturi! o zi buna
|
|
|
09-05-07, 17:46
|
#105
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
Ma gandeam sa astupi locasul nr. de inmatriculare in genul Trabi-ului verde din poza. Numarul il montezi pur si simplu sub bara, ca-n poza... la ce spoiler cu locas pt. numar te referi? Ceva gen "fusta", care sa vina sub bara? Sincer... nu strica Trabi-ul cu prostii din fibra (spoilere, eleroane s.a.) Risti fff. mult sa dai in kitsch. Si e mare pacat. Mergi pe un tuning old school, cu un exterior curat, fara accesorii inutile, cu jante frumoase si garda la sol coborata. Atat cat iti sta in putinta sa faci singur si... rezonabil financiar. Daca te hotarasti sa astupi spatele, fa-o acum, inainte de vopsit. Sudeaza o bucata de tabla si finiseaza cum trebuie. La ochelari te-ai descurcat fff. frumos.
Nu-ti mai zic de shaved doors, pt. ca te-ar costa prea mult mecanismul de deschidere. Dar ar fi frumos... Any way... In poza 2 am incercuit imbinarile cu pricina. Iar in poza 3... vezi cat de bine arata bara model vechi? Apropo... poate ma pacaleste monitoru', dar culoarea asta cred ca-ti iese si tie, nu? Si inca un detaliu, legat de grila radiatorului. Te-ai gandit sa renunti la grila cromata si sa pastrezi doar rama (care oricum e plina), ca-n cazul Trabi-ului alb postat de tine sau al astuia albastru?
Spor la treaba si nu-mi lua in nume de rau sfaturile! Imi doresc doar sa faci un Trabi cu bun gust. De inceput, ai inceput bine. Muuuulta grija in continuare...
|
|
|
|
|