Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FIAT > Alte discutii Fiat

Reply
 
Thread Tools
Old 21-07-10, 22:26   #616
skater69punk

Stock
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 3
Default Re: CLUB Fiat COUPE

Am o intrebare...voi auziti gmv-ul ca io nu il aud si nu imi dau seama daca merge!Momentan nu am timp sa ajung la mecanic dar de curiozitate la cat porneste la 90 grade?...ce sfaturi de intretinere parte electrica imi puteti da?mersii.
skater69punk is offline   Reply With Quote
Old 22-07-10, 09:05   #617
motto4tza

Stage 2
 
motto4tza's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 42
Default Re: CLUB Fiat COUPE

La mine vara cand e foarte cald sta aproape tot timpul peste 90 grade, oricum viteza a 2`a porneste peste 90.
motto4tza is offline   Reply With Quote
Old 22-07-10, 12:33   #618
sadsmile

Stage 5
 
sadsmile's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 321
Default Re: CLUB Fiat COUPE

Si la mine vara sau cand merg mai mult prin oras tot peste 90 imi sta apa.Sincer nici nu am urmarit sa vad daca mi se porneste ventilatorul.
sadsmile is offline   Reply With Quote
Old 22-07-10, 22:34   #619
skater69punk

Stock
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 3
Default Re: CLUB Fiat COUPE

Salutare...vad ca ati mai umblat cat de cat pe la masina si ma gandeam ca poate imi dati si mie niste sfaturi utile pe care le pot face io nemai fiind nevoie sa mai dau bani pentru chestii banale la mecanic...de ex. ce mai trebuie sa schimb la ea ca sa nu mai consume ca nebuna?...app..unde ar trebuii sa ma uit daca e conectat gmv-ul sau mai exact unde e amplasat?ce necesita cea mai mare atentia la masinuta asta minunata in afara de partea de instalatie care e "criminala"?
Mersii mult..
skater69punk is offline   Reply With Quote
Old 09-08-10, 21:50   #620
ghostface

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 52
Default Re: CLUB Fiat COUPE

salutare!! cine ma poate ajuta cu o problema? la motorul 2.0 16v turbo inafara de linia motorului pe unde se mai poate pierde presiune de ulei? mentionez ca am un mic joc la axul turbinei, dar nu "papa" ulei si nici nu scoate fum pe esapament...unii ar spune ca pierde presiune de ulei pe acolo. problema mea e urmatoarea: nu mai am presiune deloc cand motorul se incalzeste(peste 60 grade). cat este rece indicatorul de presiune sta la 3 bari; la pornirea motorului la rece are o bataie, drept urmare am decis sa ii refac linia motorului(cuzineti ca altceva nu e necesar, arborele e ok); am nevoie de niste idei pt ca nu am chef sa muncesc de mai multe ori... unii ar mai spune ca si pompele de ulei sunt varza la motoarele astea si ca necesita inlocuiri dese... a mea nu pare sa prezinte jocuri mari... astept sfaturi si pareri...
ghostface is offline   Reply With Quote
Old 09-08-10, 22:40   #621
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default Re: CLUB Fiat COUPE

linia si segmentii ... verifica compresia si te-ai lamurit
poti cumpara o pompa de ulei noua , e undeva la 200 si de lire ...
presiune in carter nu este ? nu scoate "fum" pe la joja de ulei , pe la epuratorul ala de gaze de carter ? nu iti baga ulei in admisie deloc ?
in mod normal , daca presiunea de ulei creste odata cu turatia , adica la 3000 rpm sa ai 3 bar ...la 2000 ...2bar ...etc sta cat de cat binisor cu linia .
__________________


Last edited by Cristi_XP; 09-08-10 at 22:43.
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 04-11-10, 19:31   #622
ghostface

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 52
Default Re: CLUB Fiat COUPE

linia am facut-o! presiunea sta la relanti (pe indicatorul masinii la 90-100grade ulei) la 1,1-1,2 bari... in 3000rot/min undeva intre 2,5 si 3 bari si in turatii de peste 4000se duce in 3 bari... din ce am vazut intr-un manual de reparatii fiat, presiunea uleiului la 100grade la relanti trebuie sa fie 1,1 si la 4000rot/min trebuie sa fie 5,5bari...nush ce sa spun... vreau sa inlocuiesc si axele cu came cu unele de pe motorul aspirat deoarece am inteles ca sunt mai bune dpdv ar rezistentei materialului din care sunt facute, dar si ar fi un castig de putere (undeva la 17cai)...acum nush ce sa spun...distributia trebuie modificata in cazul acesta...astept idei, pareri, sfaturi...
ghostface is offline   Reply With Quote
Old 04-11-10, 19:33   #623
ghostface

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 52
Default Re: CLUB Fiat COUPE

aaa si inca ceva...am citit pe unele forumuri dinafara ca o pierdere de presiune de ulei ar putea aparea la motoarele 16vt pe la lagarele axelor balansoare...multi anuleaza cureaua care le antreneaza...nush ce sa spun
ghostface is offline   Reply With Quote
Old 04-11-10, 19:35   #624
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default Re: CLUB Fiat COUPE

uite aici kit pentru anulare .
http://www.deltaparts.co.uk/index.asp?itemID=223
cat despre presiunea de ulei la 4000-5500 rpm e mult mai mare de 3 bar , doar ca atat indica ceasul maxim .
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 04-11-10, 20:19   #625
ghostface

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 52
Default Re: CLUB Fiat COUPE

legat de axele cu came! stie cineva ceva la motoarele 16vt? vreo modificare, upgrade? inafara de variantele de sute de euro de la colombo&bariani si altii... niste preturi mai romanesti... in ideea in care modificarea ar fi un esec sa nu plang dupa bani...momentan am gasit cate ceva dar nu foarte clar...de exemplu http://www.turbo124.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2848
astept pareri
ghostface is offline   Reply With Quote
Old 04-11-10, 20:25   #626
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default Re: CLUB Fiat COUPE

da exista o varianta , de la aspirate , tipo si thema , cred ca o axa de evacuare vine pe admisie sau ceva de genul
Quote:
So it is possible to use the exhaust camshaft thema on the admission of the delta turbo
.Uite aici ceva date .
http://www.lanciahf.eu/arbres_a_came...cia_delta.html
Problema e ca odata cu axele astea , trebuie refacut softul pentru ca e posibil sa mearga mai sarac masina .

Last edited by Cristi_XP; 04-11-10 at 20:32.
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 13-11-10, 15:38   #627
ghostface

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 52
Default Re: CLUB Fiat COUPE

need help!!! cine imi poate spune care este motivul pt care se rod axele cu came la motorul 16vt? presiune de ulei are motorul!
ghostface is offline   Reply With Quote
Old 13-11-10, 15:48   #628
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default Re: CLUB Fiat COUPE

probabil sunt vechi
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 13-11-10, 17:53   #629
ghostface

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 52
Default Re: CLUB Fiat COUPE

cam 2000km au! cand le-am pus erau bune camele...acum au inceput sa se roada...ink nu stiu exact motivul...
ghostface is offline   Reply With Quote
Old 13-11-10, 18:02   #630
ghostface

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 52
Default Re: CLUB Fiat COUPE

astept pareri,idei,sfaturi! unde as putea sa gasesc 2 axe pt 16vt?
ghostface is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -