Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc. |
26-03-12, 20:34
|
#31
|
Kamikaze Racing Team Member
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 921
Member of: [Kamikaze Racing Team] [Old School Cars] [4Rally] [Competitor CNCA]
|
Re: un mx5 "de drift"
Pune-i frate unu de beamveu
PS: Se vand motorul mazda 1.6 si tot kitul turbo, almost bolt on as zice ca e deja, pt pret vorbiti cu parly.
__________________
Instalări sisteme audio#Custom #SoundQuality #SPL #OEM+integration #Japan #Deutschland echipa-Zoom.com
|
|
|
26-03-12, 23:41
|
#32
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 83
|
Re: un mx5 "de drift"
mda, azi am pus motorul pe sasiu in suporti, maine sper sa rezolv cardanul si sa il pornesc...
da, motorul de mazda as dori sa il vand, cu /fara turbo, doar turbo. variante, etc... am nevoie de finante pt terminarea proiectului.
motorul este 100% functional, in afara de electronica care nu doreste sa coopereze, turbina a mers 10-15 minute maxim
__________________
|
|
|
05-04-12, 20:09
|
#33
|
Stage 1
Join Date: Jun 2010
Posts: 12
|
Re: un mx5 "de drift"
Kitul turbo la ce pret l-ai vinde?
|
|
|
05-04-12, 22:05
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 977
Member of: [AUDI]
|
Re: un mx5 "de drift"
foarte frums proiectu
|
|
|
06-04-12, 10:47
|
#35
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 83
|
Re: un mx5 "de drift"
Quote:
Originally Posted by adishorwed
Kitul turbo la ce pret l-ai vinde?
|
kitul turbo complet, 600eur
intercooler, turbo, serpi, traseu admisie, boost controller, regulator presiune benz, oil catch tank, si tot ce am dat jos..
@kitz' multumesc frumos, sper sa functioneze totul ok si sa trecem inspectia maine dimineata...
|
|
|
09-04-12, 01:09
|
#36
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: un mx5 "de drift"
Un pret mai mult decat superoferta pentru kitul asta...
Totusi,o alta electronica era greu de gasit doar sa faci o proba?sau un standalone si atunci deja se faceau altfel socotelile
spor la treaba!
|
|
|
09-04-12, 09:17
|
#37
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 83
|
Re: un mx5 "de drift"
electronica de imprumut sunt sanse foarte slabe de gasit... am gasit doar pt primul model cu faruri escamotabile, care are distribuitor... asa ca nu a fost o solutie, iar pt. standalone aveam timp sa o fac in timp util pt. prima etapa la care am fost prezent, dar din pacate nu am putut concura din cauza aspectului masinii...
masina pe care unii dintre voi ati vazut-o la prima etapa a fost terminata in starea care era vineri seara. daca stiam ca organizarea va fi cum a fost poate as fi terminat sa-i dau o culoare pe toata masina si poate as fi fost lasat sa particip. mi s-a zis sa fiu acolo la ora 9 iar oficialii au ajuns undeva la 11, cand mi s-a comunicat ca nu pot fi lasat sa concurez datorita aspectului estetic.
inteleg pe o parte ca masina mea arata jalnic, dar totusi.... nu-i condamn doamne fereste, eram oaia neagra a competitiei cu cea mai urata masina.
asta este... pana la urmatoarea etapa voi termina si body kit-ul, si sper sa gasesc un spatiu ceva sa fac si niste teste cu ea.
cat am reusit sa ma misc cu ea pare ca se comporta bine ansamblul motor/diferential, a iesit un hibrid cu rapoarte foarte scurte dupa cate am vazut, puteam sa plec lejer cu a 2-a chiar si cu a 3-a de pe loc si sa invart rotile la cea mai mica apasare a acceleratiei.
suspensia la viteza mica parea ok, acum ne vom concentra sa o finalizam in proportie de 100% ca sa fim admisi la urmatoarele etape.
|
|
|
09-04-12, 21:34
|
#38
|
Stage 1
Join Date: Jun 2010
Posts: 12
|
Re: un mx5 "de drift"
ma intereseaza kitul turbo, deocamdata nu am banii, dar poate peste ceva timp daca nu-l vinzi...
daca ar fi sa-l iau, m-ai ajuta cu sfaturi despre cum sa-l montez pe masina?
pe site ul asta cred k gaseai electronica http://www.autolinkmx5.com/, dar e scump transportul pana in ro si oricum motorul de 1.6 e totusi mic pt drift nu?
ce motor ai pus pe ea?
|
|
|
09-04-12, 21:54
|
#39
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 83
|
Re: un mx5 "de drift"
Quote:
Originally Posted by adishorwed
ma intereseaza kitul turbo, deocamdata nu am banii, dar poate peste ceva timp daca nu-l vinzi...
daca ar fi sa-l iau, m-ai ajuta cu sfaturi despre cum sa-l montez pe masina?
pe site ul asta cred k gaseai electronica http://www.autolinkmx5.com/, dar e scump transportul pana in ro si oricum motorul de 1.6 e totusi mic pt drift nu?
ce motor ai pus pe ea?
|
bineinteles ca te voi ajuta daca il cumperi, oricum kit-ul e aproape bolt on.
acum are un m30b35, si mai sufera un transplant cu un dif de porche cayenne si o mica latire de aprox 15 cm.
|
|
|
09-04-12, 23:54
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: un mx5 "de drift"
Quote:
Originally Posted by parly
bineinteles ca te voi ajuta daca il cumperi, oricum kit-ul e aproape bolt on.
acum are un m30b35, si mai sufera un transplant cu un dif de porche cayenne si o mica latire de aprox 15 cm.
|
vezi ca a mai incercat cineva sa puna acelasi motor tot pe o mazda, dar rx7 si a dat kix... voi de ce credeti ca la drift e bun un motor mare pe o masina mica? toata lumea uita de distributia maselor, care e cea mai importanta...
