Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Iasi

View Poll Results: ....
...... 0 0%
---- 0 0%
Voters: 0. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 21-12-09, 09:10   #3421
MihaiCsl

Stage 5
 
MihaiCsl's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Da-i in cap si ei atunci.
MihaiCsl is offline   Reply With Quote
Old 21-12-09, 13:52   #3422
andreyutzu

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 267
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

doamne doamne ce mai invat eu pe forumuri...''sa dau in cap la babe")
andreyutzu is offline   Reply With Quote
Old 21-12-09, 20:29   #3423
MihaiCsl

Stage 5
 
MihaiCsl's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Am tot respectul din lume pentru cei cu ani multi ca au trecut prin multe si stiu foarte bine ce zic,dar unii sunt chiar chisati rau.
Apropo,stie cineva unde as putea ceva detalii despre g60-ul de pe golf 2 ?
Ma intereseaza mai mult partea de intretinere si consum.
__________________
If gas gets any higher, i'm cutting a hole through the floor of my car and Flintstoning this bitch.

Last edited by MihaiCsl; 21-12-09 at 20:32.
MihaiCsl is offline   Reply With Quote
Old 22-12-09, 11:39   #3424
MnezO
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
MnezO's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,273
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[DACIA]
[MERCEDES]
[ALFA ROMEO]
[4Rally]
[HP Racing Team ]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Quote:
Originally Posted by MihaiCsl View Post
Am tot respectul din lume pentru cei cu ani multi ca au trecut prin multe si stiu foarte bine ce zic,dar unii sunt chiar chisati rau.
Apropo,stie cineva unde as putea ceva detalii despre g60-ul de pe golf 2 ?
Ma intereseaza mai mult partea de intretinere si consum.
mario_2_peu ! id de mess ( il cheama Marius )
MnezO is offline   Reply With Quote
Old 22-12-09, 12:58   #3425
MihaiCsl

Stage 5
 
MihaiCsl's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Ii cumva tipul cu mk2 g60 din OSMS?
Oricum,merci pentru ajutor :P
MihaiCsl is offline   Reply With Quote
Old 22-12-09, 13:22   #3426
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Quote:
Originally Posted by MihaiCsl View Post
Am tot respectul din lume pentru cei cu ani multi ca au trecut prin multe si stiu foarte bine ce zic,dar unii sunt chiar chisati rau.
Apropo,stie cineva unde as putea ceva detalii despre g60-ul de pe golf 2 ?
Ma intereseaza mai mult partea de intretinere si consum.
ca si fiabilitate , tinand cont ca e un vw, intretinerea e ok, atata timp cat compresorul e in stare buna, ele avand o problema de proiectare. uzura lor e semnificativa si trebuie intretinut bine, iar kitul de reparatie costa in jur de 400e, asta daca mai poate fi reconditionat. dar, se poate face "ushor" conversie turbo, obtinandu-se o putere ceva mai mare, inca din faza "stok". sau se poate merge pe un compresor centrifugal, de tip turbina, sau chiar volumetric, asemanator celor de pe mercedes, dar costurile sunt altele....ca si consum....aici chiar nu stiu, dar nu cred sa fie chiar atat de "infometate"
__________________
got smoke, will travel
bakal is offline   Reply With Quote
Old 22-12-09, 14:02   #3427
bmwh548

Stage 5
 
bmwh548's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,810
Member of:
[Moderators]
[Colectionar Machete]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

In pauzele de discutii despre iarna care se pare ca pleaca aveti timp sa aruncati un ochi si la niste masini mai mici?? Eventual sa si votati ce va place?
__________________
bmwh548 is offline   Reply With Quote
Old 22-12-09, 15:51   #3428
MihaiCsl

