Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OLTCIT > Alte discutii Oltcit

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 22-09-10, 23:40   #16
Robert_MNW

Stage 5
 
Robert_MNW's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,313
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs

Bai noua ne place Oltcitul pentru ca suntem mai inteligenti putin si putem observa lucruri care altora le scapa, asa cum esti tu, nu te supara dar asa e, natura e cruda si ne inzestreaza diferit nu trebuie sa iti fie ciuda acum
Iar in legatura cu 'fomeile' nu pot decat sa iti zic...Mor femeile dupa tine,fa-ti un control ...

julaikos scuze de off topic!
Robert_MNW is offline  
Old 22-09-10, 23:42   #17
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs

Depăşiţi subiectul vă rog, e cel mai bine
aleks is offline  
Old 23-09-10, 01:47   #18
ALEX_BZN

Stage 5
 
ALEX_BZN's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,456
Member of:
[DAEWOO]
[VW]
Default Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Depăşiţi subiectul vă rog, e cel mai bine
Nu am vrut sa postez findca nu am vrut sa ma bag aiurea si sa ajungem la jiginiri..pana la urma e buna vorba aia :" cea mai buna masina e aia pe care ti-o permiti si o ai in curte". Al nostru nu se mai suporta...si mai e o vorba sunt multi care au masini de mii de euro si mai pastreaza un olticit si il refac datorita pasiunii si nu ca nu au bani de alta..eu inainte am avut o dacie si cand am scapat de ea mi-a parut rau..prea multe amintiri ma lega de ea. Una peste alta chiar e de apreciat timpu, banii, pasiunea si munca depusa de Iulian si nu trebuie sa acuzam si sa facem atata tam-tam...cred ca e singurul oltcit turbo din Romania..si e facut si cu mana lui nu de o multime de ingijeri si mecanici.

Inca o data felicitari, si cred ca maniak asta a vazut in iulica ce el nu poate fi niciodata si nu stie sa schimbe nici macar o roata de rezerva ca se duce la vulcanizare, ce sa mai zic sa muncesti cu mana ta la masina care o conduci.

Va rog nu stergeti postul findca am tinut neaparat sa imi expun parerea despre ce s-a discutat, si am facut-o la sfarasit de tot tocmai ca sa nu poluez topicu, find singurul meu post pe subiectul
asta.
ALEX_BZN is offline  
Old 23-09-10, 02:49   #19
DaNn.ZyX
Opel Driver

Stage 5
 
DaNn.ZyX's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 2,934
Member of:
[PEUGEOT]
[Opel]
Default Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs

Ce poate sa le debiteze mintea la unii...asta cu Oltcitul si femeia buna e cea mai tare,bai nene poti sa ai si bicicleta daca e fata de treaba cum rar mai intalnesti merge cu tine pe jos si e fericita, nu trebuie sa ai ultimul tip de BMW sau sa fii "BradPitt".Tu daca ai BMW presupun ca ai vreun fotomodel dar tind sa cred k o freci la rece.Colectionar de posturi care esti )
__________________
this
DaNn.ZyX is offline  
Old 23-09-10, 07:25   #20
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs

nu e bre singurul oltcit turbo,mai sunt cateva,mai stiu vreo doua in devenire,deci se poate

oricum ideea e ca nu trebuie sa ma justific in fata lui,sau cei care sunt pasionati de o anumita masina sa-i dea dansului explicatii de ce acea masina si nu alta,oricum nu o sa inteleaga pentru de la bun inceput a plecat chitit sa ne demonstreze ca oltcitul e o masina de cacat
ok,e o masina de cacat,SIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?lasa=-ma pe mine sarantoc si uita-te in ograda ta,chiar nu-mi pasa,asa ca nu vad de ce mai incurci pe aici
aleks,nu i se pot sterge mesajele de pe acest topic?fa-i un split ceva "pro si contra oltcit" numa sa dispara mesajele lui de aici,e liber sa scrie atata timp cat nu jicneste dar aici nu vreau sa stiu ca exista in romania asta cineva atat de incuiat la minte
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline  
Old 23-09-10, 18:50   #21
Maniak22

Stage 5
 
Maniak22's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
Default Re: Oltcit, PRO si CONTRA

Voi ma intaratatzi.
@DaNn.ZyX da merge femeia cu tine si cu trabantul dar trebuie sa fie ori oarba ori sa fie cu tine inainte sa iti iei masina si sa te iubeasca mult mult mult mult mult dar frumoasa nu poate sa fie
Sa nu imi spui mie desteptule ca tu ai agata femei de nota 9-10 cu un Oltcit.
Tu esti cu Peugeotu adica pejosu.. asa ca nu uita sa iti iei bilet de tramvai.
V-am pupat
Maniak22 is offline  
Old 23-09-10, 18:55   #22
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re: Oltcit, PRO si CONTRA

prietene, eu atat iti zic: daca ai nevoie de masina ca sa prinzi o gagica buna...esti PRAF.

stii, unii au limba si stiu sa abureasca, sa suceasca, sa corupa, sa imbarlige, si sa faca cu orice fata orice vrea el. Daca tu ai nevoie de un instrument(masina)....permite-mi sa rad

Si daca tot te-ai legat de oltcit....
Explica-mi si mie, in anii 80, cu productie de piese praf la orice se facea in RO, la gazolina pe care o baga toata lumea, la uleiul romanesc ordinar...cum ai vrea sa functioneze mult si bine o masina mai pretentioasa ca dacia? Nu imi fa comparatii cu cine stie ce bmw, care de nou era de 5-6ori mai mult ca oltcitul. Cred ca parintii au uitat sa iti zica cata gazolina bagau in oltcit, cum il reparau cat de cat pt ca nu aveau BANI (nu doar ei, ci toti romanii).

In rest, spor la agatzat cu hummerul, sau cu ferrari-ul, sau cu ce vrei tu. Unii mai sunt si pasionati, fie de oltcit, fie de bmw, fie de biciclete.
valib is offline  
Old 23-09-10, 21:57   #23
jimmy_rph

Stage 4
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 261
Default Re: Oltcit, PRO si CONTRA

valib imi place ca punctezi unde trebuie! cat despre al nostru maniak, cred ca el e putin complexat de faptul ca alt mod de a agata o fata nu are, in afara de masina. si nici cu masina nu face mare lucru ))). daca 'sapam' mai adanc s-ar putea sa-i gasim prin portofel abonamentul pe rutele de transport in comun )
jimmy_rph is offline  
Old 23-09-10, 23:32   #24
Victor_Is

Stage 5
 
Victor_Is's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 477
Default Re: Oltcit, PRO si CONTRA

