View Poll Results: ....
|
......
|
|
0 |
0% |
----
|
|
0 |
0% |
21-12-09, 09:10
|
#3421
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
Da-i in cap si ei atunci.
|
|
|
21-12-09, 13:52
|
#3422
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 267
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
doamne doamne ce mai invat eu pe forumuri...''sa dau in cap la babe" )
|
|
|
21-12-09, 20:29
|
#3423
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
Am tot respectul din lume pentru cei cu ani multi ca au trecut prin multe si stiu foarte bine ce zic,dar unii sunt chiar chisati rau.
Apropo,stie cineva unde as putea ceva detalii despre g60-ul de pe golf 2 ?
Ma intereseaza mai mult partea de intretinere si consum.
__________________
If gas gets any higher, i'm cutting a hole through the floor of my car and Flintstoning this bitch.
Last edited by MihaiCsl; 21-12-09 at 20:32.
|
|
|
22-12-09, 11:39
|
#3424
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,273
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [DACIA] [MERCEDES] [ALFA ROMEO] [4Rally] [HP Racing Team ]
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
Quote:
Originally Posted by MihaiCsl
Am tot respectul din lume pentru cei cu ani multi ca au trecut prin multe si stiu foarte bine ce zic,dar unii sunt chiar chisati rau.
Apropo,stie cineva unde as putea ceva detalii despre g60-ul de pe golf 2 ?
Ma intereseaza mai mult partea de intretinere si consum.
|
mario_2_peu ! id de mess ( il cheama Marius )
|
|
|
22-12-09, 12:58
|
#3425
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
Ii cumva tipul cu mk2 g60 din OSMS?
Oricum,merci pentru ajutor :P
|
|
|
22-12-09, 13:22
|
#3426
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
Quote:
Originally Posted by MihaiCsl
Am tot respectul din lume pentru cei cu ani multi ca au trecut prin multe si stiu foarte bine ce zic,dar unii sunt chiar chisati rau.
Apropo,stie cineva unde as putea ceva detalii despre g60-ul de pe golf 2 ?
Ma intereseaza mai mult partea de intretinere si consum.
|
ca si fiabilitate , tinand cont ca e un vw, intretinerea e ok, atata timp cat compresorul e in stare buna, ele avand o problema de proiectare. uzura lor e semnificativa si trebuie intretinut bine, iar kitul de reparatie costa in jur de 400e, asta daca mai poate fi reconditionat. dar, se poate face "ushor" conversie turbo, obtinandu-se o putere ceva mai mare, inca din faza "stok". sau se poate merge pe un compresor centrifugal, de tip turbina, sau chiar volumetric, asemanator celor de pe mercedes, dar costurile sunt altele....ca si consum....aici chiar nu stiu, dar nu cred sa fie chiar atat de "infometate"
__________________
got smoke, will travel
|
|
|
22-12-09, 14:02
|
#3427
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,810
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
In pauzele de discutii despre iarna care se pare ca pleaca aveti timp sa aruncati un ochi si la niste masini mai mici?? Eventual sa si votati ce va place?
|
|
|
22-12-09, 15:51
|
#3428
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
Quote:
Originally Posted by bakal
ca si fiabilitate , tinand cont ca e un vw, intretinerea e ok, atata timp cat compresorul e in stare buna, ele avand o problema de proiectare. uzura lor e semnificativa si trebuie intretinut bine, iar kitul de reparatie costa in jur de 400e, asta daca mai poate fi reconditionat. dar, se poate face "ushor" conversie turbo, obtinandu-se o putere ceva mai mare, inca din faza "stok". sau se poate merge pe un compresor centrifugal, de tip turbina, sau chiar volumetric, asemanator celor de pe mercedes, dar costurile sunt altele....ca si consum....aici chiar nu stiu, dar nu cred sa fie chiar atat de "infometate"
|
Sincer si eu m-am gandit la kompressor,dar atata timp cat pe acest model poate fi pus si un turbo,ma indoiesc ca asta va fi o problema. Ar mai fi ceva de spus despre acest capitol,dar prefer sa nu-mi fac planuri pana nu ma vad cu carnetul in mana si cu actele pe numele meu.
E cam inseatata mica bestie,pe la 6000 de ture ia si 20% (Doamne ajuta sa se ieftineasca benzina :d ),dar nu-s 'racer' sa schimb doar in 6000 prin oras.
