Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Drift Section - Sideways Action

Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc.

Reply
 
Thread Tools
Old 28-09-08, 22:59   #16
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Pai nu trebuie sa-l arunci si pe el de spate... ?
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 15-10-08, 21:55   #17
wrctheo

Stage 3
 
wrctheo's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 94
Smile Re: Preparare masina pentru drifting

HAI-u' a zis-o extrem de clar, NU PROFANA UN M3, chiar daca ai banii necesari. E pacat. Sunt multi posesori de E30 si multi inca viseaza la un E30, chiar daca nu se mai produce de 18 anisori. Ar fi pacat. Eu unul as veni pe pista si te-as blama. Acum, ca am fost destul de "dur" cu tine, chiar daca nu-s drifter si inca nu am un urs, dar sper eu sa vina saptamana viitoare, iti pun intrebarea urmatoare:

Conform citatului "Intentionez ca anul viitor sa debutez in Campionatul de Viteza in Coasta al Romaniei si as vrea sa imi fac o masina capabila de drifting pentru asta pentru ca sunt pasionat de drifting." tu vrei sa ai o masina pentru doua scopuri total diferite.
1. sa mergi la VTM (Viteza pe Traseu Montan sau Coasta sau cum l-ai denumit tu) si;
2. sa ai o masina de drift pentru bucuria ta personala si eventual sa te dai cocos pe strazi prin iasi pe Copou sau langa Iasi pe varianta(stii tu unde, la gratare), sau in fata prietenilor.

1 cu 2 nu se pupa absolut deloc. La VTM nu driftezi decat din GRESEALA (ca daca ai driftat ai pierdut timp si rezultatul este "papa"). La drift, nu-ti trebuie masina de coasta, vezi sfaturile lui Tengu.
Hai s-o iau altfel. La coasta, mai bine incepi cu tractiune fata(eventual 4x4[s-a mers la coasta cu M3 GTR 1997]), ce-ti permite buzunarul. La drift, ask TENGU, dar ATENTIE, nu uita de factorul financiar.
Daca vrei rally, si-ti permite buzunarul, apuca-te de o scoala de soferi de rally, recomand Titi Aur(google it[apropo omu' are un e30 pentru mers cu spatele]).
Daca vrei drift, si-ti permite buzunarul, asculta-l pe Tengu, ca in Romania e cel mai in masura sa vorbeasca despre subiect si, poate, o sa aiba un vorbitor de romana ca si concurent in D1 Hungary.

@Tod3rik frana de mana hidraulica este un accesoriu pro. Se foloseste in WRC, in drift (cine are banu')si in unele clase de turisme(extrem de rar). Frana de mana pe urs, cel putin eu nu am auzit ca s-ar fi pus, chiar si la drift. Frana de mana hidraulica este pe ulei si nu, nu curge ulei pe disc.

P.S. Daca nu mor de blesteme maine, sper sa fi fost de ajutor
P.S.2@ drist iasi pentru orice competitie auto incearca mai intai sa faci rost de sponsori. Creeaza din timp un mic caiet de "vandut", colaboreaza cu niste firme din Romania care-ti aduc macr o piesa pe an si cu multa media.
__________________
Simplu si eficient. E30 !
wrctheo is offline   Reply With Quote
Old 23-10-08, 23:47   #18
cozo
Inferno Motorsport Member

Stage 5
 
cozo's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,383
Member of:
[Inferno Motorsport]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Quote:
Originally Posted by Tod3rik View Post
asta mam prins.. dar nu inteleg de ce pui frana hidraulica pe urs....sau e ceva ce nu stiu eu?
in acul de par este necesara, dar trebuie sa stii sa o folosesti!!!! daca nu stii iti fuge masina si ala nu mai e drift!
bafta!
cozo is offline   Reply With Quote
Old 28-10-08, 09:37   #19
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Quote:
Originally Posted by cozo View Post
in acul de par este necesara, dar trebuie sa stii sa o folosesti!!!! daca nu stii iti fuge masina si ala nu mai e drift!
bafta!
Daca va amintiti BMW-ul M3 E46 care era la 4tuning days, aia nu are frana de mana hidraulica si cea originala nu o foloseste.
Se poate si fara, dar e mult mai greu.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 02-11-08, 16:47   #20
Alexxxx

Stage 4
 
Alexxxx's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 236
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

La 18 ani vreau sa ma apuc serios de drift!As vrea neaparat un BMW E30(masina mea preferata) si nu stiu ce tip sa aleg! COUPE sau CABRIO?? As face o greseala daca as alege E30 Cabrio!Consider ca nu am deviat de la acest therad! daca am gresit ii cer scuze proprietarului!
Alexxxx is offline   Reply With Quote
Old 02-11-08, 23:27   #21
cozo
Inferno Motorsport Member

Stage 5
 
cozo's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,383
Member of:
[Inferno Motorsport]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Daca va amintiti BMW-ul M3 E46 care era la 4tuning days, aia nu are frana de mana hidraulica si cea originala nu o foloseste.
Se poate si fara, dar e mult mai greu.
nici nu are nevoie la ce putere si ce experienta are.......
cozo is offline   Reply With Quote
Old 21-09-09, 22:48   #22
dildododo

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 38
Default Re: Preparare masina pentru drifting

sa ai un e30 cu 10.000 euro il poti prepara cat de cat k-lumea?
dildododo is offline   Reply With Quote
Old 21-09-09, 23:25   #23
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

poti.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 22-10-09, 13:25   #24
gonzy_et

Stage 5
 
gonzy_et's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 501
Default Re: Preparare masina pentru drifting

un mesaj la TENGU sau la cine se pricepe la prepararea masini de drift
-caut sfaturi si de la voi vreau un proiect low buget e30 sa modific pentru drift si intrebarea miar fi care sunt metodele daca ati testat sami povestiti
Idea e ca nu avem bani pentru diferentiale pro sau supensi pro ca abia facem rost de masina sunt alternative astept sfaturi
(1.exemplu ar fi in cazul diful sa il sudez mam documentat si pe alte siteuri,
2.e sa marim cumva unghiul de virare am gasit o idee ceva cu brate de pisicuta adica E36 sa punem si caseta de directie tot de la E36
3. la motor ar fi motorul cu cat mai mare litrajul cat mai bine are fi adica sa am cuplu mare e mai usor sa derapez astept variante ieftine si bune
4. ar fi frana de mana hidraulic cum fac nu prea stiu nimic de asta am un tovaras bun mecanic el ma ajuta
5. e sa usuram masina si daca are motor mic de exemplu un 1.8 si cu diful sudat e mai posibil sa ajung la rezultat la usurare mam gandit sa fac piesele ces din tabla adica Aripi, capota fata spate din fibra de sticla avand experienta in lucru cu fibra nu e problema fac eu)

Vreu sa aflu daca as putea sa am succes cu asta si daca se pot realiza ideile mele si cum
Vreau raspunsuri inteligente, profesionale, si rezolvari ieftine la acest subiect

(nu pentru drifting pro in campionat national ci pentru mine ca si inceput de invatat) ca momentan e bugetul uneva la 1500 euro inafara masini am multi prieteni mecanici si un atelir la dispozitie
gonzy_et is offline   Reply With Quote
Old 22-10-09, 20:24   #25
mariusKNS

Stage 5
 
mariusKNS's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 448
Member of:
[Moderators]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

1.suspensie intarita poti sa o faci pe cea pe care o ai pe masina costa 400ron
2.usurezi masina scoti ce se poate din ea
3.motorul trebuie sa aiba minim 170cp recomand 25 sau 35=700e
4.diferential normal il desfaci si il sudezi
5.frana de mana hidraulica pentru inceput nu e necesr poti sa o folosesti pe cea de fabrica dar scoti blocajul
6.nu treb sa umbli la directie e foarte buna si asha dar sa ai servo si toate bucsile bune
__________________
Drift promoter.Kns Drift Experience Drift School
Marius KNS- 0723 28 67 28

Last edited by mariusKNS; 22-10-09 at 20:29.
mariusKNS is offline   Reply With Quote
Old 23-10-09, 11:02   #26
gonzy_et

