Caut delcou si eventual demaror pt motorul de 1.3 4v pt mk 1, cine are asa ceva si vrea sa vanda sunt interesat....vreau un pret..... suport transportul prin curierat rapid.Multumesc
iti trebuie demarorul complet?sau bucati?idem pt. delcou...am piese dar nici unul montat ..si nu stiu sa le asamblez
azi am luat niste papuci la caprioara mea ( sa fie un pic mai frumoasa) numa va fi un pic complicat sa o incalt dar se rezolva !!! si inca ceva stie cineva cum se numeste piesa aia din poza teava cu 2 bucse cum sa-l cer la magazin ?
Pare a fi un fel de brat inferior sau... bara stabilizatoare.
Tu ai la mark 1 asa ceva ? E modificat? Eu am mark 3 si nu am tendon punte spate antirasucire(asa cred ca se numeste)? Am motor de 1.3 ,poate asta este motivul pentru care imi lipseste?
Tu ai la mark 1 asa ceva ? E modificat? Eu am mark 3 si nu am tendon punte spate antirasucire(asa cred ca se numeste)? Am motor de 1.3 ,poate asta este motivul pentru care imi lipseste?
da mk 1 cu motor 1.3 dar am locurile unde vin puse ca altfel puntea spate e tinuta numa de arcuri si nu cred ca asa e normal !!
Quote:
Originally Posted by nitu_ovidiu82
te-a costat mult incaltatul?
de unde le-ai luat, din tara?
is foarte frumoase , sa ai bafta de ele.
da din tara am fost la o firma de tuning audio unde in fata tot stateau masini tunate si am intrat sa intreb ceva total diferit de jante si el mea spus ca us de vinzare la pret ieftin 350 eur !!asa cu cauciuc cu tot ce ziceti a fost scump ?
da din tara am fost la o firma de tuning audio unde in fata tot stateau masini tunate si am intrat sa intreb ceva total diferit de jante si el mea spus ca us de vinzare la pret ieftin 350 eur !!asa cu cauciuc cu tot ce ziceti a fost scump ?
dupa parerea mea no fost scumpe deloc, la ce preturi avem in Romania, leai luat ieftin
deci... inceput sezonul la capre.... azi lucrat oarecum la masina...sanse mari sa reintru in posesia unor jante .. problema.. :!!!
1. jantele sunt 4x100
pe spate am modificare ( cred pentru prezoane 4x100) dar interiorul centrului de fixare la jante e mai mic... ce parere aveti..??!! sa modific butucul dupa jante sau jantele dupa butuc..?? ( eu prefer jantele ..!!! ) dar sunt deschis la orice sugestie ..!!!
2.. auzit ca jantele/cauciucurile mai late iau din puterea masinii .. .. ( de acord..!!) si sunt mult mai predispuse de a aluneca pe zapata sau asfalt ??!!?????? deci.. nu voi castiga aderenta..???
3.. cum ar putea influenta sistemul de franare aceste cauciucuri....?? sa zicem ca pe fata am etriere de mk3.. pe spate am tambur... cum vedeti corelarea ( ipoteic vorbind) intre frane disc si cauciucuri late 225..?? avand in vedere ca masina asta este extrem de capricioasa in ce priveste aderenta/ derapajul spate..!!!
4 .. cum se potrivesc ( si nu in ultimul rand ) estetic jantele astea pe capri.>???
alaturat anexez mai multe foto..!!! ( jantele 4x100 stau la distanta data de prezoane fata de butuc..)
Cand ai jante cu anvelope mai late accelereaza mai greu masina , de franat franeaza mult mai bine ca ai aderenta mai buna, in viraje sta mai bine.
Sfatul meu este sa nu te complici cu alte discuri pe fata!Sa treci de la 4x108 la 4x100 nu are rost atata timp cat se gasesc jante in genul ala care merg fara modificari pe ford,chiar si la gaura din centru de la butuc.
Sfatul meu este sa vinzi jantele la un pasionat de opel si sa-ti iei ceva de ford!
asa e.. dar..!!! eu deja am modificare facuta pe spate pentru 4x100 doar trebuie largit centrul la janta...hai sa zicem ca m-ar costa max 50 lei toata modificarea ...largit gauri si modificare fata..!! avantaj..??? pe viitor voi putea lua in calcul un numar mai mare de jante cu 4 prez...dezavantaj..??? modificare!!! dar o sa am in vedere si verianta ta..
jantele din fotografia ta... cat sunt de late in cm plz..???
Sunt 7J latime. Pe spate vad intr-o poza ca parca ai o janta de ford intoarsa montata? Sau mi se pare?Oricum nu inteleg cum a reusit sa-ti modifice distanta intre prezoane pe spate?SA nu ai vreo surpriza ca ai punte de opel pe spate?Mi se pare destul de complicat sa schimbi distanta intre prezoane!
17,78 cm latime... eu am pus pe capri Mk3 jenti de 17" J7,5 cu anvelope 225/45 fata si 255/45 spate si au intrat fara nici o modificare... am ramas uimit ca nu ating nicaieri!!!
modificarea consta in 4 filete la distanta 4x100 intre cele originale 4x108.. pe spate ( unde deja am modificarea facuta ) ar fi fost mai greu de facut intrucat 2 dintre filete cad chiar in cele 2 gauri originale .. majorate .. folosite la extragerea fuzetei din diferential ///// s-a folosit un dop conic montat dinspre interior...//masina merge de multa vreme cu aceasta modificare si nu am sesizat nereguli ..pe fata e muult mai simplu ..
pai , intentionez sa imi cumpar si io o "capra" .... singura problema ar fi sa il conving pe tata ( ... ce parere aveti de 2.0 V6 ? cat consuma , fuge bine ? piesele se gasesc greu ? etc .
pai , intentionez sa imi cumpar si io o "capra" .... singura problema ar fi sa il conving pe tata ( ... ce parere aveti de 2.0 V6 ? cat consuma , fuge bine ? piesele se gasesc greu ? etc .
MULTAM'
mai baiete-caprele fug bine pt generatia lor.in comparatie cu astea mai moderne s-ar putea sa fii dezamagit.
concluzie-daca nu esti dispus sa investesti muuult timp si suflet si ceva bani nu ti-as recomanda sa iti iei capra doar ca asa ai vazut la x si la z ....
eu zic sa te gindesti de 100 de ori
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
nu vreau sa imi cumpar ca am vazut la altcineva .... vreau sa imi cumpar una pentru ca a fost dragoste la prima vedere :X ... 2 minute au fost suficiente in preajma unei "capre" ... in plus pot spune ca sunt dispus pentru aceasta investitie ... mersi pt sfat