Eram curios de costurile intretinerii din cauza afuristului de debitmetru de pe 1.8 16v gti,doar 50 de milioane.
|
|
|
22-12-09, 19:39
|
#3429
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
Quote:
Originally Posted by MihaiCsl
Sincer si eu m-am gandit la kompressor,dar atata timp cat pe acest model poate fi pus si un turbo,ma indoiesc ca asta va fi o problema. Ar mai fi ceva de spus despre acest capitol,dar prefer sa nu-mi fac planuri pana nu ma vad cu carnetul in mana si cu actele pe numele meu.
E cam inseatata mica bestie,pe la 6000 de ture ia si 20% (Doamne ajuta sa se ieftineasca benzina :d ),dar nu-s 'racer' sa schimb doar in 6000 prin oras.
Eram curios de costurile intretinerii din cauza afuristului de debitmetru de pe 1.8 16v gti,doar 50 de milioane.
|
in leg cu consumnul....20%la 6000 e bine.....fostul meu 325 imi lua peste 20% de la 3000 in sus....desi cred ca consumul la o masina cu valente sport nu are nici o importanta. ca ex, iti pot da nissanul meu: 7,5% in regim mixt, si e 1.8T 16v, din 1900 toamna .....dar imi ia 15l de benzina la 10km de drift
debitmetrul ala e cred eu, mai degraba un fel de mit....plus ca se poate gasi la dezmembrari destul de ieftin....
oricum, 18.g60 e cam bullet-prof, asta daca ai grija de el, si daca schimbi compresoru
|
|
|
23-12-09, 09:34
|
#3430
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
Quote:
Originally Posted by bakal
in leg cu consumnul....20%la 6000 e bine.....fostul meu 325 imi lua peste 20% de la 3000 in sus....desi cred ca consumul la o masina cu valente sport nu are nici o importanta. ca ex, iti pot da nissanul meu: 7,5% in regim mixt, si e 1.8T 16v, din 1900 toamna .....dar imi ia 15l de benzina la 10km de drift
debitmetrul ala e cred eu, mai degraba un fel de mit....plus ca se poate gasi la dezmembrari destul de ieftin....
oricum, 18.g60 e cam bullet-prof, asta daca ai grija de el, si daca schimbi compresoru
|
Nu mi se pare mult un consum mare pentru un astfel de motor,mai ales ca daca stii sa mergi cu ea obtii un consum uimitor.
Apropo,mi-am adus aminte ca mi-a zis amicul cu gti ca s-au facut 70 de modele cu turbina si kompressor ,180 de cai frumosi
Acum ma rog sa treaca iarna si sarbatorile astea mai repede sa dau de carnet
|
|
|
23-12-09, 09:54
|
#3431
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 990
Member of: [AUDI] [PEUGEOT]
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
cum mai ? ai 18 ani si nu te-ai apucat de scoala de soferi ? eu as fi condus la scoala de soferi si pe 3 metri de zapada si pe sosea sticla , numai ca dupa aia sa am permis
__________________
Urasc cocalarul si taranul marca Romania !
|
|
|
23-12-09, 09:58
|
#3432
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
Quote:
Originally Posted by Bogdan.IS
cum mai ? ai 18 ani si nu te-ai apucat de scoala de soferi ? eu as fi condus la scoala de soferi si pe 3 metri de zapada si pe sosea sticla , numai ca dupa aia sa am permis
|
Lenea-i cucoana mare,sincer,daca nu ar fi sarbatorile acum,acum m-as apuca
Vreau g60-ul :P
|
|
|
23-12-09, 12:07
|
#3433
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 699
Member of: [FOTO]
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
MihaiCsl ai PM
|
|
|
23-12-09, 18:00
|
#3434
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
Quote:
Originally Posted by TuningBoy
MihaiCsl ai PM
|
Vazut.
@Era astazi sa fiu declarat dauna totala din cauza unui dobitoc cu un astra h rosu care a facut o depasire pe dreapta.
Ma intreb si eu oare,cum naiba obtin astia carnetul ?
|
|
|
23-12-09, 20:57
|
#3435
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 477
|
Re: Cafeneaua Ieşenilor
wow...unde anume? zi si tu mai multe..ne tii in suspans :d
|
|
|
|
|