Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > Alte marci > EUROPENE

Reply
 
Thread Tools
Old 18-09-06, 14:08   #61
AK-ZER

Stage 5
 
AK-ZER's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 617
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!

Quote:
Originally Posted by Nautilus View Post

3. Trabantul e mult mai potrivit pentru trasnplantul de motor mai puternic decat Dacia sau altele asemenea, fiindca sasiul lui e ff rezistent pentru dimensiunea masinii, suspensiile si franele sunt bunicele, si nu are nevoie de multe componente mecanice schimbate

~Nautilus
tu vb serios.. sasiul e rezistent?.. oare cu ceva ranforsari ar merge un motor d r5 gtt?... el arata inghesuit shi la r5.. loc totushi cred k ar fi.. am vzt poze shi cu trabi-uri cu VR6 p ele ..dar nush cum se comporta mashina crek era ft grea p fata..
__________________
there was a time when cars were cars, and men were men who drove cars
AK-ZER is offline   Reply With Quote
Old 23-09-06, 11:03   #62
Kent8

Stage 5
 
Kent8's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,298
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!


trabi cu r5 gtt? vr6?

copile nu te lua dupa ce zice lumea, ii masina ta...asta ai bucurate fao calumea, tuneaza cu bun gust si-o sa vezi mai multe capuri intoarse decat dupa un mertan sau alta masina mult mult mai nouaaaaaaaaaaa.
bafta, oricum frumos trabi ala portocaliu
Kent8 is offline   Reply With Quote
Old 26-09-06, 01:39   #63
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!

Vorbesc serios. Pentru greutatea lui, sasiul "cusca" metalic al Trabantului e destul de solid. Suspensiile se descurca bine, sistemul de franare (preferabil cel cu dublu-circuit) e si el bunicel. Daca vrei sa tunezi un Trabant, nu trebuie sa umbli decat la motor si transmisie.

VR6 sau R5 GTT ies definitv din discutie, fiindca sunt prea grele, mai ales impreuna cu transmisia lor, chiar daca ai reusi sa adaptezi unul te-ai alege cu un Trabant ff greu pe fatza, imposibil de controlat, un adevarat bustean pe roti. Trebuie un motor care sa nu fie mult mai greu decat cel original, de asta am sugerat unul de la o motocicleta de viteza, cu o transmisie pe masura.

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 27-09-06, 18:22   #64
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!

Daca te intereseaza am un motor de oltcit 1.3l.Cred ca este cel mai ieftin motor care il poti lua pentru el si nu cred ca este prea greu de instalat.Este mic, usor se raceste cu aer si nu necesita alte improvitatii pentru instalatie de apa si caldura si are o putere destul de decenta.
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 28-09-06, 14:25   #65
St3FaN

Stage 5
 
St3FaN's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!

si cam la ce pret ar fi acest motor? si daca poseda acte!
St3FaN is offline   Reply With Quote
Old 29-09-06, 14:49   #66
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!

Pretul este 2 mil este echipat complet (carburator, curele, aprindere galerii evacuare) are si acte.
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 30-09-06, 12:19   #67
AK-ZER

Stage 5
 
AK-ZER's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 617
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!

Quote:
Originally Posted by Kent8 View Post

trabi cu r5 gtt? vr6?

copile nu te lua dupa ce zice lumea, ii masina ta...asta ai bucurate fao calumea, tuneaza cu bun gust si-o sa vezi mai multe capuri intoarse decat dupa un mertan sau alta masina mult mult mai nouaaaaaaaaaaa.
bafta, oricum frumos trabi ala portocaliu
1. nu eu am traby.. stefan a deschis therad-ul
2.nu ma lua cu copile k dk te uiti nu e asha mare diferentza de ani..
3. eu vorbeam ipotetic.. shi parerea mea e k se poate..normal k tb investittzi ft multi bani.. dar cine vrea cu adevarat shi are capital poate.. fara umpik de nebunie nu s-ar face nimik spectaculos nici in peisajul auto nici in general ... p aia s-au bazat shi primele mashini modificate serios..
4. da.. e tare traby-ul portocaliu shi parca nu se aude k e motorul in 2 timpi..numa cand o ambaleaza mai tare.. pacat k rotile par subdimensionate de la evazarile alea de golf..
AK-ZER is offline   Reply With Quote
Old 15-12-06, 17:48   #68
CocoT 28

Stage 5
 
CocoT 28's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 3,441
Member of:
[Opel]
[DACIA]
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!

) Doamne!!!... eu zic sa il faci CABRIO....
CocoT 28 is offline   Reply With Quote
Old 30-12-06, 23:19   #69
Bogdan YBR
Opel Driver

Stage 5
 
Bogdan YBR's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,066
Member of:
[Opel]
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!

oameni buni lasati omul in pace daca el se simte bine sa bage bani in masina asta asta sa faca. si eu am cielo am inceput sa bag bani in ea desi 90% din cei cu care am vorbit mi-au zis sa stau in banca mea si nu i-am ascultat. :P
__________________
EX : DAEWOO CIELO '97 1.5 OHC 8 v B 10 YBR
PRESENT : OPEL ASTRA '04 1.7 CDTI B 05 WRB
PRESENT : VOLVO S60 '03 D5 2xx HP B 20 YTD

Come to the DDark side..... We have cookies!
Bogdan YBR is offline   Reply With Quote
Old 31-12-06, 15:33   #70
St3FaN

Stage 5
 
St3FaN's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!

In primul rand un An NOU Fericit! ca sa nu ziceti ca am uitat de topic si de forum! trabantul este la facut, nu stiu cand va fi gata ! va arat doar 2 elemente pregatite pentru el restul va fi surpriza
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_2161.JPG
Views:	186
Size:	1.96 MB
ID:	195325   Click image for larger version

Name:	IMG_2162.JPG
Views:	114
Size:	1.78 MB
ID:	195326   Click image for larger version

Name:	IMG_2164.JPG
Views:	125
Size:	1.94 MB
ID:	195327  

__________________
Opel Calibra Turbo 4X4
St3FaN is offline   Reply With Quote
Old 31-12-06, 15:44   #71
CocoT 28

Stage 5
 
CocoT 28's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 3,441
Member of:
[Opel]
[DACIA]
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!

Imi poti spune cat ai dat pe finala si pe filtru si de unde le-ai cumparat?...
CocoT 28 is offline   Reply With Quote
Old 31-12-06, 15:48   #72
St3FaN

Stage 5
 
St3FaN's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!

finala - 250 lei, filtru 40 lei ! Sunt cumparate de la un magazin de tuning din oras! sper sa nu se ia drept reclama Fritz4Tuning ! Dar mai sigur cauta la bazar si ai sa gasesti !
St3FaN is offline   Reply With Quote
Old 02-01-07, 00:11   #73
Mihaitza_tdi

Stage 5
 
Mihaitza_tdi's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,233
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!

Bafta la proiect si sa ne tzii la curent cu modificarile aduse!
Mihaitza_tdi is offline   Reply With Quote
Old 12-01-07, 00:53   #74
d3spinul

Stage 3
 
d3spinul's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 83
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!

salz ... scuze k ma bag shi eu.. dar am un prieten care are un trabi, de 120 cai motor shi cutie de golf 2 , decapotabil , e culoarea albastra k cel de sus..

am doar 2 poze din exterior , sper sa ma intalnesc cu el cat de devreme posibil sa i fac shi la motor shi in interior..

referitor la trabi de 7 m, am vazut eu unul in Praga.. o sa caut poza sa o arat... :P
__________________
1,4 TDI - motor de criza
d3spinul is offline   Reply With Quote
Old 12-01-07, 10:35   #75
St3FaN

Stage 5
 
St3FaN's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
Default Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!

A mai venit ceva volan - 120 lei
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_2510.JPG
Views:	161
Size:	1.91 MB
ID:	200059   Click image for larger version

Name:	IMG_2515.JPG
Views:	127
Size:	1.74 MB
ID:	200060  
St3FaN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -