Zona tehnica Renault Zona tehnica, secrete, tips&tricks Renault |
05-01-13, 22:23
|
#166
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by Sirius
Revin cu aceeasi problema la motorul de GTT.
relanti balbait, daca opresc pompa de benzina continua balbaiala iar apoi merge rotund pana cand da sa moara.
acum... problema e:
verificat/schimbat cui poantou, garnituri, schimbat regulator relanti, toate furtunele verificate... daca am uitat ceva spuneti si va zic daca am verificat.
faza e ca problema asta a aparut deodata, pana atunci motorul a mers perfect.
CE ARE?
inca ceva, cum se poate verifica regulatorul de presiune?
|
ai incercat si alta pompa de benzina?
|
|
|
05-01-13, 22:59
|
#167
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by B XX ADI
ai incercat si alta pompa de benzina?
|
da. la fel.
|
|
|
06-01-13, 01:18
|
#168
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by Sirius
da. la fel.
|
poate ai vreun gunoi ceva pe instalatie daca zici ca a facut dintr-o data asa
|
|
|
06-01-13, 09:37
|
#169
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by Sirius
Revin cu aceeasi problema la motorul de GTT.
relanti balbait, daca opresc pompa de benzina continua balbaiala iar apoi merge rotund pana cand da sa moara.
acum... problema e:
verificat/schimbat cui poantou, garnituri, schimbat regulator relanti, toate furtunele verificate... daca am uitat ceva spuneti si va zic daca am verificat.
faza e ca problema asta a aparut deodata, pana atunci motorul a mers perfect.
CE ARE?
inca ceva, cum se poate verifica regulatorul de presiune?
|
tu ai regulator de relanti???iarna imi mergea si mie balbait dar asta era din cauza bujiilor care erau reci (B8EVX),dupa ce am trecut pe unele mai calde a disparut problema...o alta chestie ciudata am avut si eu, dupa ce am facut prima oara motorul am avut o problema ca tine cu carbul ,era ceva in el ,dupa ce l am suflat bine statea relantiul, oricum vezi capac delcou,fise, bujii,senzor volanta(daca este mizerie acolo merge prost)...
|
|
|
06-01-13, 12:25
|
#170
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by Ferny
tu ai regulator de relanti???iarna imi mergea si mie balbait dar asta era din cauza bujiilor care erau reci (B8EVX),dupa ce am trecut pe unele mai calde a disparut problema...o alta chestie ciudata am avut si eu, dupa ce am facut prima oara motorul am avut o problema ca tine cu carbul ,era ceva in el ,dupa ce l am suflat bine statea relantiul, oricum vezi capac delcou,fise, bujii,senzor volanta(daca este mizerie acolo merge prost)...
|
nu am regulator de relanti.
ma refeream la regulatorul de presiune. pe ala cum il verific?
nu mai stiu ce bujii am, o sa ma uit la ele si eventual el schimb. o sa dau carbul jos, il suflu iar, si o sa verific si senzoru...
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7
Volvo 480 TURBO 1.7
|
|
|
06-01-13, 18:17
|
#171
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by Sirius
nu am regulator de relanti.
ma refeream la regulatorul de presiune. pe ala cum il verific?
nu mai stiu ce bujii am, o sa ma uit la ele si eventual el schimb. o sa dau carbul jos, il suflu iar, si o sa verific si senzoru...
|
stiu ca regulatorul daca nu functioneza moare motorul cand schimb treapta a 2 ...dupa parerea mea tre sa vezi daca inchide returul cand bagi presiune in el...sau da mi un tel si vorbim pe larg...
|
|
|
07-01-13, 07:25
|
#172
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 585
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
si totusi, ce corpuri de clapeta se folosesc pentru a trece pe injectie?
|
|
|
07-01-13, 08:42
|
#173
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
ca sa pui injectie pe 5 poti sa folosesti orice clapeta vrei pentru ca va trebui sa iti pui un stand alone.
dar clapeta sa aiba TPS.
poti folosi o clapeta de bmw de 3.5 de 75 de mm (cred ca si cea de 2.8 e la fel) sau o clapeta e ABF (golf 2.0 16v) care are cred ca 65 mm.
|
|
|
07-01-13, 12:08
|
#174
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
nu e prea mare diametrul?la mers linistit n-o sa fie cam greu s-o tii din acceleratie?
|
|
|
07-01-13, 12:15
|
#175
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
atunci folosesti una de 1.8 16v cu 2 clapete
|
|
|
07-01-13, 15:21
|
#176
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
imi puteti spune si mie ce jigle principal se potriveste la 5gtt sau cum sa il fac mai mic pe ameu ca lam marit si consuma foarte mult la mers frumos.....(undeva la 10-12 inafara la mers undeva la 2000rpm fara sa intre turbo)
__________________
|
|
|
07-01-13, 16:29
|
#177
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by ban_f_2005
imi puteti spune si mie ce jigle principal se potriveste la 5gtt sau cum sa il fac mai mic pe ameu ca lam marit si consuma foarte mult la mers frumos.....(undeva la 10-12 inafara la mers undeva la 2000rpm fara sa intre turbo)
|
120 are standard ,oricum cu frigul consuma mai mult ...mai am eu un jigler principal dar are 117(este un pic mai mic)...
|
|
|
08-01-13, 15:17
|
#178
|
Stage 4
Join Date: Aug 2009
Posts: 214
Member of: [DACIA]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
stie cineva o alternativa la alternatorul original? gasesc ceva, de pe alta masina, sa se potriveasca cu mici modificari?
Eu am gasit unul, unde a trebuie sa modific doar intinzatorul si sa tai putin din flansha de prindere... doar ca, nu stiu de pe ce masina provine a murit, iar acum imi bat capul din nou, cu problema "alternator"
Sau, poate ma ajuta cineva cu unul de gtt... numa` sa fie bun !
|
|
|
08-01-13, 16:25
|
#179
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
am un sac pline de alternatoare de gtt ) si nu glumesc, spune-mi doar cum sa verific daca e incarca.
|
|
|
08-01-13, 18:42
|
#180
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Static e greu sa il verifici.
Dar daca il legi la o baterie de masina si faci conexiunile ,pui un voltmetru si apoi invarti alternatorul cu o bormasina ar trebui sa incarce ca si pe masina,eu am verificat asa vreo 3 si a dat rezultate metoda,doar ca e cam greu de unul singur
WAYu,n-are si el un cod ceva?baga o poza cu el,poate nu e un model asa rar...
|
|
|
|
|