Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Car Audio > Amplificatoare mono si multicanal

Reply
 
Thread Tools
Old 08-04-13, 11:55   #1
samo

Stage 3
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 139
Default problema amplificator

de curand am un magnat rapbull classic 360 http://amp-performance.de/733-Magnat...0-Rapbull.html

+ subwoofer boss iq c12

http://www.onlinecarstereo.com/CarAu...io_IQ-C12.aspx

am legat acest amplificator la acest difuzor ,doar pana cand o sa imi achizitionez un mono.

am legat in punte fiecare 2 canale la fiecare 2 bobine ,rca 1 cu rca 4 de la amplificator(amplificatorul are 4 intrari rca pt fiecare canal),problema este ca atunci cand dau volum statia la un momentdat intra in protectie ,am cabluri de sudura,siguranta de 60 amperi.care ar fi problema?
samo is offline   Reply With Quote
Old 08-04-13, 18:54   #2
silviu.o

Stage 5
 
silviu.o's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 559
Member of:
[VW]
[Fiat]
[Competitor CNCA]
Default Re: problema amplificator

In primul rand ca nu se leaga un amplificator cu 4 canale (cate doua in punte), la un subwoofer cu 2 bobine. Se poate lega cate un canal la fiecare bobina. Dar nu de asta amplificatorul intra in protectie. Difuzorul e mult prea puternic pentru amplificatorul tau din pacate, trebuie alt amplificator de putere mai mare.
silviu.o is offline   Reply With Quote
Old 08-04-13, 20:40   #3
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: problema amplificator

Bobinele subwooferului trebuie sa primeasca acelasi semnal! Nu vei putea sincroniza gainul pe 2 canale (punti).
Cablurile de sudura sunt de la 8mm in sus.
Verifica toate contactele reci! De la baterie-soclu siguranta-borna amplif si la masa, unde cablul e prins de caroserie , sa fie bine curatat locul de vopsea sau alte mizerii.
Ce acumulator ai si ce varsta are?
__________________
Y!M dbig.sounds
Dealer Autorizat pentru toata gama de produse Digital Designs si PowerCell
S-A DESCHIS
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 08-04-13, 20:41   #4
samo

Stage 3
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 139
Default Re: problema amplificator

acumulatorul meu are 45 amperi si are o varsta mai indelungata,imi clipesc farurile cand dau volum mai puternic,cablurile au 25 mm
samo is offline   Reply With Quote
Old 08-04-13, 20:53   #5
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: problema amplificator

Verifica si ce ti-am scris mai sus. Acumulatorul, oricum privesti situatia, este mic! Daca este si batran, cu atat mai rau.
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 08-04-13, 21:54   #6
samo

Stage 3
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 139
Default Re: problema amplificator

eu am avut un kit de cabluri de la in phase dar alimentarea era de 10 mm,si amplificatorul nu intra in protectie cum intra acum dar in schimb beculetul verde de la amplificator clipea,acum cu cablurile mai groase nu mai palpaie asa.am incercat cu o baterie noua si cu amperaj mai mare dar tot imi clipesc farurile,becurile din bord etc.si am mai observat ceva,cand geamurile sunt ridicate total iar eu apas pe buton sa se ridice farurile clipesc,asta doar la geamuri.
samo is offline   Reply With Quote
Old 11-04-13, 22:44   #7
geoX

Stage 4
 
geoX's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 235
Default Re: problema amplificator

Ai verificat alternatorul? Incarca cum trebuie? Oricum ar fi, iti trebuie alt amplificator si implicit alta baterie. Nu mai lasa difuzorul legat la 2 canale diferite, pune-l pe un singur canal cu bobinele legate in serie.

Last edited by geoX; 11-04-13 at 23:01.
geoX is offline   Reply With Quote
Old 16-04-13, 21:28   #8
smarautz

Stage 2
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 46
Default Re: problema amplificator

nu ai curent destul adica amperi,cablurile de sudura nu sint bune(absoarbe curent),un ampli 4 canale nu se recomanda pt.subw.din causa reglajelor,iati ampli mono sau 2 canale,trebuie vazuta cutia subw.,reglaje ampif.reglaje iesire radio(ma refer la frecvenze),daca nu pui la punct anumite chestii risti sa ramii pe jos,adica te lasa bateria,alternatorul,pompa de carburant daca nu are un anumit nr. de amp.,daca iti place puterea la subw. tre sa pui 1 sau 2 baterii in +(cu gel nu cu acid),tre sa schimbi alternatorul(conviene 150 amp.)...................sint o gramada de lucruri de facut
smarautz is offline   Reply With Quote
Old 17-04-13, 07:56   #9
samo

Stage 3
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 139
Default Re: problema amplificator

problema este ca eu cand ridic un geam cu farurile aprinse se observa la faruri se observa cum imi scade intensitatea la curent ,asta cu motorul pornit si fara muzica pornita.m-am gandit ca poate am un scurt pe undeva la instalatia electrica.alternatorul este de 70 A,bateria de 45 iar din cate stiu eu cablurile de sudura is cele mai bune.
samo is offline   Reply With Quote
Old 17-04-13, 09:41   #10
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: problema amplificator

Quote:
Originally Posted by samo View Post
problema este ca eu cand ridic un geam cu farurile aprinse se observa la faruri se observa cum imi scade intensitatea la curent ,asta cu motorul pornit si fara muzica pornita.
Multe masini au aceasta problema (inclusiv cele noi 2011-2012 etc). Acel motoras are consum foarte mare de curent. Fabricantul calculeaza sectiunea minima a cablului necesar pentru alimentarea acelui motoras si pe acela il instaleaza (evident sa iasa cat mai ieftina masina la productie).
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 17-04-13, 09:45   #11
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: problema amplificator

Quote:
Originally Posted by smarautz View Post
cablurile de sudura nu sint bune(absoarbe curent)
si curentul absorbit unde se duce
Quote:
Originally Posted by smarautz View Post
un ampli 4 canale nu se recomanda pt.subw.din causa reglajelor,
FALS!
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 08:54   #12
samo

Stage 3
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 139
Default Re: problema amplificator

pai eu nu mai inteleg nimic in momentul de fata
samo is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 09:22   #13
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: problema amplificator

Acesta este marele dezavantaj al internetului, o gramada de informatii mai mult sau mai putin corecte, trebuie sa stii sa culegi doar ceea ce trebuie.

Ti s-a explicat, facem o recapitulare:

Quote:
Originally Posted by samo View Post
am legat in punte fiecare 2 canale la fiecare 2 bobine ....
Quote:
Originally Posted by silviu.o View Post
In primul rand ca nu se leaga un amplificator cu 4 canale (cate doua in punte), la un subwoofer cu 2 bobine.
Quote:
Originally Posted by Bigu View Post
Bobinele subwooferului trebuie sa primeasca acelasi semnal! Nu vei putea sincroniza gainul pe 2 canale (punti).
si

Quote:
Originally Posted by samo View Post
eu am avut un kit de cabluri de la in phase dar alimentarea era de 10 mm,si amplificatorul nu intra in protectie cum intra acum dar in schimb beculetul verde de la amplificator clipea,acum cu cablurile mai groase nu mai palpaie asa.am incercat cu o baterie noua si cu amperaj mai mare dar tot imi clipesc farurile,becurile din bord etc.si am mai observat ceva,cand geamurile sunt ridicate total iar eu apas pe buton sa se ridice farurile clipesc,asta doar la geamuri.
Quote:
Originally Posted by Bigu View Post
Verifica toate contactele reci! De la baterie-soclu siguranta-borna amplif si la masa, unde cablul e prins de caroserie , sa fie bine curatat locul de vopsea sau alte mizerii.
Quote:
Originally Posted by Bigu View Post
Multe masini au aceasta problema (inclusiv cele noi 2011-2012 etc). Acel motoras are consum foarte mare de curent. Fabricantul calculeaza sectiunea minima a cablului necesar pentru alimentarea acelui motoras si pe acela il instaleaza (evident sa iasa cat mai ieftina masina la productie).
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 11:35   #14
M_G_M

Stage 2
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 50
Default Re: problema amplificator

Quote:
tre sa pui 1 sau 2 baterii in +(cu gel nu cu acid)
Numai tampenii scrii! si gelu al ce contine? gel de par?
M_G_M is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 19:31   #15
basic
Competitor CNCA

Stage 5
 
basic's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 388
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: problema amplificator

Quote:
Originally Posted by M_G_M View Post
Numai tampenii scrii! si gelu al ce contine? gel de par?
De baterii cu gel(de par) am mai auzit dar de cabluri de sudura care absoarbe curent NU.Rog sa mi se explice fenomenul .
Aa...si 2 baterii cu gel in "+" pentru http://amp-performance.de/733-Magnat...0-Rapbull.html ? Nu e cam putin ?


P.S. Sfatul meu, repetativ, FA O PROBA CU O ALTA BATERIE(PREFERABIL NOUA) cu ACID(sulfuric) fie ea si de 50-60ah (dar sa fie NOUA) si observa daca simptomele dispar. Daca nu dispar RECITESTE si aplica tot ce a sintetizat Bigu.
__________________

157.7DB...CAN'T STOP THE ROCKs.....
2013=> 158.7DB

Last edited by basic; 18-04-13 at 19:37.
basic is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -