18-07-08, 23:37
|
#3016
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,971
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
pai da...dar io sunt pe langa ..."prieteni" si ma simt asa putin na...nu cunosc pe nimeni...in fine sper ca la inceputul lui august sa vin ca duminica viit plec pana la constanta....si oricum nu prea stiu eu valcea...deci va trebui sa ma ajutati creva
__________________
All the way up..
|
|
|
21-07-08, 14:17
|
#3017
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of: [VW]
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
alexika, eu ziceam ca vreau pozele si filmuletele, nu le vreau postate, le vreau pentru cine le are sa mi le trimita pe net, pentru ca e destul de dificil pentru mine sa plec din sibiu sa ajung in valcea la fiecare intalnire.
Sper ca ai observat ca incerc sa ajung la cate se poate. Cat despre liniute si nfs most wanted, eu incerc sa fiu least wanted. Da , imi place adrenalina, si cum te simti cu 3 sec. inainte sa pleci, dar asta nu inseamna ca tot ce vreau e treaba asta. Era vorba pentru cei care vor sa se dea, de un loc unde sa se dea, iar despre ceilalti, de un loc unde sa putem sta, in cazul in care nu vrem sa aparem iara in "almanahu`" politistilor, ca ai vazut si tu ca vin oamenii sa faca poze.
__________________
Cineva zicea ca cercul de prieteni nu il faci cu compasul....
|
|
|
21-07-08, 21:37
|
#3018
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
Momentele-cheie din cei 80 de ani de siguranta Volvo:
1944 Celula de siguranta (“Safety Cage”)
1944 Parbrizul laminat
1959 Centura de siguranta cu prindere in trei puncte pentru scaunele din fata
1960 Tabloul de bord captusit
1964 Prototip al primului scaun pentru copii orientat contrar sensului de deplasare
1966 Sistemul de franare cu circuit dual
1966 Zonele de deformare
1967 Centurile de siguranta pentru scaunele din spate
1968 Tetiere in scaunele din fata
1969 Centurile de siguranta cu prindere in trei puncte si limitatoare in scaunele din fata
1972 Centurile de siguranta cu prindere in trei puncte si limitatoare in scaunele din spate
1972 Scaunele de siguranta pentru copii, orientate contrar sensului de deplasare
1972 Volvo Experimental Safety Car (VESC)
1973 Coloana de directie deformabila
1974 Barele de protectie cu efect amortizor
1974 Celula de protectie a rezervorului de combustibil
1978 Perna de inaltare pentru copii
1982 Protectia anti-scufundare a autoturismului
1982 Oglinzi retrovizoare cu unghi larg
1984 ABS (Anti-lock Braking System)
1986 Luminile de panica
1986 Centura de siguranta cu prindere in trei puncte in locul central al banchetei din spate
1987 Centurile de siguranta cu pretensionare
1987 Airbag pentru sofer
1990 Perna inaltatoare pentru copii, integrata
1991 SIPS (Sistem de protectie impotriva impacturilor laterale)
1991 Ajustarea automata a inaltimii centurilor de siguranta frontale
1993 Centurile de siguranta cu prindere in trei puncte si limitatoare – standard pe toate scaunele
1994 Primele airbaguri laterale
1997 Sistemul ROPS (Rollover Protection System) la C70 decapotabil
1998 WHIPS (Sistemul de protectie impotriva accidentelor de tip “efect de biciuire” ) – coliziunile din spate
1998 Airbag-ul lateral de tip cortina
2000 Inaugurarea Volvo Cars Safety Centre din Göteborg
2000 Sistemul ISOFIX pentru scaunul copilului
2000 Airbaguri de protectie cu declansare in 2 etape
2000 Sistem de securitate si asistenta la drum Volvo On Call
2001 Volvo Safety Concept Car (SCC)
2002 Sistem active de stabilitate RSC (Roll Stability Control) la Volvo XC90
2002 Sistem ROPS imbunatatit
2002 Bara suplimentara de protectie frontala in Volvo XC90 destinata cresterii compatibilitatii de siguranta in cazul accidentelor cu autoturisme mai joase
2002 Crearea primului manechin “insarcinat” (“pregnant crash dummy”)
2003 IDIS (Intelligent Driver Information System) – system de gestiune electronica a informatiilor catre sofer
2003 Structura noua frontala, brevetata Volvo, pentru protectie sporita la coliziuni
2004 BLIS (Blind Spot Information System)
2004 DMIC (Airbag-uri de tip cortina montate in usile laterale) - pentru decapotabile
2004 ACC (Adaptive Cruise Control) – pilot automat adaptiv
2005 Sistem Volvo CoDriver (concept)
2005 Volvo MultiLock (proiect de cercetare)
2005 Sistem de alertare a soferilor obositi (concept)
2006 PCC (Personal Car Communicator) cu senzori de detectare a batailor inimii – telecomanda inteligenta
2006 Faruri Bi-Xenon active
2006 Collision Warning with Brake Support – sistem de avertizare a coliziunii frontale, cu suport la franare
2007 Sistemul City Safety - sistem pentru evitarea coliziunilor la viteze mici (concept)
2007 A doua generatie a sistemului de protectie WHIPS
2007 Structura laterala mai puternica - bare de otel cu diferite grade de rezistenta
2007 Perna inaltatoare pentru copii integrata, cu limitator de forta si doua etape de inaltare
2007 Extinderea airbag-urilor de tip cortina pentru o mai mare siguranta a copilului
|
|
|
21-07-08, 22:20
|
#3019
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,120
Member of: [VW] [Fiat] [AUDI] [SEAT] [SKODA] [RENAULT]
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
Malos deschide-ti tata un topic cu volvo... nu mai strecura pe aici :d ca ar fi mai interesant.
|
|
|
22-07-08, 13:17
|
#3020
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,445
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
mie mi se pare ok....din moment ce omu vrea sa ne arate performantele volvoului ...daca el e pasionat ...si daca nu vrea sa deschida un topic ...zic ca e ok ...pentru ca e tot o discutie
|
|
|
22-07-08, 15:21
|
#3021
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,239
Member of: [VW]
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
@ Malos .... anii aia sunt reprezentativi pt Volvo ... sau pt toata industria autobomobilistica ?
Intreb pt ca sunt unele chestii (destul de multe ) care sunt prezente si pe alte marci ( VW , Audi , Mertz , BMW , etc ) chiar sunt curios si nu cunosc exact cum sta treaba... Volvo a inventat toate acele elemente de siguranta ?
__________________
Built Thread
|
|
|
22-07-08, 20:02
|
#3022
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
Din cate stiu eu da...acum nu stiu ce au inventat celelalte marci...poti sa postezi daca e.
|
|
|
22-07-08, 20:04
|
#3023
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 2,641
Member of: [VW] [PEUGEOT] [Old School Cars]
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
Din cate stiu eu de la Top Gear, Mercedes a fost cel care a folosit prima data sistemul ABS si ESP pe Mercedes S-Klasse
|
|
|
22-07-08, 20:26
|
#3024
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
Dap ai dreptate...ABS-ul a fost inventat de nemti...de firma BOSCH iar primele masini care au folosit ABS-ul au fost camioanele si S-klasse de la Mercedes in 1978.
Probabil Volvo a folosit sistemul in 1984 de aceea apare acolo in lista...
Cum am scris la inceputul listei..."momente cheie in cei 80 de ani de volvo", deci sunt bagate laolalta si chestiile care le-au pus ei pe masina prima oara, ma gandesc.
Last edited by Malos; 22-07-08 at 20:39.
|
|
|
22-07-08, 21:32
|
#3025
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,239
Member of: [VW]
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
aha ... de`aia aveam si eu unele dubii dar nu eram sigur ..
|
|
|
23-07-08, 00:52
|
#3026
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 472
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
da mare sistem de siguranta e bi-xenonu )
|
|
|
23-07-08, 07:47
|
#3027
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
normal ca e, ofera vizibilitate mult mai buna decat becurile halogen
|
|
|
23-07-08, 12:22
|
#3028
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,037
Member of: [Opel]
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
|
|
|
23-07-08, 12:31
|
#3029
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
daca dai cu polish dispare din ea adica e mai putin vizibila, depinde cat de adanc a dat....
Singura metoda sa iti protejezi masina la noi in parcare e sa`ti pui alarma cu camera de filmat, pager si sensibilitate la maxim...e ceva de speriat
|
|
|
23-07-08, 12:38
|
#3030
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,239
Member of: [VW]
|
Re: Discutii Diverse Intre Useri
adytzu .. daca e adanca zgarietura ( se vede alb / negru ... adica tabla direct ) ... nu ai ce sa`i faci .... eventual un polish foarte bun.. ca sa ii mai reduci din vizibilitate .. dar tot o sa ramana....
daca nu e totusi atat de adanca... adica inca se mai vede culoarea... stearsa... dar se vede..... incearca la fel cu polish ca s`ar putea sa iasa ....
|
|
|
|
|