cu riscul de a fi catalogat de unii "te-ai bagat ca musca in lapte" am sa spun si eu 3 vorbe. DIn start spun ca NU CUNOSC Oltcit-ul
Cand aveam 5-6 ani, in oras la mine era un medic veterinar ce la vremea aceea si-a luat un trabant nou, combi.Toata lumea facea glume(chiar si la acea vreme) pe seama trabantului mai ales a fumului. Eram deja "indoctrinat" referitor la masina trabant. Insa, nenea asta, doctorul, nu stiu ce facea ca de fiecare data cand trecea pe strada, te facea sa te opresti, sa te uiti dupa masina si sa te miri ce frumos si sprinten trece fara sa scoata fum. Automat venea intrebarea: oare de ce vorbesc oamenii de rau? merge frumos, de aude bine si nici urma de fum.
Anii au trecut si dorinta mea de a avea un trabant a fost tot mai mare. Mi-am luat permisul apoi am muncit o vara si mi-am luat unul (trabant).Pot sa spun ca am fost un norocos. Am luat o masina cu km reali (7.500 km) adusa din Germania prin IDMS (sper sa fi scris bine) unic proprietar , un batran de 75 ani care inca o mai conducea, rar de tot. Masina este din august 1986. Multi au ras de mine, baaaa trabant, dai foc etc si bla bla bla. Dar cei mai multi (ca si pe acest topic de altfel) habar nu aveau ce e ala carburator, ce e ala reglaj, cum se schimba o roata de rezerva etc. Eu am fost sarac si a trebuit sa muncesc ca sa strang bani de permis, sa muncesc ca sa pot lua un trabant (6 mil acu 5 ani) Ai mei nu m-au ajutat nu ca nu au vrut, ci chiar nu au putut.
DUpa ce am restaurat toata masina cu piese originale si am scos-o pe strada, multi m-au oprit sa ma intrebe ce motor am pus pe ea. Ma oprit si mecanicul care sa ocupat de acea masina cat a fost a mosului.
Orice masina, veche sau noua, are nevoie de ingrijire. Daca tu iti bati joc de ea, nu te astepta la altceva de la ea. Daca tu mergi pe ideea "apa paie si bataie" nu te astepta sa te duca pana in Spania. In clubul nostru (Traby Club Romania) a fost o delegatie acu cativa ani in urma care au mers cu trabantul la intalnirea de "50 ani de la iesirea de pe poarta fabrici a primului Trabant" care a fost la Zwickau Germania. Au mers pana acolo si au venit inapoi fara sa aiba probleme pe drum. Deci, da, se poate chiar si cu trabantul, dapai cu un Oltcit. Ca sa ai o masina, si sa mearga cum vrei tu, trebuie sa indeplineasca cateva reguli: sa nu fi zgarcit in piese (proaste, reconditionate sau prost reconditionate) , consumabile (uleiuri la 3,5 lei litru) si respect pt masina. Toate astea desi sunt importante sunt egale cu zero daca lipseste "pasiunea" si dragostea pentru acea masina. Nu se pun la socoteala timpul investit sau banii sau vaselina de pa maini sau alte neajunsuri din cauza ei, nu, toate egal cu zero daca nu esti pasionat. Cred ca asta e valabil pt orice masina , nu doar pentru cele old school.
Asa ca, daca ai o caruta si iti place de ea, fa-o asa cum vrei tu, respect-o si te va respecta si ea. Daca iti bati joc, bagi benzina sa mearga, uiti de uleiuri si filtre si doar talpa, atunci tata, nici-o masina nu te va tine pana la granita, nu spun Spania. Cocalari gen "am masina cu manele si braduleti parfumati si i-am dat talpa noaptea 175,3 km/h" sunt pe toate drumurile. Nu ducem lipsa de ei, dar pun pariu ca daca le dai o cheie in mana, nu stiu ce sa faca cu ea, sau poate mai rau, nu stiu cum sa faca un schimb de ulei sau altele esentiale, dar sunt tari in gura cand vad un pasionat care isi tine (cu greu de altfel in Romania noastra si in criza) masinuta pe linia de plutire. Oameni de acest gen nu au viitor si nimeni nu va da pe ei 2 bani, nu mai spun de incredere etc. Fetele nu se uita dupa bani sau masina, se uita dupa cat de serios ar putea fi eventualul sot ce se afla la volanul acelei masini, cat de responsabil e, cat de grijului etc. Daca este responsabil grijului etc cu masina, normal ca va fi si cu sotia lui, cu copii lui, ca viitor cap al familiei.Cand spun fete, ma refer la acele fete care nu stau pe centura sau se urca in secunda 2 in prima masina "tunata" , sau vorba cuiva: care se apleaca rapid. Daca ai o masina tare si fetele stau la coada sa se plimbe cu tine, e nasol. Daca ai fi baiat destept ti-ai pune intrebarea daca nu cumva acea (sa-i zicem) fata vine pt parte amateriala si nu pt tine. Bine, faza cu "baiat destept" nu functioneaza la toti, multi au blocat acea parte a creierului cu multa vodka , tupeu, nesimtire si senzatie "aim za besc" (scris intentionat gresit)
De aceea, voi cei cu Oltcit-urile sau alte masini, care tineti la ele, vedeti-va de treaba voastra. Pasiunea va uneste iar voi veti avea satisfactia muncii voastre.

