Quote:
Originally Posted by bogdan350cid
eu nu stiu sigur cum e la 700r4, [...]
|
Pai atunci las-o balta.
TH 700 R4 sīnt cutii hidramate universale folosite la firebird si Camaro īntr-e anii 82 si 92, CUTII SLABE care nu rezista la mai mult de 200 CP. Originalele sīnt deplorabile. Īn afara de faptul ca schimba dintr-a 1-a īntr-a 2-a exact la 50 km/h si nu stie ce vrea, sare permanent dintr-o treapta īn alta de te nebuneste daca vrei sa mergi constant, chit ca folosesti tempomatul, kickdown-ul e o catastrofa. E pur si simplu incapabila sa transmita puterea motorului cum trebuie deoarece merge cu banda de frīnare pe solenoid prea strīnsa ducīnd si la supraīncalzire.
La 6 ore de mers constant pe autostrada, ajunge cutia la 160°F ceea ce este prea mult fiind pe undeva pe la 100°C mai mult ca motorul
Acum daca te pui sa faci cu dezastrul asta un..........transfagarasan risti sa ajungi sa plīngi līnga ea. Iesi din D/D ( Overdrive) si schimbi manual pe drumuri de panta 1 / 2 / D si retur, īti creste presiunea de ulei īn cutie īn asa hal de īncepe sa puta dupa tine a A.T.F. ca-ti fierbe uleiul īn cutie.
Asta este la cutiiile standard de serie cu care sīnt īnzestrate masinile din fabricatie.
La cutia (de schimb) de competitii pe care am pus-o facuta la T.C.I., īn primul rīnd are o turbina dubla de ulei, are 2 ventile de actionare mai putin deoarece nu are banda de frīinare solenoid, deloc. Este complet eliminat, Overdrive-ul acela imbecil este eliminat fiind īnlocuit cu o treapta 5 REALA Si nu setata electronic, rezista pīna la 600 CP dar īi trebuie un radiator de ulei aditional si intra īn ea 11 litri de A.T.F., are un alt grup pe iesirea cardan.
Oricum, indiferent daca de competitii sau nu, cutiile astea sīnt pur si simplu DEPASITE si............... IEFTINE. Gīndeste-te ca eu pe a mea am dat 4500 DM (2250 EURO) si asta īn 1996
Noi sīntem īn 2011.
Sīnt 15 ani de atunci, tot atīti ani sīnt de cīnd am facut-o, tot atunci am si testat-o dupa cinditiile DE ATUNCI si nu dupa conditiile de acum.
Ce faceti voi, ca luati totul īn derīdere, e ca si cīnd a-ti lua īn derīdere pe unul care si-a tunat o dacia 1300 acum 20 de ani si aveti pretentii de la el la tehnica si teste ale anului 2011.
@ cRbL
Nu sīnt poze scanate ci poze facute cu un celular vechi, Motorola V3i.
Nu toata lumea are iPhone de fitze de ultima ora deoarece mai exista unii ca mine ce le trebuie un celular numai pt. a telefona si nimic mai mult.
@ daniwmk
Caut poze pe net?
Glumesti! Pt. asa ceva n-am timp. asta faceti voi, īn sectorul Kitsch si MASINI TARI ĪN ROMĀNIA parca n-ati avea alt ceva mai bun de facut.
Da stiu. Īn Romānia nu trebuie nimeni sa munceasca ci numai sa stea toata ziulica pe net sa bata apa-n piua batīndu-si joc de tot ce vede pe net, īn mod deosebit de masini. Restul vine "pica para malaiata" de la sine. Īmi pare rau ca am uitat acest aspect.
Daca mai am pusa masina pe alte trei forumuri nenmtesti, daca sīnt indexate de google asta nu īnseamna ca sīnt copiate dar treraba asta, prt. a fi īnteleasa, e prea mult cerut.
Īn fine. Asta e. Fiecare cu ce-l doare.
acum puteti sa scrieti ce vreti. Raspunsuri de la mine nu mai vin. Cred ca am scris deja prea mult, mi-am pierdut destul timp 2 ani de zile pe aici. Ar fi cazul sa-mi vad de treaba ca-i mai sanatos.