Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > Alte marci > AMERICANE

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 19-04-11, 12:04   #31
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

@bogdan350cid

Vezi ca te înseli dar....... în fine. Si asa n-am cu cine sta de vorba. voi le stiti pe ale voastre, eu pe ale mele si nu sînt obligat sa ma justific fata de nimeni.

cu proxima ocazie, cînd te bagi sub un firebird de prin 1985 de ex. uita-te la racordurile furtunelor de la cutie, unde se duc si de unde vin. O cutie TH 700 R4 STANDARD fara radiator de ulei, pocneste ca lubenita.
De una de competitii nici nu mai vorbesc. Mergi pe pagina celor de la TCI si citeste acolo ce-ti spune.

@ daniwmk

Esti 100% convins?

Daca ma uit la cretinitatile ce se scriu pe forumul asta, îmi vine sa ma iau cu mîinile de cap. Nu stiu cine scrie aici tîmpenii?

Eu sau "voi" care sînteti asa de destepti de va dati jos pîna si catalizatoarele de pe masini, desfiintati sisteme electronice si cîte altele numai pt. a va da grozavi dar în realitate habarn-aveti ce faceti acolo. Important însa ca "liniuta iese".

Va apucati de ciobanit masini noi sub pretextul "tuning" crezînd ca sînteti mai destepti ca cei din fabrica.

În fine. pur si simplu nu mai are rost. Pierdere de timp. Mentalitatile mioritice de mare inventator din dosul blocului, nu au disparut nici acum. Pacat.
CyberCSX is offline  
Old 19-04-11, 13:48   #32
daniwmk

Stage 5
 
daniwmk's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

Sunt mai mult decat convins prietene ...
Parte din cretinitatile scrise pe forum iti apartin din pacate

Cat despre restul este un forum fiecare scrie ce vrea dar cand spui numai minciuni este imposibil sa treaca neobservate ... iar tu asta faci cauti poze pe net si inventezi povesti despre diverse masini care nu iti apartin.
daniwmk is offline  
Old 20-04-11, 01:49   #33
bogdan350cid

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 434
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

Quote:
Originally Posted by CyberCSX View Post
@bogdan350cid



Daca ma uit la cretinitatile ce se scriu pe forumul asta, îmi vine sa ma iau cu mîinile de cap. Nu stiu cine scrie aici tîmpenii?


.
poi citeste ti posturile despre cum ti ai pus masina pe dyno in onditii de vara si radiatoare
bogdan350cid is offline  
Old 20-04-11, 01:56   #34
bogdan350cid

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 434
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

Quote:
Originally Posted by CyberCSX View Post
@bogdan350cid

cu proxima ocazie, cînd te bagi sub un firebird de prin 1985 de ex. uita-te la racordurile furtunelor de la cutie, unde se duc si de unde vin. O cutie TH 700 R4 STANDARD fara radiator de ulei, pocneste ca lubenita.
De una de competitii nici nu mai vorbesc. Mergi pe pagina celor de la TCI si citeste acolo ce-ti spune.

.
eu nu stiu sigur cum e la 700r4, eu mi am instalat un turbo encabulator. merge perfect, si rezista la peste 700hp :
https://www.youtube.com/watch?v=lVZ8K...eature=related
bogdan350cid is offline  
Old 20-04-11, 05:45   #35
cRbL


Stage 5
 
cRbL's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,818
Member of:
[Moderators]
[FOTO]
[4Tuning International]
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

Cred ca puteai sa te chinui mai mult decat poze scanate
In orice caz, mai zi-ne detalii despre masian te rog, vreau sa stiu ce parametrii mai adaug cautarii pe google..
cRbL is offline  
Old 20-04-11, 20:54   #36
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

Quote:
Originally Posted by bogdan350cid View Post
eu nu stiu sigur cum e la 700r4, [...]
Pai atunci las-o balta.

TH 700 R4 sînt cutii hidramate universale folosite la firebird si Camaro într-e anii 82 si 92, CUTII SLABE care nu rezista la mai mult de 200 CP. Originalele sînt deplorabile. În afara de faptul ca schimba dintr-a 1-a într-a 2-a exact la 50 km/h si nu stie ce vrea, sare permanent dintr-o treapta în alta de te nebuneste daca vrei sa mergi constant, chit ca folosesti tempomatul, kickdown-ul e o catastrofa. E pur si simplu incapabila sa transmita puterea motorului cum trebuie deoarece merge cu banda de frînare pe solenoid prea strînsa ducînd si la supraîncalzire.
La 6 ore de mers constant pe autostrada, ajunge cutia la 160°F ceea ce este prea mult fiind pe undeva pe la 100°C mai mult ca motorul

Acum daca te pui sa faci cu dezastrul asta un..........transfagarasan risti sa ajungi sa plîngi lînga ea. Iesi din D/D ( Overdrive) si schimbi manual pe drumuri de panta 1 / 2 / D si retur, îti creste presiunea de ulei în cutie în asa hal de începe sa puta dupa tine a A.T.F. ca-ti fierbe uleiul în cutie.

Asta este la cutiiile standard de serie cu care sînt înzestrate masinile din fabricatie.

La cutia (de schimb) de competitii pe care am pus-o facuta la T.C.I., în primul rînd are o turbina dubla de ulei, are 2 ventile de actionare mai putin deoarece nu are banda de frîinare solenoid, deloc. Este complet eliminat, Overdrive-ul acela imbecil este eliminat fiind înlocuit cu o treapta 5 REALA Si nu setata electronic, rezista pîna la 600 CP dar îi trebuie un radiator de ulei aditional si intra în ea 11 litri de A.T.F., are un alt grup pe iesirea cardan.

Oricum, indiferent daca de competitii sau nu, cutiile astea sînt pur si simplu DEPASITE si............... IEFTINE. Gîndeste-te ca eu pe a mea am dat 4500 DM (2250 EURO) si asta în 1996

Noi sîntem în 2011. Sînt 15 ani de atunci, tot atîti ani sînt de cînd am facut-o, tot atunci am si testat-o dupa cinditiile DE ATUNCI si nu dupa conditiile de acum.

Ce faceti voi, ca luati totul în derîdere, e ca si cînd a-ti lua în derîdere pe unul care si-a tunat o dacia 1300 acum 20 de ani si aveti pretentii de la el la tehnica si teste ale anului 2011.

@ cRbL

Nu sînt poze scanate ci poze facute cu un celular vechi, Motorola V3i.
Nu toata lumea are iPhone de fitze de ultima ora deoarece mai exista unii ca mine ce le trebuie un celular numai pt. a telefona si nimic mai mult.

@ daniwmk

Caut poze pe net?

Glumesti! Pt. asa ceva n-am timp. asta faceti voi, în sectorul Kitsch si MASINI TARI ÎN ROMÂNIA parca n-ati avea alt ceva mai bun de facut.

Da stiu. În România nu trebuie nimeni sa munceasca ci numai sa stea toata ziulica pe net sa bata apa-n piua batîndu-si joc de tot ce vede pe net, în mod deosebit de masini. Restul vine "pica para malaiata" de la sine. Îmi pare rau ca am uitat acest aspect.

Daca mai am pusa masina pe alte trei forumuri nenmtesti, daca sînt indexate de google asta nu înseamna ca sînt copiate dar treraba asta, prt. a fi înteleasa, e prea mult cerut.

În fine. Asta e. Fiecare cu ce-l doare.

acum puteti sa scrieti ce vreti. Raspunsuri de la mine nu mai vin. Cred ca am scris deja prea mult, mi-am pierdut destul timp 2 ani de zile pe aici. Ar fi cazul sa-mi vad de treaba ca-i mai sanatos.

Last edited by CyberCSX; 20-04-11 at 20:56.
CyberCSX is offline  
Old 20-04-11, 21:40   #37
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

PS:

Nu ca asi avea ceva cu forumul asta dar retragerea mea nu este numai de pe 4tuning.ro ci de pe toate forumurile românesti unde am un acont.

Am ajuns la concluzia ca trebuie s-o închei cu trecutul definitiv. N-are rost sa continui sa dezgrop morti sufletesti prin diferite activitati pe pagini românesti.
CyberCSX is offline  
Old 21-04-11, 08:49   #38
daniwmk

Stage 5
 
daniwmk's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

Cea mai inteleapta alegere pe care o puteai face ...sa dispari


Ps - sunt convins ca vei crea alt user si vei inventa alta identitate pentru ca tu suferi de o boala si boala nu dispare decat daca e tratata (leacul se numeste psiholog)
daniwmk is offline  
Old 21-04-11, 13:59   #39
bogdan350cid

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 434
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

Quote:
Originally Posted by CyberCSX View Post
Pai atunci las-o balta.

TH 700 R4 sînt cutii hidramate universale folosite la firebird si Camaro într-e anii 82 si 92, CUTII SLABE care nu rezista la mai mult de 200 CP. Originalele sînt deplorabile. În afara de faptul ca schimba dintr-a 1-a într-a 2-a exact la 50 km/h si nu stie ce vrea, sare permanent dintr-o treapta în alta de te nebuneste daca vrei sa mergi constant, chit ca folosesti tempomatul, kickdown-ul e o catastrofa. E pur si simplu incapabila sa transmita puterea motorului cum trebuie deoarece merge cu banda de frînare pe solenoid prea strînsa ducînd si la supraîncalzire.
La 6 ore de mers constant pe autostrada, ajunge cutia la 160°F ceea ce este prea mult fiind pe undeva pe la 100°C mai mult ca motorul

Acum daca te pui sa faci cu dezastrul asta un..........transfagarasan risti sa ajungi sa plîngi lînga ea. Iesi din D/D ( Overdrive) si schimbi manual pe drumuri de panta 1 / 2 / D si retur, îti creste presiunea de ulei în cutie în asa hal de începe sa puta dupa tine a A.T.F. ca-ti fierbe uleiul în cutie.

Asta este la cutiiile standard de serie cu care sînt înzestrate masinile din fabricatie.

La cutia (de schimb) de competitii pe care am pus-o facuta la T.C.I., în primul rînd are o turbina dubla de ulei, are 2 ventile de actionare mai putin deoarece nu are banda de frîinare solenoid, deloc. Este complet eliminat, Overdrive-ul acela imbecil este eliminat fiind înlocuit cu o treapta 5 REALA Si nu setata electronic, rezista pîna la 600 CP dar îi trebuie un radiator de ulei aditional si intra în ea 11 litri de A.T.F., are un alt grup pe iesirea cardan.

Oricum, indiferent daca de competitii sau nu, cutiile astea sînt pur si simplu DEPASITE si............... IEFTINE. Gîndeste-te ca eu pe a mea am dat 4500 DM (2250 EURO) si asta în 1996

Noi sîntem în 2011. Sînt 15 ani de atunci, tot atîti ani sînt de cînd am facut-o, tot atunci am si testat-o dupa cinditiile DE ATUNCI si nu dupa conditiile de acum.


.
poi de ce nu iti montezi si tu un cutie turbo encabulator de la chrysler facuta de rockwell auctomotive?
bogdan350cid is offline  
Old 22-04-11, 19:10   #40
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

Quote:
Originally Posted by daniwmk View Post
Cea mai inteleapta alegere pe care o puteai face ...sa dispari
Bineînteles. Sa dispar din lumea fraierilor visatori fara sa-i mai "deranjez" în aberatiile lor mioritice.
Quote:
Ps - sunt convins ca vei crea alt user si vei inventa alta identitate pentru ca tu suferi de o boala si boala nu dispare decat daca e tratata (leacul se numeste psiholog)
În nici un caz. Boala mea era curiozitatea si încercarea unei reintegrari cel putin în lumea virtuala româneasca dar am tras concluzia ca asa ceva este imposibil. orice tentativa iese prost, indiferent cum o învîrti.

Tu în orice caz, esti extrem de departe de realitate. N-are rost sa mai îmi pierd timpul cu lamuriri ca n-am cu cine. Traieste-ti visele ca alt ceva si asa nu esti capabil sa faci.


@ bogdan350cid

Quote:
poi de ce nu iti montezi si tu un cutie turbo encabulator de la chrysler facuta de rockwell auctomotive?
Pt. ca nu mai am nici un interes de astfel de modificari. Mai am si alte teluri în viata pe lînga surubaritul masinilor. Sa nu mai vorbim ca am ajuns la o vîrsta cînd interesul meu pt. masini începe sa scada.


OK. Daca mai aveti careva întrebari, încercati prin MP daca nu lasati-o balta ca nu mai am chief de scris pe aici.
CyberCSX is offline  
Old 24-04-11, 11:51   #41
daman

Stage 5
 
daman's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,370
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

dute frate tare cu povestile copiate de pe alte forumuri.tu in viata ta nu ai pus mana pe un volan. ai macar 14 ani? cum de ti-a dat mamica voie sa folosesti computerul...?
daman is offline  
Old 25-04-11, 21:20   #42
SandorN

Stock
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 2
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

Quote:
Originally Posted by daman View Post
dute frate tare cu povestile copiate de pe alte forumuri.tu in viata ta nu ai pus mana pe un volan. ai macar 14 ani? cum de ti-a dat mamica voie sa folosesti computerul...?
Stiu sunt nou pe aici si totusi cred ca gresesti. Cred ca omul zice adevarul si nu e o simpla coincidenta ca aceleasi povesti le gasesti pe mai multe forumuri.
SandorN is offline  
Old 25-04-11, 21:30   #43
SAX1987
4Tuning International Member


Stage 5
 
SAX1987's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of:
[4Tuning International]
[2 Roti]
[BMW]
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

Quote:
Originally Posted by CyberCSX View Post
PS:

Nu ca asi avea ceva cu forumul asta dar retragerea mea nu este numai de pe 4tuning.ro ci de pe toate forumurile românesti unde am un acont.

Am ajuns la concluzia ca trebuie s-o închei cu trecutul definitiv. N-are rost sa continui sa dezgrop morti sufletesti prin diferite activitati pe pagini românesti.
Foarte bine faci , iti tot urmaresc "filmele" de ceva vreme , numai vise si filme regizate in mintea ta .....

Mai bine scri o carte decat sa visezi pe forum
SAX1987 is offline  
Old 25-04-11, 22:11   #44
Laptiucu

Stage 5
 
Join Date: May 2007
Posts: 899
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

Inca o data se dovedeste ca lumea-i invidioasa. Ati plans dupa poze; a pus omul poze ... dar tot nu e ok ... sunt scanate, sunt copiate ... va invata treburi gratis (evident ca nu va ajuta cu nimic ca nu se pot aplica la bmw-uri si dacii) care probabil omul le-a invatat in destui ani.

Va vad pe toti ca "pleaca", "du-te", "cea mai buna alegere" bla bla. De cand sunteti posesorii acestui forum de va permiteti aceste treburi? De cand voi sunteti gazde aici pe forum si daca voua nu va convine ceva va permiteti sa dati suturi in fund?

Daca stau sa ma gandesc bine cred ca totusi problema e la voi nu la el ... marii "boss-i" dar deh dati-mi un link cu topicurile voastre de la sectiunea tehnica sau ceva ... deh e usor sa dam cu pietre dar nu inteleg de ce-ar trebui omul sa se justifice in fata noastra cu poze, filme pe iutub, invitatii la el acasa doar sa ne convingem unii din noi ce masina are? ar trebui sa ne invite si in trecut cand si-a facut masina nu?

Deh, munca romanului: spartul semintelor si critica.
Laptiucu is offline  
Old 25-04-11, 22:19   #45
SandorN

Stock
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 2
Default Re: Pontiac Firebird 1989 - Tuned

Quote:
Originally Posted by cRbL View Post
In orice caz, mai zi-ne detalii despre masian te rog, vreau sa stiu ce parametrii mai adaug cautarii pe google..
Chiar vrei sa stii parametrii?

Incepe cu http://forum2.magnetofon.de/showtopic.php?threadid=2730 Daca nu intelegi germana atunci pune adresa in google translate si dai de CyberCSX alias EinarN.

Acelasi lucru il gasesti la http://tramclub.org/viewtopic.php?t=191&start=157 dar de data asta sub EinarN.

Si din nou aici http://forum.americanmusclecars.ro/s...am-I-Cine-sunt

Si daca vrei si aici http://www.hi-fi.ro/fhifi/viewtopic....9091&start=231

.......

Daca mai esti interesat in parametrii spune-mi. Si inca ceva, vezi sa nu-i confunzi daca-i despre Pontiac e tatal daca-i despre Dacia atunci e fiul.
SandorN is offline  
Closed Thread



- Copyright 2025 4Tuning -