Restul, aveti de ales :
Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia.
sau
Nu mor caii cand vor cainii.

p.s. iertare de la cei cu Oltcitul daca am scris prea mult
__________________

Nu alerga mai tare decat poate ingerul tau zbura.
Glumeste in iubire dar nu iubi in gluma.
- Cumpar Trabant 1.1 (sau doar actele) pm , mail sau topic [click]

Jucarie pentru oameni mari - prezentare

Last edited by Victor_Is; 23-09-10 at 23:42.
Victor_Is is offline  
Old 24-09-10, 01:56   #25
DaNn.ZyX
Opel Driver

Stage 5
 
DaNn.ZyX's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 2,934
Member of:
[PEUGEOT]
[Opel]
Default Re: Oltcit, PRO si CONTRA

Quote:
Originally Posted by Maniak22 View Post
Voi ma intaratatzi.
@DaNn.ZyX da merge femeia cu tine si cu trabantul dar trebuie sa fie ori oarba ori sa fie cu tine inainte sa iti iei masina si sa te iubeasca mult mult mult mult mult dar frumoasa nu poate sa fie
Sa nu imi spui mie desteptule ca tu ai agata femei de nota 9-10 cu un Oltcit.
Tu esti cu Peugeotu adica pejosu.. asa ca nu uita sa iti iei bilet de tramvai.
V-am pupat
Sfatul meu pentru tine: Lasa-ne pe noi astia saracii,cu pejosul,cu oltciturile,iar tu ca mare designer care te crezi si conduci ultimul tip de BMW si din dreapta iti zambeste Jessica Alba,da-ti foc ! Hai sa fii iubit
DaNn.ZyX is offline  
Old 24-09-10, 02:05   #26
Maniak22

Stage 5
 
Maniak22's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
Default Re: Oltcit, PRO si CONTRA

valibule nu am nevoie de o masina sa agatz femei.. dar e un motiv bun in plus
Sa iti dau un sfat ca vad ca nu prea le ai cu femeile... la femei le plac barbatii ingrijiti,curati, puternici, un alfa male adica un lider de grup etc etc. Ele trebuie sa vada ca esti cel mai tare din parcare cand parcarea e plina nu cand e goala.
Daca vezi niste fete pe strada si esti cu Oltcitul si te bagi in seama te resping din prima ca te cred taran oricat de mult tuning ai avea pe masina. Iar daca ai o masina de firma e alta poveste atunci: Iti sar in ea direct din mers.

VA DAU UN SFAT: CAND CUNOSTI O TIPA "BUNA" NU II SPUNE DIN PRIMA CA AI OLTCIT, LASA PUTIN TIMPUL SA TREACA SA VADA CA ESTI CEEA CE ISI DORESTE SI ABIA APOI MENTIONEAZA DE MASINA CA SA NU STRICI PRIMA IMPRESIE BUNA. pentru ca prima impresie buna conteaza cel mai mult.

Poti sa agheti femei si daca nu ai masina dar trebuie sa ai alte atu-uri importante.Sa stii sa minti fara sa clipesti, sa stii sa te prefaci ca nu iti pasa fara ca ea sa isi de-a seama+ o gramada de alte lucruri care nu sunt cazul pentru ca suntem pe un site cu masini.

