Deci sa vedeti cate mai patzesc la service la ProMotor, poate unii il stiu de "Grand Garage", in spate la garaju partidului, pe langa hotel Ambasador ...
Am dus un golf 4 la care s-a rupt ambreiajul, inainte sa aduc masina am intrebat la telefon daca pot sa aduc eu piesele si sa repare ei, au zis ca "
merge, nu e problema", am intrebat deoarece am mai primit piese reconditionate de la ei mai demult. Cand am adus masina au zis ca nu se poate sa aduc eu piesele si ca nu o repara asa, bla bla, zice ca are orice piesa in 2 ore bla bla ( cretzu
)
M-au sunat ca cica era stricata si cutia pe langa ambreiaj, treapta a 2-a, (sa zicem, nu am cum sa verific acum), au comandat piese pentru cutie,
am asteptat vreo 3-4 saptamani sa aduca piesele, cat asteptam piesele le-am zis de vreo 3-4 ori ca se aude galagie tare la masalier si sa faca sia aia (ca doar au desfacut cutia ma gandeam eu...) dupa cateva saptamani cand m-au chemat cica au facut-o dar "se aude ceva la masalier", de parca am vorbit singur pana atunci. Dar normal ca daca nici nu au desfacut cutia nu aveau cum sa faca masalieru.
Deci iau masina cu ambreiaj schimbat, 3-4 piese in cutie, role distributie + curele: 30 000 000
. Garantie mi-au facut doar dupa ce am intrebat, si dupa ce am dat explicatii pentru ce imi trebuie garantie, oricum garantia nu imi foloseste ca nu mai ii las sa repare masina nici gratis.
Ambreiajul nou (kit) face galagie cand sta masina pe liber, scoasa din viteza, daca calci ambreiajul nu mai face galagie, i-am aratat la cretz cum face masina galagie, a zis ca nu are ce sa faca.
Mi-au spart rulmentii la rotile din fatza de 2 ori...
Cand au umblat la ambreiaj, au dat planetarele jos si dupa ce le-au pus inapoi cica nu imi sunt buni rulmentii, am platit rulmenti noi, dupa 2 zile am mers sa termine alte chestii, iar au dat planetarele jos, cand am pornit s-a auzit cum s-au spart iar rulmentii, cica "
nu sunt bune rotile"(zice Dan),
trebuie sa platesc din nou rulmenti noi ( a doua oara)
Daca nu sunt bune rotile atunci de ce nu s-au mai spart iar rulmentii? Se sparg doar cand scot si baga ei planetarele. Intr-un an de zile cu aceleasi roti nu s-a spart nici un rulment si la ei in 2 zile se sparg de 2 ori.
Mi-au pierdut suruburi de pe la motor... si au pus hexagoane in loc de imbusuri, cand i-am intrebat cica aveam eu suruburi lipsa , pai atunci sa puna draq suruburi noi, oricum nu aveam lipsa.
Mi-au dat masina cu suruburile de la roti desfacute...
Cand au schimbat rulmentii prima oara am plecat din service, am mers cu 120-130 KM/h, cand ajung acasa vad ca
la roata de la sofer toate suruburile stateau sa pice. Daca zbura roata pe drum ma faceam ghem. Gatu matii ...
Intre distributie si motor au lasat o gaura, arata ca dracu motoru, le-am aratat ca nu sta bine capacu de la distributie, s-au chinuit vreo 2 minute si nu au putut sa il puna calumea, cretzu tot a zis ca asa tre sa stea si ca el si-o suge singur daca stateau lipite (intre distributie si motor), acasa m-am chinuit putin, am dat capacele jos si le-am pus cum erau; nu au prins toate clemele pe sub capac.
Nu mai imi merg becurile pe masalier
De cand au lucrat la cutie nu mai merge intrerupatorul de pe cutie care aprinde becurile pe masalier, am verificat, nu mai este bun contactul, i-a trebuit la cineva contactul meu probabil.
Am platit ulei nou in cutie si mi-au pus acelasi ulei
Cand am platit 30 Mil ala ce mi-a luat banii ia-a intrebat pe mecanici cat costa si uleiul care l-a bagat, si a inclus si ala in pret. Cand au desfacut a doua oara cutia am stat langa ei, uleiul era varza si mi-a zis mecanicul ca si "
asta nu e ulei nou ca data trecuta tot pe asta l-am bagat". Gatu matii ...
A trebuit sa dea bateria jos, au rupt husa de la baterie ca sa nu mai desfaca doua suruburi.
Cand desfacea mecanicu ceva la motor i-a dat o cheie la filtrul de aer (K&N) de l-a infundat inauntru de vreo 2 degete, pana nu i-am zis nici nu a observat.
Nu mai merge incuietoarea la usa de la sofer...
Am vazut imediat cand am luat masina de la ei ca nu e in regula ceva la incuietori, chiar m-am chinuit cateva minute inainte sa intru in masina. Usa de la sofer avea sistemul de inchidere stricat, (este 4.5 milioane modulul ala), mai tarziu cand au lucrat altceva la masina mi-au zis ca au pus borna pe baterie si s-au inchis usile cu cheile inauntru, nu am mai intrebat restul ca am facut legatura cu incuietorarea care nu mai merge, probabil au fortat usile sau ceva de genu.
Masina nu mai sta la relantiu
De cand au schimbat distributia si ambreiajul nu mai sta masina la relantiu, moare motoru, ori agatza ceva la ambreiaj (care face galagie) ori mi-au schimbat si alte chestii; doar au avut timp in atatea saptamani cand asteptau piesele.
Angajatii cand voresc ceva merg numa prin colturi sa nu cumva sa auda clientii ce tzepe pun la cale.
Am intrebat la magazin pretul la un senzor a zis ca e 2.5 Mil; iar la service cand am intrebat a sunat, i-am zis sa sune de fatza cu mine dar a plecat de langa mine cand vorbea la telefon, s-a intors si a zis ca este 5 milioane senzorul.
----------------------------------------------------
Cum vi se pare ?
// Cine vrea sa isi faca o programare la ei sa sune la
(0256) 202 890