Stage 5
 
MihaiCsl's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Quote:
Originally Posted by bakal View Post
ca si fiabilitate , tinand cont ca e un vw, intretinerea e ok, atata timp cat compresorul e in stare buna, ele avand o problema de proiectare. uzura lor e semnificativa si trebuie intretinut bine, iar kitul de reparatie costa in jur de 400e, asta daca mai poate fi reconditionat. dar, se poate face "ushor" conversie turbo, obtinandu-se o putere ceva mai mare, inca din faza "stok". sau se poate merge pe un compresor centrifugal, de tip turbina, sau chiar volumetric, asemanator celor de pe mercedes, dar costurile sunt altele....ca si consum....aici chiar nu stiu, dar nu cred sa fie chiar atat de "infometate"
Sincer si eu m-am gandit la kompressor,dar atata timp cat pe acest model poate fi pus si un turbo,ma indoiesc ca asta va fi o problema. Ar mai fi ceva de spus despre acest capitol,dar prefer sa nu-mi fac planuri pana nu ma vad cu carnetul in mana si cu actele pe numele meu.
E cam inseatata mica bestie,pe la 6000 de ture ia si 20% (Doamne ajuta sa se ieftineasca benzina :d ),dar nu-s 'racer' sa schimb doar in 6000 prin oras.
Eram curios de costurile intretinerii din cauza afuristului de debitmetru de pe 1.8 16v gti,doar 50 de milioane.
MihaiCsl is offline   Reply With Quote
Old 22-12-09, 19:39   #3429
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Quote:
Originally Posted by MihaiCsl View Post
Sincer si eu m-am gandit la kompressor,dar atata timp cat pe acest model poate fi pus si un turbo,ma indoiesc ca asta va fi o problema. Ar mai fi ceva de spus despre acest capitol,dar prefer sa nu-mi fac planuri pana nu ma vad cu carnetul in mana si cu actele pe numele meu.
E cam inseatata mica bestie,pe la 6000 de ture ia si 20% (Doamne ajuta sa se ieftineasca benzina :d ),dar nu-s 'racer' sa schimb doar in 6000 prin oras.
Eram curios de costurile intretinerii din cauza afuristului de debitmetru de pe 1.8 16v gti,doar 50 de milioane.
in leg cu consumnul....20%la 6000 e bine.....fostul meu 325 imi lua peste 20% de la 3000 in sus....desi cred ca consumul la o masina cu valente sport nu are nici o importanta. ca ex, iti pot da nissanul meu: 7,5% in regim mixt, si e 1.8T 16v, din 1900 toamna.....dar imi ia 15l de benzina la 10km de drift
debitmetrul ala e cred eu, mai degraba un fel de mit....plus ca se poate gasi la dezmembrari destul de ieftin....
oricum, 18.g60 e cam bullet-prof, asta daca ai grija de el, si daca schimbi compresoru
bakal is offline   Reply With Quote
Old 23-12-09, 09:34   #3430
MihaiCsl

Stage 5
 
MihaiCsl's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Quote:
Originally Posted by bakal View Post
in leg cu consumnul....20%la 6000 e bine.....fostul meu 325 imi lua peste 20% de la 3000 in sus....desi cred ca consumul la o masina cu valente sport nu are nici o importanta. ca ex, iti pot da nissanul meu: 7,5% in regim mixt, si e 1.8T 16v, din 1900 toamna.....dar imi ia 15l de benzina la 10km de drift
debitmetrul ala e cred eu, mai degraba un fel de mit....plus ca se poate gasi la dezmembrari destul de ieftin....
oricum, 18.g60 e cam bullet-prof, asta daca ai grija de el, si daca schimbi compresoru
Nu mi se pare mult un consum mare pentru un astfel de motor,mai ales ca daca stii sa mergi cu ea obtii un consum uimitor.
Apropo,mi-am adus aminte ca mi-a zis amicul cu gti ca s-au facut 70 de modele cu turbina si kompressor ,180 de cai frumosi
Acum ma rog sa treaca iarna si sarbatorile astea mai repede sa dau de carnet
MihaiCsl is offline   Reply With Quote
Old 23-12-09, 09:54   #3431
Bogdan.IS
Audi Driver

Stage 5
 
Bogdan.IS's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 990
Member of:
[AUDI]
[PEUGEOT]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

cum mai ? ai 18 ani si nu te-ai apucat de scoala de soferi ? eu as fi condus la scoala de soferi si pe 3 metri de zapada si pe sosea sticla , numai ca dupa aia sa am permis
__________________
Urasc cocalarul si taranul marca Romania !
Bogdan.IS is offline   Reply With Quote
Old 23-12-09, 09:58   #3432
MihaiCsl

Stage 5
 
MihaiCsl's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Quote:
Originally Posted by Bogdan.IS View Post
cum mai ? ai 18 ani si nu te-ai apucat de scoala de soferi ? eu as fi condus la scoala de soferi si pe 3 metri de zapada si pe sosea sticla , numai ca dupa aia sa am permis
Lenea-i cucoana mare,sincer,daca nu ar fi sarbatorile acum,acum m-as apuca
Vreau g60-ul :P
MihaiCsl is offline   Reply With Quote
Old 23-12-09, 12:07   #3433
TuningBoy

Stage 5
 
TuningBoy's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 699
Member of:
[FOTO]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

MihaiCsl ai PM
TuningBoy is offline   Reply With Quote
Old 23-12-09, 18:00   #3434
MihaiCsl

Stage 5
 
MihaiCsl's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Quote:
Originally Posted by TuningBoy View Post
MihaiCsl ai PM
Vazut.
@Era astazi sa fiu declarat dauna totala din cauza unui dobitoc cu un astra h rosu care a facut o depasire pe dreapta.
Ma intreb si eu oare,cum naiba obtin astia carnetul ?
MihaiCsl is offline   Reply With Quote
Old 23-12-09, 20:57   #3435
Victor_Is

Stage 5
 
Victor_Is's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 477
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

wow...unde anume? zi si tu mai multe..ne tii in suspans :d
Victor_Is is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -