Am decis ca sa-mi tin promisiunea fata de fostul proprietar si sa-i fac topic proaspetei fapturi ce salasuieste acum in garaj.
asadar intr-o noapte (luni cred)am gasit-o la anunturi pentru dezmembrari, fara faruri, stopuri, bari, cu soft-topul carpit, si fara o aripa. vb cu proprietarul, zice ca masina porneste, etc, stabilim pretul, ma duc sa o iau.(vineri)
vad masina, imi place , ma urc in ea pozitia in scaun excelenta, cutia scurta, am zis jack pot asta e.
urcam masina pe platforma, ajungem la garaj, dam o tura ca avem voie, e proprietate privata, suspensiile bune, franeaza, trage, (neasteptat de bine pt un 1.6), incearca un drift, ii iese binisor, o bagam in garaj. cum ne plictisim, incepe unu si baga un deget prin panza de la soft top. zic daca ai inceput termina, asa ca in 2-3 ore e la pielea goala. zic gata ca ni se urca la cap, plecam acasa. zis si facut.
sambata.
ne invartim prin garaj in asteptarea unui prieten sa-si schimbe rotile. ce sa facem, asta intarzie 1 h, ne apucam sa o coafam. am splat-o, aspirat-o... nu o mai recunosteam, arata altfel, vopseaua lucea, mirosea mai bine, si cu toate ca am imbaiat motorul a pronit nu la prima, la a doua cheie, dar a pornit. am lasat-o la uscat, ne-am terminat treaba, am plecat acasa.
vine ziua de luni....
cum afacerea e noua si nu prea avem ce face, ne apucam de ea, tragem de bucsi, una alta, descoperim de ce roata stanga sta dubios(bascula spate inferioara fost rupta/sudata/indreptata, nu stiu ordinea exacta, cert este ca trebuie una noua). mai stam un pic si ne vine ideea. ne apucam sa dam diferentialul jos sa-l sudam, sa taiem arcurile pana strangem bani de suspensie si sa dam ce-o mai fi greutate in plus pe-acolo.
marti
am aruncat senzorii de abs, tobele, catalizatorul si inca vreo cateva table inutile.
a fost un calvar demontarea piulitelor de la planetara, ne-a luat aproximativ 4 ore, 200 de porniri ale compresorului si 2 t-uri de forta rupte si o tubulara , pana ne-am hotarat sa le taiem. (piulitele, bineinteles). cu ocazia demontarilor am mai trebut pe lista de cumparaturi si placute de frana spate(pe interior mai au cam 1 mm carne pe ext vreo 3 ), bielete bara stab, (1 rupta 1 taiata ca era prea ruginita), si 2 piulite de planetara.
miercuri
schimburi ulei si filtre motor, cutia era goala, diferentialul era golit de marti. esapament provizoriu din teava de 57 diametru, vecinii de la blocuri sufera in chinuri, alarmele din parcari pornesc, toti vecinii ies afara, dar suspensia taiata 1,5 spire da rezultate, acum dupa usurare masina este doar foarte putin ridicata de spate, am nimerit-o la fix.
iesim la o proba sa ducem gunoiul la tomberon(trebuie si ea sa se faca utila, nu?)
feeling foarte dubios cu diferentialul spate sudat, dar fuge de cur intr-un mare fel. nu insistam prea tare ca deja incepe lumea(babele care dormeau) era ora 16 sa deschida geamurile parca era reclama de la termopane.
joi
avem cativa clienti, dar reusim sa montam un burlan ca toba finala, rezultatul este cel asteptat, bestia s-a mai potolit, nu mai pornesc TOATE alarmele.
vineri
nu am mai bagat-o in seama dar ii fac reclama pe forum, am sa-i arat thread-ul