Si un exemplu va povestesc o zi din viata mea: Aveam si eu 18 ani tanar, nebun si fara bani, abia ce luasem carnetul si pe atunci nu aveam o masina personala doar pe a alor meu la care le era frica sa mi-o inmaneze stiind ca sunt un vitezoman. Dar totusi bunicul meu imi dadea dacia lui portocalie din 78' in secret cu promisiunea ca tin lamaile in parbriz). In fine sa trec la subiect: Urma sa ma intalnesc in fata la Mec cu o tipa de nota 9 chiar 9,5 pe care am cunoscuto abordand-o intr-un club (nu Oltcit) pe prietena ei de 8-8,5 cu indulgenta iar ea(tipa) sa ii spunem E s-a bagat cu noi in conversatie nestiind de ce rade prietena ei asa mult. Eu speriat pe vremea aceea nevrand sa stric cu ceva buna impresie dupa cateva minute i-am cerut hotarat numarul de telefon cu pretextul de a ne mai intalni sa vorbim despre.... sincer numai stiu) dar era amuzant.
In fine ma intalnesc cu tipa eu totusi f mirat ca nu a venit cu prietena imi spune sa mergem in ceva cafenea nou deschisa pe vremea aia, eu i-am spus direct nu pentru ca stiu eu un loc mai dragutz unde ne putem relaxa la o inghetata. Acum URMEAZA partea interesanta cand mergem spre masina), ii luceau parca ochii dupa BMW-uri, AUDI curioasa sa vada ce masina am. Cand m-am oprit in dreptul Daciei s-a oprit si m-a intrebat ASTA E MASINA TA? Iar eu relaxat da e a mea, intra ca e deschis iar ea O LASI DESCHISA? eu razand DA, ca nu are ce sa imi fure din ea). Ne indreptam spre locul cu pricina si ghici ce? Imi moare motorul si nu vroia nici cum sa mai porneasca oricate chei ii dadeam.In spatele nostru se facuse deja o coada de masini cu soferi nervosi care injurau si claxonau. Ea era disperata deja ca ce fac alea alea... iar eu amintindu-mi ca era slaba bateria ii zic DA-TE JOS SI IMPINGE NUMAI STA!! si ce credeti se da jos in fustita ei cu tocuri de 2 m si impinge, bineinteles impingeam si eu dar in cele din urma a pornit.Claxoanele faceau ca la o nunta deja cand vedeau toti tipa misto cum impinge) La terasa aceea radeam de numa cu ea de peripetia avuta spunandu-mi ca nu a mai facut asa ceva in viata ei si ca a mers cu o dacie doar de cateva ori in viata ei si chiar si atunci doar cu dacie de la taxi. Am fost impreuna cu ea vreo 4 luni si ceva iar dupa ma cam plictisisem de ea si probabil si ea de mine numai stiu exact dar ne-am despartit. Si inaintea mea si dupa mine a a umblat tot cu barbati cu bani... iar anul trecut auzisem de ea ca s-a logodit cu nu stiu care de la Steaua.
Oricum asta nu e un palmares, nu de aceea vi-am povestit sa ma laud cu o cucerire,cu doar ca O FEMEIE CARE SA AIBA UN ASPECT FIZIC FOARTE BUN si sa fie cu unul care are un jaf de masina va mai spun odata ca trebuie sa faci o prima impresie excelenta si NICIODATA NU O VEI AGATZA DIRECT DIN MASINA DE SPALAT OLTCIT)iar daca o vei agatza din masina trebuie sa ai o masina tare.

Sincer eu de multe ori nici nu le zic la femei ca am masina... afla ele cand trebuie sa mergem undeva, de multe ori prefer plimbarile

Victor IS si eu am fost copil sarac si am umblat cu adidasii puscati si nu rad de saraci ci rad de aia care se dau mari cu masinile lor..adica restu de mai sus) Eu nici nu am mentionat ce masini am in prezent asa ca nu stiu dc ziceti ca ma laud. App esti pocait?

Iar Iulika asta e baiat muncitor nu zic ca nu si chiar il respect pentru asta dar el are tupeul sa imi spuna mie ce e bun gust si ce e stil pe cand el isi pune niste butoane in masina de zici ca sunt butoane sa te lansezi pe Orbita) vorba ta Iulika: Plec departe... plec pe Marte si de acolo poate poate )) si mai departe

