Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Ramnicu Valcea

Reply
 
Thread Tools
Old 22-08-07, 02:48   #1516
Alexik

Stage 5
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 457
Default Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

Quote:
Originally Posted by TigerGTS View Post
Stai sa iti explic eu punctul meu de vedere, sa vezi ca nu inteleg asa de aiurea.

1. Trecand peste faptul ca acum te-a luat gura pe dinainte si nu mi-ai spus de atunci ca ala te-a usuit ca uite doamne "l-ai adus pe prapaditu` ala cu motor de doar 1,2i" si ca spui acum la o luna, inteleg de aici ca te-ai facut de ras ca ai intrebat pentru mine. Imi pare rau. Data viitoare o sa intreb personal.

2. Nu e noutate si iti dau dreptate, nu umbla cainii cu covrigii, mie unul imi face scarba Bucurestiul, dar fara suparare - cand pune ala masina pe dyno legata la PC atunci vezi clar ce e si ce nu e. Da?!?! Asa si atunci ii monteaza si cipul (compania la care ma refer eu) - nu joaca din asta de copii doar sa iti schimbe softul si ii pune sa zicem 30%. Vede ca nu merge, ii mai da jos 5-10%, astfel incat cu un dyno la dispozite intotdeauna poti sa obtii maxiumul.

Asa ce faci?...aici? Hmmm?!?!...Vine ...aa..ce motor ai....3,0i pe masina X, tipul Y, anul de fabricatie 0000..aha...O sa iti comandam softul pentru modelul tau...Te chemam noi...Si masina poate avea 10 ani si nu mai avea toti 300 cp ai ei...sau cati mama dracu` avea....Intelege lumea ce vreau sa zic?...Si uite...Concluziile sunt urmatoarele:
a. Fara un dyno ai erori (laptopul la pc e apa de ploaie. Trebuie testata masina sa iti dai seama)
b. Dyno nu te ajuta doar la masuratori, ci si la performanta.

Am vorbit din postura unui incepator si pe baze teoretice. Dupa cum lumea bine stie nu m-am laudat niciodata ca avand cunostinte tehnice si cu asta imi amintesc ce mi-a spus trafy acum 1 an: "Man, nu iti prezenta masina, nu vorbi de ea, ca lumea sare in sus si iti spune tot felul de aiureli" - mare dreptate a avut omul asta. O sa mai vorbesc doar cand o sa fie gata.

Numai bine!
nu m-a luat nici o gura pe dinainte, ca nu aveam de ce...nu mi-a dat in cap ca am intrebat pentru tine, stai calm...am zis ca m-am simtit naspa ca mi-a zis ca de ce vin cu motoare mici, n-a zis ca esti prapadit...si nici ca motoru' tau e prapadit...nu mi-era rusine ca intreb pentru tine...ca altfel nu intrebam...mi-era rusine ca nu te-am putut rezolva...si am vorbit si asta seara cu omu' si mi-a zis...domne eu iti fac la ce masina aduci tu...dar nu vor fi multumiti de ele...ca nu scot nimic din ele...eu resoftarea ti-o fac, iti iau 250 de euro...dar tu vei fi multumit ? nu, deci nu are rost sa iti fac resoftarea...e simplu...daca iti vroia banii, ti-i lua...te vrajea frumos ca 10 cai ca nush ce si faze din astea, dar ti-a zis verde in fata ca nu are rost ca nu vei scoate mai nimic...acum interpretezi ce vrei si cum vrei...

cat despre faza cu dyno nush ce sa-ti mai zic...iti pune masina pe dyno...vede cat duce maxim...asta iti face si baiatu' in spate acolo la service...fara dyno...ca el iti citeste softu' si din germania iti trimite soft perfect pentru maxim ca sa nu f**i motoru'...deci e same shit (minus un drum la bucuresti + cheltuieli de dyno...si daca bine stii, e un singur dyno in tara pentru FWD sau RWD si unul 4x4...deci nu e ceva ce vezi oriunde si gasesti oricand...)

sa iti explic metoda de resoftare...intai verificare completa la computerele de pe masina...confort / bord / clima / etc...debitmetru, turbina...daca ai...deci verificarile ce se pot face pe tester...apoi citirea softului actual...care inseamna ca masina ta ii zice lui ce poate face momentan...si pe baza datelor primite de ei...iti vor trimite softu' nou, care va ajuta masina TA si nu oricare...sa faca tot ce poate pe baza componentelor actuale...poate acuma ai inteles ca nu e mare branza daca ai sau nu dyno...poate doar la masinile alea in care se baga sute de mii de euro...unde fiecare sutime conteaza...

eu nu inteleg de ce ai sarit de cur in sus repede ca vai prapadit si vai ca m-ai facut de ras...eu cred ca am fost om cu tine si ti-am zis ca o sa INCERC sa te ajut...nu ti-am promis eu 10-15 cai in plus sau doamne fereste altceva...ti-am zis ca voi vorbi cu aia...

in fine, nu voi mai participa la discutia asta indiferent de directia in care se duce...daca vrei sa ma intelegi bine, daca nu vrei...imi pare rau ca s-a ajuns aici...

repet, si pentru ultima data, nu ai de ce sa te superi si nu ai de ce sa iei foc...nu m-ai facut cu nimic de ras ca nici eu nu am cine stie ce herghelie sub capota si nici miliarde in buzunar ca sa pot avea herghelia aia...nu mi-a fost niciodata rusine de masina ta sau de tine...masina ta nu e mai importanta decat tine...a nimanui nu e...

in fine

bye
Alexik is offline   Reply With Quote
Old 22-08-07, 02:50   #1517
Alexik

Stage 5
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 457
Default Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

Quote:
Originally Posted by recBeat View Post
El are 1.2 16v, si am putea intelege ca nu ii poate modifica nimic , dar tabelele astea sunt pur si simplu informative, practic se poate modifica orice masina al carui ECU contine eprom/flash (adica fabricata dupa 2000) compatibil cu programele folosite.
Dintr-o resoftare moderata se obtine in general 10% din puterea initiala a motorului, deci in cz lui oliver 7,5cp.
poti modifica orice masina cu computer de bord aproape...depinde si de marca ei si asa mai departe, la cele de dupa 2000 faci resoftarea asta, in rest exista powerbox-uri si etc.

PS: nu era nici o acuza, corectie, etc...am specificat doar
Alexik is offline   Reply With Quote
Old 22-08-07, 09:23   #1518
trafy-vr6

Stage 5
 
trafy-vr6's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[Shadows Racing Team]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

Are careva subtitrare la rush hour 3 ?
trafy-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-07, 15:34   #1519
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

Tir...ce facultate faci? Sunt tare curios...ca tot mentionezi ca faci facultatea aia...si ca domne cam le sti ca doar nu o faci degeaba! Vrei sa iti zic ceva.....numai mentiona de facultate...pt ca ea de fapt e o slabiciune a ta...tu nu prea esti obiectiv cu tine insutiti..esti prea orbit de mandrie,fala si admiratie fata de persoana ta! Din cate stiu faci facultatea in Sibiu...eu am vrut sa ma mut in Sibiu la facultatea dar pt ca nu era profilul care il fac eu..si anume Autovehicule Rutiere din cadrul Facultatii de Mecanica si Tehnologie..am renuntat! Eu nu mentionez de facultate pt ca nu prea o frecventez cum trebuie..nu am capatat deocamadata prea multe informatii despre masini din ea...in viitor s-ar putea sa invat mai multe si in primul rand nu cred ca intereseaza pe multi ce facultate fac eu! Pe motor in 3 cilindri nu ai cum sa ai 16V..numai explic dc pt ca presupun ca sti!
Scuze ca m-am adresat tocmai tie...dar de a lungul timpul citind posturi tale mi-a facut o impresie...nu tocmai buna despre tine si nu am mai rezistat sa nu imi spun parerea!
PS: Toate cele spuse mai sunt legate de tine sunt un alt fel de ati spune ca esti FIGURANT!!
__________________
Frate....si cand i-am dat a 2-a si am pus-o de-a latu'....drift nu alta!!!
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 23-08-07, 02:15   #1520
TigerGTS

Stage 5
 
TigerGTS's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 369
Default Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

Quote:
Originally Posted by DjRainManFast View Post
Tir...ce facultate faci? Sunt tare curios...ca tot mentionezi ca faci facultatea aia...si ca domne cam le sti ca doar nu o faci degeaba! Vrei sa iti zic ceva.....numai mentiona de facultate...pt ca ea de fapt e o slabiciune a ta...tu nu prea esti obiectiv cu tine insutiti..esti prea orbit de mandrie,fala si admiratie fata de persoana ta! Din cate stiu faci facultatea in Sibiu...eu am vrut sa ma mut in Sibiu la facultatea dar pt ca nu era profilul care il fac eu..si anume Autovehicule Rutiere din cadrul Facultatii de Mecanica si Tehnologie..am renuntat! Eu nu mentionez de facultate pt ca nu prea o frecventez cum trebuie..nu am capatat deocamadata prea multe informatii despre masini din ea...in viitor s-ar putea sa invat mai multe si in primul rand nu cred ca intereseaza pe multi ce facultate fac eu! Pe motor in 3 cilindri nu ai cum sa ai 16V..numai explic dc pt ca presupun ca sti!
Scuze ca m-am adresat tocmai tie...dar de a lungul timpul citind posturi tale mi-a facut o impresie...nu tocmai buna despre tine si nu am mai rezistat sa nu imi spun parerea!
PS: Toate cele spuse mai sunt legate de tine sunt un alt fel de ati spune ca esti FIGURANT!!
1. Daca se discuta despre motorizarea mea, desi nu vreau sa va dezamagesc dar eu sunt 10000 % sigur ca masina mea asa 1,2i cum e ea e 16V. Nu prea inteleg mare laie din motoare si de obicei ma informez doar pe problemele pe care urmeaza sa le abordez, dar sigur e 16V si aduc urmatoarele argumente: catalog auto cu prezentarea motorizarii, actele masinii (inca am copie dupa libretul original din Italia, inainte sa o radiez de acolo si sa ii fac acte in Ro) si test on-line: mai explicit, in baza de date COMPLETA a unui site de specialitate opel (pe care din pacate nu il am la indemana acum) am introdus codul motorului - care e unic si mi-a iesit prezentarea tehnica perfecta a masinii si clar e 16V. Mai e nevoie de alte precizari si surse? Mie unul mi se par suficiente...

2. Pai nu iti trebuie cunostinte tehnice sa iti dai seama de eroarea care se creeaza in ceea ce spui tu alexik, in priviinta chiptuningului: ca oi scoate 1 cal sau 25 din ea e mai putin relevant dar "omu`" tau citeste softul...ok?...softul ala e acelasi ca in decembrie 2001 cand a iesit masina din fabrica...si de atunci 1000% sigur plajele de functionare a masinii s-au schimbat! Deci ala imi citeste masina iesita pe poarta fabricii care in realitate are alt comportament, pentru ca asa cum ai spus tu - citeste softul, nu randamentul practic, pe cand atunci cand o sui pe dyno si o pui sa munceasca, ala citeste ce face masina practic (nu informativ din soft) si iti developeaza modificarile in functie de chestiile practice pe care le-a observat.

In fine, eu am inchis subiectul...deh..am motor prapadit...Dar mai fac odata trimitere la post-ul anterior cand ii dau dreptate lui trafy.


PS: DjRain keep in touch daca e sa iesim pe undeva. Cheers!
__________________
GTS ^ Spirit sportiv ^
OPC ^ The blue fury ^

Last edited by TigerGTS; 23-08-07 at 02:17.
TigerGTS is offline   Reply With Quote
Old 23-08-07, 02:21   #1521
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

Postul meu nu avea nici o referire la motorul tau sau la tine.....nu m-am bagat in subiect si nu ma bag...eu am facut referire directa la tir...daca vroiam sa zic ceva de motorul tau...ziceam direct! Nu inteleg dc esti asa iritat de subiect....u pareai cel mai obiectiv..repet...nu ai fost niciodata o tinta pt mine!!
PS: Cati cilindri are motorul tau? 3 sau 4?
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 23-08-07, 11:42   #1522
TigerGTS

Stage 5
 
TigerGTS's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 369
Default Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

Quote:
Originally Posted by DjRainManFast View Post
Postul meu nu avea nici o referire la motorul tau sau la tine.....nu m-am bagat in subiect si nu ma bag...eu am facut referire directa la tir...daca vroiam sa zic ceva de motorul tau...ziceam direct! Nu inteleg dc esti asa iritat de subiect....u pareai cel mai obiectiv..repet...nu ai fost niciodata o tinta pt mine!!
PS: Cati cilindri are motorul tau? 3 sau 4?
Nu's iritat deloc de afirmatia ta ...take it easy, relax...Doar sti ca esti drifterul meu preferat ...dar deh...nu vezi ca un amic care s-a oferit sa mearga cu mine la un "mecanic" acum se simte prost ca s-a dus sa intrebe ceva pentru un motor de 1,2i.... ..Revin maine seara. teic chër!
TigerGTS is offline   Reply With Quote
Old 23-08-07, 13:14   #1523
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

Engine Manufacturer Opel

Engine Location Front

Engine Alignment Transverse

Engine Construction

Coolant Type Water

Engine Type DOHC

Number of Cylinders and Placement S-4

Valves per Cylinder 4 (toplam 16 adet)

Engine Displacement 1199 cc (73.17 cu in)

Bore 72.5 mm (2.85 in)

Stroke 72.6 mm (2.86 in)

Bore / Stroke Ratio 1

Unitary Capacity 299.75 cc/cylinder (18.29 cu in/cylinder)

Number of Main Bearings

Compression Ratio 10.1 : 1

Fuel System Type Bo Motronic M 1.5.5

Aspiration Type Normal

Compressor Type -

Intercooler Type None

Catalytic Converter Yes

Maximum Engine Power 73 HP (54.4 kW)

Maximum Engine Power rpm 5600 d/d

Maximum Engine Torque 110 N.m (81.2 lb.ft , 11.2 kg.m)

Maximum Engine Torque rpm 4000 d/d

Engine Torque at Max. Engine Power rpm 92.8 N.m (5600 d/d)

Power / Weight Ratio 63.8 HP/ton (47.5 W/kg)

Power / Engine Displacement Ratio 60.9 HP/litre (45.4 kW/litre)




Deci....ai 4 pistoane...e normal sa ai 16v! Eu am zis ca pe motor in 3 cilindri nu se pot pune 16v!
Inca odata mentionez: nu m-am referit la motorul tau ...ci la orice motor in 3 cilindri(care in nici un caz nu e al tau) ca nu pot avea 16v...pt ca e simplu...imparte 16 la 3.....sa vezi ca nu e un nr fix...este 5(3) deci imposibil....in cazul tau....4 cilindri...deci 4 valve pe cilindru...rezulta motor DOHC! Sper ca m-am facut inteles....si sper sa ne vedem deseara!
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 23-08-07, 16:47   #1524
cipriano

Stage 3
 
cipriano's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 72
Default Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

Care are FLATOUT 2 ??? il vreau si eu va rog frumos ! :P
cipriano is offline   Reply With Quote
Old 23-08-07, 17:47   #1525
Alexik

Stage 5
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 457
Default Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

Quote:
Originally Posted by TigerGTS View Post
2. Pai nu iti trebuie cunostinte tehnice sa iti dai seama de eroarea care se creeaza in ceea ce spui tu alexik, in priviinta chiptuningului: ca oi scoate 1 cal sau 25 din ea e mai putin relevant dar "omu`" tau citeste softul...ok?...softul ala e acelasi ca in decembrie 2001 cand a iesit masina din fabrica...si de atunci 1000% sigur plajele de functionare a masinii s-au schimbat! Deci ala imi citeste masina iesita pe poarta fabricii care in realitate are alt comportament, pentru ca asa cum ai spus tu - citeste softul, nu randamentul practic, pe cand atunci cand o sui pe dyno si o pui sa munceasca, ala citeste ce face masina practic (nu informativ din soft) si iti developeaza modificarile in functie de chestiile practice pe care le-a observat.

In fine, eu am inchis subiectul...deh..am motor prapadit...Dar mai fac odata trimitere la post-ul anterior cand ii dau dreptate lui trafy.


PS: DjRain keep in touch daca e sa iesim pe undeva. Cheers!
eroarea nu se produce in ce zic eu, ci in faptul ca NU CITESTI CE ZIC EU...am zis ca ala iti citeste computeru' de bord care ii trimite toate datele ACTUALE de functionare...deci CU sau FARA dyno...cam tot acolo ajungi...mai ales la masinile noastre...dyno e pentru tuning fin, maximizat cu marja de eroare de 1 sutime pe 400 de metri...

in fine, jur ca deja disper aici cand vad ca o dai in diverse si mi se pare total deplasata atitudinea ta...regret ca am incercat macar sa te ajut ca vad ca numa' prost am facut...mai bine taceam in **** mea din gura si te duceai la ai tai master tuner din bucuresti ca aia iti fac masina pe dyno si **** mea ce ti-au mai zis ei...

aveam o alta parere despre tine Oli...si chiar m-ai dezamagit...

bye
Alexik is offline   Reply With Quote
Old 23-08-07, 17:50   #1526
Alexik

Stage 5
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 457
Default Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

Quote:
Originally Posted by TigerGTS View Post
Nu's iritat deloc de afirmatia ta ...take it easy, relax...Doar sti ca esti drifterul meu preferat ...dar deh...nu vezi ca un amic care s-a oferit sa mearga cu mine la un "mecanic" acum se simte prost ca s-a dus sa intrebe ceva pentru un motor de 1,2i.... ..Revin maine seara. teic chër!
ma simt prost pentru afirmatiile tale...si ma simt prost pentru ca nu stiam dinainte ca nu are ce sa-ti faca si ca ti-am promis ca te ajut...si ala nu ti-a facut nimic ca sa nu-ti ia banii degeaba...dar cum am mai zis, ma dezamageste atitudinea ta...si acum il inteleg perfect pe Kalu cand mi-a zis o gramada de treburi...

ciao, ne vedem diseara...daca e...
Alexik is offline   Reply With Quote
Old 23-08-07, 21:23   #1527
Kaluvr6
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kaluvr6's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,562
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

http://tuning-romania.blogspot.com
Kaluvr6 is offline   Reply With Quote
Old 24-08-07, 00:55   #1528
Robbert

Stage 5
 
Robbert's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 902
Default Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

giugiuc
daca ii vei pune usi lambo o faci belea, si nu cred ca va fi egalat de alt corrado din Romania, si cine stie poate si din afara
Robbert is offline   Reply With Quote
Old 24-08-07, 13:04   #1529
TIR

Stage 5
 
TIR's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,120
Member of:
[VW]
[Fiat]
[AUDI]
[SEAT]
[SKODA]
[RENAULT]
Wink Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

DjRainManFast

Bai desteptule... am scris eu pe undeva de 16 V la motor de 3 pistoane ? Dak nu cintesti exact ce spun stai in plm in banca ta...


Ma doare pe mine ca imi spui tu mie ca sunt figurant sau nush cum... de asta nu pot eu sa mai trec strada sau sa dau o pedala la bicicleta...
__________________
Fiat 500 Abarth transformation
TIR is offline   Reply With Quote
Old 24-08-07, 14:29   #1530
TigerGTS

Stage 5
 
TigerGTS's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 369
Default Re: Discutii Diverse Intre Userii VL. .:)

Quote:
Originally Posted by Alexik View Post
ma simt prost pentru afirmatiile tale...si ma simt prost pentru ca nu stiam dinainte ca nu are ce sa-ti faca si ca ti-am promis ca te ajut...si ala nu ti-a facut nimic ca sa nu-ti ia banii degeaba...dar cum am mai zis, ma dezamageste atitudinea ta...si acum il inteleg perfect pe Kalu cand mi-a zis o gramada de treburi...

ciao, ne vedem diseara...daca e...
Si eu ma simt prost ca tu cu manutza ta ai scris ca ala ti-a zis sa nu ii mai duci din astia cu motoare mici si ca tu ai picat naspa ca nu ai reusit sa duci un motor mai mare...Deh...

Asa si cu Geo taci din gura...Ca nu esti in masura de nici 1% sa vorbesti! Intelegi mata?...Nu cred ca il cunosti mai de mult decat mine pe Geo si in orice caz eu l-am intrebat pe om direct, asa "face to face", nene...ai ceva cu mine -> zi-mi in pana mea in fata sa stiu...Si sincer sa fiu nu o da in actiuni gen Aaronel cu strambe ca vii tu si spui "Mi-a zis X despre Y asta si asta..." ca asta faci mata acum...! Intelegi?


Acum inca o data, public, in gura targului, probabil ca nu am fost clar si precis pana acum:

@Geo: ce treburi ai zis tu despre mine? Huh?!!?!? Cu ce am gresit?...Zi tata in gura mare daca ai ceva cu mine ca asta te-am rugat intotdeauna...sa fim sinceri, nu sa carcotim pe la spate cum fac "prietenii" nostri Alexik si Aaronel...

Ia-auzi domne`...."zice Kalu anumite treburi..." Cui le zice Alexik?..Vine la tine si se spovedeste?...Ce ti-a spus?...Ca aveam bateria descarcata atunci?....Sau ca era cainele pe care mi l-a gasit urat? (poate omului nu-i plac ciobanestii germani)...Tare curios sunt ce are lumea de comentat cu privire la activitatea mea aici...Mai ales ca nu il cunosteam decat pe Trafy, pe Aaronel si pe Petrica de la Counter cand am intrat in halalul asta de comunitate...

Chiar insist sa aud si eu treburile alea pe care le zice Kalu...Si daca mai are si altcineva ceva de zis ziceti-mi...

Numai bine!
TigerGTS is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -