Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
Re: CLUB Fiat COUPE
Tu ai luat-o pe cea albatru-inchis de la baiatul cu inchirieri limuzine(bucuresti),care cerea cateva sute de euro cu supapele lovite?
Vacuumurile sunt extrem de logic de cuplat,trebuie doar putina atentie.
Daca inca nu ai rezolvat,te pot indruma...chiar daca mi-ai suflat-o la mare arta...asta e, nu stiam ca a doua zi dupa ce a vorbit cu mine,va pune anunt pe autovit,nu parea sa se grabeasca chiar atat de tare...
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare* Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
cine ma poate sfatui despre un bov la un fiat coupe 16vt? vreau sa imi iau si nu stiu ce sa iau...am vazut ca sunt cele care recircula aerul(nezgomotoase) si sunt cele atmosferice(zgomotoase)...cred ca pe masina stock e cea care recircula(din plastic) . vreau sa achizitionez una "zgomotoasa" dar nu stiu ce modificari trebuie facute sau ce riscuri sunt dupa instalarea ei....
problema rezolvata! inlocuit axe cu came; inlocuit turbina; ulei 10W60 mobil1. presiune ulei 1,5 bari la relanti la 100grade temperatura uleiului; eu zic ca e super ok!!!
la ce trebuie sa ma uit?la fiat coupe 16vt la pornirea motorului la rece, porneste si nu tine relantiul si moare. la a 2a cheie porneste, tine relantiul si merge perfect! asta se intampla la fiecare prima pornire la rece! mentionez ca am curatat valva de pe admisia de aer de langa termostat! nu stiu la ce sa ma mai uit...
nu stiu frate, aceeasi problema o am si eu cu al meu , si nu mi-am dat seama ce se intampla , de un an de zile tot asa porneste.
Incearca sa schimbi bobinele , un prieten a incercat cu unele mai bune si porneste mult mai bine . La fel am facut si eu , am schimbat sonda de relanti , bujiile , fisele , bobinele n-am mai apucat ca s a ars garnitura .
am dedus doar ca e garnitura arsa ,n-am desfacut inca sa vad daca asa e .
Doar ca e uleiu spumos, si am gasit ceva apa vasul ala de la gazele de carter .
Vedem cand desfacem .
As vrea sa va intreb de ce imi variaza relantiu cand motorul este rece si doar cateodata.
Variatia este destul de mare si anume intre 1000 si 2300 RPM
Problema e in felul urmator.
Pornesc masina si din start turometrul imi urca in 2000 si ramane acolo. Daca merg cu ea doar din ambreiaj si nu folosesc acceleratia dupa o anumita perioada sa zicem 4-5 min coboara singur la 1200 RPM.
Daca folosesc in tot acest timp acceleratia incepe sa varieze si devine foarte stresant pana cand se incalzeste motorul.
Ma cam scoate din sarite si as vrea sa scap de aceasta problema.
Mentionez ca am un FC 16V turbo 1996
A mai patit cineva ca mine ... sfaturi ideii...
O zi buna si sper ca vo adus mosu macar cate o ciocolata :P si o cutiuta parfumata pentru masinuta.
__________________
Live every day like it is your last.....
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
Re: CLUB Fiat COUPE
se aprinde si simbolul cu injector pe bord? presiunea uleiului cum sta? senzorul de clapeta este in parametri?(e un potentiometru,gasesti in manual valorile de referinta) ; sonda de temperatura lichid de racire de sub corpul clapeta ,este cuplata si in parametri ?
senzorul de la clapeta la relanti tre sa fie aproape de 0 V ,ala ar putea fi de vina dar nu iti urca asa sus relantiul, dar si senzorul de relanti care are un arc in el , si trebuie insurubat ceva la precizie inauntru . In functie de cat insurubezi sau desurubezi o sa ai relanti cat de cat normal .
Becul de la injector nu mi se aprinde decat la inceput cum e normal.Presiunea la cald sta la 1.1-1.2 cu ulei 10W40 Selenia 20K motorul trage bine si merge rotund.Totul pare a fi in parametri.
Totusi nu am inteles ce trebuie exact sa fac. Cristi poti sa fii putin mai explicit?
Multumesc frumos pt sfaturi.