Alex BZN destepti sunt cei care ii pun pe altii sa munceasca in locul lor nu cei care pun mana sa se murdareasca... si oricum am lucrat la masini( pe alu bunicumeo am facut-o Gordini style in liceu + sa nu zic de partea mecanica ca se strica mereu) + ca, cu 2 colegi in faculta am facut o masina de la 0 din putine piese originale facand o replica perfecta a Daciei LASTUN (Student) sub indrumarea profesorului meu ce a fost directorul Intreprinderii de Autoturisme Timișoara pe vremea lui Ceasca. Multumesc
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	oltcit_deti.jpg
Views:	88
Size:	810.3 KB
ID:	1668475  

Last edited by Maniak22; 24-09-10 at 02:28.
Maniak22 is offline  
Old 24-09-10, 02:41   #27
Maniak22

Stage 5
 
Maniak22's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
Exclamation Re: Oltcit, PRO si CONTRA

+ Ma jur cand eram mic si aveau ai mei Oltcit imi placea la nebunie... era altceva!! Nu era banala Dacie... era frumoasa pentru ca nu era altceva la noi atunci... Al familiei mele era albastru...ooo masiiina albastra si imi placea mult) poate pentru ca nu se gasea Dacie albastra si aveam eu ceva cu albastrul nu stiu)
- In ziua de azi nu e un Oldtimer care sa isi pastreze valoarea in timp....tot mai ieftin il gasesti si tot in mai putine exemplare, dar are valoare sentimentala pentru multi.

Acum veniti cu idei PRO si CONTRA de ce mi-as cumpara un OLCIT ?sau nu neaparat eu ci oricine pentru ca de asta am facut topicul chiar daca multi se supara si putini se bucura
De ce nu mi-as cumpara?
De ce mi-as cumpara?
Ce probleme voi intampina ?
Ce suprize placute voi avea? Dar neplacute?
Ce voi invata? (sper ca nu ma voi invata minte sa numai cumpar niciodata unul)
La ce sa ma astept cand cumpar unul?
Merita investitia? Sau voi investi banii cu cap ?
Ce sa fac sa fie o masina pe care ma pot baza?
Ce e cel mai important lucru la un Olcit?
Conteaza anul fabricatiei la cumparare?
Ce modificari au dus inginerii pe parcursul fabricatiei masinii?
Doar motoarele erau diferite si culorile?
ETC ETC ETC


P.S. Eu recunosk Iulika ca am fost cam rautacios, eu n-am nimic cu tine dar macar daca recunoasteai ca tu ai inceput, tu te-ai bagat aiureah in seama cu comentarii urate nu eu. In fine eu nu m-am suparat nu a-si fi avut dc, dar data viitoare fii tare cand stii sigur ca stii sa faci mai bine ca celalalt si cand nu stii nu fii tare ca nu are sens.

Deci astept raspunsuri la intrebarile de mai sus si sugestii

Last edited by Maniak22; 24-09-10 at 03:00.
Maniak22 is offline  
Old 24-09-10, 09:06   #28
robisavage

Stage 5
 
robisavage's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,107
Default Re: Oltcit, PRO si CONTRA

De ce nu mi-as cumpara?
pentru ca e o masina veche care te lasa cand iti e lumea mai draga? , pentru ca ai o varsta la care vrei o masina puternica sau una cu care sa iesi la plimbare cu o pitzipoanca care nu se urca la tine in masina?

De ce mi-as cumpara?
ca sa inveti sa mergi? sa inveti niste lucruri de baza cu o masina pe care o poti repara singur cu minime cunostinte? sau pentru ca na , nu iti permiti alta

Ce probleme voi intampina ?
probleme? din experienta iti spun ca nu am avut foarte multe , iarna intradevar nu e asa placut cu ea , dar eu unul nu am mers iarna .. ca ramai fara benzina e ceva ce poti pati cu oricare alta masina , pui un carburator bun si nu o sa ai problemele cu gunoaie etc

Ce suprize placute voi avea? Dar neplacute?
placute? cand o sa o lovesti , nu o sa de doara sufletul cand tre sa scoti din buzunar zeci , sute de milioane pentru reparatie? mirosul de benzina ( nu stiu cum il consideri tu , placut sau neplacut , dar mie mi-a placut )


