Ba da. Am testat-o destul cu NOS, am mers si destul de des ca ce am eu pe ea este omologat si legal. Aici este o firma care omologheaza, cu alte cuvinte primesti TÜV (TÜV = ITP) fara probleme. Problema însa, el a schimbat flacoanele cu alta concentratie si ia dat prea mult si a facut poc.
Alte tuning-uri (Challenger / SS / Stingray) nu am facut.
Îmi sînt prea ........"clasice" si e plina lumea de ele de faci varza. Nu are nici un fazon. E ca în RO cu daciile si nu ma atrage. Toate sînt cu V 8 clasic, carburator Edelbrock si cam atît.
Galagie multa, consum enorm (32 litri / 100 km) pt. nimic, chiestie de optica si de motoare cromate e plina lumea.
Daca-ti aduci aminte, Christie a avut dincolo în galerie acel Camaro din 79 extra-lat la care a lucrat.
Masina e pur si simplu plictisitoare.
Galagie face de zici ca-i tanc dar cînd e la o adica, fugi pe jos mai repede ca ea
Sa nu crezi ca americanele astea sînt mare filozofie. Sînt mari, frumoase, impunatoare, un stil aparte, galagie multa, putere dar...............degeaba.
Cînd e la o adica abea se misca si-s grele ca naiba.
Nici una nu are mai putin de 1500 kg. Astea nu-s masini de fuga ci de plimbare. De CRUSING.
La o liniuta de ex. (sfert de mila) pierzi din start daca n-ai ce-ti trebuie la ea.
Pîna si o dacie vechie tunata bine e mai rapida.
În ceea ce priveste tuning-ul, americanele astea vechi (Challenger / SS / Stingray / Mustang /Hemi / Charger) sînt cel mai simplu si cel mai ieftin de tunat ca nu ai mare lucru. Motoarele sînt mai simple ca la o Dacia 1300 chit ca sint mari si impunatoare.
Ca sa tunezi un clasic din asta, nu-ti trebuie mai mult de 3 - 4 zile de lucru lejer fara sa te ostenesti. Cînd esti gata, te fura peisaju si cînd îl pornesti inra vecinii în panica