L-a speriat de numa pe Maruta, mai ales ca a lovit masina cand era cu el ca pasager, iar SMilley nici nu s-a mai urcat ca pasager dupa ce manevre frumoase a vazu pe pista
Filmul este cu un scurt ''donut'' si plecare rapida.
Se pare ca soferului nu prea ii pasa de ceilalti din trafic....
o intamplare mai neplacuta de duminica a unui coleg cu Ferrari-ul, mai jos.
Jhonny: knd m am intors
Jhonny: spre casa
Jhonny: din manastur
Jhonny: am luato
Jhonny: pe acolo
Jhonny: prin grigorescu
Jhonny: si este la un moment dat
Jhonny: o portiune de drum
Jhonny: pe 2 benzi
Jhonny: si o usoara curba la stanga
Jhonny: eu mergeam in spate la alt c class din 2007
Jhonny: si numa vad p contra sens
Jhonny: un ferarri 360 negru
Jhonny: cum intra in curba
Jhonny: avea klar peste 150
Jhonny: si il arunca spre exterior
Jhonny: HEAD on
Jhonny: cu c ul din fatra mea
Jhonny: am inghetat
Jhonny: si dintrodata
Jhonny: reia controlul
Jhonny: si reintra pe banda
Jhonny: ne omora
Jhonny: pe toti
Ma intreb...oare cat ar fi costat sa faca cei de la Audi aparatori de noroi la aripile interioare la modelul R8 ???...sau doar mie mi se pare ciudat modul in care se stropeste masina aia...sunt de acord ca nu e conceputa pentru jegul de pe strazile noastre dar sunt convins ca puteau face un "pachet pentru Romania" cu care sa protejeze scursurile de pe caroseria masinii...pana si Skoda au facut asa numitul "pachet de drumuri grele"...pot baga mana in foc ca Romania va fi in topul vanzarilor de R8 din Europa, cum s-a intamplat cu Cayenne, Maserati Quattroporte si altele...ciudat...foarte ciudat...
Ma intreb...oare cat ar fi costat sa faca cei de la Audi aparatori de noroi la aripile interioare la modelul R8 ???...sau doar mie mi se pare ciudat modul in care se stropeste masina aia...sunt de acord ca nu e conceputa pentru jegul de pe strazile noastre dar sunt convins ca puteau face un "pachet pentru Romania" cu care sa protejeze scursurile de pe caroseria masinii...pana si Skoda au facut asa numitul "pachet de drumuri grele"...pot baga mana in foc ca Romania va fi in topul vanzarilor de R8 din Europa, cum s-a intamplat cu Cayenne, Maserati Quattroporte si altele...ciudat...foarte ciudat...
cand a lovit parapetul s-a deplasat aparatorul de noroi din interior, si de la mersul galopant s-a strans apa si a aruncat-o in interiorul spoilerului. daca te uiti atent la intoarcere la inceput, nu ''curge'' nimic de sub evacuarea din stanga, numai de sub cea dreapta.
Iar la mersul lui Marisca pe circuit, in derapaj controlat mai mult, nici nu e foarte murdara masina in exterior Pe o ''scarba'' de vreme din asta , poti stropi orice masina, mai usor una mai lata si mai rapida ca si R8.
Oricum, in primele 10 de minute cand s-a mers normal cu ea, masina era relativ curata...nu imi pare a fi avand probleme cu noroiul...cel putin, la mers normal.
Normal ca nu au facut cei de la Audi masini speciale pt jegul nostru...doar aici e cota de 40 de R8, si in Germania de 400...nu avea rost sa cheltuie inutil si sa ingreuneze masina pentru cei 17 Clujeni care vor avea R8, si din aceeia , numai 1-2 o vor chinuii in halul acesta
Nu cred ca vom fi in topul vanzarilor....in Germania se asteapta acum 3 ani pt un R8, aici s-au vandut deja cam 20, oficial, si 2 sunt second. Din cate am inteles, e o cota pe fiecare tara, in functie de forta de cumprare, Romania are 40 de R8, Germania 400, Olanda 180.....Cand se depaseste aceasta cota alocata, ajungi sa astepti 1-2 ani pt masina.
Am mai vazut un R8 gri in Cluj, cu 55 FLY la numar, mi s-a spus ca e cel de la EnergoBit....frumusel.
Nu cred ca vom fi in topul vanzarilor....in Germania se asteapta acum 3 ani pt un R8, aici s-au vandut deja cam 20, oficial, si 2 sunt second. Din cate am inteles, e o cota pe fiecare tara, in functie de forta de cumprare, Romania are 40 de R8, Germania 400, Olanda 180.....Cand se depaseste aceasta cota alocata, ajungi sa astepti 1-2 ani pt masina.
si de acolo incolo...sunt o groaza si nu toate chiar noi... ...eu ma refer la urmele de noroi ce ies de sub faruri si stopuri...alea nu-mi spune ca vin din exterior si nu dintre imbinarea spoilerelor cu caroseria...
www.4tuning.ro ce legatura are topicu asta cu ce ar trebui sa fie pe forum, ce legatura au majoritatea topicurilor cu ce ar trebui sa fie... 0, FORUM DE FITE!
MAJORITATEA THREADURILOR SUNT LA SUBIECTUL SITUL-UI, IAR DESPRE ACESTA, ESTE UN RAU NECESAR, DECAT SA POLUEZE ALTE TOPICURI, CUM ERA CEL CU MASINI MODIFICATE , MAI BINE AU TOPICUL LOR, UNDE NU DERANJEAZA PE RESTUL, SI UITE ASA AI INCA CATIVA USERI FERICITI SI ACTIVI PE FORUM, NU NUMAI LA ACEASTA SECTIUNE, USERI CARE ALTFEL I-AI PIERDE...REVINO-TI CU PICIOARELE PE PAMANT TEKNO, TU NU ERAI ASA.
PS. TU CU CE CONTRIBUI LA ACEST FORUM????
__________________
"I'm not insane, i'm perfectly normal, the world is insane..."
@tekno: Daca te deranjeaza un thread, nu te obliga nimeni sa il frecventezi, postezi unde iti place. Si cate un thread cu masini exotice este la fiecare oras de pe forum, plus ca ''Masini tari vazute la noi'' are un numar foarte mare de vizualizari...lucru care nu cred ca a deranjat pe cineva. Chill, ca nu iti fura nimeni forumul pentru ca pune masini scumpe in alt thread...asa evolueaza lucrurile
Stiam eu ca trebuie sa pun Copyright pe toate pozele
eu contribui cu un topic despre un proiect, si cu sfaturi pentru cei pe care ii pot ajuta (nu pe subforumul Cluj)
forumul in viziunea mea ar trebui sa fie impartit pe proiecte/masini, indefrent ca-s de drag, rally, sql sau cine stie ce..., pe evnimente, bazar si o rubrica de chat gnerala unde sa se poata discuta la gramada toate balariile astea legate de lifestyle, trenduri si de paparazzi...
apreciez in acest caz contribuitia ta, dar poate ca ar fi cazul sa revii si pe cluj, pt ca asa vei avea mai putine motive de critica. Pana la urma, oricine poate sa comenteze dar putini actioneaza.... Gandirea ta are merite, nu spun nu, insa nu uita ca aceasta configuratie actuala a forumului s-a dezvoltat in timp,pt ca a fost nevoie...din pacate ceea ce propui tu ar putea fi considerat usor ...simplist..in fine..lasa-i in pace cu sectiunea lor, oricum numarul celor care posteaza aici este limitat...deci nu o vad ca pe o mare amenintare, si daca oamenii se vor plictisii, va muri de la sine topicul. Am mai avut noi discutia asta si pe mess mai demult..putina lume a ramas dedicata tuningului din pacate...dar ne chinuim...
si gata cu offtopicul, continuam la CHAT daca mai doriti careva dintre voi, sa nu starnim si mai mare interes acestui topic decat e necesar. OK?