La ce sa ma astept cand cumpar unul?
La ce vrei sa te astepti la cati bani costa unul? la Lux ? putere ? ar trebui sa iti ajunga ca poti sa te deplasezi dintr-un loc in loc cu inca 4 persoane in ceva care costa cat o bicicleta noua

Merita investitia? Sau voi investi banii cu cap ?
La bani care ii dai , daca nu esti chitros , e ok

Ce sa fac sa fie o masina pe care ma pot baza?
pui un carburator bun , nu mergi pe rosu sa ramai fara benzina si mai schimbi si tu consumabilele din cand in cand

Ce e cel mai important lucru la un Olcit?
De la intreabarea asta nu o sa iti raspund pentru simplu fapt ca nu ai scris bine numele

mi-a placut si inca imi place oltcitul , ce-i drept e o masina veche si te lasa la drum uneori , dar cu toate mi-a lasat amintiri frumoase , ma bucur ca am avut o olteanca ca prima masina
robisavage is offline  
Old 24-09-10, 09:55   #29
Victor_Is

Stage 5
 
Victor_Is's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 477
Default Re: Oltcit, PRO si CONTRA

Quote:
Originally Posted by Maniak22 View Post
Victor IS si eu am fost copil sarac si am umblat cu adidasii puscati si nu rad de saraci ci rad de aia care se dau mari cu masinile lor..adica restu de mai sus) Eu nici nu am mentionat ce masini am in prezent asa ca nu stiu dc ziceti ca ma laud. App esti pocait?
Daca in postul (meu) de mai sus te-ai simtit jignit sau atacat, imi cer scz, nu asta imi era intentia ci doar am afirmat un fapt (realistic de altfel) asupra mentalitatii unora(fete , masini, etc) care in fond este doar pur parerea (doar a) mea si nu trebuie sa fie universal valabila, impusa etc. Eu am trabant si nu ma laud cu el, dar ma mandresc, sunt doua lucruri diferite. A te lauda cu o masina si sa zici ca esti cel mai tare dar in schimb tu habar sa nu ai cu ce se mananca sau masina arata in ultimul hal, da, atunci e ipocrizie, sper ca ai inteles ce am vrut sa spun. Nu stiu de unde si pana unde ai scos faza cu "pocaitul" dar ma amuzat. As vrea eu sa fiu, dar unul de ala adevarat , nu fatarnici.

Imi cer scz daca am jignit pe cineva, imi place sa imi spun parerea deschis si poate ca uneori mai intepat. M-am gandit ca este forum si discutiile/ parerile sunt primite atata timp cat se pastreaza un limbaj decent. Daca am suparat, iertare.
Victor_Is is offline  
Old 24-09-10, 10:08   #30
alexone

Stage 5
 
alexone's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,690
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[Suzuki]
[BMW]
Default Re: Oltcit, PRO si CONTRA

Eu sunt PRO OLtcit ...

De ce? In primul rand a fost prima masina pe care mi-am permis-o care fugea mai tare decat majoritatea daciilor care erau atunci. Am facut multe tampenii si ma leaga multe amintiri de Oltciturile mele. Intr-adevar trebuie sa fi avut Oltcit ca sa iti placa. E ceva ce nu inteleg cei care nu au avut. Pentru unii poate e o placere si o aventura sa te lase masina in drum, sa o repari singur si sa pleci mai departe.

P.S.: legat de fete ... am avut mai multe masini ... pe bancheta din spate oricum ajung fete ... indiferent de masina
__________________

Oltcit 11 Club | Oltcit 11 RM | Dacia Supernova Clima 1.4 MPI | Opel Vectra Z22SE | Fiat Coupe 2.0 20V | Suzuki 750 GSXF | BMW E30 coupe 2.5 12V | BMW E30 coupe 2.5 24V | BMW E36 coupe 2.0 24V | BMW E36 318i cabrio | BMW E46 318i | BMW E30 coupe S50B30 | Mazda 323 coupe
www.streetlegal.ro
BBS - born to burn
alexone is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -