Dupa aproape o saptamana de drumuri (peste 1200 Km) Compactul o sa se intoarca maine in Piatra Neamt.
Pe drum spre Brasov (de unde s-a plecat ulterior la Arad) am aflat ca masina e suficient de joasa incat sa atinga in aproape orice denivelare sau groapa. Efectiv pune pragurile pe limitatoarele de viteza. Deci....cam joasa. Si asta fara cele doua baterii PowerCell 3000 pe care le-a primit inainte de competitia de la Arad.
Sambata, cu o zi inainte de concursul efectiv s-au montat bateriile si s-a mai cosmetizat putin instalatia. La Brasov se realizase deja suportul de amplificatoare (care mai trebuie doar cosmetizat) iar la Arad s-au mai facut mici setari de ultima ora. Difuzorul este inca nou si ne-rodat, iar asta mai tine o parte din scor.
Apropo de rezultat, masina a cantat aproape toata ziua (fara atentie la rezervele de curent) iar in momentul in care s-a masurat setarile au ramas cele de zi cu zi, si nu cele de concurs. Dar avand in vedere clasa unde a concurat (din cauza scaunelor si a usilor fata) o diferenta de 3-4 decibeli nu ar fi contat. La Extreme SPL Open se bat de obicei varfurile, rezultatul de top obtinut la Arad in aceasta categorie depasind 154 db @ 43 Hz (2 x DD 9518 pe Wall, amplificate de un DD Z2 LV).
Avand in vedere ca masina a fost gandita din start cu o instalatie capabila sa CANTE, nu sa faca cifra neaparat, e ok. Nici geamurile spate (fluture) nu o ajuta deloc. 144.4 db si locul 3 la Extreme SPL Open sunt totusi sub potentialul masinii. Cu o seara inainte ne-am apropiat de 146 db la prima proba, iar in conditii optime se poate si mai bine. De specificat faptul ca pe difuzor ajunge totusi destul de putina putere (aprox 1000W), deci clar e loc de imbunatatire la nevoie.
Cert este ca atata timp cat a cantat a fost in centrul atentiei. Cam asta era si ideea, pana la urma.
Doua filmulete de pe drum cu o ploaie cu grindina prinsa in Codlea (Brasov), pe drum spre Arad.
https://www.youtube.com/watch?v=ICCIh...el_video_title
https://www.youtube.com/watch?v=dyN27..._order&list=UL
In afara de faptul ca am ramas fara lumini o perioada de timp, totul a fost ok. A mai crapat un furtun de apa (radiator) pe drumul de intoarcere (Arad-Brasov) dar avand in vedere ca am stat 3 ore la un accident, ca am avut cutter si surubelnite la noi, am depanat pe loc. Moment folosit si pentru o completare la lichidul de servo (greutatea isi spune cuvantul). In rest masina a mers chiar exemplar.
Din pacate am ramas fara baterii la aparatul foto in ziua evenimentului, dar sunt sigur ca pe masura ce o sa apara pozele pe topicurile evenimentului o sa observati si Compactul RZT pe acolo.
Cateva poze inainte de concurs, la sediul Team Dragster - Arad.