Merg la marele service ProMotor cu un Ford din 2008 care are o bataie si o trepidatie cand ridic ambreiajul. Mi se spune frumos ca e ambreiajul si ca
trebuie schimbat tot kit-ul : Placa presiune, disc ambreiaj, volanta si rulment presiune. Le platesc frumos (4500 ron) si repara masina a treia zi.
O iau, plec acasa fericit ca nu se mai aude nimic. A doua zi dimineata nu mai intra in marsarier. Ii sun frumos si imi spun sa merg cu masina sa o vada.
Se uita la ea si imi spun ca am probleme la cutie. Masina intra perfect in mansarier inainte sa imi schimbe ei kitul de ambreiaj. Ma cert cu ei si imi
spun ca ei dau jos cutia(din nou, pt ca au dat-o jos odata cand au schimbat kit-ul de ambreiaj), dar daca nu gasesc nimic in neregula, platesc manopera
de aprox 1200 ron. Plec dezamagit, merg la cativa mecanici sa ii intreb ce ar putea sa aiba. Dupa cateva pareri imi iau inima in dinti si merga inapoi la ei.
Imi spun sa le duc cablurile de timonerie ca de acolo este problema.
Ii intreb cat costa si imi spun 900 RON. Neavand bani, aman interventia. Dupa 2 saptamani in care ma chinui sa fac rost de bani, merg la magazin si surpriza,
piesa costa 750 RON. Nu o cumpar nici de aceasta data (nu stiu de ce, cred ca m-am speriat cand am vazut cum fluctueaza pretul de la service la magazin si
automat m-am gandit la cuvantul tzeapa). Revin in magazin peste inca o saptamana sa cumpar cablurile si costa 900 RON. Ii spun ca acuma 2 sapt. costau 750 RON
la colegul lui si imi zice ca imi poate face reducere pana la 820 RON. Le cumpar si plec la service sa las masina. M-au tinut 3 zile ca cica trebuie demontat
tot bordul sa schimbe acele cabluri. Imi dau jos cutia iar, schimba cablurile dar tot nu intra in mansarier decat cand vrea masina. Ma suna si imi spun ca
asa trebuie sa mearga. Desi insist, masina nu avea problema asta inainte sa schimbe ei kitul de ambreiaj. Imi spun ca imi dau la test un alt Ford care e la
ei in service sa ma conving!!! ca doar sunt prost si nu stiu ce am condus in ultimii 8 ani. Aaaa, si au si tupeul sa imi spuna ca nu au verificat inainte sa
preia masina in service si sigur asa facea si inainte sa schimbe ei ambreiajul.
Dupa aprox 1-2 luni incepe sa imi intrerupa masina in mers. Am gasit intr-un final ca am probleme cu cardanul, ceea ce suspectez ca mi l-au inlocuit atunci
cand am avut masina la ProMotor in service. Nu stiu cum sa dovedesc asta, asa ca raman la stadiul de banuiala. Sau poate mi-ai schimbat si cutia de am
atatea probleme cu mansarierul?????
Merg la reprezentanta, imi repar viteza 1 acolo, nu si mansarierul. Au ameliorat situatia dar nu au eliminat-o complet. Asta doar regland
cablurile de timonerie. Ceea ce retarzii de la ProMotor nu au fost in stare sa faca.
La reprezentanta imi spune ca imi curge semeringul de la palier, semering pe care cei de la ProMotor sustin ca l-au schimbat cand au schimbat kit-ul de
ambreiaj ca doar au vazut cum curge. Si m-au si taxat pt asta.
Concluzie (pt cine nu vrea sa citeasca atata) : NU MERGETI LA PROMOTOR SI NU RECOMANDATI LA NIMENI. Mai bine va reparati singuri masina, aveti sanse mai
mari sa o stricati mai putin decat or sa o faca ei. Si or sa va si taxeze pentru asta!!!