Stage 5
 
gonzy_et's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 501
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Quote:
Originally Posted by mariusKNS View Post
1.suspensie intarita poti sa o faci pe cea pe care o ai pe masina costa 400ron
2.usurezi masina scoti ce se poate din ea
3.motorul trebuie sa aiba minim 170cp recomand 25 sau 35=700e
4.diferential normal il desfaci si il sudezi
5.frana de mana hidraulica pentru inceput nu e necesr poti sa o folosesti pe cea de fabrica dar scoti blocajul
6.nu treb sa umbli la directie e foarte buna si asha dar sa ai servo si toate bucsile bune
Primadata iti multumesc d atentie Marius KNS team admirat in Cluj si stiu bine ca esti mecanic si apreciez ca ma mai lamuresti eu sunt in faza de calcule acuma si normal imi tot adun documentatia sa vad cum ies mai bine fiindca sunt nebun dupa sportul asta.Urmaresc campionatul unguresc cam din 2005 de cand a inceput si tot c trebe stiut despre Drift. Si ma bucur ca mai sunt oameni care impart pasiunea asta. Inceputul si la noi e bun cam asa au inceput si ei rau la noi e ca noi nu prea avem motorsport si mai ales nui asa mediatizat (si din cauza asta urasc fodbalul)la noi numai aia vez

Intrebari

La 1 am cele mai mari nelamuriri adica cum e treaba cu intaritul suspensilor vreu mai multe detalii scris sau si poze sau un linck fiindca sar putea sa il facem si noi am spus am atelir complet la dispozitie e al tovarasul (vecinul) meu care ma ajuta si posibil sa facem doua avem idei mari dade putem si realiza numai bani ne cam supara Oricum 400 pentru modificare nui mult deloc dar oare gasesc si in Bistrita sam faca cineva?

Si tu la a ta diff sudat ai cu care concurez si cum ie cu uzuri la diff sudat am inteles ca ambreajul cam sufera?

Tu ca mecanic cu cat tai redus costurile la constructia masinii sunt curios cam c ai facut tu si niste preturi daca se poate?

Si nu as iesi mai ieftin daca as lua de exemplu o masina donator cum ar fi un 530I,535i E34 sa folosesc majoritatea pieselor de pe aia cum ar fi diful ,brate, si c se mai potriveste?

Last edited by gonzy_et; 23-10-09 at 11:08.
gonzy_et is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 00:19   #27
mariusKNS

Stage 5
 
mariusKNS's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 448
Member of:
[Moderators]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Quote:
Originally Posted by gonzy_et View Post
Primadata iti multumesc d atentie Marius KNS team admirat in Cluj si stiu bine ca esti mecanic si apreciez ca ma mai lamuresti eu sunt in faza de calcule acuma si normal imi tot adun documentatia sa vad cum ies mai bine fiindca sunt nebun dupa sportul asta.Urmaresc campionatul unguresc cam din 2005 de cand a inceput si tot c trebe stiut despre Drift. Si ma bucur ca mai sunt oameni care impart pasiunea asta. Inceputul si la noi e bun cam asa au inceput si ei rau la noi e ca noi nu prea avem motorsport si mai ales nui asa mediatizat (si din cauza asta urasc fodbalul)la noi numai aia vez

Intrebari

La 1 am cele mai mari nelamuriri adica cum e treaba cu intaritul suspensilor vreu mai multe detalii scris sau si poze sau un linck fiindca sar putea sa il facem si noi am spus am atelir complet la dispozitie e al tovarasul (vecinul) meu care ma ajuta si posibil sa facem doua avem idei mari dade putem si realiza numai bani ne cam supara Oricum 400 pentru modificare nui mult deloc dar oare gasesc si in Bistrita sam faca cineva?

Si tu la a ta diff sudat ai cu care concurez si cum ie cu uzuri la diff sudat am inteles ca ambreajul cam sufera?

Tu ca mecanic cu cat tai redus costurile la constructia masinii sunt curios cam c ai facut tu si niste preturi daca se poate?

