18-09-06, 14:08
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 617
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
Quote:
Originally Posted by Nautilus
3. Trabantul e mult mai potrivit pentru trasnplantul de motor mai puternic decat Dacia sau altele asemenea, fiindca sasiul lui e ff rezistent pentru dimensiunea masinii, suspensiile si franele sunt bunicele, si nu are nevoie de multe componente mecanice schimbate
~Nautilus
|
tu vb serios.. sasiul e rezistent?.. oare cu ceva ranforsari ar merge un motor d r5 gtt?... el arata inghesuit shi la r5.. loc totushi cred k ar fi.. am vzt poze shi cu trabi-uri cu VR6 p ele ..dar nush cum se comporta mashina crek era ft grea p fata..
__________________
there was a time when cars were cars, and men were men who drove cars
|
|
|
23-09-06, 11:03
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,298
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
|
|
|
26-09-06, 01:39
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
Vorbesc serios. Pentru greutatea lui, sasiul "cusca" metalic al Trabantului e destul de solid. Suspensiile se descurca bine, sistemul de franare (preferabil cel cu dublu-circuit) e si el bunicel. Daca vrei sa tunezi un Trabant, nu trebuie sa umbli decat la motor si transmisie.
VR6 sau R5 GTT ies definitv din discutie, fiindca sunt prea grele, mai ales impreuna cu transmisia lor, chiar daca ai reusi sa adaptezi unul te-ai alege cu un Trabant ff greu pe fatza, imposibil de controlat, un adevarat bustean pe roti. Trebuie un motor care sa nu fie mult mai greu decat cel original, de asta am sugerat unul de la o motocicleta de viteza, cu o transmisie pe masura.
~Nautilus
|
|
|
27-09-06, 18:22
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
Daca te intereseaza am un motor de oltcit 1.3l.Cred ca este cel mai ieftin motor care il poti lua pentru el si nu cred ca este prea greu de instalat.Este mic, usor se raceste cu aer si nu necesita alte improvitatii pentru instalatie de apa si caldura si are o putere destul de decenta.
|
|
|
28-09-06, 14:25
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
si cam la ce pret ar fi acest motor? si daca poseda acte!
|
|
|
29-09-06, 14:49
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
Pretul este 2 mil este echipat complet (carburator, curele, aprindere galerii evacuare) are si acte.
|
|
|
30-09-06, 12:19
|
#67
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 617
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
Quote:
Originally Posted by Kent8
|
1. nu eu am traby.. stefan a deschis therad-ul
2.nu ma lua cu copile k dk te uiti nu e asha mare diferentza de ani..
3. eu vorbeam ipotetic.. shi parerea mea e k se poate..normal k tb investittzi ft multi bani.. dar cine vrea cu adevarat shi are capital poate.. fara umpik de nebunie nu s-ar face nimik spectaculos nici in peisajul auto nici in general ... p aia s-au bazat shi primele mashini modificate serios..
4. da.. e tare traby-ul portocaliu shi parca nu se aude k e motorul in 2 timpi..numa cand o ambaleaza mai tare.. pacat k rotile par subdimensionate de la evazarile alea de golf..
|
|
|
15-12-06, 17:48
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 3,441
Member of: [Opel] [DACIA]
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
) Doamne!!!... eu zic sa il faci CABRIO ....
|
|
|
30-12-06, 23:19
|
#69
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,066
Member of: [Opel]
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
oameni buni lasati omul in pace daca el se simte bine sa bage bani in masina asta asta sa faca. si eu am cielo am inceput sa bag bani in ea desi 90% din cei cu care am vorbit mi-au zis sa stau in banca mea si nu i-am ascultat. :P
__________________
EX : DAEWOO CIELO '97 1.5 OHC 8 v B 10 YBR
PRESENT : OPEL ASTRA '04 1.7 CDTI B 05 WRB
PRESENT : VOLVO S60 '03 D5 2xx HP B 20 YTD
Come to the DDark side..... We have cookies!
|
|
|
31-12-06, 15:33
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
In primul rand un An NOU Fericit! ca sa nu ziceti ca am uitat de topic si de forum! trabantul este la facut, nu stiu cand va fi gata ! va arat doar 2 elemente pregatite pentru el restul va fi surpriza
__________________
Opel Calibra Turbo 4X4
|
|
|
31-12-06, 15:44
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 3,441
Member of: [Opel] [DACIA]
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
Imi poti spune cat ai dat pe finala si pe filtru si de unde le-ai cumparat?...
|
|
|
31-12-06, 15:48
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
finala - 250 lei, filtru 40 lei ! Sunt cumparate de la un magazin de tuning din oras! sper sa nu se ia drept reclama Fritz4Tuning ! Dar mai sigur cauta la bazar si ai sa gasesti !
|
|
|
02-01-07, 00:11
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,233
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
Bafta la proiect si sa ne tzii la curent cu modificarile aduse!
|
|
|
12-01-07, 00:53
|
#74
|
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 83
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
salz ... scuze k ma bag shi eu.. dar am un prieten care are un trabi, de 120 cai motor shi cutie de golf 2 , decapotabil , e culoarea albastra k cel de sus..
am doar 2 poze din exterior , sper sa ma intalnesc cu el cat de devreme posibil sa i fac shi la motor shi in interior..
referitor la trabi de 7 m, am vazut eu unul in Praga.. o sa caut poza sa o arat... :P
__________________
1,4 TDI - motor de criza
|
|
|
12-01-07, 10:35
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
A mai venit ceva volan - 120 lei
|
|
|
|
|