__________________
got smoke, will travel
|
|
|
10-04-12, 16:29
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
|
Re: un mx5 "de drift"
Cum ti-a scris si bakal, multa grija unde montezi "ancora" respectiva sa nu fie mult prea usor spatele. Avand in vedere si ampatament-ul foarte mic al mx5-ului un spate prea usor iti va face probleme la tranzitii, nu va "prinde" cand o arunci neavand suficienta aderenta. Se poate ameliora prin diferite lucruri dar tot te va bantui.
De asemenea motorul nu stiu daca este cea mai buna alegere in afara cazului in care vei compensa din grup sau ii vei face modificari. Este foarte cuplos dar nu are ture si asta iti poate face viata putin mai dificila in unele cazuri. Mai ales pe o caroserie usoara ca cea a mazdei eu unul as fi indicat mai degraba un M50B25 (ieftin) sau, cel mai sanatos un V8 de 4.0 sau 4.4 daca vorbim doar de bmw.
Iti scriu randurile astea vis-a-vis performanta intr-o competitie, pentru ceva joaca si antrenament este in regula orice ai face.
In orice caz, mult spor in continuare cu proiectul, poate o termini pana la iasi si schimbam o vorba aici.
Octav
|
|
|
10-04-12, 21:31
|
#42
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 83
|
Re: un mx5 "de drift"
Quote:
Originally Posted by XSW
Cum ti-a scris si bakal, multa grija unde montezi "ancora" respectiva sa nu fie mult prea usor spatele. Avand in vedere si ampatament-ul foarte mic al mx5-ului un spate prea usor iti va face probleme la tranzitii, nu va "prinde" cand o arunci neavand suficienta aderenta. Se poate ameliora prin diferite lucruri dar tot te va bantui.
De asemenea motorul nu stiu daca este cea mai buna alegere in afara cazului in care vei compensa din grup sau ii vei face modificari. Este foarte cuplos dar nu are ture si asta iti poate face viata putin mai dificila in unele cazuri. Mai ales pe o caroserie usoara ca cea a mazdei eu unul as fi indicat mai degraba un M50B25 (ieftin) sau, cel mai sanatos un V8 de 4.0 sau 4.4 daca vorbim doar de bmw.
Iti scriu randurile astea vis-a-vis performanta intr-o competitie, pentru ceva joaca si antrenament este in regula orice ai face.
In orice caz, mult spor in continuare cu proiectul, poate o termini pana la iasi si schimbam o vorba aici.
Octav
|
da, de ancora imi este si mie frica, sapt asta sper sa o scot la probe si sa vad ce si cum.
da, stiu de la inceput ca mx-5 ul are ampatamentul mic, dar cand voi evolua, trecem la chestii mai mari. pt. mine masina asta este si un exercitiu sa vad ce pot face si pana unde pot ajunge in modificarile unei masini in garaj, cu cheltuieli minime si in timp cat mai mic.
din pacate nu cred ca o sa ne vedem la iasi, planul de cheltuieli nu o permite.
@bakal nu stiu de ce vorbesti la plural cand mi te adresezi mie, sau nu vb. cu mine... da, la greutatea motorului m-am gandit inca de la inceput, si stiu ca am stricat distributia maselor, am sa o pun pe un cantar in viitorul apropiat si ma voi mai juca un pic cu pozitia motorului...
|
|
|
10-04-12, 21:41
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: un mx5 "de drift"
Quote:
Originally Posted by parly
@bakal nu stiu de ce vorbesti la plural cand mi te adresezi mie, sau nu vb. cu mine... da, la greutatea motorului m-am gandit inca de la inceput, si stiu ca am stricat distributia maselor, am sa o pun pe un cantar in viitorul apropiat si ma voi mai juca un pic cu pozitia motorului...
|
scuze era o afirmatie pt toti, nu numai pt tine... eu unu as fi ales pt masina ta un 1.8is... daca era ceva de la bmw, plus ca deja ai un kit turbo... si la ce roti merg pe masina, rupeai norma cu training-ul de rigoare...
ia si "tunareste", invata din greseli, ale tale sau ale altora, si vei face o masina jmekera...
|
|
|
10-04-12, 22:20
|
#44
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 83
|
Re: un mx5 "de drift"
Quote:
Originally Posted by bakal
scuze era o afirmatie pt toti, nu numai pt tine... eu unu as fi ales pt masina ta un 1.8is... daca era ceva de la bmw, plus ca deja ai un kit turbo... si la ce roti merg pe masina, rupeai norma cu training-ul de rigoare...
ia si "tunareste", invata din greseli, ale tale sau ale altora, si vei face o masina jmekera...
|
nu m-am aruncat pe mot. de bmw ca e bmw, ci pentru ca sunt usor de gasit si ieftine.
prima alegere ar fi fost un 2.0 boxer subaru, sau un 2.0 ford cosworth
oricum, mai are 2 incercari, daca nu iese ce vreau revenim la proiectul "0" sasiu facut de la 0 suspensie de la 0, totul 100% custom.
|
|
|
07-07-12, 16:45
|
#45
|
Stage 1
Join Date: Jun 2010
Posts: 12
|
Re: un mx5 "de drift"
salut parly, ce ai mai facut cu mx-5 ul?
|
|
|
|
|