Si nu as iesi mai ieftin daca as lua de exemplu o masina donator cum ar fi un 530I,535i E34 sa folosesc majoritatea pieselor de pe aia cum ar fi diful ,brate, si c se mai potriveste?
mecanica nu este meseria mea de baza pot spune ca este o ditractie n timpul lber ,dar stiu foarte multe pentru ca la masina mea am muncit la greu cu cativa prieteni.
Poti sa sudezi dif. linistit nu se intampla nimic cu ambreiajul.
Amortizoarele se pot face la o persoana care se ocupa cu incarcatul amortzoarelor si poti sa i spui sa le faca cat de tari poate,eu am in buc. pe cineva care ne face costa cat ti am zis pentru toate 4.
Este o varianta buna si sa cumperi un e 34 pentru piese dar o sa iei motorul cutia diferentialul.
mai sunt multe de facut dar asta e inceputul minim.
mariusKNS is offline   Reply With Quote
Old 02-12-09, 00:02   #28
BH 89 FST

Stock
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1
Talking Re: Preparare masina pentru drifting

buna sunt detinatoru a unui mercedes E 250D..din '93...am invatzat ku el ceva cerculete in jurul unui stalp...sau etc...nemultumit de potentialul sau iam montat o turbina de sprinter de 3.0D...parca e ceva putere in plus...iar de kurand miam achizitionat un E260i...180cp...dar nu stiu ce modificari sai aduc pt a face un drift controlat la viteze mari..de genu intrat intro curba in oras...in drift controlat...masina e mare si grea cam greu de tinut pe sosea...dar am vazut la cluj acel E500 care putea sa faca asa ceva...cam de ce modificari as avea nevoie la o asemenea balena..si dak se poate face un drift frumos..avand in vedere k sunt incepator...
BH 89 FST is offline   Reply With Quote
Old 02-12-09, 11:47   #29
bimmer3

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 541
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Quote:
Originally Posted by BH 89 FST View Post
buna sunt detinatoru a unui mercedes E 250D..din '93...am invatzat ku el ceva cerculete in jurul unui stalp...sau etc...nemultumit de potentialul sau iam montat o turbina de sprinter de 3.0D...parca e ceva putere in plus...iar de kurand miam achizitionat un E260i...180cp...dar nu stiu ce modificari sai aduc pt a face un drift controlat la viteze mari..de genu intrat intro curba in oras...in drift controlat...masina e mare si grea cam greu de tinut pe sosea...dar am vazut la cluj acel E500 care putea sa faca asa ceva...cam de ce modificari as avea nevoie la o asemenea balena..si dak se poate face un drift frumos..avand in vedere k sunt incepator...
cel de la cluj era usurat, pregatit pt drift in general, si ff puternic.
la al tau ar trebui sa faci mult prea multe modificari (costisitoare) ca sa faci ceva din el, si nu merita..cu banii respectivi iti iei alta masina care se preteaza la drift
parerea mea..
bimmer3 is offline   Reply With Quote
Old 02-12-09, 14:38   #30
catalanu
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of:
[4Rally]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Quote:
Originally Posted by BH 89 FST View Post
buna sunt detinatoru a unui mercedes E 250D..din '93...am invatzat ku el ceva cerculete in jurul unui stalp...sau etc...nemultumit de potentialul sau iam montat o turbina de sprinter de 3.0D...parca e ceva putere in plus...iar de kurand miam achizitionat un E260i...180cp...dar nu stiu ce modificari sai aduc pt a face un drift controlat la viteze mari..de genu intrat intro curba in oras...in drift controlat...masina e mare si grea cam greu de tinut pe sosea...dar am vazut la cluj acel E500 care putea sa faca asa ceva...cam de ce modificari as avea nevoie la o asemenea balena..si dak se poate face un drift frumos..avand in vedere k sunt incepator...
Pentru ce putere are masina e mult prea grea.Daca era 420 sau 55 amg atunci mai mergea.Oricum mare lucru nu poti sa faci din ea deoarece nu prea gasesti suspensii de drift si nici alte elemente pt performanta.Cel mai bine e sa o lasi asa si sa iei un nissan 200sx adica silvia S13 sau S14 depinde de buget si incet incet sa o faci de drift.Optiuni pt nissanuri ai enorm de multe.Daca stai rau cu banii poti sa faci un e30 pt drift.Vezi ca este pe aceasta sectiune un thread dedicat modificarii e30 pt drift LOW buget.
Pt inceput cel mai bine e un e30 325 parerea mea
catalanu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -